Jump to content
IGNORERAD

Stryktipset With English Soccer


lillamannen

Recommended Posts

41 minuter sedan, skrev hamnoi:

11st 6:or..Vilket lopp skulle Harry ha tagit 11 av 12 hästar och missat?

Skrällde ju ingeting så det låter ju underligt.

Han fick 7 rätt och skulle ha fått 11st 6or om det hade varit utdelning på dom

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Badass:

Han fick 7 rätt och skulle ha fått 11st 6or om det hade varit utdelning på dom

Tack, då hänger jag med:)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Då var det dags igen, med en jackpot på 15 miljoner! den här gången kommer jag blanda och ge. Några stora favoriter kommer med på kupongen sen en och annan chansning. 

 

Mina säkra:

Man C. Som dom spelat/spelar ska dom bara vinna även om Tottenham också börjat bra.

Liverpool. Se ovan (men motståndet är lättare, Southampton var inte bra mot Burnley)

Hammarby.Gillar inte att spika dom efter att ha förlorat mycket på dom genom åren, dom kan vinna eller förlora mot vilket lag som helst i princip. Men nu verkar dom stabila.

Norwich. Dom spelade bra motr Pool trots krossen, det var deras defensiv som inte fungerade mot Pool. Newcaste har ingen offensiv som kan jämföras med Liverpools någong dag i veckan.

 

Mina luriga:

Millwall - Sheffield W. Det verkar som om dom flesta underskattar Millwall, men dom har gått bra i början och har hemmaplansfavör 1X. Helgarderat för den som har råd.

Wigan - Leeds. Dem flest har Leeds som spik men jag säger att minst X:t ska vara med X2.

Barnsley - Charlton. Håller Barnsley högre på grund av hemmaplan, men Charlton har vunnit allt så långt 1X2 

Nottingham - Birmingham. Nottingham spelade oavgjort mot det tippade topplaget Leeds, Birmingham ha en oavgjord och en vinst, 1X . Den som har råd helgarderar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Nilsson68:

Dax plocka ihop en Rad.b471e81b62071f20ec2c8bbc98c9db5d.jpg

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
 

Intressant, om det fungerar för dig så ska det bli en Jäger varje lördag förmiddag :big_smile: i fortsättningen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 hours ago, Jed said:

image.png.6d07ceca725e4364b9ebe9a63cbcdbb8.png

 

Ser ut som om Aston Villa kommer kunna förstöra min rad, i annat fall ser det bra ut.

Ser ut som du rök på det bortdömda målet i slutminuterna för City också. Det lär bli en snackis. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev spooncreek:

Ser ut som du rök på det bortdömda målet i slutminuterna för City också. Det lär bli en snackis. 

Om!! sen Aston Villa på det :doubt: ....

Link to comment
Dela på andra sajter

Då var det dags igen, jag sprack på B-laget och Aston Villa förra omgången. Nu ska jag ta några chansningar med några säkra i sedvanlig ordning. 

 

Mina säkra :

Man U. Dom ska bara vinna hemma, borde vunnit mot Wolves men Pogba sullade bort en straff.

Liverpool. Arsenal ser visserligen bättre ut i år men Pool ska vara bättre

Sheffield U. Har börjat riktigt bra, Leicester ska gälla för att vara bättre men jag chansar på att det är nu nykomlingarna är som bäst.

Wolverhampton. Spelar väldigt bra! oavgjort mot United på måndagen, vinna borta mot ett Italienskt lag (Torino) i EL. Jag spikar trots tätt matchande.

 

Några luriga:

Sirius - Örebro. Sirius verkar avsågat men Örebro har inte glatt någon heller precis X2 minst.

Fulham. Spelade fantastiskt i måndags men har i övrigt inte varit fantastiska dessutom ska Nottingham inte undervärderas. 1X

Preston - Sheffield W. svårt att sära på lagen ? 1X2

Middlesbrough -Millwall. Man skall inte räkna bort Millwall trots storförlusten i veckan, 1X 

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.e0b2ec923c66cc14db9b026af3b9de78.png

 

Ja ha ja, ska tydligen vara en sån här lördag igen. där fick man för att "surfade på vågen" tyckte man efter förra helgen :doubt: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vart ju aldrig 10 för Wolverhampton kryssade :yuush:.... nya friska tag på veckans jackpot. 

 

Mina säkra:

Liverpool. Dom bara leverar ju, trots bortamatch fortsätter dom med det säger jag.

Man C. Samma som ovan men dom har hemmamatch.

Leicester. Bournmouth har 8 skadade och bortamatch.

Nottingham. Dom spelar riktigt bra i år, speciellt på hemmaplan.

 

Några luriga:

Chelsea - Sheffield U. Bägge lagen har 4 poäng, en vunnen, en oavgjord och en förlust! 1X minst säger jag.

West Ham - Norwich. Norwich spelar friskt framåt, men glappar bakåt, West ham ska vara bättre men jag tar med ett X, 1X alltså. Den som vill ha pengar kan chansa på 1X2 här.

Leeds - Swansea. 1X minst, med tanke på att det dom lag som leder serien. 

Reading - Charlton. Jag tycker Charlton gått bäst hittils så helgardera eller ta X2 ! 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.ab34fdc2d0c0b5a9e905c02e50e5e041.png

 

Tja, alltid något om nu Pool vinner... jag hade inte riktigt räknat med att Swansea skulle vinna faktiskt.

Ändrades av Jed
Tillägg
Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir inget tips idag, 4 lottade matcher.... känns inte värt att försöka ens. Möjligen jag skickar in ett topptips. 

 

Men nästa helg är vi på han igen :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Då var det dags igen med en jackpot omgång. Jag ska försöka vaska fram några säkra plus märka upp dom luriga/krångliga matcherna som vanligt. 

 

Men första matchen är Man U - Leicester. Jag har haft United säker sen säsongen startade med väldigt dålig utdelning för det, en vinst och två oavgjorda, så nu vete fan?? 1 eller helgarderat (kanske halvgarderat) blir det säkert, för det känns som hur jag än tippar United går det inte in. 

 

Mina säkra:

Charlton. Dom har gått riktigt bra och fortsätter med det enligt min ödmjuka åsikt, Birmingham är bra på hemmaplan men idag spelar dom borta. 

Hull. Spelat bra medan Wigan har fått 0 poäng på bortplan så här länge så jag går på hemmaplansfavör.

Man C. Dom vinner. 

Sheffield U. Dom går riktigt bra trots att dom är nykomling och jag tror att den trenden håller i sig. 

 

Några luriga: 

Man U - Leicester. Se vad jag skrivit ovan. 

Tottanham - Crystal Palace. Tittar man i tabellen så ligger Crystal Palace före Spurs! så jag tar med krysset det rensar bra 1X

Wolverhampton - Chelsea. Wolves går bättre än Chelski, dock ska Chelski gäla för att vara bättre 1X2 säger jag.

QPR - Luton. QPR ka gälla för att vara favoriter, men Luton är inte oävet och QPR har spelat ojämnt så jag chansar på en helgardering. 1X2 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-09-14 at 18:09, skrev Jed:

Näää. alla resultat i andra gick mig imot, om B-laget vinner får jag 9... 

 

image.png.8d256df3068285c407ae6cd9e3c5fe77.png

Drog in 14 spänn på stryktipset. Blir ju inte ens en köttbullemacka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det gick inte som vanligt förra helgen, speciellt att Man C förlorade var oberäkneligt. Nya tag i dag.

 

Mina säkra:

Man C. Dom förlorar inte två gånger på raken. 

Norrköping. Dom var bra mot MFF, nu vinner dom på hemmaplan.

IFK Göteborg. Dom torskade rejält mot Bajen medans Sirius vann, men det var förra omgången nu tar IFK hem detta.

Cardiff. Dels har dom hemmaplan dels har Middlesbrough många skador. 

 

Nu några luriga:

Burnley - Norwich. 1X mest beroende på att Norwich inte vunnit en bortamatch. Men chansen finns definitivt för en 2:a för den som har råd.

Everton - Sheffield U. Det börjar kännas tjatig att alla tipsexperter försöker höja Everton till skyarna. dom har spelat mediokert säger jag medans Sheffield U har kämpat på bra! 1X.

Millwall - QPR. Londonderby så jag helgarderar 1X2.

Sheffield W - Fulham. Svårbedömd match, jag helgarderar. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.e6638a43b61882099ced2f374d86730b.png

 

Om Göteborg vinner och Newcastle spelar oavgjort blir det 11 rätt! skit att man inte vågade gå hela vägen med Sheffield U :doubt:

Link to comment
Dela på andra sajter

En 11:a och två 10.or a 121 +33 = 154 kr. Jag spelade ett 0-7-16 med 2 matematiska helgarderingar för 144 kr. så för omväxlings skull gick jag med vinst på 10 kr. Mest besviken på att jag inte hade med Sheffield U på kupongen fast jag hade en känsla för dom :doubt:, jag missade å Blackburn men dom trodde jag inte på. 

 

Nya friska tag nästa helg. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Då var dags att höja nivån på vinsten, fast det ser ut att vara krångliga matcher. Jackpot omgång också så lite chansningar anbefalls  :big_smile:

 

Mina säkra:

Crystal Palace. Dom har hemmaplansfavör och Norwich är urusla på bortaplan + många skadade.

Wolverhampton. Bägge lagen har gått dåligt, dock känns det som om det är Wolves är det bättre laget och har hemmaplan.

Man C. Bortaplan i och försig men Everton har inte gjort någon glad den här säsongen och inte idag heller säger jag. Här kan man gardera upp dock om det dom stora pengarna man är ute efter. 

Preston. Dom ligger 4:a i tabellen och får tillbaka spelare efter skador, Bristol C därimot har många på sin skadelista.

 

Några luriga :

Chelsea - Brighton.  1X, Brighton bytte ut hela sitt ordinarie lag i veckans EFL cup match, så dom borde ha ett utvilat gäng på plan + att Chelsea inte gått bra milt sagt.

Tottenham - Southampton.  Tottenham matchas hårt och har inte gått bra + att man har Bayern Munchen i CL i veckan 1X . 

Charlton - Leeds.  Hmm. alla tror Leeds rätt upp och ner men det skiljer bara 3 poäng i tabellen. Jag tar 12 men den som har råd helgarderar 1X2.

Derby - Birmingham. Birmingham har spelat bättre. det känns som Derby haft den berömda turen på sin sida på sistånfe så jag helgarderar. 1X2 

 

Sen finns det andra möjligheter och chanser i denna omgång, men dom får komma med på vårat gemensamma. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

66 kr. in förra helgen, så nu satsar vi på dom stora pengarna :big_smile:

 

Några säkra:

Liverpool. För eller senare tappar dom poäng och Leicester skall inte räknas bort. Dock säker 1:a säger jag.

AIK. Skall/måste vinna mot Örebro hemma.

Nottingham. Spelar bättre och bättre medans Brentford är lite skakiga milt sagt.

Sheffield W. Dom spelar bra men har inte fått in bollen i avgörande lägen, nu möter dom Wigan som inte är bra borta milt sagt.

 

 

Några luriga:

Norwich -Aston Villa. svårbedömd match, Norwich har många skadade och Aston Villa gör ingen glad, av dom sista har Norwich bara en seger , som var mot Man C, me av dom fem matcherna vara alla utom en på bortaplan och det var just hemma man slog Man C. 1X helgardera för den som har råd. 

Watford - Sheffield U. Watford suger så men slänger med ett X för deras hemmaplan X2.

Sirius - Helsingborg. Viktig match i nedre regionerna för bägge lagen, kan inte skilja dom åt 1X2

QPR - Blackburn. Svårbedömt är QPR  på väg ner eller? Blackburn har 3 vinster, 1 förlust och 1 oavgjord dom 5 sista? jag helgarderar 1X2 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...