Jump to content
lillamannen

Stryktipset With English Soccer

Recommended Posts

Jed

image.png.2ef0f1588d2f27da2065a4a4a07d0a1b.png

Vilket blir 10 rätt om B -laget vinner, men då blir utdelningen på 10 rätt 0 kr. :doubt:.  Wolves och Spurs svek .... och jag trodde inte på QPR borta. 

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Jed

image.png.2ef0f1588d2f27da2065a4a4a07d0a1b.png

Vilket blir 10 rätt om B -laget vinner, men då blir utdelningen på 10 rätt 0 kr. :doubt:.  Wolves och Spurs svek .... och jag trodde inte på QPR borta. 

Jed

10 rätt och 0 kr. :doubt:, vi får ta hem mer idag då. Jackpotomgång som ser lite svårlöst så chansen finns för rejäla pengar till den som löser alla matcherna-

Mina Säkra:

Chelsea. Dom har i och försig bortplan och Burnley är inte oävna, men som jag ser det går dom riktigt bra för tillfället. 

Preston. Dom går riktigt bra och är hemmastarka, Blackburn sladdar och är inte bra på bortplan så här långt.

Huddersfield. Dom har kommit i gång rejält medans Barnsley är jumbo i championship.

Nottingham. Dom har förlorat två efter landslagsuppehållet, men ska vara bättre än Reading.

Några luriga:

Millwall - Stoke. Att Millwall skulle ha dubbelt så många poäng som (nästan 15 respektive 8 ) Stoke hade ingen räknat med! fördel Millwal men jag helgarderar för Stoke borde ha bättre lag. 1X2

West Brom - Charlton. Alla tror att WBA ska spikas men anser att Charlton spelat riktigt bra och sticker ut hakan med en 1 2 . 

Hull - Derby. Bägge lagen blandar och ger med vinster och förluster så jag helgarderar. 1X2

West ham - Sheffield United. Borde helgarderas men jag har inte råd så jag tar 1X. 

• Ge karma 1

Jed

image.png.fc2fc26776bad2a9aa34312e29980b2b.png

Preston ligger under, men sen är det upp till Chelsea på kvällsmatchen och lottningen för Nottingham som felar. 

Jed

image.png.de3c817885675c01c39db6bfd803a56a.png

Dock blir det 10 rätt om Chelsea vinner... 

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Jed

image.png.8e5c6403bf2130166ce7a40f84336d16.png

Och vann gjorde dom :sure:, surt i efterhand att man tog 1 2 på WBA - Charlton.. men hade tvån gått in skulle det gett mer pengar. likadant hade jag 1X på Kalmar- Falkenberg, där vann tydligen Falkenberg på en tåfjutt under övertid.

Men nya friska tag nästa helg, nu känns det som man är på gång. (fast den känslan kan gå över)

• Ge karma 1
  • Fint 1

Jed

Förra veckan fick man in några ören, så den här veckan försöker vi få in mer. Jackpot omgång dessutom, så några chansningar måste till om man vill ha dom stora pengarna.

Mina säkra:

Liverpool. Trots bortaplan vinner dom, det enda poängtappet i år är en oavgjord match Mot United( :big_smile: ) och nästa kommer inte här.

Brighton. Dom spelar bra samt att Norwich har många på skadelistan.

Man C. Dom ska också bara vinna, Southampton är dessutom i en rejäl formsvacka! 0-9 fick man stryk med förra helgen.

Derby. Dom är hemmastarka medans Middlesbrough inte har gjort någon glad i år? tränaren (Woodgate) borde sitta löst där snart.

Några luriga: 

Arsenal - Wolverhampton. Arses har inte gjort någon glad i år medans Wolves har börjat gå desto bättre! 1X minst! den som har råd tar helgardering.

Sheffield U - Burnley. Sheffield har en tät defensiv som inte släpper till mycket alls + hemmaplan gör att går på 1X igen

Cardiff - Birmingham. Svår match men jag chansar på X2 för Cardiff har dippat på sistånde.

Luton - Nottingham. Jag helgarderar! Nottingham har inte vunnit nått sen landslagsuppehållet och Luton har gjort en hel del bra resultat på hemmaplan. 1X2

• Ge karma 2

Jed

image.png.975b40acb1cc5d7454aa4b95e53f5865.png

Att Både B-laget och Liverpool ligger under bäddar för stora pengar. Dock får inte jag vara med om det skulle hålla.

Raggarn

Slutade med en 9:a. 
Missade Topptipset pga the Gunners inte kunde leverera 😕
64-raders Tips-SMC854CE1E-2D81-4D9F-BF6A-1E628F1EED7C.thumb.png.8a569eaacea41c92b07ff1de5654352a.png

Jed

image.png.8a46215b3feee34237fdad467635aedd.png

Gick väl inte mycket bättre här, Att Newcastle och Hull skulle vinna hade jag inte, sedan chansade jag bort Cardiff. Nya tag nästa helg, ev. Europatipset idag

• Ge karma 1

Jed

Då kör vi igen, frågan är väl hur man borde chansa idag när det är jackpot igen. Den biten har ju inte gått in för mig, sanningen är nog den att man ska ha tur bara...

Mina säkra :

Leeds. Hemmaplan gör det, sen fungerar Blackburn inte som bäst på bortaplan.

Leicester. Här kommer nog många att tippa Arses av gammal vana men Leicester har gått riktigt starkt medans just Arses fumlat rejält. Dock ska man ha pengar garderar man upp matchen.

Reading. Luton är nykomling och har gått rätt bra, men nu kommer verkligheten ikapp dom känns det som.

QPR. Middlesbrough gör inte mål, samt att dom släpper in mål. En varning är dock att Middlesbrough har två 0-0 matcher på sina tre sista matcher så att slänga med ett kryss kan vara rätt.

Några luriga:

Tottenham - Sheffield U. Tottenham är svajigt medans Sheffield U gör det bra, framför allt defensivt sett. 1X men den som har råd helgarderar !

Birmingham - Fulham. Birmingham är som bäst hemma medans Fulham har gjort några dåliga resultat på sistånde + några skador! chansar bort 2:an och tar 1X

Millwall - Charlton. Helgarderat, svårt att skilja lagen åt Millwall borde ha fördel av hemmaplan. Men Londonderby och Charltons attityd gör att jag tar 1X2.

Hull - WBA. WBA ska vara bättre men Hull har vunnit 3 raka matcher och har hemmplan så jag chansar och tar 1 2.  

• Ge karma 2

Jed

image.png.684af1952d022b9d13015662cf6a17a7.png

Hmm. att chansa bort Everton och att Swansea leder är missarna, det kan ändra sig :big_smile:, sen Leicester i kväll så kan turen var på min sida igen.  

Jed

image.png.a32a7b93309f172b49d4587993957ac7.png

Hm. om Leicester vinner blir det 30 kr. i utdelning, för då ger 10:orna ingen utdelning med 30 kr. på 11 rätt. 

Jed

Jag kör inget tips idag, men skönt att vi är klar för EM :big_smile:

Raggarn

Ser lovande ut just nuCC5728D5-DEB6-4F97-A609-916286924065.thumb.png.289d4c9de06cb06c19f9c852c0dbfa07.png