Jump to content
IGNORERAD

Barområde utan upptäckt.


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk
2 minuter sedan, skrev koppar55:

Vilka utlänningar eller lokala känner man i Pattaya?

Känner bara några från Italien och Holland, och dessa är mina kunder.

Lokala? Känner ägaren av Hopf Brewhouse.

Hmmm, en annan här på MPR som knappt varit i Pattaya :big_smile:   

 

Så är det men det dyker ofta upp medlemmar härinne som tycks ha kontakter överallt och särskilt i Pattaya där man räknar upp alla svenskställen man ätit på och alla ägare av svenska ställen man träffat.

 

Man ska ju helst vara lite chick och visa att man minsann tillhör innegänget i Pattaya dvs då företrädesvis dom som nu har ett och annat svenskställe.

 

Den enda svensk jag haft att göra med var Lasse på Globetrotter.

 

Det var en riktig surgubbe vill jag minnas som bland annat skällde ut och flyttade på broder med flickvän mitt i maten för att det dök upp ett större sällskap med svenska turister.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 156
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    27

  • Boa52

    16

  • svampen

    14

  • SatanG

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 timme sedan, skrev SatanG:

 

Jag tror inte det handlar om att man skriver mycket utan det faktumet att brodern uppenbarligen ljugit så mycket.

Jag är ombord nu och har inga bilder från den tiden här, tvivlar du på mig?

 

/ SatanG

Så allt är sant som skrivs på forumet, ser med stor förväntan att du startar en bildtråd om ditt barliv då du hoppat iland.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev stefan5300:

Så allt är sant som skrivs på forumet, ser med stor förväntan att du startar en bildtråd om ditt barliv då du hoppat iland.

 

Du kanske har en annan uppfattning men generellt tror jag på andra människor tills de bevisat motsatsen.

Om man själv, likt brodern, konstant startar trådar eller lägger in inlägg vars syfte ska bevisa ens sanning och dessa konstant visar sig vara lögn eller uppenbara överdrifter så vore det väl konstigt om man inte ifrågasätter sanningshalten i vad han skriver. Det är ju ofta han själv som drar upp "bevis" som helt enkelt inte är något som ens med bästa vilja i världen styrker hans påståenden. Du är naturligtvis välkommen att tro/gå på/släppa allt vad som behagar dig men alla tänker inte så.

 

En egenupplevd bartråd är knappast något jag gör på din eller någon annans begäran, vill du inte tro på mina uppgifter är något du själv får avgöra. Det finns en del saker/personer jag inte, för evigt, vill dela med mig av till allt och alla. Om det ändå får dig att tvivla på mina uppgifter/inlägg så får du väl ifrågasätta dom likt jag och andra gör då inlägg uppenbarligen inte stämmer så får jag ta ställning då om det följer något bevis eller inte.

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Så är det men det dyker ofta upp medlemmar härinne som tycks ha kontakter överallt och särskilt i Pattaya där man räknar upp alla svenskställen man ätit på och alla ägare av svenska ställen man träffat.

 

Man ska ju helst vara lite chick och visa att man minsann tillhör innegänget i Pattaya dvs då företrädesvis dom som nu har ett och annat svenskställe.

 

Den enda svensk jag haft att göra med var Lasse på Globetrotter.

 

Det var en riktig surgubbe vill jag minnas som bland annat skällde ut och flyttade på broder med flickvän mitt i maten för att det dök upp ett större sällskap med svenska turister.

 

BTT

 

Black Bush Inc. :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Du kanske har en annan uppfattning men generellt tror jag på andra människor tills de bevisat motsatsen.

Om man själv, likt brodern, konstant startar trådar eller lägger in inlägg vars syfte ska bevisa ens sanning och dessa konstant visar sig vara lögn eller uppenbara överdrifter så vore det väl konstigt om man inte ifrågasätter sanningshalten i vad han skriver. Det är ju ofta han själv som drar upp "bevis" som helt enkelt inte är något som ens med bästa vilja i världen styrker hans påståenden. Du är naturligtvis välkommen att tro/gå på/släppa allt vad som behagar dig men alla tänker inte så.

 

En egenupplevd bartråd är knappast något jag gör på din eller någon annans begäran, vill du inte tro på mina uppgifter är något du själv får avgöra. Det finns en del saker/personer jag inte, för evigt, vill dela med mig av till allt och alla. Om det ändå får dig att tvivla på mina uppgifter/inlägg så får du väl ifrågasätta dom likt jag och andra gör då inlägg uppenbarligen inte stämmer så får jag ta ställning då om det följer något bevis eller inte.

 

/ SatanG

Begär inte att du ska visa alla dina foton från ditt uteliv bland barerna men lite foton bör du väl ha att visa så du kan verifiera din trovärdighet efter det du skrivit.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev stefan5300:

Begär inte att du ska visa alla dina foton från ditt uteliv bland barerna men lite foton bör du väl ha att visa så du kan verifiera din trovärdighet efter det du skrivit.

Är jag grön nu när jag lägger in en ganska exakt 10år gammal bild på mig ihop med 3st gamla MPRare(Pattayabob vet jag ej om han är medlem här, men han var med på thaitjejjer)från SoiSixten Bar :D 5a0e71bd570f2_Picture023.thumb.jpg.407ba28b73a6ad4a10eaebcbee5f7b0f.jpg

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Är jag grön nu när jag lägger in en ganska exakt 10år gammal bild på mig ihop med 3st gamla MPRare(Pattayabob vet jag ej om han är medlem här, men han var med på thaitjejjer)från SoiSixten Bar :D 5a0e71bd570f2_Picture023.thumb.jpg.407ba28b73a6ad4a10eaebcbee5f7b0f.jpg

En okay bild men det kunde ju varit lite fler brudar.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

54 minuter sedan, skrev stefan5300:

Begär inte att du ska visa alla dina foton från ditt uteliv bland barerna men lite foton bör du väl ha att visa så du kan verifiera din trovärdighet efter det du skrivit.

 

Jaså du tycker jag behöver verifiera min trovärdighet för dig, det tycker inte jag.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev SatanG:

 

Jaså du tycker jag behöver verifiera min trovärdighet för dig, det tycker inte jag.

 

/ SatanG

Finns väl inget att verifiera med längre33955916-okay-smiley.jpg.fb9473245f46332c01f5693d1541d14f.jpg.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev svampen:

Ja både Peter Kent körde häst Åby Uffe Godishandlare yngsta Brodern Kent fortsätta han också som konfektyrhandlare innan han söp ihjäl sig i Huset Pattis sen har Du ju Kusin Åke Travtränare med Guld leende men från det ena till det andra så Körde Kent häst på Åby i många år!!!

Vi hade trevliga Midsommarpartyn När Han bodde i Täby By/utanför Örebro i många år !!!!

Uffe & Jag är Ungdomskamrater spenderade mycket tid i Pappas Kurres stall i min ungdom!

PS; Kalle är väl mest känd numer bara tränar pga rygg!!!

MVH Svamp

Kurre ville också ha en rackare ibland,har träffat han ute på marknader,oj,oj,

Lev han ?

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎11‎-‎15 at 10:47 AM, broder tuk tuk said:

Vilket barområde i Pattaya skulle ni välja om ni ville komma undan från frugans blickar och kunna njuta av friheten ett tag?

 

BTT

Har man en fru som har problem med att man vill spendera en kväll i en bar några gånger om året så har man valt fel fru. Vill man å andra sidan sitta i en beer bar varje vecka så gjorde man nog fel när man bestämde att gifta sig.

 

En schysst pub med bra öl och kompisar kan man aldrig få för mycket av; tröttnar man inte på en Chang i kondom, bartjejer och fyrkantsbarer ganska snart blir jag dock lite konfys. Vill man ha ett knull har jag all förståelse, det är en trevligare variant än att gå på en fish bowl, men annars känns väl beerbarerna rätt torftiga.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag känner några thaifruar som jag vet går och träffar sina älskare medan deras män går till baren och jagar bar brudar.

Så jag tror inte det är någon risk att någons fruga kommer att lätta efter sin man i en bar ful med flickor.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
38 minuter sedan, skrev Atom:

Har man en fru som har problem med att man vill spendera en kväll i en bar några gånger om året så har man valt fel fru. Vill man å andra sidan sitta i en beer bar varje vecka så gjorde man nog fel när man bestämde att gifta sig.

 

En schysst pub med bra öl och kompisar kan man aldrig få för mycket av; tröttnar man inte på en Chang i kondom, bartjejer och fyrkantsbarer ganska snart blir jag dock lite konfys. Vill man ha ett knull har jag all förståelse, det är en trevligare variant än att gå på en fish bowl, men annars känns väl beerbarerna rätt torftiga.

 

Nja det beror ju på.

 

Jag fick till och med välja min egen musik i min stambar på soi 8 för några år sen.

 

Gissa om dom gående blev överraskade när dom fick Julio Iglesias i högtalarna.

 

Fast det berodde nog på att jag just då hade en fling med mama san i baren:)

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, broder tuk tuk said:

 

Nja det beror ju på.

 

Jag fick till och med välja min egen musik i min stambar på soi 8 för några år sen.

 

Gissa om dom gående blev överraskade när dom fick Julio Iglesias i högtalarna.

 

Fast det berodde nog på att jag just då hade en fling med mama san i baren:)

 

BTT

 

Vad beror på vad? Du talar i tungor käre Broder.

 

Om jag fick höra Julio Iglesias när jag gick förbi en fyrkantsbar blev jag nog också överraskad och hade jag suttit i baren hade jag gått därifrån. Men tänk ändå att du fick välja din egen musik, det är stort, jävligt stort. Frugan lät mig välja färg på mina kalsonger en gång men fan vet om inte det här är ett tydligare tecken på storhet och egensinnighet.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Atom:

 

Vad beror på vad? Du talar i tungor käre Broder.

 

Om jag fick höra Julio Iglesias när jag gick förbi en fyrkantsbar blev jag nog också överraskad och hade jag suttit i baren hade jag gått därifrån. Men tänk ändå att du fick välja din egen musik, det är stort, jävligt stort. Frugan lät mig välja färg på mina kalsonger en gång men fan vet om inte det här är ett tydligare tecken på storhet och egensinnighet.

Ha ha Du hatar att shoppa lika mycket som mig ser jag. Att sen min fru har bra klädsmak är inte fel. Julio Iglesias kan nog vara rätt om man gillar det. Fast jag tror nog att ragga till Julio i Thailand  är nog inga problem i en beer bar i Pattaya där majoriteten av brudarna struntar i om man skitit på sig. Bara priset är rätt. Ska man däremot köra Julio i en bar i icke Pattaya, där brudarna bryr sig mera om utseende så tror jag nog att man behöver både charm och utseende och ålder för att dom ens ska titta åt en. Då har nog en issansk poplåt större framgång tror jag.

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
15 minuter sedan, skrev Atom:

 

Vad beror på vad? Du talar i tungor käre Broder.

 

Om jag fick höra Julio Iglesias när jag gick förbi en fyrkantsbar blev jag nog också överraskad och hade jag suttit i baren hade jag gått därifrån. Men tänk ändå att du fick välja din egen musik, det är stort, jävligt stort. Frugan lät mig välja färg på mina kalsonger en gång men fan vet om inte det här är ett tydligare tecken på storhet och egensinnighet.

Du skrev ju att det är bättre att sitta i en inomhus bar än i en fyrkantsbar och där är jag inte benägen att hålla med dig.

 

Som skrivits är man stammis i baren kan man åtnjuta flerfaldiga förmåner. Är man sen dessutom a very good man kan man nå paradiset.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Nja det beror ju på.

 

Jag fick till och med välja min egen musik i min stambar på soi 8 för några år sen.

 

Gissa om dom gående blev överraskade när dom fick Julio Iglesias i högtalarna.

 

Fast det berodde nog på att jag just då hade en fling med mama san i baren:)

 

BTT

Det är ju helt fantastiskt!

Och vad hade du för fling(??) med mamasan, slickade du henne i örat medans Julio spred sin skönsjungade sång ur högtalarna?

Och sen viskade på din barengelska, u give me pussy free and i stay u looong time and no matafay.........

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, broder tuk tuk said:

Du skrev ju att det är bättre att sitta i en inomhus bar än i en fyrkantsbar och där är jag inte benägen att hålla med dig.

 

Som skrivits är man stammis i baren kan man åtnjuta flerfaldiga förmåner. Är man sen dessutom a very good man kan man nå paradiset.

 

BTT

 

Jag lägger mig på rygg. Att få spela Julio Iglesias och sätta på en sönderknullad 53-årig mama san....det är inte bara paradiset utan dessutom Nirvana och hopen av oskulder kombinerat.

 

Eller ja, dessvärre kan ju paradiset rämnas av att 240 kg Terje kommer in och med 500 Baht bjuder alla brudarna på en drink eller att Wolfgang, 84, rullas ut från en Lexus. Då blir det nog A-ha eller Bollibompa i högtalarna, en mama-san med g-stringen på huvudet och en Broder tillbaka med kycklingburgaren utanför 7/11. Paradiset är ack så förgängligt, kompisarna på puben finns dock kvar.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
6 timmar sedan, skrev Atom:

 

Jag lägger mig på rygg. Att få spela Julio Iglesias och sätta på en sönderknullad 53-årig mama san....det är inte bara paradiset utan dessutom Nirvana och hopen av oskulder kombinerat.

 

Eller ja, dessvärre kan ju paradiset rämnas av att 240 kg Terje kommer in och med 500 Baht bjuder alla brudarna på en drink eller att Wolfgang, 84, rullas ut från en Lexus. Då blir det nog A-ha eller Bollibompa i högtalarna, en mama-san med g-stringen på huvudet och en Broder tillbaka med kycklingburgaren utanför 7/11. Paradiset är ack så förgängligt, kompisarna på puben finns dock kvar.

 

Nu är det ju en myt i mångt och mycket att damerna faller för den fule eller gamle även om han nu råkar ha massor av stålar.

 

Jag har pratat med väldigt många bartjejer om just detta genom åren och nästan samtliga har intygat att dom aldrig skulle gå longtime med en gubbe som är ful eller gammal såvida dom inte kände sig tvungna att göra detta.

 

Dom flesta bartjejer letar efter en snäll kille som luktar gott, inte är för fet eller gammal och som möjligen har en hyfsat bra inkomst.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Nu är det ju en myt i mångt och mycket att damerna faller för den fule eller gamle även om han nu råkar ha massor av stålar.

 

Jag har pratat med väldigt många bartjejer om just detta genom åren och nästan samtliga har intygat att dom aldrig skulle gå longtime med en gubbe som är ful eller gammal såvida dom inte kände sig tvungna att göra detta.

 

Dom flesta bartjejer letar efter en snäll kille som luktar gott, inte är för fet eller gammal och som möjligen har en hyfsat bra inkomst.

 

BTT

Hepp, o jag som trodde det var roppar o nudelsoppa som gällde:)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Nu är det ju en myt i mångt och mycket att damerna faller för den fule eller gamle även om han nu råkar ha massor av stålar.

 

Jag har pratat med väldigt många bartjejer om just detta genom åren och nästan samtliga har intygat att dom aldrig skulle gå longtime med en gubbe som är ful eller gammal såvida dom inte kände sig tvungna att göra detta.

 

Dom flesta bartjejer letar efter en snäll kille som luktar gott, inte är för fet eller gammal och som möjligen har en hyfsat bra inkomst.

 

BTT

Så alla längtansfulla gamla tjockisar på MPR är körda nu? hur skall de få kärlek loongtime nu då?

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
2 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Så alla längtansfulla gamla tjockisar på MPR är körda nu? hur skall de få kärlek loongtime nu då?

 

Dom får väl göra som alla andra gubbar har förmågan att göra. Helt enkelt leva i illusionen att tjejen verkligen älskar dom.

 

Så länge dom är lyckliga är väl allt helt ok?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Dom får väl göra som alla andra gubbar har förmågan att göra. Helt enkelt leva i illusionen att tjejen verkligen älskar dom.

 

Så länge dom är lyckliga är väl allt helt ok?

 

BTT

Ja eller så se sanningen i vitögat och acceptera en 10år äldre pensionist-tant ute i skogarna i Värmland, men då får de ju kärlek i alla fall :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Ja eller så se sanningen i vitögat och acceptera en 10år äldre pensionist-tant ute i skogarna i Värmland, men då får de ju kärlek i alla fall :D 

 

8 år äldre men annars var det rätt:)

 

Även 60+ damerna kan vara heta i sängen. Du borde testa nån gång. Vem vet du kanske blir kär på riktigt:)

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...