Jump to content
IGNORERAD

Har du köpt sex i Thailand?


Cavemannen

Har du köpt sex i Thailand?  

121 röster

  1. 1. Har du köpt sex i Thailand?

    • Ja
      86
    • Nej
      35


Recommended Posts

Kötthandlarn
9 minuter sedan, skrev Krafta:

Hehe - du verkar vara en skön snubbe!

Det är han kan jag bekräfta.....

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 150
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    24

  • Cavemannen

    10

  • MrChana

    8

  • Scandinaviancorner

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag hann inte tänka i dom banorna, träffade min fru efter 2 timmar  i mitt första besök i Thailand

för 15 år sen. Jag har varit inne och tittat på " flickhus" både i Bangkok och i Udonthani, ganska

häftigt att titta på alla Thai gubbar som kommer och går,Det tar inte mer än 15 min så är dom färdiga

Ett ställe pratade jag med Bossen han ville inte att falanger skulle komma dit,Dom har för stor sak ock flickan

var tvungen att vila en hel dag

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Boa52:

Jag hann inte tänka i dom banorna, träffade min fru efter 2 timmar  i mitt första besök i Thailand

för 15 år sen. Jag har varit inne och tittat på " flickhus" både i Bangkok och i Udonthani, ganska

häftigt att titta på alla Thai gubbar som kommer och går,Det tar inte mer än 15 min så är dom färdiga

Ett ställe pratade jag med Bossen han ville inte att falanger skulle komma dit,Dom har för stor sak ock flickan

var tvungen att vila en hel dag

Du bjöd inte på middagar, köpte lite blommor, guld och annat smått å gott ?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä,boa håller på traditionerna och gifte sig innan han kom till.Innan bröloppet bodde han hos svärfar.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Boa52:

Jag hann inte tänka i dom banorna, träffade min fru efter 2 timmar  i mitt första besök i Thailand

för 15 år sen. Jag har varit inne och tittat på " flickhus" både i Bangkok och i Udonthani, ganska

häftigt att titta på alla Thai gubbar som kommer och går,Det tar inte mer än 15 min så är dom färdiga

Ett ställe pratade jag med Bossen han ville inte att falanger skulle komma dit,Dom har för stor sak ock flickan

var tvungen att vila en hel dag

Som ren underhållning skulle du inte kunna berätta hur ert första möte gick till, för 2 h måste vara någon slags rekord i äkta kärlek mellan två personer som kommer ifrån helt olika delar av världen :-) speciellt för en förstagångsbesökare dessutom :-)

Ändrades av conservator
Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev conservator:

Som ren underhållning skulle du inte kunna berätta hur ert första möte gick till, för 2 h måste vara någon slags rekord i äkta kärlek mellan två personer som kommer ifrån helt olika delar världen :-) speciellt för en förstagångsbesökare dessutom :-)

Dessutom visste inte Boa52 att han var i Thailand. Ett svårslaget rekord

Link to comment
Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev conservator:

Som ren underhållning skulle du inte kunna berätta hur ert första möte gick till, för 2 h måste vara någon slags rekord i äkta kärlek mellan två personer som kommer ifrån helt olika delar världen :-) speciellt för en förstagångsbesökare dessutom :-)

 

 

Kanske var de enda enda timmarna han kommer ihåg från sin tvåveckorscharter, två timmar när en okänd dam sade att nu gifter vi oss. 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Bibben:

 

 

Kanske var de enda enda timmarna han kommer ihåg från sin tvåveckorscharter, två timmar när en okänd bardam sade att nu gifter vi oss. 

Haha, så Boa52 har gift sig med en sörländsk bardam :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Jag hann inte tänka i dom banorna, träffade min fru efter 2 timmar  i mitt första besök i Thailand

Riktiga rävfasoner

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev Khonis:

Riktiga rävfasoner

 

Hur menar du då, en foxy lady? hehe :)

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

All sex är köpt på ett eller annat sätt :look_down:

Inte nekrofili ;)

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Wanchai:

Dessutom visste inte Boa52 att han var i Thailand. Ett svårslaget rekord

Samt att byborna sen inte vad det var för UFO Isaankvinnan på jakt i Phuket släpat hem, de var tydligen tvungen att köra förbi flera gånger......allt enl egen utsago :) 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
17 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Minns jag rätt så var det ca 70% horbockar sist vi röstade, och det verkar ju ligga där fortfarande :D 

Dom övriga procenten är väl dom med frugor som inte gärna tar upp det ämnet så länge dom fortfarande är gifta?

 

Inget att säga om. Ingen normal gubbe som skulle erkänna för då drar han ju indirekt in frugan i ämnet.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Dom övriga procenten är väl dom med frugor som inte gärna tar upp det ämnet så länge dom fortfarande är gifta?

 

Inget att säga om. Ingen normal gubbe som skulle erkänna för då drar han ju indirekt in frugan i ämnet.

 

BTT

Man kan väl ha köpt sex innan man träffade frugan i lampaffären?

Link to comment
Dela på andra sajter

Så länge kan man få kvinnor på rygg utan att behöva betala så gör jag det. 

Tycker att själva kampen att få de i säng är 50 procent av nöjet. 

Då känner jag att jag är man på riktig. 

Den dagen jag blir tvungen att få ett eller ligg och betala för det då försvinner halva nöjet. Testa med frisörskan, optikern eller kassörskan i någon affär.

Det räcker att gå 200 meter bort från alla turiststråken för att träffa kvinnor som precis som vi män vill ligga ibland.

Sedan vet jag inte att bjuda på en öl kan kallas för betalning för sex men i gengäld  så blir man oftast bjuden på frukost.

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev Boa52:

Jag hann inte tänka i dom banorna, träffade min fru efter 2 timmar  i mitt första besök i Thailand

för 15 år sen. Jag har varit inne och tittat på " flickhus" både i Bangkok och i Udonthani, ganska

häftigt att titta på alla Thai gubbar som kommer och går,Det tar inte mer än 15 min så är dom färdiga

Ett ställe pratade jag med Bossen han ville inte att falanger skulle komma dit,Dom har för stor sak ock flickan

var tvungen att vila en hel dag

Varför ränner du på sådana ställen?

Du blir ju bara lurad.

Tro fan att tjejen sover på dagen.

Det är ju på kvällen och natten hon jobbar.

Men du får betala tiofallt mer än andra för att  gå omkring och inbilla dig att du har en jävla stor k*k.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Alarik:

Tro fan att tjejen sover på dagen.

Det är ju på kvällen och natten hon jobbar.

 

 

Nja, var inte så säker på det. Många av dessa "flickhus" som är inriktade på thaiklientel, är faktiskt öppna på dagtid så att de otrogna männen kan slinka in och ta en snabbis. Det är alltså inga ställen man sitter och konverserar och bjuder tjejen på drinkar. Nä, in och snabbt ut och tillbaks till jobbet, frugan eller var man nu kom ifrån.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Nemo:

 

Nja, var inte så säker på det. Många av dessa "flickhus" som är inriktade på thaiklientel, är faktiskt öppna på dagtid så att de otrogna männen kan slinka in och ta en snabbis. Det är alltså inga ställen man sitter och konverserar och bjuder tjejen på drinkar. Nä, in och snabbt ut och tillbaks till jobbet, frugan eller var man nu kom ifrån.

Om det är dessa ställen som Boan ränner till så måste det verkligen tränga på.

Vanligtvis besöker inte alkohol- och kärlekstörstande faranger dessa ställen eftersom de sover på dagen efter att ha rumlat om på natten.

Det har jag hört av, i ämnet, kunniga personer.

Om inte av dig så kanske av BTT.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Alarik:

 

Vanligtvis besöker inte alkohol- och kärlekstörstande faranger dessa ställen

 

Nä, det var ju det jag skrev. :rules:

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Nemo:

Nä, det var ju det jag skrev. :rules:

Har aldrig ifrågasatt dina kunskaper om bordeller.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nemo:

 

Nja, var inte så säker på det. Många av dessa "flickhus" som är inriktade på thaiklientel, är faktiskt öppna på dagtid så att de otrogna männen kan slinka in och ta en snabbis. Det är alltså inga ställen man sitter och konverserar och bjuder tjejen på drinkar. Nä, in och snabbt ut och tillbaks till jobbet, frugan eller var man nu kom ifrån.

Passar ju perfekt för BTT, inga krav på nudelsoppa heller. 

1 timme sedan, skrev Alarik:

Om det är dessa ställen som Boan ränner till så måste det verkligen tränga på.

Vanligtvis besöker inte alkohol- och kärlekstörstande faranger dessa ställen eftersom de sover på dagen efter att ha rumlat om på natten.

Det har jag hört av, i ämnet, kunniga personer.

Om inte av dig så kanske av BTT.

I vissa fall så styr nog ekonomin, i andra fall så är det säkert diskretare att ta sig till dessa ställen. Fast BTT har ju lärt ut hur man får det mest ekonomiska short time äventyret. Att fånga upp tjejerna efter arbetspasset ska ju ge bäst ekonomi. Fast jag har aldrig hört att han väntat på tjejerna från thaiflickhusen. Det borde väl vara det allra billigaste!  

Link to comment
Dela på andra sajter

Man betalar väl inte för själva  sexet! Man betalar för att bli av med dem när man vill vara själv igen :big_smile:

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev conservator:

Som ren underhållning skulle du inte kunna berätta hur ert första möte gick till, för 2 h måste vara någon slags rekord i äkta kärlek mellan två personer som kommer ifrån helt olika delar av världen :-) speciellt för en förstagångsbesökare dessutom :-)

Jag har berättat förut den historien hur det gick till och vad som hände. Svärfar var död så han träffade jag aldrig

som måne skrev. Det verkar bara vara några här som hjärncellerna verkar slå många volter och inte hamna i rätt läge.

Jag har besökt horhus som jag skrev men aldrig köpt därför jag redan träffat min drömtjej

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpt....?   ja, man kanske köper sex , men man hyr väl damen?  :waaaht:

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...