Jump to content
IGNORERAD

Såpoperan HansG


Guest HansG

Recommended Posts

japp, skit läskigt när någon man inte känner vill prata med sin fru/flickvän som man importera och har ensampraträtt på.

Juan

Att märka ord är den dummes sätt att verka vis.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 208
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    17

  • swedenfarang

    8

  • måne

    7

  • edvardpop

    6

Mest aktiva i denna tråd

Hör ju inte till vanligheterna att man får syn på en dam med asiatiskt ursprung i Hjo så det kanske är

förståeligt om den där äckliga och slemmiga figuren hajade till. Det hade jag gjort. Ska sägas att de

enda ställen jag själv motvilligt frekventerar vid enstaka tillfällen i nämnda ort är biblioteket och ICA så

vad vet jag huruvida det finns en massa ögongodis av asiatisk art där. Och det verkar ju lite grand som

att du gärna ville visa upp damen("I förgår var jag och min älskling ute och gick i det fina vädret så Hjo-

borna får något att prata om!" :mdr: ) Ursäktar givetvis inte snubbens beteende om han nu var väldigt

otrevlig. Du får nog kanske vänja dig vid blickar och märkliga kommentarer av div olika anledningar spec i

en liten kommun som Hjo. Men det är väl bara att visa dem valfritt finger ;)

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Detta med att jag var ute med min älskling för att Hjo- borna skulle få något att skvallra om var menat som en lustighet. Sedan kan inte jag godta när någon fyllbult kommer fram och stöter på min dam och tafsar. Då blir åtminstone jag förbannad. Detta kommer jag inte att vänja mig vid. Det är stor skillnad och komma fram och på ett trevligt sätt konversera än att flörta och tafsa. Det är respektlöst mot henne och mot mig.

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Håller med HansG. Det må vara hänt att man får stå ut med en del om man går på disko...

Men på en bänk på torget? Ej acceptabelt!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Håller med HansG. Det må vara hänt att man får stå ut med en del om man går på disko...

Men på en bänk på torget? Ej acceptabelt!

Herr Chang har talat.

Jag  tycker nog att det aldrig är acceptabelt att tafsa

Link to comment
Dela på andra sajter

Jepp, hade jag varit med om det samma är jag rädd nävarna åkt fram. Kunde i så fall ha blivit en mycket

tråkig historia om det hänt i Hjo kommun som mig veterligen ej är i besittning av en ambulans...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

tafsa är aldrig tillåtet, men fyllskallar som snackar är inget som skulle få mig att använda nävar då jag inte sparkar på dem som redan ligger.

Juan

Att märka ord är den dummes sätt att verka vis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

.men fyllskallar som snackar är inget som skulle få mig att använda nävar då jag inte sparkar på dem som redan ligger.

Varför ligger dom om du inte använder nävarna?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Quote

Jag  tycker nog att det aldrig är acceptabelt att tafsa

Jag menar inte att tafsande är acceptabelt på diskon, men man får nog räkna med att damen blir uppvaktad på andra sätt. Det är väl i princip syftet med diskon... Men jag påstår inte att det händer oss ofta, för det första går jag sällan på disko och för det andra så brukar de flesta snabbt fatta att jag och fru Chang gått dit tillsammans.

Fast ett och annat pucko stöter man förstås på.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

HerrChang,

"Fast ett och annat pucko stöter man förstås på."

Kan du eller möjligtvis någon annan förklara varför jag får en déjavu upplevelse när jag läser ovanstående? :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Guest HansG

Hej!

Min lilla älskling ringde som vanligt till Thailand igår. Då fick hon veta han henns mormor avlidit. Tyvärr är det så att vissa mig närstående personer endast tror att detta är en spel enbart för att lura mig på pengar, SUCK!

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Nu på söndag skall mitt första barnbarn döpas. Om Ni läser tråden så vet ni att min älskling inte var bjuden därför ville jag inte gå. Nu vet jag att om jag kommer så blir jag informerad om att jag inte är välkommen.

Inte nog med detta, min Flores har på uppmaning från sin syster beslutat att hon heller inte skall närvara på mitt bröllop. Suck

Kontentan är att vara otrogen efter 35 års äktenskap är Ok, men gift dig inte med en kvinna från Thailand som är ung och vacker.

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nu på söndag skall mitt första barnbarn döpas. Om Ni läser tråden så vet ni att min älskling inte var bjuden därför ville jag inte gå. Nu vet jag att om jag kommer så blir jag informerad om att jag inte är välkommen.

Inte nog med detta, min Flores har på uppmaning från sin syster beslutat att hon heller inte skall närvara på mitt bröllop. Suck

Kontentan är att vara otrogen efter 35 års äktenskap är Ok, men gift dig inte med en kvinna från Thailand som är ung och vacker.

Hälsningar

HansG

Känns som det är dags att gå vidare i livet, visst kommer det att vara tungt den första tiden, men tro mig, tiden läker alla sår och vem vet, kanske någon eller några närstående ändrar uppfattning när Du går i ett seriöst äktenskap, inte bara "skaffat" Thaitjej.

Lycka till med vad Du än gör.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nu på söndag skall mitt första barnbarn döpas. Om Ni läser tråden så vet ni att min älskling inte var bjuden därför ville jag inte gå. Nu vet jag att om jag kommer så blir jag informerad om att jag inte är välkommen.

Inte nog med detta, min Flores har på uppmaning från sin syster beslutat att hon heller inte skall närvara på mitt bröllop. Suck

Kontentan är att vara otrogen efter 35 års äktenskap är Ok, men gift dig inte med en kvinna från Thailand som är ung och vacker.

Hälsningar

HansG

Nu blir jag lite deprimerad, och besviken på Flores. Hoppas hon har sin goda skäl...

Man blir nästan sugen på att våldgästa HansG's bröllop med fru Chang och andra MPR-medlemmar med deras thaifruar... övriga gäster kunde kanske förstå att det inte är något märkligt med att leva med en thaidam.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

"Man blir nästan sugen på att våldgästa HansG's bröllop med fru Chang och andra MPR-medlemmar med deras thaifruar... övriga gäster kunde kanske förstå att det inte är något märkligt med att leva med en thaidam."

Se där, dagens bästa citat enligt mitt sätt att se det. :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Flores

Jag kommer att närvara... mitt uttalande kom när vi diskuterade och han menade på att det skulle vara lugnast om jag inte närvarade.

Föredrar att ni skickar ett pm till mig innan ni dömer mig!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Hej!

Igår döptes mitt barnbarn. Jag skickade med Flores ett dopkort samt en present i form av pengar. Samtliga kort utan mitt lästes upp då jag inte längre tillhör familjen enligt min dotter. Men vad jag förstår vad det inget fel på pengarna för dom behöll dom.

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är otroligt att vissa avskriver egen släkt för att man skaffar thai tjej :wai:

Snart dags för TG961

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Egentligen ska man inte döma någon innan man träffat vederbörande men i det här fallet gör jag ett undantag

:diablo::diablo::diablo::diablo:

Link to comment
Dela på andra sajter

"Pengar luktar inte" :whistle:

Tråkigt uppträdande av din ena dotter, men Flores skall ha en eloge för att hon ställde upp och överlämnade din gåva :great: .

Du har ju ett kommande bröllop att se fram emot!

Koncentrera dej på allt det positiva, så skall du se att det andra löser sej.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Flores

Dopet... man fick kalla kårar eftersom stämningen var så falsk. Min syster var en Biatch hela tiden tyvärr. Men jag gick för min egen skull, hennes barn har ju  inte bett om att få komma till världen.

Fick mig en omgång utav henne för att jag hade lagt pappas kuvert på presentbordet. Men jag bet mig i tungan och propagerade i hemlighet för pappas case.

Har sovit 12 timmar inatt för jag var helt slut efter gårdagens slit, både psykiskt och fysiskt. Jag var den som stannade kvar och städade upp.

BTW Pappa och färstmö träffade idag min mor, återkommer om detaljer ikväll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Se fram mot giftemålet. Ber att få grattulera. Din dotter kommer så småningom att aceptera alltihop. Stå på dig            MVH stugan5         

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.

Måste bara säg att jag blir så ************ arg när jag bara ögnat igenom detta, men sen tittar jag lite mer och ser att HansG och hans dotter ser igenom detta.

Hoppas ni får den lycka ni förtjänar och att ni förblir lyckliga trots allt ni måste gå igenom.

Mina bästa lyckönskningar till er, Och HansG ha ett underbart bröllop.

Mvh Snömannen

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Hans å  Flores.

Tycker nog att ni borde skaffa er egna identiteter å bli folk.

Sluta rota runt efter ditt ex eller som du Flores mamma/syrra och bli folk.

mv

/Tomp

PS Detta liknar absolut ingenting.Tycker nog att ni borde förstå det.Ledsen om jag inte blir förståd.Ds

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Flores

Quote

Hej Hans å  Flores.

Tycker nog att ni borde skaffa er egna identiteter å bli folk.

Sluta rota runt efter ditt ex eller som du Flores mamma/syrra och bli folk.

mv

/Tomp

PS Detta liknar absolut ingenting.Tycker nog att ni borde förstå det.Ledsen om jag inte blir förståd.Ds

Du har rätt!!! Tycker själv att detta har gått överstyr för länge sedan. Men man får inte glömma att jag har just internet till att skriva av mig. Oberoende personer kan ge infalls vinklar och kloka råd. Men det som skrivs på MPR styr inte mitt liv, jag har ett liv utanför forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...