stefan5300 Inlagd Maj 19, 2020 Dela Inlagd Maj 19, 2020 7 timmar sedan, skrev måne: Där han driver en hästgård för småflickor,hyr ut stallplatser ,så färdigbehandlad är han nog inte. Ta hand om en som honom borde ju vara förmildrande omständigheter. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Maj 19, 2020 Dela Inlagd Maj 19, 2020 13 timmar sedan, skrev samet: Poalo är allt en jäkla otursgubbe. Första gången på bordell så blir det tillslag... jäkla otur... 🤣 En kändis som han som kan få massor av blonda tjejer, vad har han för fetisch som går till en hora? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 19, 2020 Dela Inlagd Maj 19, 2020 6 timmar sedan, skrev Wanchai: En kändis som han som kan få massor av blonda tjejer, vad har han för fetisch som går till en hora? Han slipper förmodligen att hon ringer nästa dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 20, 2020 Dela Inlagd Maj 20, 2020 Snart får man massage i Thailand också, men bara under bältet. Thai masseuses may soon get back to work but only ‘below the belt Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 On 5/19/2020 at 5:16 AM, samet said: Poalo är allt en jäkla otursgubbe. Första gången på bordell så blir det tillslag... jäkla otur... 🤣 Ruskigt dyrt första bordellbesök. 1,500 till rumänskan + 25,000 i böter + 20 miljoner i uteblivna framtida intäkter. Varken Captain Morgan eller någon annan MPRare har ju någonsin köpt sex men vi kanske ändå åtminstone kan försöka sätta oss in i Ligist-Paolos läge, hade han kunnat hanterat situationen smartare? 1. Erkänna offentligt direkt med största möjliga ångest, precis som Snopp- Anders Borg gjorde. (Paolo försökte men det gick ju inte så bra, blev halshuggen direkt). 2. Tyst betala böterna och när det så småningom kommer fram så säger han bara att "Jag var ju full" och hoppas att alla förstår. 3. Tyst betala böterna och när det så småningom kommer fram så säger han bara att det var ett missförstånd av polisen och traskar vidare. 4. Ta en time-out precis som rattfulla politiker och gömma sig några månader på en gård i norra Jämtland tills det värsta blåst över. 5. Blåneka ända in i döden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 Om han blånekar hade han haft jobben kvar. Feministerna är en hård och oresonliga grupp så erkänn inget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 2 minutes ago, Peolito said: Om han blånekar hade han haft jobben kvar. Feministerna är en hård och oresonliga grupp så erkänn inget. Om han blånekar kan han inte betala böterna och då blir det automatiskt rättegång. Huva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 Men dom måste bevisa att han betalt henne. Håller hon käften så kan dom inte bevisa. DET lär ju komma ut ändå men han kanske inte tappar allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 11 minutes ago, Peolito said: Men dom måste bevisa att han betalt henne. Håller hon käften så kan dom inte bevisa. DET lär ju komma ut ändå men han kanske inte tappar allt. Den som blånekar skapar alltid en liten tvekan som lever kvar om han fortsätter att neka i evighet, även om han fälls i rätten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 1 timme sedan, skrev Captain Morgan: Den som blånekar skapar alltid en liten tvekan som lever kvar om han fortsätter att neka i evighet, även om han fälls i rätten. Det är ju det som våran Tokvänster gjort i decennier! bara blåneka och vägra att ens diskutera fakta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 On 2020-05-18 at 17:45, skrev Enis: och enligt Aftonbladet nu så är Mamma San´s gubbe Polis i yttre tjänst wojne wojne /Enis Ja, det var tydligen hans "sambo/fru" som drev stället. En jag känner hade till varit ut på Flashback och rekat. Mannen hade tydligen anmält polishögskolan till DO med motiveringen att en kvotering av poliselever med hänsvisning till genus (kön alltså) knappast var förenligt med att få bästa urvalet för blivande poliser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 3 timmar sedan, skrev Captain Morgan: Den som blånekar skapar alltid en liten tvekan som lever kvar om han fortsätter att neka i evighet, även om han fälls i rätten. Javisst men han kanske skulle ha kvar lite intäkter. Han är nog tillräckligt ointelligent för att klara det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 22 minuter sedan, skrev Peolito: Javisst men han kanske skulle ha kvar lite intäkter. Han är nog tillräckligt ointelligent för att klara det. Hade jag vart Roberto så hade jag hoppat på första bästa plan och flaxat iväg typ som Tito Beltran som var en ful jävel enligt media! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 32 minuter sedan, skrev audirs2: Hade jag vart Roberto så hade jag hoppat på första bästa plan och flaxat iväg typ som Tito Beltran som var en ful jävel enligt media! Går det några plan nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 (ändrad) 35 minuter sedan, skrev Peolito: Går det några plan nu? Jodå, var tvungen att kolla 😉 Zürich, Prag, Paris och Frankfurt avgår idag förutom några inrikes. Ändrades Maj 21, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 On 2020-05-19 at 00:37, skrev måne: Där han driver en hästgård för småflickor,hyr ut stallplatser ,så färdigbehandlad är han nog inte. Har han tagit över Hans Scheikes gård? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 On 2020-05-30 at 19:26, skrev Alarik: Har han tagit över Hans Scheikes gård? Nä,Schejkes gård ligger mellan Kopparberg och Hällefors(Schejke är numera död) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 Undrar vart Herr Schejke befinner sig? Heaven or Hell...jaja hur som helst så kommenderar han nog stjärtöppning 🤣 ps undrar hur det gått för brudarna? BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 On 2020-05-21 at 08:03, skrev Peolito: Om han blånekar hade han haft jobben kvar. Feministerna är en hård och oresonliga grupp så erkänn inget. Staffans matematik! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 On 2020-05-21 at 11:58, skrev audirs2: Hade jag vart Roberto så hade jag hoppat på första bästa plan och flaxat iväg typ som Tito Beltran som var en ful jävel enligt media! Nu öppnar ju Italien upp, bara att åka hem och berätta vad han gjort och vilka reaktioner det fick i Sverige... Då får han sympati, för att hyra en dam för lite sex är väl helt OK där nere, eller i alla fall inget som medel-Guiseppe ser som nåt förkastligt? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 8 minuter sedan, skrev Tommy: Nu öppnar ju Italien upp, bara att åka hem och berätta vad han gjort och vilka reaktioner det fick i Sverige... Då får han sympati, för att hyra en dam för lite sex är väl helt OK där nere, eller i alla fall inget som medel-Guiseppe ser som nåt förkastligt? MVH Och "Ullabelli" köper sig en ung man åxå när andan faller på! $$$$$$ Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 7 minuter sedan, skrev audirs2: Och "Ullabelli" köper sig en ung man åxå när andan faller på! $$$$$$ Jag är helt för jämlikhet, riktig jämlikhet på lika villkor, inte som i Sverige där det är helt OK att kvinnor får jobb, bara för att de är kvinnor trots att det finns manliga sökande med bättre kvalifikationer... Undrar vad Partille Kommun skulle säga om jag ifrågasatte varför det är en sned könsfördelning i kommun-toppen? Nån som tror att de skulle kvotera in fler män? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 On 2020-05-21 at 09:36, skrev Jed: Det är ju det som våran Tokvänster gjort i decennier! bara blåneka och vägra att ens diskutera fakta. Vems fakta ,din, den ger jag inte mycket för Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 Jag är övertygad om att dom flesta på MPR som varit till Thailand har köpt sex där, dom på MPR som varit dit alltså Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 4 minuter sedan, skrev Boa52: Jag är övertygad om att dom flesta på MPR som varit till Thailand har köpt sex där, dom på MPR som varit dit alltså Du också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu