Jump to content
IGNORERAD

Hur reagerade era barn när ni skaffade thaitjej?


MaiChai

Recommended Posts

Ser att det är några som har skaffat en thaitjej så säger oxå när jag  skaffat (köpt) någon pryl,bil eller liknande.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    3

  • swedenfarang

    3

  • skåneljungen

    1

  • Joe

    1

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Ser att det är några som har skaffat en thaitjej så säger oxå när jag  skaffat (köpt) någon pryl,bil eller liknande.

Bra skrivet!

Men till ämnet, jag hade inga erkända barn när jag skaffade thaitjej, så det var inga problem för mej :na:

Thaitjejer är underbara! Jag träffade några nya ( nya för mej alltså), igår...

En av dem minns jag speciellt, eftersom hon ansåg att min hustru var elak, som inte lät mej umgås fritt med andra kvinnor (henne tex.) och försäkrade mej att om jag bytte upp mej till en nyare modell (henne tex), så skulle inte små snedsteg utanför hemmet vara nåt problem! :wub:

Hon kallade sig Apple, fanns igår på Sweetheart bar på Sukumvit soi7/1, om nån annan e intresserad!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Men till ämnet,

Thaitjejer är underbara! Jag träffade några nya ( nya för mej alltså), igår...

En av dem minns jag speciellt, eftersom hon ansåg att min hustru var elak, som inte lät mej umgås fritt med andra kvinnor (henne tex.) och försäkrade mej att om jag bytte upp mej till en nyare modell (henne tex), så skulle inte små snedsteg utanför hemmet vara nåt problem! :wub:

Hon kallade sig Apple, fanns igår på Sweetheart bar på Sukumvit soi7/1, om nån annan e intresserad!

MVH Tommy

:whistle:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...