Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2017


conservator

Recommended Posts

conservator
3 minuter sedan, skrev måne:

Väntar med spänning på avspark på Guldfågelns arena,hoppas KFF har en dålig dag.Forza ÖSK.

Matchstart kl ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 487
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    116

  • måne

    73

  • GreenValley

    42

  • möljis

    41

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

conservator
1 minut sedan, skrev måne:

16.00

Ok då finns det chans till tre matcher idag :-) Mff:s börjar inte förrän 18.00 och sedan CL final ikväll.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev conservator:

Ok då finns det chans till tre matcher idag :-) Mff:s börjar inte förrän 18.00 och sedan CL final ikväll.

En jobbfri dag,grattis :great:egentid är guld värd.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Och ännu en 3-poängare av de svartvita krigarna :great: var väl ingen höjdarmatch men en 3:a är en 3;a,och den första segern för Axen mot Kalmar borta.Nu blir det en återhämtningsmånad(för mig) inför derbyt mot Peking 3;e Juli(det behövs.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
25 minuter sedan, skrev måne:

Och ännu en 3-poängare av de svartvita krigarna :great: var väl ingen höjdarmatch men en 3:a är en 3;a,och den första segern för Axen mot Kalmar borta.Nu blir det en återhämtningsmånad(för mig) inför derbyt mot Peking 3;e Juli(det behövs.

Efter den matchen behöver du nog minst två återhämtningsmånader. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev GreenValley:

Efter den matchen behöver du nog minst två återhämtningsmånader. :crazy:

Har pratat med Kalle och han lovar mig att göra 2 självmål :dance:den bonusen behöver vi nog.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
43 minuter sedan, skrev måne:

Och ännu en 3-poängare av de svartvita krigarna :great: var väl ingen höjdarmatch men en 3:a är en 3;a,och den första segern för Axen mot Kalmar borta.Nu blir det en återhämtningsmånad(för mig) inför derbyt mot Peking 3;e Juli(det behövs.

Alltid skönt att gå in i rehabiliteringsperioden med en nyvunnen 3 poängare, fotboll sliter hårt ibland :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Så där ja ! nu kan även jag gå in i en rehabperiod med 3 nya färska poäng !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
conservator

Malmö nära en affär med Sirius Kingsley Sarfo (hoppas att den kan gå i lås) Har kollat en del klipp på killen under dagen och att han var så djäkla bra hade jag inte koll på.

Mycket hög klass och ännu högre lär det bli när han får leverera passningar till Mackan istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
22 minuter sedan, skrev conservator:

Malmö nära en affär med Sirius Kingsley Sarfo (hoppas att den kan gå i lås) Har kollat en del klipp på killen under dagen och att han var så djäkla bra hade jag inte koll på.

Mycket hög klass och ännu högre lär det bli när han får leverera passningar till Mackan istället.

Jag har sett honom avgöra en match nästan på egen hand men det var mot Djurgården så det räknas inte. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev conservator:

Malmö nära en affär med Sirius Kingsley Sarfo (hoppas att den kan gå i lås) Har kollat en del klipp på killen under dagen och att han var så djäkla bra hade jag inte koll på.

Mycket hög klass och ännu högre lär det bli när han får leverera passningar till Mackan istället.

Nu försökte du få i gång mig men det gick inte :sure:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev måne:

Nu försökte du få i gång mig men det gick inte :sure:

Mackan hälsar ;-)

IMG_0011.PNG

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
2 timmar sedan, skrev måne:

Nu försökte du få i gång mig men det gick inte :sure:

Du reagerade, det räcker långt :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

UNDERBART :haha: mitt kära ÖSK tog sin tredje raka vinst när de pulvriserade Norrköping hemma.Med det spel som presterades idag så är hoppet stort för ett nytt kontrakt,ett gediget försvarsspel och en vass frontlinje bäddade för en klar och rättvis seger,smolket i glädjebägaren är att vi hjälpte MFF som med ett mediokert spel van över Eskilstuna igår men det återstår många matcher men just nu känns livet underbart  :big_smile:

Citat

 

 

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
56 minuter sedan, skrev måne:

UNDERBART :haha: mitt kära ÖSK tog sin tredje raka vinst när de pulvriserade Norrköping hemma.Med det spel som presterades idag så är hoppet stort för ett nytt kontrakt,ett gediget försvarsspel och en vass frontlinje bäddade för en klar och rättvis seger,smolket i glädjebägaren är att vi hjälpte MFF som med ett mediokert spel van över Eskilstuna igår men det återstår många matcher men just nu känns livet underbart  :big_smile:

 

Man tackar :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bara att gratulera ÖSK, ni var bättre, och förr eller senare måste vår

förlustfria svit brytas. Det passade bra då att förlusten kom mot mitt

favoritlag nummer två!

IFK är inte tillräckligt bra för att utmana MFF, så du kan sova lugnt, conservator!

Men det skär i hjärtat att behöva erkänna det!

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
1 timme sedan, skrev möljis:

Det är bara att gratulera ÖSK, ni var bättre, och förr eller senare måste vår

förlustfria svit brytas. Det passade bra då att förlusten kom mot mitt

favoritlag nummer två!

IFK är inte tillräckligt bra för att utmana MFF, så du kan sova lugnt, conservator!

Men det skär i hjärtat att behöva erkänna det!

It ain`t over until....................

Det lever fortfarande och är långt ifrån klart, men vi får se hur de olika lagen ser ut efter det att värvningar och försäljningar är klara om ett par veckor.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Efter en brilliant första halvlek och 4-0 så satte ÖSK på sig flip-flopsen och solbrillor och bjöd in IFK Göteborg i matchen ,men de svartvita krigarna höll ut och vann med trygga 4-2.Viktiga 3 poäng för vårt stolta ÖSK.Forza ÖSK

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Hur fan läker man en förlust som denna ? Innan matchen idag såg jag den ultimata matchen MFF-FCK framför mig, nu nattsvart !!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev conservator:

Hur fan läker man en förlust som denna ? Innan matchen idag såg jag den ultimata matchen MFF-FCK framför mig, nu nattsvart !!!!

Ja, det var en skitmatch av MFF. Synd, Sverige behöver ha ett lag i CL.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...