Jump to content
Cavemannen

kontaktsidor

Recommended Posts

Cavemannen

Är detta vanligare bland MPR medlemmar än övriga?

Jag vet i alla fall st MPRare som bedrivit detta.

1.Gamla Gubben i Bkk, (minns inte vad han hette). Han bedrev ju sin sida seriöst och han fixade med all sannolikhet ihop flera förhållanden.

2. Biljardkungen NoBuzz, han fixade ihop en sida åt en Amerikan där Isaanbrudar parades ihop med passande Faranger, jag tror det var/är en seriös sida.

3. Kim. Kim satte upp en sida(thaitjejer) på MSN. Den sidan har nog parat ihop flest förhållanden Farang/Thai, i alla fall per krona, den var gratis.

4.Longlove, Janne_H försökte slå sig in i branchen och tjäna storkovan, jag kan nog säga att det vart ett fiasko............

Finns det fler MPRare som provat?

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Cavemannen

1.Gamla Gubben i Bkk, (minns inte vad han hette). Han bedrev ju sin sida seriöst och han fixade med all sannolikhet ihop flera förhållanden.

2. Biljardkungen NoBuzz, han fixade ihop en sida åt en Amerikan där Isaanbrudar parades ihop med passande Faranger, jag tror det var/är en seriös sida.

3. Kim. Kim satte upp en sida(thaitjejer) på MSN. Den sidan har nog parat ihop flest förhållanden Farang/Thai, i alla fall per krona, den var gratis.

4.Longlove, Janne_H försökte slå sig in i branchen och tjäna storkovan, jag kan nog säga att det vart ett fiasko............

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Cavemannen

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Cavemannen

1.Thai-Scan i Bkk, Lasse bedrev ju sin sida seriöst och han fixade med all sannolikhet ihop flera förhållanden.

Ändrades av Cavemannen
  • Skål 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Cavemannen
3 minuter sedan, skrev Benriach:

Swippe hade väl en hörna en gång i tiden...

Du menar Swippes Böghörna, den passar inte in här :D 

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Tommy

Hmm... ett fint och viktigt ämne, värt flera trådar!

MVH

Ändrades av Tommy
  • Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Cavemannen
29 minuter sedan, skrev Tommy:

Hmm... ett fint och viktigt ämne, värt flera trådar!

MVH

Väl värt att kommentera i alla fall :D 

• Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
broder tuk tuk
52 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Angående Thaitruelove och Janne H så tycker jag faktiskt att detta var en väldigt bra sajt.

Jag var själv reggad där några månader och fick jättebra kontakt med thaitjejer.

En av dom var jag till och med på väg att träffa men annat kom i vägen.

Enligt uppgift bodde denna tjej i Bangkok men jag tror ju att 90% av thaitjejerna på nätet även jobbar i baren.

BTT

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Cavemannen
Precis nyss, skrev broder tuk tuk:

Angående Thaitruelove och Janne H så tycker jag faktiskt att detta var en väldigt bra sajt.

Jag var själv reggad där några månader och fick jättebra kontakt med thaitjejer.

En av dom var jag till och med på väg att träffa men annat kom i vägen.

Enligt uppgift bodde denna tjej i Bangkok men jag tror ju att 90% av thaitjejerna på nätet även jobbar i baren.

BTT

Hade Janne H startat Thaitruelove så hade han kört Ferrari idag, hans taffliga försök till kontaktsida var lite blygsammare ;D 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
frason
1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Hade Janne H startat Thaitruelove så hade han kört Ferrari idag, hans taffliga försök till kontaktsida var lite blygsammare ;D 

Den hette (och gör fortfarande) thaitruelove, med den lilla skillnaden på .se istället för .com. :D

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Cavemannen
16 minuter sedan, skrev Knasen:

Får man fråga varför du taggar btt i dina trådar? :D 

Så att BTT skall hitta hit bara genom att söka efter sitt eget varumärke, BTT kommer att bli stort(kom ihåg vart du hörde det först) :D 

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilder i sin helhet.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll