Jump to content
thomas001

Svensk TV i Thailand

Recommended Posts

Surin P3
1 timme sedan, skrev lasseiudon:

Har en fråga om dom här boxarna: Måste man själv skaffa sig ett VPN-abonnemang eller sitter det i boxen?

Behövs ingen vpn för dessa iptv boxar. 

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Niro

Varför vill ni ha Svensk TV? Det var bara skräp på Svensk TV för 9 år sedan när jag senast tittade. Har det blivit bra nu?!

• Tummen upp 1
  • Tråkigt 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Surin P3
9 minuter sedan, skrev Niro:

Varför vill ni ha Svensk TV?

Varför inte? 

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
sarne

Thomas. 

Fungerar det fortfarande till belåtenhet nu efter några dagars test?  Blir sugen på att själv beställa en sådan box.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
thomas001
11 timmar sedan, skrev sarne:

Thomas. 

Fungerar det fortfarande till belåtenhet nu efter några dagars test?  Blir sugen på att själv beställa en sådan box.

Funkar klockrent! Jag kan varmt rekommendera det jag har kopt. Lagg till 10 dollar sa far du boxen pa knappt en vecka.

• Ge karma 2
  • Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Nemo
On 9/30/2017 at 10:14, skrev Niro:

Varför vill ni ha Svensk TV?

Av samma anledning som att de måste äta mammas köttbullar, kalles kaviar, svenskt this, svenskt that, hänga på svenskbarer. De har nämligen inte lyckats med att acklimatisera sig till boendet i Thailand. :mda:

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
sarne
3 timmar sedan, skrev thomas001:

Funkar klockrent! Jag kan varmt rekommendera det jag har kopt. Lagg till 10 dollar sa far du boxen pa knappt en vecka.

Tack.

Då får det bli så!

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
SatanG
3 timmar sedan, skrev Nemo:

Av samma anledning som att de måste äta mammas köttbullar, kalles kaviar, svenskt this, svenskt that, hänga på svenskbarer. De har nämligen inte lyckats med att acklimatisera sig till boendet i Thailand. :mda:

Att aklimatisera sig till ett nytt hemland innebär väl inte att stänga dörren till alla andra länder.

Kollar du t.ex. aldrig på engelsktalande filmer, det borde du aldrig göra, du bor ju inte där eller hur?

/ SatanG

Ändrades av SatanG
  • Ge karma 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Nemo
3 timmar sedan, skrev Fritz:

hoppas att det inte stör

Nej, varför skulle det störa mig? :blink:    Jag svarade bara på en fråga, stack tydligen ganska ordentligt i ögonen hos en del...:rolleyes:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang
4 timmar sedan, skrev Nemo:

Vad gör du på ett Svenskspråkigt forum, borde inte du som är så acklimatiserad var på Thaispråkiga forum?

Hur tänkte du mer, ska man sluta o gilla Svensk mat bara för man inte bor i Sverige?

Personligen trivs jag med att träffa landsmän då andan faller på, och äta varierad mat.

Ser inte problemet.

• Ge karma 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Nemo
56 minuter sedan, skrev Mankan:

Är det något självändamål med att radera sitt "Svenska arv" för att man flyttar till ett annat land? Jag antar att  flesta flyttar för att att de vill bo i ett varmare land och inte för att Sveriges kultur och djupt rotade ideologier förtryckte dem.

Moské........

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy