Jump to content
IGNORERAD

Bröstoperationer


Atom

Recommended Posts

8 minuter sedan, skrev fiskarn:

1-3-5 är jag tämligen säker på. Kanske skulle lägga ut mina  chippstuttar i raden här som är garanterat äkta :dribble:
Frugan har väl inte de största men de fyller ut mina tämligen små händer bra och jag gillar dem för de kommer aldrig att hänga och ta stöd av armhålan på henne. Skulle jag jämföra så har hon väl tuttar som många tjugoåringar här i svedala trotts att hon är en bra bit över 40 år och har en son. Hon var väldigt sugen på att fylla upp dem och jag hade nog gett sponsorhjälp om hon löpt linan ut men jag har tjatat och berömt hennes tuttar och det var idag länge sedan som hon tog upp ämnet så det är nog glömt nu och mig gör det inget.

Dags för Specsavers....  

 

Rätt rad är 1, 2, 4.

3 har äkta men har funderat på nya

5 är filippinska med äkta

6 är 100% muskler!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 90
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • M33

    6

  • Tommy

    5

  • Boa52

    5

  • Cavemannen

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 timme sedan, skrev Cavemannen:

Nr6 jobbar på Hooters i KhaoLak, om du vart sugen ;-) 

Trist, då det enligt  TV inte  går att träffa dem efter arbetstid:D

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev KaiserBlood:

Trist, då det enligt  TV inte  går att träffa dem efter arbetstid:D

Har TV sagt så, så är det korrekt. Jag har med andra ord blivit lurad av en dubbelgångare vid ett antal tillfällen. Usch vad dum jag känner mig nu :( 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev M33:

Dags för Specsavers....  

 

Rätt rad är 1, 2, 4.

3 har äkta men har funderat på nya

5 är filippinska med äkta

6 är 100% muskler!

6 är äkta...inget jävla silikon i dom lökarna!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 tjejer på jobbet som fixat nya bobs  (Svenskar) vad jag förstått blir det vanligare , O arbetsgivaren får naturligtvis betala sjukskrivningen... När det gället thai så är det nog näsorna som fixats först.. Åker ner nu i jullovet med kommendoran med dotter. o dottern önskan är just o fixa näsan 15 år hmm själv är jag lite skeptisk men sen o andra sidan visst hon har en mycket intryckt näsa  så förstår hon fullt ut o vill hjälpa henne . Pratade med sjuksystern på skolan om det men hon fattade nada så ser väl många thailändskor ut fick man som svar.. Så ja dottern sparar varenda krona för just detta . Vad jag förstått skulle det kosta 15000 bath o fixa i Korat Någon som har koll på priser?

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev wavis:

2 tjejer på jobbet som fixat nya bobs  (Svenskar) vad jag förstått blir det vanligare , O arbetsgivaren får naturligtvis betala sjukskrivningen... När det gället thai så är det nog näsorna som fixats först.. Åker ner nu i jullovet med kommendoran med dotter. o dottern önskan är just o fixa näsan 15 år hmm själv är jag lite skeptisk men sen o andra sidan visst hon har en mycket intryckt näsa  så förstår hon fullt ut o vill hjälpa henne . Pratade med sjuksystern på skolan om det men hon fattade nada så ser väl många thailändskor ut fick man som svar.. Så ja dottern sparar varenda krona för just detta . Vad jag förstått skulle det kosta 15000 bath o fixa i Korat Någon som har koll på priser?

Vill minnas att en kompis till mig fixade sin snok i Bangkok för en 5-6 år sedan och det gick på 25 tusen battingar. Men det var ju på ett "märkes" sjukhus... Själv så missade jag det helt och hållet när hon en dag frågade mig vad jag tycker.

 

Tycker? Om vaddå? My new nose! Ohh, yes now that you mention it, very nice...

 

En jävligt sublim förändring kan jag lova.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev MaiChai:

Vill minnas att en kompis till mig fixade sin snok i Bangkok för en 5-6 år sedan och det gick på 25 tusen battingar. Men det var ju på ett "märkes" sjukhus... Själv så missade jag det helt och hållet när hon en dag frågade mig vad jag tycker.

 

Tycker? Om vaddå? My new nose! Ohh, yes now that you mention it, very nice...

 

En jävligt sublim förändring kan jag lova.

Okey misstänkte det går upp till de summorna på som du säger märkes sjukhus, som jag vill det ska ske på om vi gör detta  ,,,Sen är faktiskt dotterns näsa ovanligt  mycket intryckt så jag förstår henne som jag skrev innan , Hade det varit typ nästan osynligt så hade jag naturligtvis pratat med henne om detta men som sagt förstår henne fullt ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har sett  en näsfix som blivit bra men det hör nog till undantagen.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Galten:

Har sett  en näsfix som blivit bra men det hör till undantagen.

Tja . Håller inte med där iom dottern har detta problem har jag frågat runt lite i umgängeskretsen  här i Sverige o många som fixat (knäckt) näsan .

o alla nöjda sett både foto innan o efter .  Vad jag förstått blir det problem vid kyla då de lägger in silikon typ mellan där de knäcker. Ja ja  vi får se om det nu sker så lägger jag ut foto innan o efter..

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte problemet med om era fruar, sambo eller flickvänner vill göra en "sköthetsoperation", låt dem göra det men också betala själva. Frugan ville fixa till tuttarna, ja gör du de för du jobbar ju och tjänar pengar sa ja till henne, det är bara att spara men då var det inte intressant längre.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir så jävla less på en del inlägg! Vill era fruar/sambos fixa till något med kroppen så är en del svar: Helt ok....men du får fanimej betala själv!

Ni har inte ens en tanke på varfor hon vill gora detta. Svarar bara.....pynta själv!

Är overtygad om att det skiljer en hel del imellan er fru/sambos inkomster och er.

I mina ogon blir det som om ni vill visa er makt med pengar men skiter fullständigt i er frus välbefinnande!

När jag träffade min fru tog det ett tag innan hon visade sig naken innfor mig. Varfor? Hon skämdes for att hon knappt hade några brost alls. Ändå har hon fott en dotter.

Jag har aldrig varit intresserad av stora brost så jag sa , jag älskar dig hur du än ser ut!!!

 Men jag forstod snart att detta har varit ett problem i många år. Dålig självkänsla,kass självfortroende m.m

Inte fan sa jag: Betala själv om du vill fixa detta.

Efter några veckor tog jag henne till Bangkok och en av dom bästa privatklinikerna i stan. 

JAG pyntade hela kalaset enbart for att jag älskar henne och hoppades att det skulle få henne att må bra.

 

Idag har jag en underbar kvinna med stort självfortroende,bra självkänsla som jag älskar mer än någonting annat!!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev thomas001:

Blir så jävla less på en del inlägg! Vill era fruar/sambos fixa till något med kroppen så är en del svar: Helt ok....men du får fanimej betala själv!

Ni har inte ens en tanke på varfor hon vill gora detta. Svarar bara.....pynta själv!

Är overtygad om att det skiljer en hel del imellan er fru/sambos inkomster och er.

I mina ogon blir det som om ni vill visa er makt med pengar men skiter fullständigt i er frus välbefinnande!

När jag träffade min fru tog det ett tag innan hon visade sig naken innfor mig. Varfor? Hon skämdes for att hon knappt hade några brost alls. Ändå har hon fott en dotter.

Jag har aldrig varit intresserad av stora brost så jag sa , jag älskar dig hur du än ser ut!!!

 Men jag forstod snart att detta har varit ett problem i många år. Dålig självkänsla,kass självfortroende m.m

Inte fan sa jag: Betala själv om du vill fixa detta.

Efter några veckor tog jag henne till Bangkok och en av dom bästa privatklinikerna i stan. 

JAG pyntade hela kalaset enbart for att jag älskar henne och hoppades att det skulle få henne att må bra.

 

Idag har jag en underbar kvinna med stort självfortroende,bra självkänsla som jag älskar mer än någonting annat!!

Du sammanfattar så många olika ämnen på ett mycket bra sätt.

 

Många damer mår dåligt över sina kroppar.

Antagligen lika många damer vill "fixa" sig för att se ut som modellerna på tv.

Här gäller det ju att kunna kommunicera och läsa sin partner vilket som är aktuellt.

 

I många fall är det ju så att pengar skapar möjligheten att operera sig, tillhör man då kategori 2 ovan så är det ju en statusfråga också.

Något jag upptäckt är att väldigt många män behandlar sina flickvänner/sambos/fruar som bardamer, där de får precis så mycket pengar som de bedöms förtjäna för stunden.

Så visst är det ett maktmedel. Jag har pengarna. Jag bestämmer. Inte så trevligt om man vill ha ett seriöst långvarigt och jämnställt förhållande.

 

Antagligen vill alla damer i Thai "justera" något. Frågan är ju vad motivet är.

Intresserar man sig nog för motivet kanske man också kan förstå lite mer.

 

Personligen har jag tyckt om mina damer som dem är. Men visst har det nämnt både näsjobb och tuttjobb.

Jag har sagt att jag gillar dig och älskar dig som du är. Då har oftast diskussionen avtagit.

 

Finns mycket att säga på detta ämnet. Bra att Thomas tar upp frågan på ett seriöst sätt med ett ordentligt svar!

Ändrades av samet
Rättstavning
Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev wavis:

2 tjejer på jobbet som fixat nya bobs  (Svenskar) vad jag förstått blir det vanligare , O arbetsgivaren får naturligtvis betala sjukskrivningen... När det gället thai så är det nog näsorna som fixats först.. Åker ner nu i jullovet med kommendoran med dotter. o dottern önskan är just o fixa näsan 15 år hmm själv är jag lite skeptisk men sen o andra sidan visst hon har en mycket intryckt näsa  så förstår hon fullt ut o vill hjälpa henne . Pratade med sjuksystern på skolan om det men hon fattade nada så ser väl många thailändskor ut fick man som svar.. Så ja dottern sparar varenda krona för just detta . Vad jag förstått skulle det kosta 15000 bath o fixa i Korat Någon som har koll på priser?

Vet en som fixade snoken i Korat för ett år sedan. Gick på 10.000

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev rolba:

Vet en som fixade snoken i Korat för ett år sedan. Gick på 10.000

Har du gjort en penisförlängning :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 tjejer på jobbet som fixat nya bobs  (Svenskar) vad jag förstått blir det vanligare , O arbetsgivaren får naturligtvis betala sjukskrivningen... När det gället thai så är det nog näsorna som fixats först.. Åker ner nu i jullovet med kommendoran med dotter. o dottern önskan är just o fixa näsan 15 år hmm själv är jag lite skeptisk men sen o andra sidan visst hon har en mycket intryckt näsa  så förstår hon fullt ut o vill hjälpa henne . Pratade med sjuksystern på skolan om det men hon fattade nada så ser väl många thailändskor ut fick man som svar.. Så ja dottern sparar varenda krona för just detta . Vad jag förstått skulle det kosta 15000 bath o fixa i Korat Någon som har koll på priser?
Ska genast förklara för mina rörisar. Att om dom fixar bröstförstoring så gäller inte vanlig sjukskrivning. 🤣[emoji2]

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir så jävla less på en del inlägg! Vill era fruar/sambos fixa till något med kroppen så är en del svar: Helt ok....men du får fanimej betala själv!
Ni har inte ens en tanke på varfor hon vill gora detta. Svarar bara.....pynta själv!
Är overtygad om att det skiljer en hel del imellan er fru/sambos inkomster och er.
I mina ogon blir det som om ni vill visa er makt med pengar men skiter fullständigt i er frus välbefinnande!
När jag träffade min fru tog det ett tag innan hon visade sig naken innfor mig. Varfor? Hon skämdes for att hon knappt hade några brost alls. Ändå har hon fott en dotter.
Jag har aldrig varit intresserad av stora brost så jag sa , jag älskar dig hur du än ser ut!!!
 Men jag forstod snart att detta har varit ett problem i många år. Dålig självkänsla,kass självfortroende m.m
Inte fan sa jag: Betala själv om du vill fixa detta.
Efter några veckor tog jag henne till Bangkok och en av dom bästa privatklinikerna i stan. 
JAG pyntade hela kalaset enbart for att jag älskar henne och hoppades att det skulle få henne att må bra.
 
Idag har jag en underbar kvinna med stort självfortroende,bra självkänsla som jag älskar mer än någonting annat!!
Ja herregud. En av dom bättre inläggen i tråden. Svenskars dina och mina pengars attityd har skapat mycket problem genom åren.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎10‎-‎27 at 20:19, skrev M33:

Tycker absolut det finns en hel del pattar större än myggbett i LOS. Kanske expertisen kan avgöra vilka som har sillisar....

 

1.

IMG_3996.thumb.jpg.0e0980b95638509687f2bd2d1b09d0b0.jpg

 

2.IMG_3986.thumb.jpg.8148a05a6e9ad55e328d6d30e94a273b.jpg

 

3.

IMG_1177.thumb.jpg.36389dd78c52195aa12fa80e83eb5a4d.jpg

 

4.

IMG_1067.thumb.jpg.e991e01f77c4b5a6bd0a6720b65676cd.jpg

 

5.

 

IMG_1039.thumb.jpg.c7d75e2c4e9b067de0dd4072ffbc1cf9.jpg

 

6.

 

59ef0be5dbe85_gotland(59).thumb.JPG.adad60c68f9c85b14b98c7792aa87ead.jpg.8523ca129fe7769852fa80a7b001cdaa.jpg

3an å 4an, kanske?

 

EDIT: Ok, nu har jag läst det mesta av tråden och noterat att svaret redan fanns där, 1 trodde jag inte på!

3an ser riktigt bra ut! Hoppas hon inte handlar nya...

 

MVH

Ändrades av Tommy
Läste hela tråden, efter jag svarat...

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev janne_h:

Ja herregud. En av dom bättre inläggen i tråden. Svenskars dina och mina pengars attityd har skapat mycket problem genom åren.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Dina och mina pengar ?  Är man tillsammans eller gifta är väl pengarna gemensamt så gör då vi, Jag och min fru

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev thomas001:

Blir så jävla less på en del inlägg! Vill era fruar/sambos fixa till något med kroppen så är en del svar: Helt ok....men du får fanimej betala själv!

Ni har inte ens en tanke på varfor hon vill gora detta. Svarar bara.....pynta själv!

Är overtygad om att det skiljer en hel del imellan er fru/sambos inkomster och er.

I mina ogon blir det som om ni vill visa er makt med pengar men skiter fullständigt i er frus välbefinnande!

När jag träffade min fru tog det ett tag innan hon visade sig naken innfor mig. Varfor? Hon skämdes for att hon knappt hade några brost alls. Ändå har hon fott en dotter.

Jag har aldrig varit intresserad av stora brost så jag sa , jag älskar dig hur du än ser ut!!!

 Men jag forstod snart att detta har varit ett problem i många år. Dålig självkänsla,kass självfortroende m.m

Inte fan sa jag: Betala själv om du vill fixa detta.

Efter några veckor tog jag henne till Bangkok och en av dom bästa privatklinikerna i stan. 

JAG pyntade hela kalaset enbart for att jag älskar henne och hoppades att det skulle få henne att må bra.

 

Idag har jag en underbar kvinna med stort självfortroende,bra självkänsla som jag älskar mer än någonting annat!!

Bra skrivet!

 

Jag har nån gång frågat min kära fru, om hon inte vill fixa brösten, bara liiite?

Av delvis själviska skäl, men de är små så små att de hade problem vid mammografin (fast det hade väl inte silikon implantat hjälpt till?).

Hon vill inte och jag respekterar det.

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Tommy:

Bra skrivet!

 

Jag har nån gång frågat min kära fru, om hon inte vill fixa brösten, bara liiite?

Av delvis själviska skäl, men de är små så små att de hade problem vid mammografin (fast det hade väl inte silikon implantat hjälpt till?).

Hon vill inte och jag respekterar det.

 

MVH

Små eller stora har jag inga problem med, men däremot långa.....

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Små eller stora har jag inga problem med, men däremot långa.....

Hon har ammat 3 småa...

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...