Jump to content
IGNORERAD

Virus


måne

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Har inte haft ett enda virus i datorn sedan Windows 7 och nu 10:an. Kör med Windows eget skydd.

 

Fast lite snuvig har jag varit ett par gånger ;)

Ja det beror ju på vem som har kontroll över tangentbord och mus. :)

 

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 109
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Scandinaviancorner

    10

  • Soengsang

    6

  • Wanchai

    6

  • Cavemannen

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Scandinaviancorner
1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Har inte haft ett enda virus i datorn sedan Windows 7 och nu 10:an. Kör med Windows eget skydd.

 

Fast lite snuvig har jag varit ett par gånger ;)

Det är väll snopp snuva du har fått tjockis

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev wUThai:

Du menar såklart. Kan man inget om datorer så lås in dig med en Mac! 👊😁

 

Skakningarna släppt ännu? 😊

Fanns aldrig några skakningar, dricker med måtta 😜 , lär bli värre för dig din suput.Mac är fina grejor 🤘🏽!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Det är väll snopp snuva du har fått tjockis

Kan man få det av en dator ???:waaaht:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev måne:

Och det har jag gjort sen i torsdag,fick kalla in expertis idag så nu ska det vara fixat.Fick det själv av en restaurangägare här i stan:grrrrrr:Jag har nog tagit bort 2000 inskickade spam och har haft ett helvete av detta,och dyker det upp igen så slår jag sönder datorn.Ni får ursäkta allt besvär det orsakat,jag ber uppriktigt om ursäkt :av-109998:

Spammen Vännen hmm ge fan i dem

Link to comment
Dela på andra sajter

Slår du igäl datan vill jag se det ha ha ha vännen ta det lugnt Vilken sida vil du se  Jag kan kopiera och skicka div musar ha ha JAG FLABBAR SÅ MYCKET  SÅ spyr på  SLÄRMEM  BLIR VATTEN SKADAD  Jag älskar min Måne och hans familj

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Kan man få det av en dator ???:waaaht:

Jo du kan tjockis

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev JJC:

Som om Mac skulle inte drabbats av virus angrepp? Myter och sagor för okunniga vuxna människor. 

Finns inget Virus till Mac!!

Dock finns det trojaner som du måste godkänna för att de ska kunna installeras.  Kända trojaner finns det skydd för i systemet så de trojanerna kan du inte köra igång alls.  Använder man bara kända program och inte installerar tredjeparts program så är du i princip idi*t säker. Bara att porra på med mac, varför skulle porrsidor ha fler virus än andra sidor? då kommer ju inte besökarna tillbaka. Tidigare så fanns det många torrentsidor och där fanns det en hel del virus och många tankade ju porr och fick det den vägen.

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Scandinaviancorner:

Jo du kan tjockis

 

Tror nog att det är du som leder ligan överlägset när det gäller snopp snuva här på forumet.

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Tror nog att det är du som leder ligan överlägset när det gäller snopp snuva här på forumet.

När tror du han såg snoppen sist, snuva eller inte:big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Boa52:

När tror du han såg snoppen sist, snuva eller inte:big_smile:

 När såg du dunken senast? Förmodligen inte många minuter sedan.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev fiskarn:

Finns inget Virus till Mac!!

Dock finns det trojaner som du måste godkänna för att de ska kunna installeras.  Kända trojaner finns det skydd för i systemet så de trojanerna kan du inte köra igång alls.  Använder man bara kända program och inte installerar tredjeparts program så är du i princip idi*t säker. Bara att porra på med mac, varför skulle porrsidor ha fler virus än andra sidor? då kommer ju inte besökarna tillbaka. Tidigare så fanns det många torrentsidor och där fanns det en hel del virus och många tankade ju porr och fick det den vägen.

Varför finns det virusskydd till Mac.

Varför  Apple installerar virusskydd? 

Just det. Det är bara på skoj.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Har inte haft ett enda virus i datorn sedan Windows 7 och nu 10:an. Kör med Windows eget skydd.

 

Fast lite snuvig har jag varit ett par gånger ;)

Exakt samma för mig. Har hänt några gånger att jag varit rejält bakis efter en kväll med Windows :rap:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev JJC:

Varför finns det virusskydd till Mac.

Varför  Apple installerar virusskydd? 

Just det. Det är bara på skoj.

Apple har inte något virusskydd men däremot en brandvägg som du kan aktivera om du känner för det. Men att det säljs virusskydd är väl självklart då det går att stjäna pengar på det. Det går ju även att sälja extra dyra vitaminer till folk som tror att de ska kunna  springa runt som tonåringar igen om de äter lite vitapro. Men om virusskyddet behövs är en annan fråga och det svarar jag nej på!! Symatec tjänar pengar på att sälja onödiga virusskydd till iPads med.

Kollade appstore lite snabbt och visst! det finns det virusskydd att köpa även till iPhone. Men bara för att det finns så betyder det inte att det behövs...

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev uptoyou:

 När såg du dunken senast? Förmodligen inte många minuter sedan.

Tror SC klarar vad jag skrev, verkar en trevlig kille, du behöver inte gå in som en i-ot och försvara.

Har ni inte blivit less att skriva om denna dunk, uttjatat. Dricker inte starksprit

Ändrades av Boa52
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför finns det virusskydd till Mac.
Varför  Apple installerar virusskydd? 
Just det. Det är bara på skoj.

-Varför finns, jo på skoj....någon vill luras på pengar
-Apple installerar virusskydd, nej de gör de inte!

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Virus....jo riksfyllot o jubelidi*ten Boa52.....trotts man blockat dåren så syns skiten han skriver ibland, ett jävla virus!

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
On 2017-08-06 at 01:55, skrev scorpio63:

Så är det-

Precis som jag skrev, det är inte intressant att skriva script och virus för Mac.

Men jag tror att det kommer att bli mer i fortsättningen då dom nu kör processorer från Intel.

Det gör att det blir mer attraktivt att skriva något skit som går på djupare nivå och sväljs som ett anrop till processorn.

Råder dig att skaffa ett antivirus även till din Mac.

 

"NU" när dom kör intel processor?

Har dom gjort ett bra tag.

 

Skaffa Mac så slipper du problem.

Du kan ju köra Windows om du så vill på en partition och förstöra den, eller så kan du köra virtuellt.

 

 

Köp Mac

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Jag får inte bort det där förbannade viruset även fast jag har bytt password på Facebook två gånger likförbannat är det någon som sänder ut länkar med mitt namn

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Jag får inte bort det där förbannade viruset även fast jag har bytt password på Facebook två gånger likförbannat är det någon som sänder ut länkar med mitt namn

 

Viruset är ett tillägg i webläsaren Chrome och det är där du skall ta bort det

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 timme sedan, skrev Tallviking:

Viruset är ett tillägg i webläsaren Chrome och det är där du skall ta bort det

 

Ah! GOOGLE Chrome?

Link to comment
Dela på andra sajter

Så får du bort Chrome-viruset som skickar falska Facebook-meddelanden

 

Så här gör du för Windows-dator:

1. Avsluta Chrome

2. Gå till den här mappen på hårddisken: C:\Users\DITTANVÄNDARNAMN\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\

3. Ta bort mappen som heter: ckodnnokennobkojocomngeambodkfok

4. Starta Chrome igen och skriv följande i adressfältet: chrome://Extensions i adressfältet

5. Kolla om tillägget 45to57 finns där. Om det är så ska du klicka på soptunnan bredvid för att ta bort det – därefter ska du börja från steg ett. Finns det inte kvar så är det borta.

 

Så här gör du för Mac:

1. Avsluta Chrome

2. Klicka på förstoringsglaset längst upp till höger, skriv in terminal och tryck på enter.

3. Kopiera av följande text och klistra in i  fönstret: rm -rf ~/Library/Application Support/Google/Chrome/Default/Extensions/ckodnnokennobkojocomngeambodkfok

4. Tryck på enter – nu ska viruset tagits bort.

5. Starta Chrome igen och skriv detta i adressfältet: chrome://extensions/

6. Kolla om tillägget 45to57 finns där. Om det är så ska du klicka på soptunnan bredvid för att ta bort det – därefter ska du börja från steg ett. Finns det inte kvar så är det borta.

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Soengsang:

Virus....jo riksfyllot o jubelidi*ten Boa52.....trotts man blockat dåren så syns skiten han skriver ibland, ett jävla virus!

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Ha Ha Samsongen har inte fått sin egentid och för mycke dricka:big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-08-08 at 09:49, skrev JJC:

Trams. Din dator kan smittas via webben. Skadliga sidor finns mängder av. Särskild via porrsidor. 

 

Jag har en Acer Chromebook utan virusprogram. Har haft den i  två och ett halvt år och inga virus. Däremot har jag läst att de hadde en belöning på 50.000 dollar till den som lyckades att smitta med virus. Eftersom ingen lyckats så höjde man summan till 100.000 dollar. Jag använder den bara som surfdator och är nöjd. Ibland är jag även ute på porrsidor, då i utbildningssyfte förstås, men inga virus

 

Jag är jävligt nöjd. Den är snabb, tyst och jag har inte behövt betala för virusprogram eller nåt annat trassel som ni windowsanvändare har problem med hela tiden. Ingen ominstallation eller support, den bara funkar som jag vill ha det.

 

Köp en sån om ni vill ha det lika problemfritt som jag.  :haha:

 

Jag undra vad JJC har för underlag för sitt påstående?

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Wanchai:

 

Jag har en Acer Chromebook utan virusprogram. Har haft den i  två och ett halvt år och inga virus. Däremot har jag läst att de hadde en belöning på 50.000 dollar till den som lyckades att smitta med virus. Eftersom ingen lyckats så höjde man summan till 100.000 dollar. Jag använder den bara som surfdator och är nöjd. Ibland är jag även ute på porrsidor, då i utbildningssyfte förstås, men inga virus

 

Jag är jävligt nöjd. Den är snabb, tyst och jag har inte behövt betala för virusprogram eller nåt annat trassel som ni windowsanvändare har problem med hela tiden. Ingen ominstallation eller support, den bara funkar som jag vill ha det.

 

Köp en sån om ni vill ha det lika problemfritt som jag.  :haha:

 

Jag undra vad JJC har för underlag för sitt påstående?

Jag har haft Windows sedan 1993 och aldrig haft något virus, dom senaste 10 åren kör jag med Widows eget skydd Windows Essentials.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...