Jump to content
IGNORERAD

Stryktipset With English Soccer


lillamannen

Recommended Posts

Tja det gick ner till 8 rätt, Chelski spelade oavgjort. Men nya friska tag i helgen! 

 

Mina säkra:

Luton. Dom möter en nykomling som förlorat 3 raka.

Sheffield W. Dom har spelat like som QPR 1-1-1 men har hemmaplansfavör, lägg till QPR:s bortatatistik 2 vinster förra året.

Middlesbrough. Dom har ingen vinst än, men inte Barnsley heller, dock har M-brough spelat bättre tycker jag.

Newcastle. Dom är bra på hemmaplan, medans Burnley inte gjort ett mål i år.

 

Några luriga:

Leeds - Man C. Leeds har många borta, men jag chansar för bortalaget har verkligen varit ojämt 12 chansning

Everton - Brighton. Everton har vunnit allt, men Brighton har gjort det bra. 1X2 på grund av Brightons spel mot United

Örgryte - Brage. Två lag som svänger i resultat 1 2 för dom vill inte spela oavgjort.

Blackburn - Cardiff. Blackburn har 2 vinster en förlust och producerar mål, Cardiff kan skrälla tycker jag 1X2

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev Raggarn:

Stort Grattis🍾🍾
Hur många rader spelade du?

 

Raggarn

1728 Rader 6 halva 3 hela

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Nu ska vi ta oss an veckans tips, jackpotomgång och allt. Vissa lag man trott på har ju underpresterat, Nottingham, Man U, Norwich etc.  men jag tar med några av dom som vinnare iaf idag. Det är dock en riskvarning på det och på ett eventuellt chanssystem garderas dom upp.

 

Mina säkra:

Man C. Dom ser ut att ha  De Bruyne tillgänglig för spel och det gör mycket, man ska vara medveten om att Arses har spelat bra hittills! men jag håller Man C högre helt enkelt.

Man U. Newcastle har 11 spelare som är osäkra till spel, det måste ge utslag tycker jag. Dessutom måste United bättra sig, men den försiktige garderar. 

Norwich. Dom har underpresterat något hemskt med den trupp dom har, nu blir det ändring på det mot nykomlingen.

Brentford. Dom kvalade för PL förra året medans Coventry är nykomlingar i Champion, lägg till en lista med många skadade/sjuka i Coventry

 

Några luriga:

Blackburn - Nottingham. Minst 12, Blackburn spelar bra och borde ta detta. Men Nottingham har kapacitet att vinna bara man får det att stämma. 

Barnsley - Bristol C. Svårt att sia tycker jag? Bristol C har spelat väldigt bra 12 poäng av 16 men Barnsley har en chans här 1X2.

Middlesbrough - Reading. Helgarderat 1X2 Middlesbrough har blivit favorit ser det ut som, tittar man på tabellen ska det vara tvärtom. Så helgardera. 

Chelsea- Southampton. Chelsea inte spelat dåligt, men inte fått resultaten med sig tycker jag. Southampton har hållt nollan två matcher på Raken 1X. 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

För omväxlings skull gick mina teorier in idag :sure:, det som sprack var att Huddersfield vann. Jag hade i och försig dom i åtanke men då skulle jag behövt 2 till helgarderingar för att fått med dom. 

 

så nya friska tag till helgen i stället :big_smile:

 

image.png.c466b7d71bdfa00946dd15d2f14402e7.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja då ska vi se om mina lag har formtopp igen eller om det var lite tur med i bilden förra helgen.  Jag fortsätter med lag som jag tycker ha underpresterat tidigare.

 

Mina säkra:

Man U. Dom spelade bra både förra helgen och i veckan, Chelsea har 4 oavgjorda och en vinst på dom sista 5. Men den försiktige garderar upp denna match.

Liverpool. Dom har blandat och gett lite dom med, men nu har dom en passande match.

Norwich. Dom vann till slut förra helgen medans Wycombe inte vunnit än, och kommer inte göra det idag heller.

Sheff.W. Luton ha många bort dessutom två raka förluster, Sheffield har börjat med minuspoäng men håller på att spela upp sig, hemmaplan avgör.

 

Några luriga:

Fulham - Crystal Palace. Crystal Palace har spelat bra stundtals, det har inte Fulham. Jag kan inte slå isär dom 1X2. 

QPR - Birmingham. Samma poäng för bägge, ingen vinst på dom 5 sista för bägge, svårt här med 1X2. 

Cardiff- Middlesbrough. Fördel Cardiff tycker jag, men Middlesbrough har en tät defensiv så 1X.

Bristol C- Swansea. Bristol har hemmaplan + lite bättre form så 1X

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Då är det bara att ta nya friska tag igen. En del intressanta matcher idag, så spelvärdet kan bli högt om rätt lag vinner. 

 

Mina säkra:

Liverpool. Okey dom har inte spelat bra, ändå ligger dom tvåa i ligan på samma poäng som ledarna, men West Ham är milt sagt ojämna! Stark !

Brentford. Luton har haft mycket tur i sina vinster, Brentford ska gälla som segrare här säger jag.

Sheffield W. Wycombe kommer nog åka ner igen, Sheffield började med -12 poäng och spelar riktigt bra stundtals.

Bournemouth. Derby har varit uselt, medans Bournemouth ligger 2:a i Championship så en säker 1.

 

Några luriga:

Burnley- Chelsea. Chelsea litar jag inte riktigt på, speciellt inte på bortaplan. Burnley spelade bra i veckan och höll på att lugga Spurs på poäng. X2 minst

Middlesbrough - Nottingham. Två lag som  gäller för att hålla tätt bakåt, så 1X2 tycker jag.

Swansea - Blackburn. Jämn match där Blackburn är undervärderat enligt min åsikt. 1X2 chansar på att Blackburn kan göra något.

Barnsley - Watford. Barnsley spelar roligt men tappar väldigt mycket i bland, så jag går på X2 Watford ska trots allt gälla för att vara det bättre laget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja 9 rätt men inte mer i helgen, får trösta mig med 21 kr, på Europatiopset i veckan. Måste ta andra chanser denna vecka 😉 

 

Mina säkra:

Chelsea. Spelat upp sig rejält, Shefffield U har i och för sig mött topplag men dom har inte vunnit mycket.

Norwich. Det är en rejäl chansning, men dom blir bättre och bättre tycker jag.

Bournemouth. Deras förstaförlust kom i veckan, så dom är taggade i dag. 

Watford. Dom ska slå Coventry alla dagar i veckan tycker jag.

 

Några luriga:

Crystal P - Leeds. Svårbedömt bägge lagen sakar spelare så 1X2

Brentford - Middlesb. Middlesb. har ett ramstarkt försvar så X:t först, sen tar jag bägge tecknen 1X2

Derby-Barnsley. Derby spelar under sin förmåga, medans Barnsley spelar över. 1X säger jag.

West ham-Fulham. Londonderby så krysset ska med 1X- 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fel på 2 matcher (jävla Rotherham och Barnsley) sen tog reduceringen en match. Nya friska tag i dag på Europatipset.

 

image.png.44532dbe49a912a0ff2d631cafe1e514.png

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Förra helgen var vi över till Polen på en kryssning, det blåste ju givetvis upp till stor när vi skulle hem med 25 sekundmeter, så det enda tips som vart gjort var det gemensamma på fredagen som gav 8 rätt...

 

Men nu är jag till och med hemma i Dalarna så nu borde jackpotten sitta :big_smile:

 

Mina säkra:

Man C. Burnley kanske hade haft något att säga till om om dom haft hemmaplan, det har dom inte.

Cardiff. Men glöm inte bort att Luton har spelat 3 oavgjorda på raken, så ett X för den som har råd.

Norwich. Dom har spelare på skadelistan, Coventry vann till slut i veckan men ändå en säker 1:a.

Derby. Dom måste börja vinna, med det laget dom har ska dom ligga i topp. 

 

Några av alla luriga:

Everton - Leeds. Svårbedömd match, men Everton är inte lika bra längre tycker jag och Leeds borde ha slagit Arsenal i söndags! 1X2

West Brom - Sheffield U. 1X2 att helgardera den här ångestmatchen är inte fel, bägge lagen ligger pyrt till. 

Ipswich - Charlton. 1X bägge lagen vill gå upp i Championship.

Rotheham - Bournemouth. Jag tar med X:t på känn, dom har hemmaplan och har spelat bra enligt mitt tycke.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 11/28/2020 at 9:50 AM, Jed said:

Förra helgen var vi över till Polen på en kryssning, det blåste ju givetvis upp till stor när vi skulle hem med 25 sekundmeter, så det enda tips som vart gjort var det gemensamma på fredagen som gav 8 rätt...

 

Men nu är jag till och med hemma i Dalarna så nu borde jackpotten sitta :big_smile:

 

Mina säkra:

Man C. Burnley kanske hade haft något att säga till om om dom haft hemmaplan, det har dom inte.

Cardiff. Men glöm inte bort att Luton har spelat 3 oavgjorda på raken, så ett X för den som har råd.

Norwich. Dom har spelare på skadelistan, Coventry vann till slut i veckan men ändå en säker 1:a.

Derby. Dom måste börja vinna, med det laget dom har ska dom ligga i topp. 

 

Några av alla luriga:

Everton - Leeds. Svårbedömd match, men Everton är inte lika bra längre tycker jag och Leeds borde ha slagit Arsenal i söndags! 1X2

West Brom - Sheffield U. 1X2 att helgardera den här ångestmatchen är inte fel, bägge lagen ligger pyrt till. 

Ipswich - Charlton. 1X bägge lagen vill gå upp i Championship.

Rotheham - Bournemouth. Jag tar med X:t på känn, dom har hemmaplan och har spelat bra enligt mitt tycke.

Åkte ni samma lyxbåt som jag kanske? 

 

Nynäshamn - Gdansk. 

20201028_144621.jpg

20201028_155948.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-11-29 at 21:07, skrev Nicholas:

Åkte ni samma lyxbåt som jag kanske? 

 

Nynäshamn - Gdansk. 

20201028_144621.jpg

20201028_155948.jpg

Nej jag åker Karlskrona Gdynia.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar som om mina chansningar inte stämmer med verkligheten, men skam den som ger sig så vi tar nya friska tag!.

 

Mina säkra:

Man U. Dom gjorde en start vändning i helgen + att det var dom som förde matchen mot PSG och hade bara Martial satt sina chanse så...

Man C. Allas favorit spik, min med. Svårt att argumentera mot den.

Swansea. Dom spelar jämna matcher och vinner med uddamålet, Luton har överpresterat enligt min mening.

Preston. Dom är ett bättre lag enligt mitt tycke, sen slog dom Bournemouth också i veckan.

 

Några luriga:

Chelsea - Leeds. Chelsea har inte förlorat dom sista 12 matcherna, men Leeds är kapabla 1X! har du råd helgardera.

Brentford - Blackburn. Fördel Brentford när dom två målfarligaste anfallarna ställs mot varandra 1X här med, med samma som ovan.

Huddersfield - QPR. Jag har svårt att skilja dom åt, dom är milt sagt ojämn så jag helgarderar 1X2

Bristol C - Birmingham. En chansning men skadeläget gör att Birmingham har en chans här 1X2 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Då var det dags igen, jag tycke att jag legat nära mot slutet men det har alltid fattats några matcher till 13. Så idag ändrar vi på detta med 4 säkra 2:or :sure:.

 

Mina säkra:

Bristol C. Alla tjatar om hur dåliga Bristol är ? dom har mer än dubbelt så många poäng som Rotherham exempelvis.

Watford. Dom får tillbaka spelare från skador medans Birmingham har sin lagkapten avstängd, den som har råd slänger med ett X dock .

Preston. Luton har inte vunnit på 7 matcher, Preston därimot har vunnit mycket mot slutet. Så med tanke på hur formkurvorna ser ut en 2:a.

Coventry. Dom har lyckats bättre som nykomling än Wycombe.

 

Några luriga:

Man U - Man C. Här bör man ta 2:an först men nu är det derby i Manchester så alla tecken ska med säger jag 1X2.

Blackburn- Norwich. Blackburn förlorade i veckan medans Norwich vann, alla har varnat för att Norwich skulle förlora med alla skadade spelare! dom har vunnit. X2

Everton - Chelsea. Everton ska vara underdog, men dom har hemmaplan så jag helgarderar på deras gamla meriter 1X2.

Middlesbrough-Millwall. Bägge lagen kryssar mycket, sen läger jag till hemmaplansfavör 1X.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...