Jed Inlagd November 9, 2024 Dela Inlagd November 9, 2024 Jackpot igen men lite ovissare kupong anser jag, dock kan det bli mera skrällar igen. Jag har två favoriter som spik Liverpool och Leeds, sen får jag försöka skrälla in två till. Mina säkra: Liverpool. Vila är inte i form, dom 4 sista är en oavgjord och tre förluster ingen i PL men ändå. Liverpool är tvärtimot. Leeds. Dom fick stryk i veckan, men det var borta mot erkänt hemmastarka Millwall så det ser jag som ett olycksfall i arbetet. Sunderland. Dom sprack förra helgen (oavgjort) men det var på bortaplan. Noteras är att här kan den som har råd slänga in ett X med, jag gör det inte. Man C. dom har inte gått bra alls mot slutet, så detta är en chansning, men 60% på City är bra betalt för ett lag som har kapacitet i sin laguppställning dessutom är De Bruyne tillbaka vilket gör mycket. Några luriga: Crystal Palace - Fulham. Fulham ska vara bäst här trots bortaplan, men Londonderby så jag tar X:t med 1X West Ham - Everton. Litar inte på något av lagen, helgardering slipper jag tänka på det 1X2. Norwich - Bristol C. Norwich har ett PL anfall, tyvärr är deras försvar mer i div. 2 så jag tror på 1 2 i denna match. Stockport - Bolton. Två lag som vill upp i Championship som dessutom har påminnande resultatrad, 1X2 igen så är det klart. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd November 9, 2024 Dela Inlagd November 9, 2024 OBS... Crystal Palace - Fulham är X2, skrev fel helt enkelt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd November 16, 2024 Dela Inlagd November 16, 2024 Som tur var så trodde inte kompisarna på min teori om City på vårat gemensamma chanssystem. Kommer inte bli något tips idag känns det som, landskamper och engelska 3 divisionen känns B helt enkelt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd November 23, 2024 Dela Inlagd November 23, 2024 Det är en favorittippad kupong i dag och ingen jackpot, så det gäller att hitta en skräll eller två för att det ska bli någon utdelning 🤔. Mina säkra: Man C. Dom har förlorat 4 av dom sista matcherna innan uppehållet, notera dock att samtliga var på bortaplan. 63% tippar hemmavinst det tar jag när notoriskt krångliga Spurs möter Aston Villa. Dom gick dåligt innan uppehållet, men nu är man tillbaka mot ett skadedrabbat Crystal Palace där 3 centrala mittfältare saknas! Fulham. Alla varnar för Wolves men det gör dom jämt. Jag går på Fulhams starka hemmafacit. Blackburn. En liten chansning men Portsmouth är sämst i Champions leauge helt enkelt och tar inte sina poäng borta verkar det som. Några luriga: Arsenal - Nottingham. Ser man till statistiken ska matchen vara jämn, dessutom är skadeläget inte löst i Arses så jag chansar in ett X i matchen 1X som sagt. Millwall - Sunderland. Ligans formstarkaste lag mot serieledarna? jag helgarderar direkt 1X2. Oxford - Middlesbrough. Jag litar inte på Middlesbrough, speciellt inte på bortaplan så har blir det X2. WBA - Norwich. Svårbedömd match ? 4 matcher för WBA har slutat 0-0 på hemmaplan, Norwichs styrka är offensiven så får man ett mål kan man vinna matchen. Men jag helgarderar 1X2. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd November 30, 2024 Dela Inlagd November 30, 2024 Spricker man på 3 av fyra spikar är det illa 😒,den enda spiken som gick in var lottad. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd November 30, 2024 Dela Inlagd November 30, 2024 Då var det dags igen, det kommer gå bättre med spikarna idag känns det som, svårt att få det sämre iaf. Mina säkra: Brentford. Bästa hemmalaget mot ett Leicester som sparkat tränaren och tagit in van Nistelroy som ny tränare, han hinner inte ändra mycket på en dag säger jag. Bristol C. Plymouth var urusla i veckan, samt att dom har ligans sämsta bortafacit. Coventry. Dom ska vara överlägsna Cardiff på hemmaplan, ett Cardiff som fick stryk av jumbon QPR på hemmaplan i veckan. Norwich. Ett riktigt svänggäng som kan vinna och förlora mot vilket lag som helst! men idag vinner dom tror jag. den försiktige kan ta 1 2 på chans, inte jag. Några luriga: West Ham - Arsenal. Arses ska vara favoriter, men West Ham klarade av att slå Newcastle på bortplan sist samt att Arses spelade CL i veckan som gör att jag chansar in X2 här. Crystal Palace - Newcastle. Crystal har mångsa skador, Newcastle är i en formsvacka? jag helgarderar 1X2 Nottingham - Ipswich. Ipswich har gått bra på sistånde mot topplag, Nottinghams försvar har släppt in 6 mål på 2 matcher. Jag helgarderar och går vidare 1X2 Preston - WBA. X:t är utgångspunkt här men jag tar även med 2:n så mitt tips X2. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd December 7, 2024 Dela Inlagd December 7, 2024 Missade att Coventry skulle spela oavgjort samt att Bournemouth skulle vinna! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd December 7, 2024 Dela Inlagd December 7, 2024 Då var det dags igen, två lottade matcher höjer inte stämningen precis men vädret ska tydligen vara väldigt blåsigt i västra Storbritannien så inte mycket att grina över. Stora favoriter finns det, Bägge Manchester lagen till exempel som är svåra att gå förbi. Kommer nog ta några stora favoriter för att kunna gardera upp lottade matcher, det är min strategi idag. Mina säkra: Man U. Dom förlorade i och för sig mot Arses, men det var 2 hörnmål som snarare visade att dom behöver förbättra sitt försvarspel (ingen nyhet) Nottingham borta är inget problem. Aston Villa. Dom kom tillbaka som vinnare i veckan medans Southampton förlorade som vanligt. Man C. Med De Bruyne tillbaka (första matchen sedan september) vinner man igen, samma sak i dag också. Birmingham. dom är helt enkelt bäst i Leauge One, Barnsley hackar betänkligt därimot. Några Luriga: Brentford - Newcastle. Brentfords styrka är hemmaplan medans Newcastle bortaspel inte är mycket, men jag helgarderar så slipper jag grunna mer på denna match. Hull - Blackburn. Blackburn har gjort två riktigt bra matcher mot slutet, slog både Leeds och Blackburn så här tar jag X2. Millwall - Coventry. Coventry är lite av en besvikelse så här långt medans Millwall gått riktigt bra och sällan förlorat en match. Jag gör det lätt för mig 1X2. QPR- Norwich. Det är fördel Norwich här, på deras två senaste matcherna har dom gjort 10 mål, men QPR har vaknat så jag chansar med 1 2. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd December 14, 2024 Dela Inlagd December 14, 2024 Sprack givetvis på Manchesterlagen, sen även på en lottad match 😒, som grädde på moset så tog reduceringen ett också. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd December 14, 2024 Dela Inlagd December 14, 2024 Då gör vi nya tag, det finns ett antal storfavoriter idag (inga Manchesterlag som tur är) så det blir nog ingen miljonutdelning. Mina säkra: Arsenal. Arses hemma är rena vinstmaskinen, Everton har vaknat till liv igen men det är hemma på Goodison park. Newcastle. Det är på hemmaplan dom vinner, Leicester har vaknat upp med van Nistelroy vid rodret men det är inte här och nu dom kommer vinna. Blackburn. 5 raka vinster ger respekt! speciellt mot ett Luton som har 5 raka förluster på bortaplan. Sheffield U. Dom leder ligan och är överlägset bäst i sitt defensiva spel. Den som vill ha pengar garderar upp, jag gör det inte. Några luriga: Nottingham - Aston Villa. Svårbedömd match. Villa har 3 raka segrar, Nottingham slog United förra helgen? 1X2 är min bedömning. Liverpool - Fulham. Min chansning 1X mer beroende på Fulhams kontringsspel än på att Liverpool skulle vara dåliga. Wolverhampton - Ipswich. Två lag med 3 raka förluster, jag helgarderar 1X2 så är det klart. Swansea - Sunderland. Sunderland har tappat lite mot slutet, men X2 är taget av mig i dag. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd December 21, 2024 Dela Inlagd December 21, 2024 Typiskt att man torskar på Arses 😒, sen tog reduceringen ett också så det vart bara 11. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd December 21, 2024 Dela Inlagd December 21, 2024 Då så, årets sista stryktips på plats i Sverige. Nästa får man göra uppe i Patong istället, så man slipper sitta och titta på snön som kommer. Det ser ut som vanligt med några stora favoriter en hel del svårbedömda så idag gäller det att en spelide` som stämmer. Mina säkra: Arsenal. Dom slog Crystal Palace i veckan trots att dom låg under och hade roterat friskt, i dag roterar dom inte. Brentford. Dom är helt överlägsna på hemmaplan, men den som har råd borde ta med Nottingham, jag gör det inte. Leeds. Bästa laget ihop med Sheffield U, Oxford en nykomling som mest tar poäng på hemmaplan. Sheffield U. Dom är serieledare av en anledning, enda som talar för Cardiff är hemmaplan och det räcker inte säger jag. Några Luriga: Ipswich - Newcastle. Newcastle har vaknat till liv igen men jag litar inte på dom, speciellt inte på bortaplan. 1 2 så kanske jag får med en skräll! Burnley - Watford. Svårbedömd mat där X:t är utgångspunkt, så jag helgarderar 1X2. Millwall - Blackburn. Fördel Blackburn men här kan det smälla åt alla håll, helgardering igen 1X2. Plymouth - Middlesbrough. Jag litar inte en sekund på Middlesbrough, sen är enda stället Plymouth tar poäng är på hemmaplan. 1 2. 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd December 29, 2024 Dela Inlagd December 29, 2024 Som väntat lite skrällar, 10 rätt men reduceringen tog 1 så 9 rätt till slut. Brentfords förlust på hemmaplan var lite skräll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd December 29, 2024 Dela Inlagd December 29, 2024 Nya tag, sitter på södra ändan av Patong beach och ska försöka ta hem pengarna idag. Många jämna matcher känns det som i förväg! skönt att det bara är PPL och Championship i dag, dom är svåra nog att tippa. Mina säkra: Bristol City. Dom skall slå Portsmouth på bortaplan, men lite chansartad känns den som. Watford. På hemmaplan skall dom vinna en sådan här match, Cardiff har 4 förluster och en oavgjord på dom 5 sista. Leeds. Serieledare och det bästa laget i Championship just nu. Swansea. Mest beroende på Lutons bortafacit, medans Swansea har fått sitt spel att stämma mer och mer. Några luriga: West Ham - Liverpool. Här tar X2, ren chansgardering erkänner jag, Tottenham - Woveerhampton. Tottenham med 2 raka förluster, Wolves med 2 raka vinster? 1 2 på chans. Everton - Nottingham. Nottingham har spelat bäst men Everton vaknat till liv? 1X2 löser denna match. Middlesbrough - Burnely. Litar inte på Middlesbrough! så jag helgarderar 1X2. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Januari 3 Dela Inlagd Januari 3 Skall ut och fiska i morgon, så det blir inte mycket till tips. Förra omgången gav 9 rätt så vi får se vad det ger idag. Mina säkra: Man C. det har börjat svängt för City, med det laget ska dom bara börja vinna igen, Aston Villa. Det borde gå lättt mot ett Leicester som är i gungning milt sagt. Leeds. Säker 2:a, dels är Leeds väldigt bra sen har Hull många skador i dagsläget. Middlesbrough. Mot bättre vetande känns det som, men nu borde dom vinna hemma. Några luriga: Brighton - Arsenal. Arses skall vinna här med jag chansar på X2. Norwich - Coventry. Norwich hr en vass offensiv, med sviktare defensivt. Coventry sladdar lite 1 2 på chans. Southampton - Brentford. Bägge lagen svajar för tillfället, 1X2 löser denna match. Watford - Sheffield U. Fördel Sheffield U men jag helgarderar 1X2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Januari 11 Dela Inlagd Januari 11 Då var man tillbaka i Patong för en kort vända innan hemfärd, det tog 3 timmar hit, en timme till bron sedan 2 timmar och några minuter till Patong. Trafiken blir värre för var år måste jag säga. Förra omgången missade jag två spikar, Leeds och Middlesbrough samt att reduceringen tog ett, speciellt när jag var misstänksam mot just Middlesbrough. FA - Cup så några skrällar med många favoriter som går in tror jag. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Januari 11 Dela Inlagd Januari 11 (ändrad) Svårt att vaska fram skrällar idag känns det som? det som stör är 4 lottade matcher... dom lottade matcherna halvgarderar jag efter procenten när jag tippar. Det är den lättaste lösningen. Mina säkra: Brentford. Dom har kommit tillbaka medans Plymouth bytt tränare, vilket kan ge utdelning på sikt men inte idag, Nottingham. Dom är på delad andra plats! Lutons prio liggerpå att hänga kvar i PL inte FA-Cupen. Sunderland. Sist lagen mötes vann Stoke, nu har Sunderland hemmaplan plus revansch att kräva. Leyton Orient. Min skräll, dom går riktigt bra medans Derby (speciellt på bortaplan) är usla. Några luriga: Bournemouth- WBA. Här hekgarderar jag på chans med tanke på WBA:s starka försvar 1X2. Norwich - Brighton. 1 2 Brighton bör vinna men Norwichs offensiv kan göra underverk rätt dag. Coventry - Sheffield W. Helgardring här med 1X2. Reading - Burnley. Burnley skall ta hem detta, tar med ett chans X så X2. Ändrades Januari 11 av Jed Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Januari 18 Dela Inlagd Januari 18 Förra omgången gav 8 rätt, två spikar fel sen två lottade matcher, reduceringen tog ett dessutom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Januari 18 Dela Inlagd Januari 18 Då är man tillbaka i verkligheten igen, Det finns en del stora favoriter på tipset (Arsenal, Liverpool) men jag ska gardera upp dom och försöka få in några skrällar i dag. Jag har gått på favoriter allt för länge nu känns det som. Mina säkra: Fulham. Leicester är inte bra helt enkelt, Fulham därimot spelar riktigt stabilt. Coventry. Ska var mycket bättre än resultat raden visar, men lite chansning är det. Derby. det är på hemmaplan dom vinner, Watford är i en svacka, en poäng på dom 4 senaste matcherna. Sheffield U. Dom är favoriter med all rätt, Norwich kan i och försig skrälla men inte i dag känns det som. Några luriga: Arsenal - Aston Villa. Arsenal har dålig offensiv för tillfället på grund av skador, 1X på chans. Brentford - Liverpool. dom tre sista matcherna för Liverpool har gett en förlust och två oavgjorda, 1X2 på chans. West Ham- Crystal Palace. Jag går på West Ham, Graham Potter kommer vända på West Ham känns det som men tar 1X. Portsmouth - Middlesbrough. Middlesbrough är helt opålitlig! jag hekgarderar 1X2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Februari 1 Dela Inlagd Februari 1 Missade några, att Everton och Sheffield W skulle vinna borta och att Sunderland skulle X:a hemma. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Februari 1 Dela Inlagd Februari 1 En till jackpot omgång, får se om jag tar rätt resultat idag då. Finns inte så många storfavoriter + att jag kommer gardera upp några av favoriterna på chans. Mina säkra: Ipswich. verkligen en 6 poängsmatch men jag tycker Ipswich är bättre samt att dom har hemmaplan. Sheffield U. dom åkte på en oväntad förlust senast men jag tror hårt på dom idag. Derby har tappat allt efter nyår känns det som, 6 raka förluster. Leeds. Dom är ett av lagen som kommer bli direktuppflyttad till PL säger jag, Cardiff ska ha tur för att en få ett poäng med sig. Sheffield W. främst för att Luton är urusla på bortaplan, ja på alla planer efter nyår. Den som har råd kan slänga med ett x också, jag gör det inte. Några luriga: Wolverhampton - Aston Villa. Birmingham derby som Villa ska ha fördel i, men dom har bara vunnit en av dom 7 sista här så jag helgarderar 1X2. Bournemouth - Liverpool. Hm. hur bra är Bournemouth? jag helgarderar på chans för dom ska kunna skrälla mot Liverpool 1X2. Newcastle - Fulham. Newcastle ska vara favorit men Fulham är inte ofarliga! så jag tar 1 2 här på chans igen. Swansea - Coventry. Coventry har gått bra mot slutet, men resultaten har mest kommit på hemmaplan så jag tar X2. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 10 rätt innan reduceringen gav 9. Missade 2 spikar Sheffield W och Ipswich samt att Stoke skulle vinna på bortaplan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 Då var det dag för FA - cupen igen vilket innebär en del större favoriter samt någon skräll. Så att hitta skrällarna är nog det som avgör utdelningen. Det är även 2 matcher i Championship samt 3 i leauge one för att komplicera bilden. Mina säkra: Fulham. Dom möter ett lag två divisioner under dom, samt att det här är nog deras chans att vinna en pokal. Norwich. Deras offensiv är brutalt bra speciellt på hemmaplan medans Derby sjunker djupare ner i tabellen. Sheffield U. Stor klasskillnad här en match som Sheffield bara ska vinna. Stoke. Dom har vaknat till liv efter nyår, samt att Cardiff fick dyngstryk mot Leeds förra helgen (0-7). Några luriga: Brighton - Chelsea. Svårbedömt milt sagt, jag gör det lätt för mig och helgarderar 1X2, möjligen fördel Chelsea. Birmingham - Newcastle. här tar jag med ett chans kryss X2 för Newcastle är redan i en cupfinal sedan vinsten mot Arses i veckan. Everton - Bournemouth. Sedan Moyes kom tillbaka till Everton har det bara gått bra för Everton, men Bournemouth är i grunden bättre lag! 1X2 på chans säger jag. Southampton - Burnely. Southmpton borde ta hem detta, men jag tar med ett X för Burnleys defensiv 1X. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Februari 15 Dela Inlagd Februari 15 9 rätt innan reduceringen gav 8, två spikar Norwich och Stoke sprack samt Shrewsbury och Burnley vann på bortaplan .... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Februari 15 Dela Inlagd Februari 15 Då var det en jackpot omgång igen 13 miljoner på tipset, några stabila spikar att stödja sig imot samt några chansningar som vanligt blir mitt recept. Mina säkra: Man C. En av mina chansningar, Newcastle är bra för tillfället men samtidigt inte stabila speciellt på bortaplan. Man C tappade en hemmaledning men det var mot Real M. Aston Villa. Största favoriten, men en välbefogad favorit. West Ham. Potter har fått ordning på laget verkar det som, medans Brentford inte är kända för sitt bortaspel. Den försiktige tar dock med X, inte jag. Sheffield U. Dom ligger 2.a i tabellen, och det är välförtjänt enligt mig, Luton och andra sidan är rena katastrofen i år. Några luriga: Crystal Palace - Everton. Everton fick in en kvittering sent mot Liverpool, det ger en energikick tror jag så jag helgarderar på chans. Fulham - Nottingham. Svårbedömd match, Nottingham har gått fram rejält i ligan(3.e plats) medans Fulham ligger i mellanläge (9.e plats) jag helgarderar 1X2. Hull - Norwich. Fördel Hull, men dom är inte att lita på. Det kan man inte göra med Norwich heller ? 1 2 på chans säger jag. Middlesbrough - Watford. Litar inte på Middlesbrough en sekund, ändå skrivs dom upp av flera tipsexperter vecka på vecka? jag tar 1X för jag har inte råd med mer. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu