Jump to content
IGNORERAD

Stryktipset With English Soccer


lillamannen

Recommended Posts

 

'

 

 

 

 

Tyvärr var det en sån här omgång det gick åt fel håll, United tappade ledningen och Aston Villa förlorade .-... 

 

image.png

Ändrades av Jed
Link to comment
Dela på andra sajter

Vi försöker ta hem det i sedvanlig ordning, några chansningar blandas med tvärsäkra spikar.

 

Mina Säkra:

Man C. Det ska vara stor klasskillnad här.

Brentford. Dom har i och försig gått lite knackigt dom sista två matcherna men Reading har många skador och avstängningar + hemmaplansfavör.

Norwich. Dom vinner mycket just nu, Wigan är heller inte dåliga men urusla på bortaplan.

Norrköping. Dom måste gå för vinst för att ha en chans på SM -guld, Sirius måste väl också vinna men här slår klass motivation.

 

 

Några luriga:

Arsenal -Watford. Arses spelar bra nu efter en knackig inledning, men här vill jag ha med ett X för Watford är inte dåliga. Sen ska X:t vara med ändå för det är ett Londonderby(gammalt skrock)

Chelsea - Liverpool. Helgarderat rätt av, möjligen X2.

Millwall - Sheffield U. Samma sak här, helgardera om pengarna finns för Millwall är bra på hemmaplan. Måste ni välja bort ett tecken rekommenderar jag X2 på dagsformen för lagen.

Blackburn - Nottingham.  X2 för Nottingham ska vara det starkare laget här.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant jackpot omgång jag skall försöka komma med några skrällar också i dag, eller så kör jag ett litet "chanssystem vid sidan av! 

 

Mina säkra:

Man U - Newcastle. Här är Man U säker för dom måste vinna!. Dock kan den som går för dom stora pengarna helgardera! jag gör ev. det, på grund av allt strul i Man U kan den vara befogad också.

Tottenham -Cardiff. Tottenham fick i och för sig stryk mot Barcelona  veckan, det kan inte på något vis jämföras med Cardiff på hemmaplan. Säker 1:a

Norwich -Stoke. Norwich har gått riktigt bra mot slutet, dessutom har man hemmaplansfavör.

Göteborg - Trelleborg. Två lag som går riktigt dåligt, jag tar Göteborg säker 1:a för att dom ska vara det bättre laget, men med tanke på vilken form dom är i så kan även Trelleborg skrälla. Den som vill åt pengarna helgarderar.

 

Några luriga:

Crystal Palace- Wolverhampton. Hugget som stucket här, men Wolverhampton har gjort det bättre mot ett bättre motstånd enligt mig. X2 fast helgardera om ni har råd.

Millwall- Aston Villa. Millwall har inte vunnit på 7 matcher eller nått, men Aston Villa har heller inte gått bra och dessutom sparkat tränaren. Helgarderat för den som har råd, i annat fall 1X.

Leicester -Everton. Leicester borde ta detta hemma, men skyttekungen Vardy spelar ev. inte! 1X men chanstipparen tar med 2:an också för Everton får igen flera spelare från skadelistan.

Boltn - Blackburn. Bolton har defensiven främst vilket ger ett litet tråkigt spel, Dessutom ger det effekten att när motståndaren gör mål så klarar  man sällan av att vända på matchen. 1X eller helgarderat för den som har råd. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.80ed23b7b085bb5804864d5a62dddac1.png

 

Det här mad att chansa är ju inte det som betalar bäst! dock kan jag trösta mig med att jag bara är "borta" att Watford skulle ramla ihop på hemmaplan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förra vedckans chansing gav 9 rätt, tyvärr gick några chansningar snett medans någon gick in. Den här veckan känns avslagen, jag slänger in ett reducerat system på 0-7-16 med en matematisk halvgardering som ser ut så här. 

 

    Nederländ - Tyskland    X2

    Irland - Danmark    X2

    Norge - Slovenien    1

    Bulgarien - Cypern    1

    Georgien - Andorra    1

    Lettland - Kazakstan    1

    Armenien - Gibraltar    1

    FYR Maked - Liechtens    1

    Burton - Bristol R    1X

    Coventry - Wycombe    1X

    Rochdale - Doncaster    1X

    Scunthorp - Peterbor    12

    Sunderl. - Blackpool    12

Link to comment
Dela på andra sajter

Nää landslagsfotbollen gick inte alls. Nya friska tag idag. dock är jag inhyrd på lövräfsning och övrigt vinterförberedande arbete så jag kan inte leverera halvtidsprognos. 

 

Mina säkra:

Bornemouth. Dom har gått starkt till skillnad från Southampton, dock är detta ett sydkustderby så ta med ett kryss om du är försiktig

Newcastle. Spela man som man gjorde mot Man U första halvlek(samt i många andra matcher) så kommer vinsten snart, jag chansar på en etta.

Wolverhampton. Klassen bättre än Watford, samt att Watford har flera spelare borta.

Tottenham. Men här är det derby också, så den som vill garderar upp efter hur stor plånbok man har. 

 

 

Mina luriga matcher:

Carfiff - Fulham. Inget av lagen har spelat bra, snarare tvärtom. Så 1X eller helgarderat. 

Ipswich - QPR. Ipswich vann till slut i förra matchen, annars har bägge laget spelat dåligt enligt min ödmjuka åsikt. 1X2 

Nottingham - Norwich. Nottingham har en liten fördel av hemmaplan och bättre skadelista 1X

Reading - Millwall. Svårbedömd match, jag går på helgarderat så slipper jag grunna allt för mycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förra helgen när jag kom hem upptäckte jag att jag fått 7 rätt! så i helgen måste det nog gå bättre.

 

Mina säkra:

Liverpool. Ett av två lag som kommer slåss om PL titeln enligt mig.

Millwall. Lite av ett svänggäng, men dom har skärpt upp sig och spelar dessutom på hemmaplan.

Norwich. Laget bara vinner oavsett skador så dom blir spikade.

Sheffield U. Spelar bra nu, i och försig är Wigan också bra men spelar borta och har skador.

 

Några luriga:

Brighton - Wolverhampton. X är utgången sen vet jag inte om 1 eller 2 ska vara nästa tecken? Wolverhampton håller jag för bättre, men dom brast sist. 1X2 för den som har råd.

Southampton - Newcastle. Southampton  vinner väldig lite och Newcastle inget alls X först och 1 sen. Här kan chansaren slänga in en helgardering på att Newcastle förr eller senare kommer vinna.

West Brom - Blackburn. West Brom är i en formsvacka verkar det som medans Blackburn är jämt, man förlorade sist men vann dom två matcherna före det. 1X2.

Bristol C - Stoke.  Jag kan inte hålla isär dom riktigt, möjligen 1:an först på grund av hemmaplan men X ska vara med.

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.3ae78b0e2c8e05873f8edc0db05f0df2.png

 

Ser väl bra ut rent resultatmässigt, men pengamässigt lite sämre. Har dock en del chansgarderingar som kan gå in i andra :big_smile: får vi hoppas.

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.9428f6f0f12de1bc3f44f85aa5a9fb2e.png

 

 

 

Det gick åt fel håll, som vanligt,,,, men

 

image.png.ffc0693c6870b59fcf83747f471dfa61.png

 

Jag fick insatsen tillbaka på en fyrling men mina säkra iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jackpot omgång, hittills har det gått åt helvete varje gång som jag chansat för att få lite pengar. Och andra sidan har det ju inte heller gett några pengar när jag gått på säkerhet! men lite avvikande får man vara idag.

 

Mina säkra:

West Ham. För Burnley har spelat uselt dom två sista matcherna och har bortaplan dessutom.

Sheffield U. Dom går som tåget i ligan, man kan dock varna lite för Nottingham så den försiktige kan gardera upp matchen.

Bristol C. Mest på grund av Readings tillkortakommanden, så ett X för den försiktige är inte fel.

Leicester. Jag tror man går ut och försöker vinna för sin avlidne ägare som kraschade i en helikopter förra helgen. 

 

Några luriga:

Arsenal - Liverpool. Helgardera, jag håller Liverpool för det bättre laget men Arses har hemmaplan och Liverpools segerrad ska inte kunna fortsätta i evighet. Sen en Özil i form kan avgöra en match. Fast ur form är han snarare en belastning.

Blackburn - QPR. två lag som ligger bredvid varandra i tabellen, 1X minst, men helgarderat för den som har råd.

Derby - Birmingham. Derby är det bättre laget men Birmingham har spelat bra mot slutet 1X.

Brentford - Millwall. Millwall har vaknat till liv mot slutet, men är inga höjdare på bortaplan 1X här med. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.a4248ad9f446e927c1b32500b70de73a.png

 

Kan bli 11 om kvällens matcher går som tänkt, missade på att Sheffield U och Bristol C fick stryk, Nya tag nästa helg.

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.b3777afb390881476a3a81dd97f7bc5e.png

 

Jag hann inte ge er några tips idag på grund av arbete, men som ni ser verkar det inte gå något bra heller :doubt:. Fast som vanligt har jag andra halvlek att hoppas på. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir inget tips idag att prata om, blanding av engelska div. 3 matcher och landskamper gr att jag möjligen lämnar in ett reducerat 0-7-16. Dock kommer jag i nationalistisk anda helgardera Sverige :big_smile: om så blir fallet. Nu sista lövräfsningen för säsongen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då var det dags igen, fick 12 rätt på europatipset i veckan, det gav 73 kr. surt... :doubt: men nu till dagens tips.

 

Mina säkra:

 

Everton. Flera klasser bättre än Cardiff enligt min mening

Man U. Måste/ska bara vinna. Den som är ute efter pengar skall nog gardera upp denna match.

Man C. Är i fantastisk form.

Millwall. Ett riktigt bra hemmagäng.

 

Några Luriga:

Watford - Liverpool. Här borde Liverpool vinna överlägset, men man har en CL match i veckan som måste vinnas så kanske fokus ligger där? X2 

Tottenham - Chelsea. 1X2 Londerby med två bra lag som inte jag kan skilja åt.

Stoke - QPR. Det är två lag som inte gör många mål X i utgångsraden men se en 2 för min del. QPR har gått bra mot slutet.

Hull - Nottingham. Hull håller jag för favorit på hemmaplan 1X, men den som har råd helgarderar.

Link to comment
Dela på andra sajter

En 11:a sist, så man fick tillbaka pengarna precis. Nya tag i dag.

 

Mina säkra

Man C. Kommentarer överflödiga.

Crystal P. Framför allt är motståndet (Burnley) helt ur slag.

Derby. Swansea tar sina poäng på hemmaplan, dessutom har man inte lyckats mot lagen ovanför i tabellen.

Newcastle. En liten chansning men dom är på gång och West Ham saknar fortfarande många spelare.

 

Några luriga.

Southampton - Man U. Jag (och många med mig) är inte synkade med United. Hade dom spik förra helgen = X halvgarderad i veckan=1... så många tecken ni har råd med, om inte annat så vinner United då.

Leicester -Watford. Svårt att skilja dom åt, bägge lagen har skador på många spelare, så 1X2 

Huddersfield - Brighton. Jag köper inte att Huddersfield helt plötsligt ska räknas som favorit, minst 1X anser jag.

Middlesbrough - Aston Villa. Två lag som bägge ska slåss om en PL plats 1X2. 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Som utomstående noterar jag att stryktipset verkar matematiskt omöjligt att tjäna pengar på.

Tror hästarna ligger mycket bätte till.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev Nicholas:

Som utomstående noterar jag att stryktipset verkar matematiskt omöjligt att tjäna pengar på.

Tror hästarna ligger mycket bätte till.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Håller nog med dig, men jag tittar iaf på fotboll så möjligheten att spela lite är roligt tycker jag. 

 

Sen att jag har 3 st. 13 -rätt tröjor utan att var miljonär gör nog att jag instämmer med dig om pengavinsterna :XD:

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.6ced78f2e4d25abadad4162dccb41f86.png

 

Inte bort på en match än, Man C känns som om det bara var ett smärre fartgupp för dom och dom vänder i andra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...