Jump to content
IGNORERAD

Såpoperan HansG


Guest HansG

Recommended Posts

Grattis till den fina "vinsten" HansG! :yes:

Kände samma för strax 5 år sedan, när vi bott tillsammans i 3 månader, fast delat på 2 resor av mig, till hennes hem i Thailand :mdr:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 208
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    17

  • swedenfarang

    8

  • måne

    7

  • edvardpop

    6

Mest aktiva i denna tråd

Kände samma för strax 5 år sedan, när vi bott tillsammans i 3 månader, fast delat på 2 resor av mig, till hennes hem i Thailand 

MVH Tommy

Link to comment
Dela på andra sajter

Kände oxå samma sak för 15 år sen,men lugn ,det går över  :whistle: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Efter att levt tillsammans i 3 månader så vill jag delge Er mina vänner här på forumet att jag är lycklig. Min älskling är helt underbar hon är kvinnan som jag saknat i mitt liv och som jag trodde inte fanns. Glad ömsint kärleksfull. Det är som jag vunnit på lotto.

Hälsningar

HansG

Hoppas att lyckan varar länge!!

Gula sjukan är kronisk!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 MÅN.. ???   HÖR AV DIG OM ETT ÅR SÅ VI FÅR HÖRA OM DE VA HÖGVINSTEN ELLER NITTLOTT...[move]FRÅN EN SOM HATAR SMÅ BOKSTÄVER...[/move]
Link to comment
Dela på andra sajter

Putte för h-vete, ställ tillbaks kaffekoppen

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Ja du Putte! Då har jag fått uppleva kärlek i minst tre månader!

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller om 6 år ...tufft är det men det är bara att bita ihop...

      mvh Repe .I närheten av Faurai i Issan

Bajen_Kopia.png
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja du Putte! Då har jag fått uppleva kärlek i minst tre månader!

Hälsningar

HansG

I Hjo...Du måste skoja? ;)

För övrigt är kärleken inte blind men ganska närsynt. I alla fall enligt den icke helt okände kompositören

tillika mångmiljonären Per Gessle. Det var dock ett tag sedan nu det påståendet nedtecknades skall

tilläggas. Han kan ju ha ändrat sig.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför ska man bita ihop ?

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Eller om 6 år ...tufft är det men det är bara att bita ihop...

    mvh Repe .I närheten av Faurai i Issan

varför ska man bita ihop ? då är det väl ingen ide.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Efter att levt tillsammans i 3 månader så vill jag delge Er mina vänner här på forumet att jag är lycklig. Min älskling är helt underbar hon är kvinnan som jag saknat i mitt liv och som jag trodde inte fanns. Glad ömsint kärleksfull. Det är som jag vunnit på lotto.

 

Grattis! Hoppas det håller i sig, och att det inte finns en dold skraplott på den vinnande lottokupongen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, är det bra så är det bra och då är det väl bara att grattularisera  :great: och hoppas att det håller i sig ett bra tag framöver.

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Nerike skrev:

För felet är att när dom blir ihop med en kille så kommer mysbyxor på skiter i sitt utseende medan dom har en jävla massa krav på oss vi skall vara macho men ändå ta hand om barn,disk,städning,reprationer,matlagning samt jobba heltid för deras jobb i hemmet är mer än vad vi gör.

[img alt= :D ]http://%5Burl%5Dhttp://www.maipenrai.se/forum/Smileys/default/cheesy.gif%5B/url%5DSV: Såpoperan HansG  Ho,ho,ho! Det var fan i mej det mest träffande inlägget jag läst på länge! Mysbyxescenariot brukar jag dra upp som den stående klyscha den förtjänar att vara då diskussionen kommer upp på jobbet varför jag valt en Thai.

Jag är ingen mansgris. Långt ifrån, snarare tvärtom, och relativt självgående i hushållsbestyren. Det uppskattas av min käresta. Även hon har ju ett jobb, då måste man dela på bestyren. Men visst fan är det härligt att känna sig uppskattad då man bjuder till, istället för att få höra: "Förvänta dig inget tack, det är din plikt att tvätta mina underkläder, jag har ju tömt diskmaskinen" [img alt= :whistle: ]http://%5Burl%5Dhttp://www.maipenrai.se/forum/Smileys/default/whistle.gif%5B/url%5DSV: Såpoperan HansG

HansG... Än en gång, lycka till! Kanske vi ses i Udonthani framöver?

Mvh/

www.mangeudon.se

 

Apropå mysbyxorna så har thaitjejer en liknande beklädnad som åker på när dom känner sig säkra i förhållandet, nämligen något förskräckligt fula shorts som kan bestå av alla möjliga färger.. Vet att dom bär dessa shorts även innan dom har träffat en karl, som tex när dom är hemma i Isaan eller sitter hemma på sitt rum och ser på tv, men det gör ju svenska tjejer likväl med sina mysbyxor när dom ligger och vältrar sig i tv-soffan med chipspåsen i högsta hugg.  :mdr:

Så just i denna fråga så blir det 1-1 mellan farang vs. thai tjejer...  :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Hej!

Min dotterson skall döpas i juni som jag för övrigt endast fått träffa under 30 min på neutral plats ett konditori. Fick då veta att jag var välkommen på detta dop men inte min älskling. Detta kunde jag godta under förutsättning att mitt ex sambo heller inte kom.

Trots detta har jag fått veta att mitt ex sambo blivit bjuden. Jag är besviken och förbannad och känner spontant för att inte gå. Tacksam för råd!

Hälsningar

Hans G

Link to comment
Dela på andra sajter

Äe det flores som ska döpa barn eller..otroligt lågt att inte bjuda med din sambo,duger inte hon så duger inte du heller(min åsikt)kanske är sandlådenivå på den kommentaren men det är min spontana åsikt  :kort: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Hej HansG,

Ej acceptabelt! Duger inte min sambo så skulle även jag utebli från en sådan tillställning. Även om det förstås är trist att missa en sådan händelse.

Jag skulle aldrig kunna säga till fru Chang att nu ska jag på släktträff, men du är inte välkommen...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Naturligtvis ska du gå men då tar du din flickvän med dig.

Skulle det bli protester så är det bara att påpeka att ditt ex sambo är bjuden är din flickvän det också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej ! Skrev ett långt inlägg som flödade av galla  :diablo: som jag raderade när jag läste det :bag: . Att inte bjuda in din tjej är nog den grövsta förolämpningen jag har hört talas om :kort: . Jag personligen skulle inte gå någonstans där min fru inte är välkomen

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej ! Skrev ett långt inlägg som flödade av galla  :diablo: som jag raderade när jag läste det :bag: . Att inte bjuda in din tjej är nog den grövsta förolämpningen jag har hört talas om :kort: . Jag personligen skulle inte gå någonstans där min fru inte är välkomen

Hej

Du måste vara döv eller ny född,??

Jocko

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej

Du måste vara döv eller ny född,??

Jocko

Nä men att bete sig så inom `familjen´ har jag aldrig hört talas om tidigare

att jag och frugan hör en massa skit från kleti och pleti det är en annan sak

Jocke&Gai

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Så idag tackade jag nej till barndopet. Det är så respektlöst mot mig och min älskling. Nu kommer inte någon från min sida närvara vid barndopet.

Nu tar jag inte mer skit utan ger tillbaka med samma mynt! :diablo:  

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...