Jump to content
IGNORERAD

Barområde utan upptäckt.


broder tuk tuk

Recommended Posts

8 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

8 år äldre men annars var det rätt:)

 

Även 60+ damerna kan vara heta i sängen. Du borde testa nån gång. Vem vet du kanske blir kär på riktigt:)

 

BTT

Njaaa, det är inte som en 45kg barbrud i Pattaya direkt, skulle du kunna hålla dig om du reste ner tillsammans med Irene till Pattis? eller är det därför du undrar om hemliga barområden där ingen kan se?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 156
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    27

  • Boa52

    16

  • svampen

    14

  • SatanG

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

34 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Nu är det ju en myt i mångt och mycket att damerna faller för den fule eller gamle även om han nu råkar ha massor av stålar.

 

Jag har pratat med väldigt många bartjejer om just detta genom åren och nästan samtliga har intygat att dom aldrig skulle gå longtime med en gubbe som är ful eller gammal såvida dom inte kände sig tvungna att göra detta.

 

Dom flesta bartjejer letar efter en snäll kille som luktar gott, inte är för fet eller gammal och som möjligen har en hyfsat bra inkomst.

 

BTT

"Dom flesta bartjejer letar efter en snäll kille som luktar gott"

 

Man kan ju bara beundra din fingertoppskänsla och att med en sån träffsäkerhet nåla fast det riktigt viktiga och formulera ner det i en enda riktigt spännande rad.

Ändrades av Tekkor
Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Du skrev ju att det är bättre att sitta i en inomhus bar än i en fyrkantsbar och där är jag inte benägen att hålla med dig.

 

Som skrivits är man stammis i baren kan man åtnjuta flerfaldiga förmåner. Är man sen dessutom a very good man kan man nå paradiset.

 

BTT

 

Den statusen uppnår man ju på 5 sekunder bara genom att beställa en bärs.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Dom får väl göra som alla andra gubbar har förmågan att göra. Helt enkelt leva i illusionen att tjejen verkligen älskar dom.

 

Så länge dom är lyckliga är väl allt helt ok?

 

BTT

 

Hahahahaha keep it coming broder :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

8 år äldre men annars var det rätt:)

 

Även 60+ damerna kan vara heta i sängen. Du borde testa nån gång. Vem vet du kanske blir kär på riktigt:)

 

BTT

 

Sängen? Jag rekar följande istället

 

361.jpeg.1af41fd84f12d4efb1bd4ca19d1a6b66.jpeg

 

Var nu lite försiktig med Irene då det eventuellt kan uppstå lite påfrestningar på lårbenshalsen vid felaktigt användande :beat_plaster:

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Dom flesta bartjejer letar efter en snäll kille som luktar gott, inte är för fet eller gammal och som möjligen har en hyfsat bra inkomst.

Så är det naturligtvis. Men snabbt inser de att det vore som att vinna högsta vinsten på lotteriet......

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Nemo:

Så är det naturligtvis. Men snabbt inser de att det vore som att vinna högsta vinsten på lotteriet......

 

Är det verkligen så illa på den fronten?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev Atom:

 

Jag lägger mig på rygg. Att få spela Julio Iglesias och sätta på en sönderknullad 53-årig mama san....det är inte bara paradiset utan dessutom Nirvana och hopen av oskulder kombinerat.

 

Eller ja, dessvärre kan ju paradiset rämnas av att 240 kg Terje kommer in och med 500 Baht bjuder alla brudarna på en drink eller att Wolfgang, 84, rullas ut från en Lexus. Då blir det nog A-ha eller Bollibompa i högtalarna, en mama-san med g-stringen på huvudet och en Broder tillbaka med kycklingburgaren utanför 7/11. Paradiset är ack så förgängligt, kompisarna på puben finns dock kvar.

Kan du översätta ditt inlägg till nåt vettigt, bollibompa, mama-san, g-string och sen en sönderknullad ????? Har alldrig hört talas om nån som blir så

om inte våld finns med i bilden. Tror du tror du är duktigare än du är bara för att du är bra på att skriva men dina tankar lyser igenom, Ego

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minutes ago, Boa52 said:

Kan du översätta ditt inlägg till nåt vettigt, bollibompa, mama-san, g-string och sen en sönderknullad ????? Har alldrig hört talas om nån som blir så

om inte våld finns med i bilden. Tror du tror du är duktigare än du är bara för att du är bra på att skriva men dina tankar lyser igenom, Ego

Jag blir ytterst beklämd att höra om dina svårigheter att förstå min skrift. Givetvis vill jag att alla ska kunna ta del av mina visdomsord, och att de är de allra visaste tror jag är ställt utom allt resonabelt tvivel, så nog kan det anses vara en god tanke att jag fattar mig något mer simplistiskt. Om det visar sig att fler medlemmar finner mitt skriftspråk alltför komplext eller högtravande så ska jag gladeligen göra ett försök att inte använda så exotiska ord som mama-san och g-string framledes. Tills vidare äro dock du den ende som utryckt en önskan om denna förenkling så i väntan på fler reaktioner rekommenderar jag den svenskabok dottern fick förra sommaren, den anses lämplig för 7-åringar och kan vara ett bra hjälpmedel att träna upp den ack så viktiga läsförmågan. 

IMG_6436.jpg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Atom:

Jag blir ytterst beklämd att höra om dina svårigheter att förstå min skrift. Givetvis vill jag att alla ska kunna ta del av mina visdomsord, och att de är de allra visaste tror jag är ställt utom allt resonabelt tvivel, så nog kan det anses vara en god tanke att jag fattar mig något mer simplistiskt. Om det visar sig att fler medlemmar finner mitt skriftspråk alltför komplext eller högtravande så ska jag gladeligen göra ett försök att inte använda så exotiska ord som mama-san och g-string framledes. Tills vidare äro dock du den ende som utryckt en önskan om denna förenkling så i väntan på fler reaktioner rekommenderar jag den svenskabok dottern fick förra sommaren, den anses lämplig för 7-åringar och kan vara ett bra hjälpmedel att träna upp den ack så viktiga läsförmågan. 

IMG_6436.jpg

 

Misströst ej. Inte alla i norra svedala är gamla fullblodsfyllon. Lets sing W E S H A L L O V E R C O M O M E

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Atom:

Jag blir ytterst beklämd att höra om dina svårigheter att förstå min skrift. Givetvis vill jag att alla ska kunna ta del av mina visdomsord, och att de är de allra visaste tror jag är ställt utom allt resonabelt tvivel, så nog kan det anses vara en god tanke att jag fattar mig något mer simplistiskt. Om det visar sig att fler medlemmar finner mitt skriftspråk alltför komplext eller högtravande så ska jag gladeligen göra ett försök att inte använda så exotiska ord som mama-san och g-string framledes. Tills vidare äro dock du den ende som utryckt en önskan om denna förenkling så i väntan på fler reaktioner rekommenderar jag den svenskabok dottern fick förra sommaren, den anses lämplig för 7-åringar och kan vara ett bra hjälpmedel att träna upp den ack så viktiga läsförmågan. 

IMG_6436.jpg

Vist jag kan också Googla och skriva en massa fina olika ord, det var inte det jag menade, det var din meningsuppbyggnad 

som blev konstig. Man måste förstå vad du skriver även om man inte är proffessor

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Vist jag kan också Googla och skriva en massa fina olika ord, det var inte det jag menade, det var din meningsuppbyggnad 

som blev konstig. Man måste förstå vad du skriver även om man inte är proffessor

Personligen är jag mest förvånad att du ens känner till ordet "meningsuppbyggnad", nu återstår bara att du lär dig vad det innebär.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Boa52 said:

Vist jag kan också Googla och skriva en massa fina olika ord, det var inte det jag menade, det var din meningsuppbyggnad 

som blev konstig. Man måste förstå vad du skriver även om man inte är proffessor

Du menar säkert väl och jag får ingen tillfredsställelse av att sparka på liggande gubbar eller döda hästar. Jag har dock läst tråden fram och tillbaka 10 gånger nu och jag förstår fortfarande inte ditt inlägg, precis som jag inte förstått något av dina tidigare 5,696 försök. Att bli kritiserad angående meningsbyggnad av dig känns dock bisarrt absurt, kanske jag skulle ge dig en lektion i hur man stoppar långkalsonger eller tämjer renar. Jag kan ju alltid googla.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Atom:

Du menar säkert väl och jag får ingen tillfredsställelse av att sparka på liggande gubbar eller döda hästar. Jag har dock läst tråden fram och tillbaka 10 gånger nu och jag förstår fortfarande inte ditt inlägg, precis som jag inte förstått något av dina tidigare 5,696 försök. Att bli kritiserad angående meningsbyggnad av dig känns dock bisarrt absurt, kanske jag skulle ge dig en lektion i hur man stoppar långkalsonger eller tämjer renar. Jag kan ju alltid googla.

Sparka på död häst, stoppa långkalsonger ???. Sluta googla för du förstår inte orden och den mening med dom. Du försöker vara bättre än vad du är

lägg ned det vi förstår ändå ibland vad du menar

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, Boa52 said:

Sparka på död häst, stoppa långkalsonger ???. Sluta googla för du förstår inte orden och den mening med dom. Du försöker vara bättre än vad du är

lägg ned det vi förstår ändå ibland vad du menar

Hör av dig nästa gång du tror dig förstått. 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Atom:

Hör av dig nästa gång du tror dig förstått. 

 

1 timme sedan, skrev Boa52:

Vist jag kan också Googla och skriva en massa fina olika ord, det var inte det jag menade, det var din meningsuppbyggnad 

som blev konstig. Man måste förstå vad du skriver även om man inte är proffessor

@Atom @Boa52 vill att du skriver enklare. Kortare meningar och lättare ord. Typ skolboken du visade.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Atom:

Hör av dig nästa gång du tror dig förstått. 

Bättre du kliver ner från ditt ego och inte tro att du är förmer än vi andra här på forumet. Sluta googla efter fina ord du förstår

dom inte själv

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, Boa52 said:

Bättre du kliver ner från ditt ego och inte tro att du är förmer än vi andra här på forumet. Sluta googla efter fina ord du förstår

dom inte själv

 

Vi säger så 52:an. Jag går och lägger mig nu så du kan fortsätta att citera bäst du vill. Du är säkert snäll men så är även kon på ängen och fiskmåsen. De har dock en roll i näringskedjan, googla det.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Atom:

 

Vi säger så 52:an. Jag går och lägger mig nu så du kan fortsätta att citera bäst du vill. Du är säkert snäll men så är även kon på ängen och fiskmåsen. De har dock en roll i näringskedjan, googla det.

Ha ha sov gott på dej gubbstrutt

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nu menade Atom givetvis inte att mama san var sönderknullad i bokstavlig mening utan han menade säkert att hon var känslomässigt sönder på grund av alla karlar hon särat på benen för.

 

Nu vet jag inte om det var så just i detta fallet men Atom kan mycket väl ha rätt.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Det har ju pratats en del om spökskrivare och jag börjar undra om Clion går över till Boa vid 1.7 promille?

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Fredman:

Det har ju pratats en del om spökskrivare och jag börjar undra om Clion går över till Boa vid 1.7 promille?

Jag tror att det är Bibben som är Boa52 och Changen BTT.

 

De verkar ju vara tajta som pungkulor så båda måste tillfredsställa sina egon.

 

F.ö. vore det kul om båda rapporterade om sina resor som BTT och Boa52 när de glömt vilket konto som de är inloggade på, hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Wanchai:

Jag tror att det är Bibben som är Boa52 och Changen BTT.

 

De verkar ju vara tajta som pungkulor så båda måste tillfredsställa sina egon.

 

F.ö. vore det kul om båda rapporterade om sina resor som BTT och Boa52 när de glömt vilket konto som de är inloggade på, hehe.

Nu var du oförskämd, koppla ihop mej med Bibben Huva. Har visat några bilder från huset i Thai och även i Tavelsjö

Vilka resor har du raporterat från ?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Nu var du oförskämd, koppla ihop mej med Bibben Huva. Har visat några bilder från huset i Thai och även i Tavelsjö

Vilka resor har du raporterat från ?

Har faktiskt rapporterat några gånger men det var ett misstag. Här ska man INTE rapportera något privat. Det blir oftast något som man ångrar på detta gubbforum med en massa agressiva gubbar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...