Jump to content
IGNORERAD

Massage utan upptäckt

Enis

Recommended Posts

10 minuter sedan, skrev Marlon:

Kvinnor som tvingas att sälja, oavsett anledning, är förkastligt. Jag raljerade bara lite över beskrivningen män i dyra sportbilar.

Inge skall tvingas till det! Det skall va frivilligt i så fall!

• Ge karma 1

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Skulle tro att de flesta gör det frivilligt! annars så övergår det snabbt till en våldtäkt och det är förkastligt i alla lägen.

Men anledningen till att de gör det frivilligt är många. ofta så har de själva satt sig i situationen så att de hamnar i baren. Är det att hjälpa eller att själpa det ska jag låta vara osagt för det beror nog på vem man frågar.

Jag har själv betalat för att bli av med dessa brudar på morgonen med men nästan alla har hört av sig på kvällen igen för att sälja samma tjänster. Det gör man sällan om man har haft en dålig kväll eller blivit påtvingad något man inte vill.

• Ge karma 5

//P

Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev Marlon:

Varför tror du V och MP kvinnor är så positiva till immigration från MENA men inte alls lika positivt till flyktingar från Ukraina 🤔

Är dom inte positiva till flyktingar från Ukraina, nåt nytt visa gjärna på det

• Minus 1
  • Snurrigt 1
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev fiskarn:

Skulle tro att de flesta gör det frivilligt! annars så övergår det snabbt till en våldtäkt och det är förkastligt i alla lägen.

Men anledningen till att de gör det frivilligt är många. ofta så har de själva satt sig i situationen så att de hamnar i baren. Är det att hjälpa eller att själpa det ska jag låta vara osagt för det beror nog på vem man frågar.

Jag har själv betalat för att bli av med dessa brudar på morgonen med men nästan alla har hört av sig på kvällen igen för att sälja samma tjänster. Det gör man sällan om man har haft en dålig kväll eller blivit påtvingad något man inte vill.

Du betalar bra många falanger är snåla och tror dom är guds bästa älskare

• Minus 1
  • Haha 2
Dela på andra sajter

En annan sida på det här med massage är att nästan alla kvinnor hatar män som köper massage som innefattar hela kroppen till den milda grad att det idag är förbjudet så att män och kvinnor blir lagförda för det. Man utnyttjar tydligen kvinnorna.

Kvinnorna utnyttjar inte männen för egen vinnings skull..

Men när de manshatande kvinnor vill köpa samma typ av tjänst (Yoni) så är det helt okey och har inget med sexuella tjänster att göra. De som utför tjänsten blir tydligen inte utnyttjade när det heter Yoni.

Själv så känner jag mig utnyttjad på jobbet men jag får betalt för det så jag gör det frivilligt även om jag hellre är hemma. Myntet har många sidor...

• Ge karma 4
  • Bullseye 1

//P

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev fiskarn:

En annan sida på det här med massage är att nästan alla kvinnor hatar män som köper massage som innefattar hela kroppen till den milda grad att det idag är förbjudet så att män och kvinnor blir lagförda för det. Man utnyttjar tydligen kvinnorna.

Kvinnorna utnyttjar inte männen för egen vinnings skull..

Men när de manshatande kvinnor vill köpa samma typ av tjänst (Yoni) så är det helt okey och har inget med sexuella tjänster att göra. De som utför tjänsten blir tydligen inte utnyttjade när det heter Yoni.

Själv så känner jag mig utnyttjad på jobbet men jag får betalt för det så jag gör det frivilligt även om jag hellre är hemma. Myntet har många sidor...

Ett fel av många du jobbar inte nu eller hur

• Ge karma 1
  • Minus 2
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Är dom inte positiva till flyktingar från Ukraina, nåt nytt visa gjärna på det

Jag kan så klart ha fel men ser samtidigt inga demonstration eller uppmaningar för att ta emot fler ukrainska flyktingar likt vi sett för exempelvis flyktingar från Afghanistan. Men det är klart, flyktingar från Ukraina är ju främst kvinnor och barn, inte unga potenta män

Ändrades av Marlon
  • Ge karma 9
Dela på andra sajter

kolla min fot
1 timme sedan, skrev fiskarn:

Eller så låter man bli att  lämna ut sitt mobil nr/mailadress

Dela på andra sajter

kolla min fot
1 timme sedan, skrev Boa52:

Du betalar bra många falanger är snåla och tror dom är guds bästa älskare

Betalas det genörst med dricks I metropolen tavelsjö?

Uschäckta det ska ju vara STor bokstav i Tavelsjö. 

Förlåt boa

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
On 2017-11-17 at 13:54, skrev Enis:

Inspirerad av @broder tuk tuk s eminenta tråd 

så blir man ju inspirerad att komma med egna tankar och funderingar. 

Hur gör ni för att gå på massage hemma där ni bor utan att bli upptäckt av frugan/sambon

Är ett H-vte att klara sig undan här i min människobyn, då i stort sätt alla damer är enna riktiga skvallerkärringar och tänker kortare en näsan räcker.... de förlorar ju kunder....

Med stor list har jag dock utvecklat en förklädnad som gör att jag klarar mig undan upptäckt på de flesta ställen numera, den har ju dock vissa nackdelar som synes

C2JCE_OXcAAxk8T.jpg.6beebed4b5040796084668b59a6c1f58.jpg

Så vad har ni andra för tips och trix?

/Enis

Tror du frugan märker något, @Enis?

20241106_120306.jpg.4fc6ace50295ca6dc55bac84defd2359.jpg

Fast det var ju hon som ville att jag skulle testa en ny i personalen. 😇

• Ge karma 7
  • Haha 1
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev rolba:

Tror du frugan märker något, @Enis?

20241106_120306.jpg.4fc6ace50295ca6dc55bac84defd2359.jpg

Fast det var ju hon som ville att jag skulle testa en ny i personalen. 😇

Dom adliga åker på smörjning!🤠

• Bullseye 1

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev audirs2:

Dom adliga åker på smörjning!🤠

Medans frun räknar pengar 🤑

• Haha 2

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...
31 minuter sedan, skrev Dempa:

Ska tydligen vara en herre med namnet Dermot Clemenger, iallafall enligt Flashback….

Oh fan, trodde han var gay. Kanske är ladyboys han träffat på salongerna…

• Ge karma 1
  • Haha 2
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Marlon:

Alltså, om man nu nödvändigtvis ska betala för extra, varför använda Swish? Betala kontant och var anonym 

Det var det som Niclas whalgren gjorde. Plockade ut en 500 lapp och pröjsade med. Men det såg polisen när dom drog ut ett utdrag på hans konto 😀😀😀

• Haha 1
Dela på andra sajter

4 hours ago, soi covboy said:

Det var det som Niclas whalgren gjorde. Plockade ut en 500 lapp och pröjsade med. Men det såg polisen när dom drog ut ett utdrag på hans konto 😀😀😀

Hur vet dom att pengarna gick till massage salongen?

• Ge karma 3
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev soi covboy:

Därför skall man alltid ha några tusen i fickan...

Jag har eventuellt, aldrig betalat för massage i Sverige, men har flera gånger drabbats av att kortbetalningar och Swish, inte fungerat (oftast som mottagare av betalning på våra restauranger), kontanter fungerar alltid (utom på ställen jag undviker, alltså de som INTE tar emot kontanter)!

MVH

• Ge karma 3
  • Bullseye 1

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev uptoyou:

Jag var på ett köpcenter en gång när deras nätverk gick ner. Butikerna kunde inte ta betalt då så ingen nytta av kontanter.

Ändra: Lagom med karma har du nu 555

Vilka idioter!!!

Om det händer, så frågar jag om de vill ha kvittot skickat till sin E-mail, om de betalar med Swish eller kontanter, ingen har någonsin bett om kvitto, sen slår jag in i kassan när nätverket funkar igen, funkar också vid tillfälliga strömavbrott!

Har handlat på IKEA, Bäckebol (Göteborg, norra) när nån grävt av deras fiberkabel och de bara tog kontanter, de kunde inte ta Swish! Märkligt...

MVH

• Ge karma 2

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Tommy:

Vilka idioter!!!

Om det händer, så frågar jag om de vill ha kvittot skickat till sin E-mail, om de betalar med Swish eller kontanter, ingen har någonsin bett om kvitto, sen slår jag in i kassan när nätverket funkar igen, funkar också vid tillfälliga strömavbrott!

Har handlat på IKEA, Bäckebol (Göteborg, norra) när nån grävt av deras fiberkabel och de bara tog kontanter, de kunde inte ta Swish! Märkligt...

MVH

Kunderna måste tycka att det är en bra service att kunna betala med kontanter. Speciellt när de andra betalsätten inte fungerar. 

Här i norr börjar det vara glest om butiker. När ungarna ska ha mjölk och man kommer till närbutiken och de säger åk till grannbutiken 5 mil bort de tar kontanter. Fast nu är det nog så att butikerna ute på landsbygden oftast tar kontanter det är mest ute på stan (speciellt stora köpcentra) det är omöjligt att betala med kontanter.

Jag gör som du lämnar om de ej tar kontanter. Fast det beror också på hur angelägen man är om varorna.

• Ge karma 3
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Wangthong:

Kunderna måste tycka att det är en bra service att kunna betala med kontanter. Speciellt när de andra betalsätten inte fungerar. 

Här i norr börjar det vara glest om butiker. När ungarna ska ha mjölk och man kommer till närbutiken och de säger åk till grannbutiken 5 mil bort de tar kontanter. Fast nu är det nog så att butikerna ute på landsbygden oftast tar kontanter det är mest ute på stan (speciellt stora köpcentra) det är omöjligt att betala med kontanter.

Jag gör som du lämnar om de ej tar kontanter. Fast det beror också på hur angelägen man är om varorna.

Förvånansvärt många frågar "Tar ni kontanter?" på våra restauranger, jag svarar "Vi tar allt som är lagligt".

De kontanter vi får in (kanske 5-10% av dagskassorna) används för att betala på tex Snabbgross, Willys, LIDL OSV.

Att hitta en bank som tar emot kontanter i vår kommun är omöjligt...

MVH

Ändrades av Tommy
  • Ge karma 3
  • Ojojoj 2

Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Tommy:

Förvånansvärt många frågar "Tar ni kontanter?" på våra restauranger, jag svarar "Vi tar allt som är lagligt".

De kontanter vi får in (kanske 5-10% av dagskassorna) används för att betala på tex Snabbgross, Willys, LIDL OSV.

Att hitta en bank som tar emot kontanter i vår kommun är omöjligt...

MVH

Märkligt fenomen, har dom verkligen rätt till det?

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...