Jump to content
IGNORERAD

Massage utan upptäckt

Enis

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev Enis:

Du har då inte lärt dig mycket om kroppens anatomi du.... gösses....

/Enis

Är du full kväll eller vad dina saker som du tycker är roligt, är det nog bara du som tycker

kroppens anatomi vad vet du om den ,nada

• Snurrigt 1
  • Haha 2
Dela på andra sajter

kolla min fot
11 minuter sedan, skrev Boa52:

Är du full kväll eller vad dina saker som du tycker är roligt, är det nog bara du som tycker

kroppens anatomi vad vet du om den ,nada

Be din diskmaskin att trycka på Off= det betyder Av

images.jpeg

• Haha 2
Dela på andra sajter

kolla min fot
On 2024-08-28 at 13:49, skrev Boa52:

Det där är olika hur man reagerar mot mygg, min fru std och fiskade hos min far och mor

i bäcken nedanför huset, fick forelle men var så inne i fisket så hon brydde sej inte om 

om 30 mygg som satt på hennes händer, inga utslag efter det. En annan gubbe jag träffa

i patong från Åsele i norrland hans ben såg för dj ut så vi är olika åsele grabben borde

klar moskitos tycker man

Är frugan hemhämtad eller var kung louie först? Inte bra när det är tomt på bordet och i svalen...

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev kolla min fot:

Är frugan hemhämtad eller var kung louie först? Inte bra när det är tomt på bordet och i svalen...

Hem hämtad från vad du är inte riktig verkar som du har tomt där uppe eller hur

• Ge karma 1
  • Haha 2
Dela på andra sajter

kolla min fot

Du är hjärndöd 24/7 ingen förutom apknug och amigo bryr sig

Hur gick det med frugan i bäcken? Tomt som vanligt?

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev kolla min fot:

Har inte deltagit i denna tråd heller, vad är det  du missbrukar? Hoppas ryggradlös @Surin P3 vaknar också. Troligen mår @kolla min fot väldigt dåligt psykiskt men ändå. 

• Ge karma 1
  • Ojojoj 1

Livet är fullt av val, jag valde Ford

Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev kolla min fot:

Vad hade du för nick förut nåt dåligt tror jag

47 minuter sedan, skrev kolla min fot:

• Haha 1
Dela på andra sajter

kolla min fot
4 minuter sedan, skrev Boa52:

BTT vað var ditt senaste?

Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev kolla min fot:

BTT vað var ditt senaste?

BTT får inte skriva är tyvär och jag har användt samm a namn hela tiden både här

och i thai snack. Har du det

• Ge karma 2
  • Minus 1
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Razzia i bla Göteborg på thaisalonger skriver SVT och Sexpressen om idag!

Slutrunkat på ett tag då!

• Ge karma 2
  • Haha 4

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev audirs2:

Razzia i bla Göteborg på thaisalonger skriver SVT och Sexpressen om idag!

Slutrunkat på ett tag då!

Det är ju nu de får ta saken i egna händer. 😄

• Ge karma 1
  • Haha 9
Dela på andra sajter

De där männen som kommer ut och sätter sig i exklusiva sportbilar enligt GP är till 100% MENA. Kan inte vara förenligt med islam att få ett hj, bj eller kanske till och med få trycka in den mikroskopiska snorren i en thaimus. Männen från dessa länder vill leva som oss men kvinnorna ska förtryckas och tvingas leva enligt hemlandets kultur. Jävla hycklare

https://www.gp.se/krim/stor-polisrazzia-mot-thaisalonger-i-goteborg.7c658e4d-c43b-40de-bfe1-196c16d00496

• Ge karma 4
  • Bullseye 3
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Marlon:

De där männen som kommer ut och sätter sig i exklusiva sportbilar enligt GP är till 100% MENA. Kan inte vara förenligt med islam att få ett hj, bj eller kanske till och med få trycka in den mikroskopiska snorren i en thaimus. Männen från dessa länder vill leva som oss men kvinnorna ska förtryckas och tvingas leva enligt hemlandets kultur. Jävla hycklare

https://www.gp.se/krim/stor-polisrazzia-mot-thaisalonger-i-goteborg.7c658e4d-c43b-40de-bfe1-196c16d00496

Kvittar väl väl vilken hudfärg det är, är ju förkastligt oavsett med dessa salonger.

• Ge karma 3
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Marlon:

Har du några fakta för påståendet om "Mena män" som kunder?

Jag ser det inte som omöjligt, men vi svenskar gillar också sex.

14 minuter sedan, skrev 65Selander:

Kvittar väl väl vilken hudfärg det är, är ju förkastligt oavsett med dessa salonger.

Jag anser att det är förkastligt att det är förbjudet att nyttja "Världens äldsta yrke", bara för att man råkar bo norr om Danmark, Tyskland eller Holland (för att ta tre exempel i vår närhet)...

Förbudet gynnar bara den kriminella människohandeln och gör det omöjligt att starta en verksamhet/Bordell där kvinnor som vill, kan jobba i skydd av lagen och med säkra arbetsförhållanden.

Om detta, kolla från 4:30 om vad som hände när Australien gjorde prostitution lagligt, med klara regler...

Kolla hela, förresten!

MVH

• Ge karma 2

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Tommy:

Jag anser att det är förkastligt att det är förbjudet att nyttja "Världens äldsta yrke", bara för att man råkar bo norr om Danmark, Tyskland eller Holland (för att ta tre exempel i vår närhet)...

Förbudet gynnar bara den kriminella människohandeln och gör det omöjligt att starta en verksamhet/Bordell där kvinnor som vill, kan jobba i skydd av lagen och med säkra arbetsförhållanden.

Om detta, kolla från 4:30 om vad som hände när Australien gjorde prostitution lagligt, med klara regler...

Kolla hela, förresten!

MVH

Har varit i Thai så jag vet, tror du alla flickor var dom än är i världen tycker om att vara horor

Inte ens Thai damer på barer tycker det är skoj gör det för dom måste och pengar

• Minus 2
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev Tommy:

Refererade till männen i de dyra sportbilarna, varje MENAs ultimata status pryl. Hellre en Audi RS6 och bo i ett råtthål i orten än att köpa en villa.

Läste förövrigt ett förundersökningsprotokollet från ett kopplerimål tidigare i år där sexköparnas namn var uppräknade (många hundra) och mixen blatte/svenne var 80/20. Så att svennebanan också köper sex på thaisalong tvivlar jag inte en sekund på.

Ändrades av Marlon
  • Ge karma 6
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Boa52:

Har varit i Thai så jag vet, tror du alla flickor var dom än är i världen tycker om att vara horor

Inte ens Thai damer på barer tycker det är skoj gör det för dom måste och pengar

Oj har du varit i Thailand så är du nog unik.

• Haha 3

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Marlon:

Refererade till männen i de dyra sportbilarna. Läste förövrigt ett förundersökningsprotokollet från ett kopplerimål tidigare i år där sexköparnas namn var uppräknade (många hundra) och mixen blatte/svenne var 80/20. Så att svennebanan också köper sex på thaisalong tvivlar jag inte en sekund på.

Yes, bara att gå in på Flashback så dyker nog namnen upp där! Undrar varför ingen blir arg när kvinnor åker till Gambia typ och köper sig lite "banan"! Kanske det förekommer i Sverige åxå?

• Ge karma 2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev audirs2:

Yes, bara att gå in på Flashback så dyker nog namnen upp där! Undrar varför ingen blir arg när kvinnor åker till Gambia typ och köper sig lite "banan"! Kanske det förekommer i Sverige åxå?

Varför tror du V och MP kvinnor är så positiva till immigration från MENA men inte alls lika positivt till flyktingar från Ukraina 🤔

• Ge karma 1
  • Hmm? 1
  • Bullseye 8
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev audirs2:

Förekommer säkert kvinnliga sexköp i Sverige också men torde vara en bråkdel av totalen

• Ge karma 2
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Marlon:

Varför tror du V och MP kvinnor är så positiva till immigration från MENA men inte alls lika positivt till flyktingar från Ukraina 🤔

För att inte glömma "skägg barnen" som kom till Sverige under migrationsvågen, där dom snälla PK kärringarna hjälpte dom med allt och även under tvång

Ett klart exempel är väl Johanna Möller, men hon var inte ensam det fanns många blattekåta kärringar som hjälpte "skägg barnen"

• Ge karma 7
  • Bullseye 1

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev 65Selander:

Kvinnor som tvingas att sälja, oavsett anledning, är förkastligt. Jag raljerade bara lite över beskrivningen män i dyra sportbilar.

• Ge karma 3
Dela på andra sajter

WOW!!!!!!!  Ormen har varit i Thailand och nu vet han precis allt om landet och dess invånare 👍👍

Vilken klippa för oss andra noviser på forumet.

• Bullseye 1
  • Haha 2

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...