Jump to content
IGNORERAD

Åldersskillnad


Cavemannen

Ålder?  

79 röster

  1. 1. Hur stor åldersskillnad mellan ett par är ok?

    • Max 10år
      17
    • Max 20år
      27
    • max 30år
      10
    • +30år
      25


Recommended Posts

On ‎2017‎-‎10‎-‎03 at 20:44, skrev Cavemannen:

Jag tror Gyllenhammar hade närkontakt med sin dam, men lyckas du göra din gravid via Skype så är det ju bara att gratulera  :-) 

Hon är inte gravid  som vissa påstår .Jo jag gjorde henne gravid vid första besöket ( kommer aldrig mensen  NÄ  ) Sen sökte hon turistvisum på DANSKA Ambassaden ( Sverige har bara i Nigeria ) Och tyvärr åkte jag hem innan intervjun Och då viste hon inte om det var bay bay Hon gick på intervjun och Käringa fråga henne hur ska du komma tillbaka till Ghana  Jag hade ju inte köpt  Biljett ( Jag tänkte ju på hur det är i Thailand ) Nu är det  Danmark och kärniga gav avslag  (Hon blev så nervös mm Typ )  så hon fick missfall  Och då hade jag vart 3 månader i Thailand

med Kurre mm Jag tog ingen under den tiden  kommer hem så ringer hon mig och förklarar .Så på den vägen är det  Uglann skickar flera frågor så jag kan inte svara på¨era frågor denna veckan

Hål ut :rap::big_smile:  Ha Ha

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 214
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • B747

    19

  • Tommy

    14

  • Atom

    13

  • Kenneth4618

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

33 minuter sedan, skrev clion:

RÄCKER HUGA NÄR HON KOMER HIT :rap::rap::go::go: 

Förmodligen inte under din livstid :waaaht:

Ändrades av uptoyou

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har fått så många citeringar  Bara så ni vet jag är inte här så ofta men jag ska försöka beta av dem

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev uptoyou:

 

Ja det återstår å se Ingen vet vilken Uggla man får som tar hand om ansökan Jag har en kille från Jönköpings Migr   är det ett Lyckå nummer  :beat_plaster:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag orkar inte skrolla men jag såg att Atombomben skickade in ett inlägg om  IQ De var nånstans jag hann aldrig reagera och svara  MEN  jag ska berätta en sak  Förra året så ringde det på dörren ( och vi har portlås )  Jag glodde i ögat i dörren   Höll på att svimma va fan snutar som ringer på  minn dör  Nåväl jag öppna .Heter du Lennart Alfredsson   ja pep jag Jo det är en kvinna från Ghana som är orolig att det hänt nåt med dig .Hade en Thai dam ringt och kolat NEJ  Jag sa till snutarna att jag mådde bra  Det gör ingen Thai  .Därför  hjälpte jag Abbis mamma  när hon blev biten av en Malaria fluga  och kom i Coma och det kostade ju med  sjukhus och bra mediciner  hon låg i coma flera dagar men blev bra  efter läkarna gett henne bra mediciner   Hon var väldigt nära till att dö  De familjen yngre bröder pappan mm ger mig mycket carma Nu är klockan 16.40  jag tror jag drar ner till Gröna Näsan och fixar nått

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev clion:

 Jo det är en kvinna från Ghana som är orolig att det hänt nåt med dig .

Hade du glömt sända månadspengen? :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev clion:

Jag orkar inte skrolla men jag såg att Atombomben skickade in ett inlägg om  IQ De var nånstans jag hann aldrig reagera och svara  MEN  jag ska berätta en sak  Förra året så ringde det på dörren ( och vi har portlås )  Jag glodde i ögat i dörren   Höll på att svimma va fan snutar som ringer på  minn dör  Nåväl jag öppna .Heter du Lennart Alfredsson   ja pep jag Jo det är en kvinna från Ghana som är orolig att det hänt nåt med dig .Hade en Thai dam ringt och kolat NEJ  Jag sa till snutarna att jag mådde bra  Det gör ingen Thai  .Därför  hjälpte jag Abbis mamma  när hon blev biten av en Malaria fluga  och kom i Coma och det kostade ju med  sjukhus och bra mediciner  hon låg i coma flera dagar men blev bra  efter läkarna gett henne bra mediciner   Hon var väldigt nära till att dö  De familjen yngre bröder pappan mm ger mig mycket carma Nu är klockan 16.40  jag tror jag drar ner till Gröna Näsan och fixar nått

 

Självklart i ett sunt förhållande att man bryr sig om varandra, gör min fru varje dag via email/telefon när jag är ute och jobbar.

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det börjar bli lite osmaklig mobbing nu.

Man ska inte slå på någon som redan ligger ner.

 

Någon behöver stöd men tyvärr bor jag för långt bort.

Tror mer på personlig kontakt än via telefon

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Tycker det börjar bli lite osmaklig mobbing nu.

Man ska inte slå på någon som redan ligger ner.

 

Någon behöver stöd men tyvärr bor jag för långt bort.

Tror mer på personlig kontakt än via telefon

 

Visst, du har en poäng. 

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig träffat dig, Clion, men du verkar vara en skön rackare.

Har du klarat dig till 68 (eller är det 86....), så klarar du dig nog ett tag till. Kör så det ryker!

 

Och till tvivlarna säger du som Pengabrorsan:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-10-02 at 21:19, skrev Tommy:

Åh? Du missförstod meningen med formeln, den gäller inte tillfälliga sängbekanta, utan "Flickvän" som det också står , den gäller inte heller fru, vilket en del verkar ha svårt att fatta.

 

lite hjälp: http://letmegooglethat.com/?q=flickvän

 

MVH Tommy

Jag kanske missuppfattade meningen med denna  magiska formel, men dom flesta förhållande börjar just med tillfälliga bekanta och över går senare till "flickvän" om det klickar.

 

Därav mitt ironiska inlägg om att ta leg innan man ens har provat:) Enligt många forskare så är det doften som är mer avgörande om man passar ihop tillsammans.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev SatanG:

 

Visst, du har en poäng. 

 

/ SatanG

Det var inte riktat mot dig . Men det tror jag du förstod.

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Tycker det börjar bli lite osmaklig mobbing nu.

Man ska inte slå på någon som redan ligger ner.

 

Någon behöver stöd men tyvärr bor jag för långt bort.

Tror mer på personlig kontakt än via telefon

Jag vet att det är flera som försökt hjälpa den mannen men han låter sig inte hjälpas tyvärr.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev clion:

Hon är inte gravid  som vissa påstår .Jo jag gjorde henne gravid vid första besöket ( kommer aldrig mensen  NÄ  ) Sen sökte hon turistvisum på DANSKA Ambassaden ( Sverige har bara i Nigeria ) Och tyvärr åkte jag hem innan intervjun Och då viste hon inte om det var bay bay Hon gick på intervjun och Käringa fråga henne hur ska du komma tillbaka till Ghana  Jag hade ju inte köpt  Biljett ( Jag tänkte ju på hur det är i Thailand ) Nu är det  Danmark och kärniga gav avslag  (Hon blev så nervös mm Typ )  så hon fick missfall  Och då hade jag vart 3 månader i Thailand

med Kurre mm Jag tog ingen under den tiden  kommer hem så ringer hon mig och förklarar .Så på den vägen är det  Uglann skickar flera frågor så jag kan inte svara på¨era frågor denna veckan

Hål ut :rap::big_smile:  Ha Ha

En normal människa förstår att ett avslag på en visumansökan inte resulterar i missfall.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon är inte gravid  som vissa påstår .Jo jag gjorde henne gravid vid första besöket ( kommer aldrig mensen  NÄ  ) Sen sökte hon turistvisum på DANSKA Ambassaden ( Sverige har bara i Nigeria ) Och tyvärr åkte jag hem innan intervjun Och då viste hon inte om det var bay bay Hon gick på intervjun och Käringa fråga henne hur ska du komma tillbaka till Ghana  Jag hade ju inte köpt  Biljett ( Jag tänkte ju på hur det är i Thailand ) Nu är det  Danmark och kärniga gav avslag  (Hon blev så nervös mm Typ )  så hon fick missfall  Och då hade jag vart 3 månader i Thailand
med Kurre mm Jag tog ingen under den tiden  kommer hem så ringer hon mig och förklarar .Så på den vägen är det  Uglann skickar flera frågor så jag kan inte svara på¨era frågor denna veckan
Hål ut :rap::big_smile:  Ha Ha
Gravid vid första besöket.
Ja det e väl ingen risk att nån hunnit dit före dig...
Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Benjamas:

Gravid vid första besöket.
Ja det e väl ingen risk att nån hunnit dit före dig...

Det håller nog brodern koll på !

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev clion:

Jag orkar inte skrolla men jag såg att Atombomben skickade in ett inlägg om  IQ De var nånstans jag hann aldrig reagera och svara  MEN  jag ska berätta en sak  Förra året så ringde det på dörren ( och vi har portlås )  Jag glodde i ögat i dörren   Höll på att svimma va fan snutar som ringer på  minn dör  Nåväl jag öppna .Heter du Lennart Alfredsson   ja pep jag Jo det är en kvinna från Ghana som är orolig att det hänt nåt med dig .Hade en Thai dam ringt och kolat NEJ  Jag sa till snutarna att jag mådde bra  Det gör ingen Thai  .Därför  hjälpte jag Abbis mamma  när hon blev biten av en Malaria fluga  och kom i Coma och det kostade ju med  sjukhus och bra mediciner  hon låg i coma flera dagar men blev bra  efter läkarna gett henne bra mediciner   Hon var väldigt nära till att dö  De familjen yngre bröder pappan mm ger mig mycket carma Nu är klockan 16.40  jag tror jag drar ner till Gröna Näsan och fixar nått

Malaria flugor och den coma deras bett resulterar i är en väldigt underskattad fara i Ghana...

Lika farligt som sjuka bufflar i Thailand...

De kan utplåna en liten förmögenhet, bara på ett par inbetalningar.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎10‎-‎05 at 9:41 PM, clion said:

Jag orkar inte skrolla men jag såg att Atombomben skickade in ett inlägg om  IQ De var nånstans jag hann aldrig reagera och svara  MEN  jag ska berätta en sak  Förra året så ringde det på dörren ( och vi har portlås )  Jag glodde i ögat i dörren   Höll på att svimma va fan snutar som ringer på  minn dör  Nåväl jag öppna .Heter du Lennart Alfredsson   ja pep jag Jo det är en kvinna från Ghana som är orolig att det hänt nåt med dig .Hade en Thai dam ringt och kolat NEJ  Jag sa till snutarna att jag mådde bra  Det gör ingen Thai  .Därför  hjälpte jag Abbis mamma  när hon blev biten av en Malaria fluga  och kom i Coma och det kostade ju med  sjukhus och bra mediciner  hon låg i coma flera dagar men blev bra  efter läkarna gett henne bra mediciner   Hon var väldigt nära till att dö  De familjen yngre bröder pappan mm ger mig mycket carma Nu är klockan 16.40  jag tror jag drar ner till Gröna Näsan och fixar nått

Atombomben här.

 

IQ, portlås, snutar och Lennart Alfredsson. Låter som början på en hårdkokt kriminalnovell, där Lennart givetvis är den gode snuten som står ensam, med sin trofasta fru Abbis, mot världens avskum. Lennart slåss mot Asiens alla pengakåta kvinnor som lurar Västerlandets män på pengar och förstånd medans han heroiskt gör jungfru Abbis gravid. Men så händer det. Det som inte fick hända. Abbis mamma attackeras och bits av den lömska Ghanesiska Malariaflugan (Latin: Ghanius Lurius). Mamma Abbis faller i koma och Abbis förlorar barnet men Mamma räddas genom den karma som bröderna och pappan skickar till Den Gode Lennart och som Den Gode Lennart förvandlar till medicin och läkarvård.

 

De onda thailändskorna har ju ingen tradition av att hjälpa sin familj samt nära och kära och detta vet Lennart. Lennart vet allt och trots att han är hård mot de hårda så har han ett hjärta av guld för de fattiga och svaga bland Ghanas utsatta internetbaserade kvinnor. 

Ändrades av Atom

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Atom:

Atombomben här.

 

IQ, portlås, snutar och Lennart Alfredsson. Låter som början på en hårdkokt kriminalnovell, där Lennart givetvis är den gode snuten som står ensam, med sin trofasta fru Abbis, mot världens avskum. Lennart slåss mot Asiens alla pengakåta kvinnor som lurar Västerlandets män på pengar och förstånd medans han heroiskt gör jungfru Abbis gravid. Men så händer det. Det som inte fick hända. Abbis mamma attackeras och bits av den lömska Ghanesiska Malariaflugan (Latin: Ghanius Lurius). Mamma Abbis faller i koma och Abbis förlorar barnet men Mamma räddas genom den karma som bröderna och pappan skickar till Den Gode Lennart och som Den Gode Lennart förvandlar till medicin och läkarvård.

 

De onda thailändskorna har ju ingen tradition av att hjälpa sin familj samt nära och kära och detta vet Lennart. Lennart vet allt och trots att han är hård mot de hårda så har han ett hjärta av guld för de fattiga och svaga bland Ghanas utsatta internetbaserade kvinnor. 

Om inte detta inlägg når fram finns inget hopp!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är bara 59 men nya barn är inte och tänka på.

Man vill ju se resultatet man skapat och barnet vill ledsagas hela vägen till vuxenlivet.

Nu har vi problem med frukost  som skall lösas då det inte äts upp.

Tonåringar:doubt:

 

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Efraim Barkbit:

Så länge höna fungerar, ser ja inga problem med +15 🙃

Höns är lite torrare än kyckling eller ger mer handarbete;)

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Efraim Barkbit
2 minuter sedan, skrev Galten:

Höns är lite torrare än kyckling eller ger mer handarbete;)

Hoppsan, här var det än med erfarenhet 😜 men å andra sidan brukar ju arbete betala av sig 😋

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-10-06 at 16:31, skrev Atom:

Atombomben här.

 

IQ, portlås, snutar och Lennart Alfredsson. Låter som början på en hårdkokt kriminalnovell, där Lennart givetvis är den gode snuten som står ensam, med sin trofasta fru Abbis, mot världens avskum. Lennart slåss mot Asiens alla pengakåta kvinnor som lurar Västerlandets män på pengar och förstånd medans han heroiskt gör jungfru Abbis gravid. Men så händer det. Det som inte fick hända. Abbis mamma attackeras och bits av den lömska Ghanesiska Malariaflugan (Latin: Ghanius Lurius). Mamma Abbis faller i koma och Abbis förlorar barnet men Mamma räddas genom den karma som bröderna och pappan skickar till Den Gode Lennart och som Den Gode Lennart förvandlar till medicin och läkarvård.

 

De onda thailändskorna har ju ingen tradition av att hjälpa sin familj samt nära och kära och detta vet Lennart. Lennart vet allt och trots att han är hård mot de hårda så har han ett hjärta av guld för de fattiga och svaga bland Ghanas utsatta internetbaserade kvinnor. 

Gubben vill inte ha någon hjälp, flera har erbjudit honom men han agerar som en kränkt tonåring.

Det kanske inte är helt enkelt att hantera att så många sett igenom lögnen som verkar finnas vid hans sida dygnet runt.

Fyller forumet med info. men tar på sig offer koftan och leverear grillar men kan inte delta pga. att han känner sig mobbad.

 

Hur ska man kunna hjälpa?  Oavsett om gröna eller röda näsan, dom flesta med problem hittar en  tillfällig väg ut, ifrån det

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎10‎-‎06 at 22:08, skrev Galten:

Höns är lite torrare än kyckling eller ger mer handarbete;)

Håll dig till suggor, blir lite kinky när du snackar hönor...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...