lellexp Inlagd April 2, 2017 Dela Inlagd April 2, 2017 världens bästa polis i vilket land? “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 2, 2017 Dela Inlagd April 2, 2017 Man får skämmas över poliskåren våran.Tragiskt att se dessa småfröknar pissa i byxorna av rädsla. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 2, 2017 Dela Inlagd April 2, 2017 Så jävla pinsamt att se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 2, 2017 Dela Inlagd April 2, 2017 Precis nyss, skrev wUThai: Så jävla pinsamt att se. Verkligen.Dom skulle kanske ha blivit florister eller nåt sånt i stället. Det är längesedan jag såg nåt så jävla bedrövligt. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 2, 2017 Dela Inlagd April 2, 2017 Precis nyss, skrev B747: Verkligen.Dom skulle kanske ha blivit florister eller nåt sånt i stället. Det är längesedan jag såg nåt så jävla bedrövligt. Så är det när feminismen ska in överallt. Då är det inte så viktigt om man klara av jobbet. Kvinnor som patrullerande polis och som brandmän borde förbjudas omgående. Dom har inte fysiken för det! Tyvärr fattar inte dessa idi*ter detta själva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 2, 2017 Dela Inlagd April 2, 2017 Tyvärr är det så.Ta bara styrelser tex.Då ska det kvoteras och jävlas,det ska inte gå efter lämplighet. Man tar sig för pannan. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 2, 2017 Dela Inlagd April 2, 2017 Det är dessa som står emot när ryssen kommer, allså: det är kört för Sverige! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 2, 2017 Dela Inlagd April 2, 2017 Precis nyss, skrev audirs2: Det är dessa som står emot när ryssen kommer, allså: det är kört för Sverige! Jag ger mig fan på att dom blundar och tittar bort om dom nånsin har tordats avlossa tjänstevapnet nån gång. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Parasollkillen Inlagd April 2, 2017 Dela Inlagd April 2, 2017 Då har vi sett hur det går till när svenska polisen tar hand om buset.....helt overkligt dåligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hemska Sven Inlagd April 3, 2017 Dela Inlagd April 3, 2017 Kurdiska kvinnliga pershmerga soldater borde komma och utbilda de svenska poliserna. De är vältränade på att hantera manliga jämnlikar. Skickat från min Redmi Note 4 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 3, 2017 Dela Inlagd April 3, 2017 33 minuter sedan, skrev Hemska Sven: Kurdiska kvinnliga pershmerga soldater borde komma och utbilda de svenska poliserna. De är vältränade på att hantera manliga jämnlikar. Skickat från min Redmi Note 4 via Tapatalk Dom sätter en kula i huvudet på dom Är det så du vill ha det i Sverige ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 3, 2017 Dela Inlagd April 3, 2017 Ja herre gud vilka töntar, tre poliser backar för en stenkastare, har de varken batong eller skjutvapen längre. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 3, 2017 Dela Inlagd April 3, 2017 55 minuter sedan, skrev Tallviking: Dom sätter en kula i huvudet på dom Är det så du vill ha det i Sverige ? I Sverige skall det va så att buset slår ner polisen! Och sedan så har Sverige fått sin första kvinnliga Amiral, nu borde Putin börja darra i kalsongerna! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hemska Sven Inlagd April 3, 2017 Dela Inlagd April 3, 2017 Svenska försvarsmakten har ju tränat pershmerga under flera år helt gratis. Nu är det dags för kurderna att betala tillbaka. Kvinnliga pershmerga tränar upp de kvinnliga poliserna. Skickat från min Redmi Note 4 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 3, 2017 Dela Inlagd April 3, 2017 https://www.svd.se/kriminella-gatubarn-undkommer-straff/om/ledare Här är säkert några som TV värnar om? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd April 4, 2017 Dela Inlagd April 4, 2017 (ändrad) Hej I mitt tycke har Danmark en av världens bästa poliskårer, dom tvekar inte att ta i med hårdhandskarna om det behövs både mot MC-gäng och annan organiserad brottslighet, även när det gäller problem med flyktingar och olagligt vistandes personer i landet så är dom betydligt framgångsrikare och mer aktiva än vår Svenska polis. Sen tycker jag om den lättsamma, positiva och lite undslippande attityd som den Danska polisen har emot dom vanliga medborgarnas små övertramp ibland, detta leder enligt mig till en relation mellan medborgaren och polisen som vi är ljusår ifrån i Sverige. Mvh isan lover Ändrades April 4, 2017 av Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 4, 2017 Dela Inlagd April 4, 2017 10 minuter sedan, skrev Isan Lover: Hej I mitt tycke har Danmark en av världens bästa poliskårer, dom tvekar inte att ta i med hårdhandskarna om det behövs både mot MC-gäng och annan organiserad brottslighet, även när det gäller problem med flyktingar och olagligt vistandes personer i landet så är dom betydligt framgångsrikare och mer aktiva än vår Svenska polis. Sen tycker jag om den lättsamma, positiva och lite undslippande attityd som den Danska polisen har emot dom vanliga medborgarnas små övertramp ibland, detta leder enligt mig till en relation mellan medborgaren och polisen som vi är ljusår ifrån i Sverige. Mvh isan lover Sverige har nog världens tuffaste polis då det gäller att bötfälla trafikanter, ta grabbar och tjejer som kör trimmade moppar, skjutsar någon på cykeln eller cykla i mörker utan lyse, då kan de bli mycket gapiga. Jag hade inte satt på mitt cykellyse en gång på dynamotiden och polisen frågade varför, jag svarade att det var så trögt att trampa, helvete vad snuten blev arg. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 4, 2017 Dela Inlagd April 4, 2017 On 2017-04-02 at 19:19, skrev B747: Jag ger mig fan på att dom blundar och tittar bort om dom nånsin har tordats avlossa tjänstevapnet nån gång. Får man avlossa tjänstevapnet numera? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 4, 2017 Dela Inlagd April 4, 2017 Får man avlossa tjänstevapnet numera? Jodå, men det var mer spridda salvor som ogift.Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd April 4, 2017 Dela Inlagd April 4, 2017 2 timmar sedan, skrev Isan Lover: Hej I mitt tycke har Danmark en av världens bästa poliskårer, dom tvekar inte att ta i med hårdhandskarna om det behövs både mot MC-gäng och annan organiserad brottslighet, även när det gäller problem med flyktingar och olagligt vistandes personer i landet så är dom betydligt framgångsrikare och mer aktiva än vår Svenska polis. Sen tycker jag om den lättsamma, positiva och lite undslippande attityd som den Danska polisen har emot dom vanliga medborgarnas små övertramp ibland, detta leder enligt mig till en relation mellan medborgaren och polisen som vi är ljusår ifrån i Sverige. Mvh isan lover Hej Ja du har säkert besökt DK ett antal ggr. till skillnad från mig som född är skåning vid västkustenoch besökt DK ett antal ggr Den stora skillnaden är lagstiftningen , i ditt Sverige finns ju minimal lagstiftning för att polisen skall kunna urföra minimalt arbete. I Danmark är lagstiftningen mycket skarpare ta tex vapenbrott. Där är det inget dalatnde . I S släpps ju en som innehar vapen i stort sett innan han grips Men kolla gärna den franska polisen , indelad i Police municipal och Gendarme , där finns valfrihet och möjlighet att utföra rätt typ av ingripande Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 4, 2017 Dela Inlagd April 4, 2017 1 timme sedan, skrev Wangthong: Får man avlossa tjänstevapnet numera? Absolut, på den obligatoriska vapenträningen. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 4, 2017 Dela Inlagd April 4, 2017 (ändrad) Det är lätt att klaga på polisen men man får vara glad för att det finns några som vill ha det skitjobbet. Dålig lön och odugliga chefer och korkade politiker som styr och ställer. Däremot håller jag nog den finska poliskåren som ett fördöme Ändrades April 4, 2017 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 4, 2017 Dela Inlagd April 4, 2017 3 timmar sedan, skrev Wangthong: Får man avlossa tjänstevapnet numera? Bara på skjutbanan he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 4, 2017 Dela Inlagd April 4, 2017 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Det är lätt att klaga på polisen men man får vara glad för att det finns några som vill ha det skitjobbet. Dålig lön och odugliga chefer och korkade politiker som styr och ställer. Däremot håller jag nog den finska poliskåren som ett fördöme Dom har ett helvete med folk från Estland istället! För dom kan sina rättigheter! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sakhon Inlagd April 4, 2017 Dela Inlagd April 4, 2017 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Det är lätt att klaga på polisen men man får vara glad för att det finns några som vill ha det skitjobbet. Dålig lön och odugliga chefer och korkade politiker som styr och ställer. Däremot håller jag nog den finska poliskåren som ett fördöme Nja, de här tjejerna skulle ju inte ha någon lön alls. I alla inte från Polisen. Sen har de ju en hel massa "kollegor", även manliga sådana, som är mer eller mindre odugliga. Men trots allt tror jag majoriteten av polisstyrkan är dugliga och gör ett mycket bra jobb. Så därför blir det oftast jättefel att uttala sig i generella termer om en så viktig yrkeskår. Det övriga du skrev håller jag med till 100%. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu