Enis Inlagd December 18, 2017 Dela Inlagd December 18, 2017 här sitter man i godanro och inmundigar en köpp Java och uppdaterar sig på nattens händelser, vafan skriver @Cavemannen för nått... surkuk som man är så nu djävlar skall du få, en totalt ointressant Bildtråd en x-tra tvagning av tandsibissingarna då de skall okulärbesiktigas på morgonkvisten riktigt stolt över min perfekta tjejwcselife Här skulle jag vinkat hej då till min kära hälft, men hon fräste i från sängen: VAD VILL DU????? Så det blev ingen bild dags att grabba matlåda och dra dagens ord: matlåda mat tillagad vid ett tidigare tillfälle som man lägger i en låda för att äta vid ett senare tillfälle @Khonis nu fick du lära dig något nytt och spännande javisst ja frugan och dottern i sängarna fortfarande, då behöver man inte låsa här på landet härlig syn va alla HP:s i Thailand sitter i samma lokaler som förarprov, ser ut som det gick bra för den som körde upp sist börjar med dagens första dags att logga in och börja producera ä va f@n tar fram specialluren och börjar chatta med någon massös istället och planerar upp det viktigaste för veckan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 18, 2017 Dela Inlagd December 18, 2017 Du är för härlig att beskriva dina bilder. Mvh. Dollemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 18, 2017 Dela Inlagd December 18, 2017 Hoppas han fixar en app så att man ta fram mobilen när man skall till med frugan: typ att hej älskling, jag kommer hem 18.01, kan vi nuppa 18.45? Svara ja genom att trycka på på GRÖN knapp eller kanske på ORANGE knapp och nej genom att trycka på RÖD knapp! Eller så måste man ha ett block med ett kontrakt skrivet på thai och svenska och med 3 kopior som delas mellan staten (Löven) mig och frugan och sitta i lugn å ro å fylla i blankett 100,009-9988 kontrakt om frivillig sex! Ja ni fattar säkert vad som menas efter debatten på Tv nyheterna? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 18, 2017 Dela Inlagd December 18, 2017 Det blir spännande att se om du hittar hem igen! 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 18, 2017 Dela Inlagd December 18, 2017 46 minuter sedan, skrev Enis: här sitter man i godanro och inmundigar en köpp Java och uppdaterar sig på nattens händelser, vafan skriver @Cavemannen för nått... Alldeles för mycket om du frågar mig. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 18, 2017 Dela Inlagd December 18, 2017 Världsklass Enis.....Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 18, 2017 Dela Inlagd December 18, 2017 1 timme sedan, skrev Soengsang: Världsklass Enis..... Sent from my SM-A910F using Tapatalk Så är det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 18, 2017 Dela Inlagd December 18, 2017 Wonderbart Enis! Bilden på mobilen... Hon på fotot "Kontakter", är det massösen??? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 18, 2017 Trådstartare Dela Inlagd December 18, 2017 Jag hittade hem och tur är väl det annars hände väl inte ett skit här hemma enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 18, 2017 Trådstartare Dela Inlagd December 18, 2017 1 timme sedan, skrev Tommy: Wonderbart Enis! Bilden på mobilen... Hon på fotot "Kontakter", är det massösen??? MVH Ja hon är massös men på på turne sedan något år tillbaka i Stockholm och i Norge Lady in red .....cheek to cheek Man har dock hållit händerna i styr då hennes man är/har varit någon MC-kille av rang.och man vill ju inte ha knogar och knäskålar inslagna med hammare /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 18, 2017 Dela Inlagd December 18, 2017 Ja hon är massös men på på turne sedan något år tillbaka i Stockholm och i Norge Lady in red .....cheek to cheek Man har dock hållit händerna i styr då hennes man är/har varit någon MC-kille av rang.och man vill ju inte ha knogar och knäskålar inslagna med hammare:beat_plaster: /Enis Om hon finns i Sthlm så messa mig hehe. Mina knän e så kassa så det gör inget att få dom inslagna lite.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 18, 2017 Dela Inlagd December 18, 2017 Du é bara helt underbar......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd December 18, 2017 Dela Inlagd December 18, 2017 Livet är hårt .... men väldigt underhållande för oss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 19, 2017 Dela Inlagd December 19, 2017 hahaha skön tråd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 19, 2017 Dela Inlagd December 19, 2017 Jaha så i dag var du hemma Enis!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.