Jump to content
IGNORERAD

Stryktipset With English Soccer


lillamannen

Recommended Posts

Då Manchester U inte lyckades vinna blev det bara 9:or.

Ny friska tag, säkra till europatipset ( just nu, kan ändra sig efter någon whiskey )

Leicester
Leeds, kan vara helt fel då Leeds har en förmåga att förstöra det bästa systemet, inte utan anledning de kallas "Slamp-Leeds"
Sheffield W

Manchester och Liverpool helgarderas

 

Ändrades av MrChana
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag testar mina "säkra" 

Leicester håller jag helt med om.

Norwich borde vinna, Millwalls styrka ligger i hemmaspelet enligt min åsikt.

Sheffield W skall också vinna hemma mot Burton.

 

Några luriga matcher

Leeds garderar jag, anledning kan läsa om i inlägget ovanför ;-) 

Man U helgarderas också, framför allt att deras eget spel inte stämt på länge + en viss Wayne Rooney som kanske vill ha lite revansch på mourhino.

Preston - Middlesbrough är svårt att ta ut någon vinnare här, helgardering om ni har råd.

Burnley - Liverpool, Burnley har spelat väldigt bra mot topplagen men Pool har en formtopp. X2 här men helgardera om ni har råd.

 

Det verkar som om vi är ganska sams (MrChana och jag) så vi får hoppas att dom går in i dag.   

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Jed:

Jag testar mina "säkra" 

Leicester håller jag helt med om.

Norwich borde vinna, Millwalls styrka ligger i hemmaspelet enligt min åsikt.

Sheffield W skall också vinna hemma mot Burton.

 

Några luriga matcher

Leeds garderar jag, anledning kan läsa om i inlägget ovanför ;-) 

Man U helgarderas också, framför allt att deras eget spel inte stämt på länge + en viss Wayne Rooney som kanske vill ha lite revansch på mourhino.

Preston - Middlesbrough är svårt att ta ut någon vinnare här, helgardering om ni har råd.

Burnley - Liverpool, Burnley har spelat väldigt bra mot topplagen men Pool har en formtopp. X2 här men helgardera om ni har råd.

 

Det verkar som om vi är ganska sams (MrChana och jag) så vi får hoppas att dom går in i dag.   

 

 


Vågade inte ha Leeds säkra så det blev 1X

Lycka till !

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.cd9a7ad0a0ec539539672804780c820b.png

 

Ser inte bra ut, men det är inte mycket som skett i matcherna heller! det enda felet jag har är att Sheffield W ligger under.. allt annat är rätt eller så har det inte blivit några mål än. Så hoppet lever.

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.986f3130a9ada3de18282799fd512692.png

 

Det blir en tia OM Everton spelar oavgjort mot United(U-tips X) trökig kväll att sitta och hoppas på oavgjort när United spelar..

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Givetvis så vann United och 9 rätt var vad man fick... Fast och andra sidan är man United supporter också :big_smile:

 

Nya friska tag i dag på trettondags afton.

 

Mina "säkra"

Man C. dom ska bara vinna Burnley, speciellt med tanke på alla skador i Burnley. Men det som garderar och får in garderingen kan vinna stora pengar.

Wolverhampton. Dom är överlägset bäst i Championship så här långt, Swansea och andra sidan är sämst i PL känns det som-

Watford. Jag utgår ifrån att Bristol C (som är i semi i ligacupen) satsar på ligan och andra cupen + att dom gått dåligt på grund av skador dom sista matcherna.

QPR. dom ska bara vara en storlek större, dessutom inbillar jag mig att dom går in för cupen. MK Dons och andra sidan har gått uruselt i tredje ligan så fokus borde vara på ligan för dom.

 

Några "luriga" 

Fulham - Southampton. Här har Southampton gått dåligt sen början av december(bortsett från oavgjort mot Man U) och Fulham därimot spelat riktigt bra! helgardering för den som har råd, i annat fall en "norsk" 1 2.

Ipswich - Sheffield U. Ipswich har många skador som stör och Sheffield U har tappat formen. Helgardering för den som har råd, matchen är svårbedömd.

Blackburn - Hull. Blackburn går riktigt bra i sin liga och ser ut att återvända till Championship nästa säsong, medans Hull går uruselt i PL och nog lägger krutet på att hänga kvar där. 1:n ska med på kupongen.

Aston Villa - Peterborough.  Här har Peterborough en chans att störa enligt min åsikt. 1X .

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.ec81383a51d4875a16ccc1a4def0df98.png

 

Den som hade råd, och mod, att gardera upp B-laget (Man C) kan tjäna lite pengar om resultatet håller sig. I övrigr sticker Wigan ut med bortaledning, Southampton och Sheffield U leder bägge två i svårtippade matcher. Jag ligger bara ett mål i från i alla matcher som felar utom två. Så chansen finns än.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm. 8 rätt, kan bli nio om chelsea vinner i kväll. Att QPR och Blackburn skulle förlora var inte väntat.... 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu tar vi nya friska tag igen :big_smile:

 

Mina "säkra"

Tottenham. En stark etta.

Chelsea. Dock kanske man skulle varna lite här, Chelsea har spelat många matcher i både ligan och bägge cuperna vilket Leicester sluppit.

Wolverhampton. Enda plumpen var oavgjort i FA cupen(mot Swansea) annars spelad man väldigt bra under alla helger.

Millwall. dom spelar bra på hemmaplan, den försiktige har dock ett kryss med här.

 

Några "luriga" 

Ipswich - Leeds. Leeds har gått uruselt och Ipswich är skadedrabbat! utgångstips etta men den borde helgarderas.

Middlesbrough - Fulham. Två lag som bägge är på väg uppåt, helgarderat här med.

Bristol C - Norwich. Bristol har matchats hårt på sistånde dessutom spelade man bra mot Man C i veckan, Norwich var bra mot Chelsea i helgen och har dessutom var spellediga i veckan. 1 2 som chanstagning

Birmingham - Derby. Birmingham har tre raka vinster så här chansar vi med en 1 2 igen, Derby ska vara det bättre laget.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.fa34c32be7bcc3cc77f53c4051999e6a.png

 

 

7 rätt bara, mest beroende på att det bara är Millwall av dom säkra som gått in :pudency:. En tröst är att jag bara är ett mål ifrån i alla matcher som är fel. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte helt lätt omgång, så bra jobbat, men hoppas på Tottenham

Själv har jag 5 rader med 9 rätt just nu, säker 1:a för Tottenham

Helt fel ute i Huddersfield 1X, blev 1-4
Newcastle X också trist, hade 12

Ändrades av MrChana
Link to comment
Dela på andra sajter

Då var det dags att fördela pengarna igen, förra gången gick fördelningen åt rätt håll till viss del så nu ska vi styra ännu mer pengar åt samma håll om jag får bestämma :big_smile:

 

Lurig omgång, men jag försöker med några "säkra" först 

Man C. Ingen diskussiondom ska bara vinna.

Leicester. Är faktiskt underskattat enligt min ödmjuka åsikt.

Brentford har gått bra mot slutet till skillnad från Reading.

 

Sedan några luriga! 

Burnley - Man U. Jo jag håller med i hjärtat, United ska bara vinna detta, men för det första ska Burnley inte underskattas, United är ingen gnistrande målmaskin precis under Mourinhos ledning. så här anbefalls minimum X2 :doubt:

Arsenal - Crystal Palace. Samma sak här "Arses" skall bara vinna men... Londonderby enbart det anledning till X, "Arses" är under hård press vilket gynnar Crystal som har allt att vinna, Bob Houghton är bra med små medel. Så samma sak här minimum 1X .

 

Leeds - Millwall. Leeds har milt sagt en svacka medans Millwall gått bra, sen har Millwall inte vunnit på bortaplan så den som chansar in 2:an kan tjäna pengar! helgardering inte fel heller.

Norwich - Sheffield U. Norwich hade en lång med match(120 min) med straffsparkar som avslutning i onsdags så här kan 2:an vara ett skrällbud igen! alternativ helgarderat för den som har råd.

 

 

Sen är det bara att klura ut dom övriga! 

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.df5f13c829c45e1315de74bd5d64a73c.png

 

Vad fel man har på Arses, och vad rätt man har på United :pudency:... dock sitter bägge tipsen. Mina chansningar på Millwall och Sheffield U sitter också i halvtid. Så nu återstår att Everton inte ska ligga under, att Brentford tar ledningen och B-laget i kväll(Man C)

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.792549f81a83aaa9fa1bb8ac57c5ad7d.png

 

Tja lite återbetalning. Typiskt när man garderar upp storfavoriter som Arsenal och United vinner dom. Men nya friska tag nästa helg. 

 

Helgen efter det sitter jag nog på Walkabout sportbar i Karon alternativt nått ställe uppe i Patong(det är ju lördagkväll) och ser pengarna rulla in. :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Då så, en ny omgång innan vinteruppehållet(som första helgen skall spenderas i Patong troligtvis, fast var vi ser på fotbollen är inte säkert) så dom nästa två helgar vet jag ej om jag kan lägga ut några säkra/luriga! jag kan vara fullt upptagen med annat :big_smile:

 

Några säkra, jag tar bara tre idag.

Liverpool hemma, dom ska bara vinna. 

Millwall är en maktfaktor hemma, skall bara ta Rochdale som sladdar i botten två divisioner ner.

Southampton vinner hemma mot Watford.

 

Några luriga.

Middlesbrough - Brighton. Känns inte riktigt rätt att Middlesbrough från andradivisionen ska vara så stor favorit mot Brighton? gardera minst med X, mer om ni har råd.

Wigan - West Ham. Här är ett West Ham med låg lägsta nivå favorit mot ett Wigan som gått riktigt bra i cupen. Helgardering som rensar bra är mitt tips.

Ipswich - Wolverhampton. För 3-4 veckor sedan hade det inte varit någon diskussion, men Wolves har sladdat rejält på slutet så här kan det skrälla.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev kenneth073:

Få cupen är lurig många PL lag ställer upp med lite resevtonade lag.

Instämmer helt i ovanstående citat, därför skär jag ner på andelen "säkra" jag försöker ge er. Annars hade Swansea varit med som säker, men precis som sagt ställer Swansea upp med reserverna eller inte? jag tror så och att dom prioriterar ligan. Men jag kan ha helt fel :doubt:

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.4f250061d17ef2a7cd1cdf477ba2be5d.png

 

Millwall klarade inte av sin uppgift, Coventry vann på bortaplan? , Jag skulle garderat Brighton med mer än X :nosebleed:... listan kan göras lång. Men nästa helg så kan man gå hela dagen och och dricka Singha och tänka ut rätt rad (tipset börjar ju 6 timmar senare) så då måste man ju tänka klart :haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

Troligtvis 11 bara när Liverpool ballar ut .Trodde på 12 rätt men di röda har  bara 5 min på sig  att göra 2 mål 

Ändrades av kenneth073
Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev kenneth073:

Troligtvis 11 bara när Liverpool ballar ut .Trodde på 12 rätt men di röda har  bara 5 min på sig  att göra 2 mål 

Bra jobbat, jag missade också Pool men jag utgick ifrån att många favoriter skulle gå in och vad fel jag fick... som tur är så var Tottenham inte med på tipset, dom hade jag också missat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev ändå 2402 kr på 11 rätt , 11a  gav 770kr och 8st 10or a  204 kr,men ändå surt med pool

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev kenneth073:

Blev ändå 2402 kr på 11 rätt , 11a  gav 770kr och 8st 10or a  204 kr,men ändå surt med pool

Bra betalt för omväxlings skull! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...