Jump to content
lillamannen

Stryktipset With English Soccer

Recommended Posts

lillamannen

Så fick det bli med lite skällgarderingar

1. Chelsea -Manch.C           1X2
2. Bournem. -Leicester             2
3. Manch.U -Crystal P        1X2
4. Stoke -Southampt                  2
5. West Brom-Watford            2
6. West Ham -Swansea      1X2
7. Aston V. -Bolton               1X
8. Burton -Wolverh.                X2
9. Cardiff -Derby                          2
10. Ipswich -Brist.C              1
11. Nottingh.-Sheff.U                2
12. Preston -Sunderl.          1X
13. AFC Eskil-Jönköping   1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
lillamannen

Holmgren tippar

X

2

1

1

1

1

1

2

1

1

X

1

X

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Jed

image.png.1ca5bda58a57f827b15668ec475a838b.png

Har lite felchansningar så långt, WBA trodde jag inte på, inte på Stoke heller, vare sig Bristol C eller Nottingham fanns med heller :pudency:. Men det är en halvlem kvar så mycket kan hända !. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
spooncreek
On 2017-09-29 at 21:05, skrev Jed:

image.png.97af7c6f77ca4dc26bf1170654435490.png

Man lyckades få in några sekiner på topptipset, tack vare att man trodde på Östersund.  Nu bränner ju vinsten på fickan så här är mina funderingar till stryktipset i morgon.

Man U ska bara vinna! spikas

Aston Villa började uruselt men har nu kommit igång efter trea vinster på raken i ligan. Framför allt har Bolton spelat uruselt 2 inspelade poäng och bortaplan. spikas

Wolverhampton förlorade mot Sheffield United i veckan, men revanscherar sig nu, Burton förlorade sist mot A Villa med 4 -0. spikas 

Preston gör succe, medans Sunderland sjunker som en gråsten i en simbassäng, släppte in 5 mål i onsdags bara. spikas

Sheffield U och Leicester är två bortalag som rekommenderas, dock kan en kryssgardering köpas till. 

Tungviktsmötet mellan Chelsea - B -laget (Man C) helgarderas! kan gå hur som helst, så antingen en rolig fotbollsmatch eller en tillknäppt historia med lag som "parkerat bussen" i första hand

stämmer ju rätt bra i halvtid. Förutom Preston som även jag spikat.  Dags för Sunderland att sjunka som en gråsten i andra....

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Jed

image.png.6c508c2dfb59d9084373e5d97eb5d57d.png

Fast jag var uppe på 11 en kort sväng :pudency: hur fan kan Southampton släppa in ett mål när dom väl kvitterat? och någon måste bytt ut Sunderlands gråsten mot en flytboj ;) och när vaknade Nottingham? bara att ta nya friska tag nästa vecka med landslagsfotboll. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Jed

Jag avstår nog tips idag, två lottade matcher och landslagsfotboll känns inte lockande att lägga ner tid på.

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Jed

Då är det dags att fördela miljonerna på stryktipset igen ;)

Mina spikar + lite resonemang om dom.

B- laget(Man C) ska bara vinna! Stoke spelade i och försig bra mot United men det var väl det enda. Storstryk mot Chelsea och även förlust mot Newcastle gör att jag spikar rakt av.

Chelsea ska också bara vinna mot ett Crystal Palace som inte vunnit nått, Chelsea var lite blekt mo B-laget, men det är stor skillnad mellan Crystal Palace och och dom

Tottanham ska också bara vinna, dom har i och försig inte spelat bra på Wembley än men nu är det dags!.

Två till möjliga spikar

Arsenal borde vinna Londonderbyt mot Watford, men det är ett derby. Dessutom verkarr dom två tongivande spelarna Özil och Sanchez inte riktigt trivas att döma av deras prestationer på sistånde. Ett X som gardering är inte fel.

Häcken borde vinna, dom har dock spelat ojämt milt sagt och Eskilstuna måste gå för tre poäng så har man råd kan man gardera här med. 

Vinner alla favoriter lär det bli jackpot nästa helg också, men det är svårt att spela imot dom(iaf dom tre första jag nämnde). Men om man lyckas blir utdelningen hög. 

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
lillamannen
5 timmar sedan, skrev Jed:

Då är det dags att fördela miljonerna på stryktipset igen ;)

Mina spikar + lite resonemang om dom.

B- laget(Man C) ska bara vinna! Stoke spelade i och försig bra mot United men det var väl det enda. Storstryk mot Chelsea och även förlust mot Newcastle gör att jag spikar rakt av.

Chelsea ska också bara vinna mot ett Crystal Palace som inte vunnit nått, Chelsea var lite blekt mo B-laget, men det är stor skillnad mellan Crystal Palace och och dom

Tottanham ska också bara vinna, dom har i och försig inte spelat bra på Wembley än men nu är det dags!.

Två till möjliga spikar

Arsenal borde vinna Londonderbyt mot Watford, men det är ett derby. Dessutom verkarr dom två tongivande spelarna Özil och Sanchez inte riktigt trivas att döma av deras prestationer på sistånde. Ett X som gardering är inte fel.

Häcken borde vinna, dom har dock spelat ojämt milt sagt och Eskilstuna måste gå för tre poäng så har man råd kan man gardera här med. 

Vinner alla favoriter lär det bli jackpot nästa helg också, men det är svårt att spela imot dom(iaf dom tre första jag nämnde). Men om man lyckas blir utdelningen hög. 

Nu ska vi hitta skällarna och inte favoriterna det var min ide ang min trådstart.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
lillamannen

Bournemouth vinner pga underskattning av Tottenham.

Örebro vinner av samma anledning

CP har inte en enda poäng  ännu men efter Chelsea matchen kanske

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
lillamannen
10 timmar sedan, skrev lillamannen:

Bournemouth vinner pga underskattning av Tottenham.

Örebro vinner av samma anledning

CP har inte en enda poäng  ännu men efter Chelsea matchen kanske

20171014_073534.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Jed

image.png.4b2e34877b625e095e3f7f9a11349e8f.png

Sedvanliga halvtidsmissarna, Burnley och Chelski ligger ett mål efter och borde kunna komma igen. Gör sen Middlesbrough och Tottenham mål så är man uppe på 12  rätt, sen får  man hoppas på att Arsenal sköter sig i kväll :big_smile:

Hoppet har man alltid i halvlek. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Jed

image.png.dc3722fa56de51c741ae4ae169eac84f.png

Vinner Arsenal blir det en 12:a, men utdelningen blir sämre i och försig.. jävla Chelski :doubt:

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Jed

image.png.318ee4f86c31d27f04eea83fabc83f89.png

Kan inte ens lita på Arses... då sprack reduceringen också (spelar 0-7-16) suck:oh:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
lillamannen
10 minuter sedan, skrev Jed:

image.png.318ee4f86c31d27f04eea83fabc83f89.png

Kan inte ens lita på Arses... då sprack reduceringen också (spelar 0-7-16) suck:oh:

Men du får ett Grattis meddelande från Svenska  Spel att du har vunnit 30kr.

Men hur mycket som du har förlorat (satsat) det har de förträngt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Jed
Precis nyss, skrev lillamannen:

Men du får ett Grattis meddelande från Svenska  Spel att du har vunnit 30kr.

Men hur mycket som du har förlorat (satsat) det har de förträngt.

144 kr. :nosebleed:   nya tag nästa helg.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilder i sin helhet.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll