Jump to content
IGNORERAD

Har du köpt sex i Thailand?


Cavemannen

Har du köpt sex i Thailand?  

121 röster

  1. 1. Har du köpt sex i Thailand?

    • Ja
      86
    • Nej
      35


Recommended Posts

2 minuter sedan, skrev Alarik:

Örjan. Nu fick du karma av mig!

Vad var det förresten för öl du drack?

Kommer inte ihåg, en Singha skulle jag tro och bara en då, fler senare på kvällen  eller natten.

 Vi promenerade resten av natten tills det blev morgon

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 150
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    24

  • Cavemannen

    10

  • MrChana

    8

  • Scandinaviancorner

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Lagen är sådan för gifta utan avtal. Men vi hade det bra i många år så det är helt ok för mig.

Då är det OK

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu går jag på sängen så god natt, kliver upp kl 05:30 pensionär har liten tid, mycke att göra.

Bara en halvtimes lunch HUVA

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev Boa52:

Har skrivit hela berättelsen förut, chekade in på hotellet jag och en annan gubbe, gick från hotellet

stanna och drack en öl, gick vidare hörde musik vi gick in där serverade hon, en blick på henne sen var

det kört för mej. Sen var väl allting inte så lätt ändå men vi var tillsammans hela tiden så inget sexköp

Tror du själv att en bybrud från djupaste skogarna för 15år sedan skulle servera öl i en bar i phuket utan att hora? Du är ju inte lite bakom flötet...........

Link to comment
Dela på andra sajter

Boa skrev att han träffade frun efter 2 tim, det går inte att slå men jag har en annan historia.

Jag hade varit en 5-6 gånger i Thailand och efter en sommarresa så träffade jag en golfpolare som

tyckte att han och jag skulle göra en golfresa till vintern.

Vi skulle va 3v och bara spela golf för han var gift hemma, första kvällen gick vi till Buffalo bar i pattis

och han kärar ner sig i kassatjejen åker hem skiljer sig och nu har dom vart gifta i 10 år.

såg knappt röken av honom under dom 3v, Så kan det gå när man kommer till Thailand första gången.

Link to comment
Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev bambam:

Boa skrev att han träffade frun efter 2 tim, det går inte att slå men jag har en annan historia.

Jag hade varit en 5-6 gånger i Thailand och efter en sommarresa så träffade jag en golfpolare som

tyckte att han och jag skulle göra en golfresa till vintern.

Vi skulle va 3v och bara spela golf för han var gift hemma, första kvällen gick vi till Buffalo bar i pattis

och han kärar ner sig i kassatjejen åker hem skiljer sig och nu har dom vart gifta i 10 år.

såg knappt röken av honom under dom 3v, Så kan det gå när man kommer till Thailand första gången.

Dessutom var nog din kompis uppfattning  att "hon jobbade i kassan" och var inte direkt delaktig i baren :-)  

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev conservator:

Dessutom var nog din kompis uppfattning  att "hon jobbade i kassan" och var inte direkt delaktig i baren :-)  

 

41 minuter sedan, skrev conservator:

Dessutom var nog din kompis uppfattning  att "hon jobbade i kassan" och var inte direkt delaktig i baren :-)  

Med det utseendet var det nog kassan som gällde, inget som lockade någon annan än han.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför skulle man ljuga om att inte vara horbock i Thailand? Köpa sex har aldrig varit min grej och följaktligen har jag inte gjort det heller. Ger mig inget överhuvudtaget. Och det är absolut ingen lögn. 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Tror du själv att en bybrud från djupaste skogarna för 15år sedan skulle servera öl i en bar i phuket utan att hora? Du är ju inte lite bakom flötet...........

Det var mat hon serverade och naturligtsvis öl också sen vad hon hade gjort före bryr jag mej inte om.

 Är väl lika om du träffar en svensk tjej man gillar inte frågar man hur många hon pippat, första gången hon var 

i Phuket, jobbade utomlands i en tygfabrik i 3 år före

 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev måne:

För en del funkar ju telefonsex :waaaht:

 

-Har aldrig förstått detta med telefonsex. Jag menar, när man väl fått in telefonen så hör man ju inte vad de säger? 

 

/Ulla på posten

 

:great:

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nong Bua:

Ger mig inget överhuvudtaget

Men det vet du med säkerhet...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Boa52:

Min Thaifru har haft fast annställning i 8-9 år så jag har inte behövt bet nåt, Hon betalar till alla räkningar

som gifta gör. Tror inte du mår bra söker bara fel på folk

Började hon jobba direkt efter landningen på Arlanda ?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Benriach:

Men det vet du med säkerhet...

Det beror väl på vad man har för värderingar. Jag har inget ont att säga om de som köper sex men mig skulle det aldrig ge något. Därför har jag aldrig varit på t ex Bangla road eller Walking street som det skrivs om här och var. Jag är ingalunda någon moralpredikare, var och en gör sina egna val. 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Började hon jobba direkt efter landningen på Arlanda ?

Nä, Vi träffades 2002. 04 eller 05 kom hon hit med uppehållstillstånd så det stämmer nog ganska bra

att hon jobbat 8- 9 år. Ser ingen vits att leta ffram dom exakta åren. 2002 är riktigt

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev MrChana:

Jag skulle vilja påstå att om man inte har kroppsliga problem/är gravt osocial och haft tillfälle att köpa sex i Thailand så ljuger man om man säger att man inte gjort det.

 

Har rest med flera kompisar som innan vi kommit till Thailand förklarat att det är golf och sightseeing som gäller.

 

De har oftast klarast sig ca: 3 minuter på Bangla / Walking Street innan deras föresatser har blivit grusade.

 

Och för att inte framstå som en lögnare så har jag givetvis själv köpt sex

Har inga kroppsliga problem, som påverkar förmågan

Är inte gravt osocial

Har verkligen haft tillfälle att köpa sex i Thailand

Men jag talar verkligen sanning när jag säger att jag har INTE gjort det!

 

Träffade min kära Thailändska fru i Sverige, då hon var här på besök, hade innan det aldrig varit i Thailand

Första resan åkte jag för att hälsa på hennes familj i samband med att hon väntade på sitt UT

Därefter har jag endast rest tillsammans med henne och numera barnen, och då givetvis avstått från sexköp

 

Jag vill med denna redogörelse å det bestämdaste hävda att ditt påstående är falskt

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev Boa52:

Nä, Vi träffades 2002. 04 eller 05 kom hon hit med uppehållstillstånd så det stämmer nog ganska bra

att hon jobbat 8- 9 år. Ser ingen vits att leta ffram dom exakta åren. 2002 är riktigt

 

Är du helt säker på att du var i Thailand första gången 2002?

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev acarls:

Har inga kroppsliga problem, som påverkar förmågan

Är inte gravt osocial

Har verkligen haft tillfälle att köpa sex i Thailand

Men jag talar verkligen sanning när jag säger att jag har INTE gjort det!

 

Träffade min kära Thailändska fru i Sverige, då hon var här på besök, hade innan det aldrig varit i Thailand

Första resan åkte jag för att hälsa på hennes familj i samband med att hon väntade på sitt UT

Därefter har jag endast rest tillsammans med henne och numera barnen, och då givetvis avstått från sexköp

 

Jag vill med denna redogörelse å det bestämdaste hävda att ditt påstående är falskt

okej då, jag backar lite på mitt svartvita påstående från igår.

Finns säkert de som inte köpt sex, men att den siffran skulle vara 25% vägrar jag tro, 2,5% är troligare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, Vi träffades 2002. 04 eller 05 kom hon hit med uppehållstillstånd så det stämmer nog ganska bra
att hon jobbat 8- 9 år. Ser ingen vits att leta ffram dom exakta åren. 2002 är riktigt

Tidigare sa du både 2003 och 2004......frågan är hur du ska ha det....

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev MrChana:

okej då, jag backar lite på mitt svartvita påstående från igår.

Finns säkert de som inte köpt sex, men att den siffran skulle vara 25% vägrar jag tro, 2,5% är troligare.

Och varför skulle man ljuga på en omröstning som är anonym? Jag kan också helt ärligt säga att jag aldrig betalat för sexuella tjänster, varken i Thailand eller andra delar av världen.

Det är inte bara torskar som åker till Thailand.....

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:


Tidigare sa du både 2003 och 2004......frågan är hur du ska ha det....

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Jo men Boa har ju erkänt att han är lite "stensil" :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Dempa:

Och varför skulle man ljuga på en omröstning som är anonym? Jag kan också helt ärligt säga att jag aldrig betalat för sexuella tjänster, varken i Thailand eller andra delar av världen.

Det är inte bara torskar som åker till Thailand.....

Kan vara så enkelt att nej-sägare har en högre svarsfrekvens

Ändrades av MrChana
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev MrChana:

Kan vara så enkelt att nej-sägare har en högre svarsfrekvens

Så kan det absolut vara, missförstod dig nog lite, sorry...

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan bara prata för mig själv.har varit 9 gånger i Thailand med familjen.hade jag åkt själv så hade jag garanterat doppa pålen i fina brudar.även om det kostade [emoji6]

Skickat från min Moto G (4) via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...