Jump to content
IGNORERAD

Såpoperan HansG


Guest HansG

Recommended Posts

swedenfarang

Haha underbart Matte. Det var den bästa liknelsen jag har hört på länge. Sant är det tamefan oxå. Luktar inte illa heller...urk!

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 208
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    17

  • swedenfarang

    8

  • måne

    7

  • edvardpop

    6

Mest aktiva i denna tråd

Guest HansG

Senaste nytt!

Min lilla Flores träffade på en granne som frågade henne. Hur gammel är den kvinnan din pappa tagit hem? Hon verkar vääääldigt ung.

Så nu väntar jag bara på att sedlighetspolisen kommer och hämtar mig.

Men jag hoppas att Bananen vill bli mitt juridiska ombud.

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

HansG

Bry dig inte så jävla mycket det är precis det hon vill så att du skall må illa hon projekterar sin sjukdom på dig så att hon att skall tro att det är hon som är frisk.

Och det är så jävla typiskt svenska tjejer och inte alla men väldigt många när hennes ex träffar en yngre tjej behöver inte vara thaitjej utan det kan vara en svensk tjej genast är man gubbsjuk,äckel,pervo och gud vet allt.

För felet är att när dom blir ihop med en kille så kommer mysbyxor på skiter i sitt utseende medan dom har en jävla massa krav på oss vi skall vara macho men ändå ta hand om barn,disk,städning,reprationer,matlagning samt jobba heltid för deras jobb i hemmet är mer än vad vi gör.

Och för att inte tala om när dom säger att man skall börja träna för att man har gått upp lite men säg det till dom så blir det ett helvete.

Att dom inte tänker mer hur dom beter sig och hur jävla bra dom har det att dom är födda i Sverige och att vi svenska killar är sådana messar som köper allt dom tar sig till dom har glömt hur jämlika vi är sverige

Och dom vill bara ha mer nu är jag ingen macho kille mot min tjej utan hjälper till i hemmet men matlagning det kan man glömma men hjälper till med det mesta men hon förstår att jag jobbar hela dagarna  och inte fan går hon i mysbyxor och ser allmänt ofräsh ut som en svensk tjej gör när hon har fått en kille på kroken

Nu är det inte bara thaitjejer som förstår hur det är utan skulle nog säga att tjejer från dom flesta länder bryr sig om sin man samt utseende likaväl som vi bryr sig om dom.

Den svenska tjejen (dom flesta) tål ingen konkurrens att dom träffar en yngre kille är helt ok att dom träffar killar från Grekland,Tyrkiet,spanien samt vissa länder från afrika det är helt ok.

Kan räkna upp hur mycket som helst men det räcker med att vi killar träffar en yngre tjej då är vi pervo, gubbsjuk ja gud vet allt och skulle då tjejen komma från asien då drar dom igång hela drevet och dom får med sig killarna som sitter kvar med sin svenska tjej för han vet inget annat eller så vågar han inte säga nåt för vem vill åka ut för den Svenska feministika Maffian som skappar sin moral så att det passar dom och den måste vi följa annars går drevet.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Quote

HansG

Bry dig inte så jävla mycket det är precis det hon vill så att du skall må illa hon projekterar sin sjukdom på dig så att hon att skall tro att det är hon som är frisk.

Och det är så jävla typiskt svenska tjejer och inte alla men väldigt många när hennes ex träffar en yngre tjej behöver inte vara thaitjej utan det kan vara en svensk tjej genast är man gubbsjuk,äckel,pervo och gud vet allt.

För felet är att när dom blir ihop med en kille så kommer mysbyxor på skiter i sitt utseende medan dom har en jävla massa krav på oss vi skall vara macho men ändå ta hand om barn,disk,städning,reprationer,matlagning samt jobba heltid för deras jobb i hemmet är mer än vad vi gör.

Och för att inte tala om när dom säger att man skall börja träna för att man har gått upp lite men säg det till dom så blir det ett helvete.

Att dom inte tänker mer hur dom beter sig och hur jävla bra dom har det att dom är födda i Sverige och att vi svenska killar är sådana messar som köper allt dom tar sig till dom har glömt hur jämlika vi är sverige

Och dom vill bara ha mer nu är jag ingen macho kille mot min tjej utan hjälper till i hemmet men matlagning det kan man glömma men hjälper till med det mesta men hon förstår att jag jobbar hela dagarna  och inte fan går hon i mysbyxor och ser allmänt ofräsh ut som en svensk tjej gör när hon har fått en kille på kroken

Nu är det inte bara thaitjejer som förstår hur det är utan skulle nog säga att tjejer från dom flesta länder bryr sig om sin man samt utseende likaväl som vi bryr sig om dom.

Den svenska tjejen (dom flesta) tål ingen konkurrens att dom träffar en yngre kille är helt ok att dom träffar killar från Grekland,Tyrkiet,spanien samt vissa länder från afrika det är helt ok.

Kan räkna upp hur mycket som helst men det räcker med att vi killar träffar en yngre tjej då är vi pervo, gubbsjuk ja gud vet allt och skulle då tjejen komma från asien då drar dom igång hela drevet och dom får med sig killarna som sitter kvar med sin svenska tjej för han vet inget annat eller så vågar han inte säga nåt för vem vill åka ut för den Svenska feministika Maffian som skappar sin moral så att det passar dom och den måste vi följa annars går drevet.

Mvh

Nerike

Tack Nerike!

Du har rätt men det går inte undvika att bli förb. när kärringarna tisslar bakom ryggen och även avundsjuka män. Det känns konstigt att bli syndabock för ett sprucket äktenskap när jag blivit förälskad i en asien kvinna som också är yngre, när äktenskapet sprack på grund av otrohet från mitt ex.

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

HansG!

Tänk på att avensjukan är underbar!!

Njut av din kärlek och skit i ditt gamla ex!

Låt Flores ta och prata lite med sin syster och ge dem tid!!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

HansG

jag skrev så här bla.

då drar dom igång hela drevet och dom får med sig killarna som sitter kvar med sin svenska tjej för han vet inget annat eller så vågar han inte säga nåt för vem vill åka ut för den Svenska feministika Maffian som skappar sin moral så att det passar dom och den måste vi följa annars går drevet.

Men tänk så här istället vad tror du killarna igentligen vill sitta med en surkärring för att han inte vet eller vågar annat det är dom som mår sämst till och med Svenska feministika Maffian.

Nä du njut av livet för det kommer den dagen då dom där killarna som inte vågat nåt för drevets skull ångrar sig det kan vara så att blir singel eller ångrar sig för vad dom inte vågat göra för vad kan folk tänka.

Och sådana vänner bespottar jag duger jag inte nu så duger jag inte sedan heller bara för att dom fega kräk.

Verkar som att du bor på en mindre ort eftersom det verkar vara så att alla vet om alla och det snackas i stugorna.

Det bästa du kan göra är att flytta ifrån dom till en större stad kompisar kan du få genom här på MPR och här snackar vi bara skit hur mycket vi tjänar samt hur mycket mark vi har *ler*

Nä skämt och sido genom att flytta så skulle du slippa allt skitsnack och jag lovar dig dina barn kommer att komma till dig skulle till och med att dom skulle få skuldskänslor att du flyttar så med hundra % så kommer dom att ta kontakt med dig för vad exet eller drevet gör så kan dom ej ta bort barnens känslor för dig för du är deras pappa och kommer alltid att vara det men det kan vara så att dom också är rädda för vad drevet ska säga.

Nä det är som jag har alltid sagt lämnar kärring dig så är det för att du har vart dum men lämnar du dom så kommer drevet igång igen den Svenska feministika Maffian och dom är själviska att dom skiter att barn blir inblandade.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Hej Nerike!

Nej, jag bryr mig inte längre vad människor tycker blir snarare förvånad över hur inskränkta dom är.

Men till hösten flyttar jag till Udonthani, hur länge beror på vad min älskling och självklart vad lilla Flores vill, jag är anpassningsbar och van att bo utanför Sveriges gränser. Längtar inte efter Sverige ett smack.

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

HansG

Här har du lite om Svenska feministika Maffians koder och hur deras killar är (fantasilösa)

Kvinnors svenska i kontaktannonser

1. i 40-årsåldern = fyller 50 i år

2. äventyrlig = har legat med alla

3. vältränad = saknar bröst

4. medelmåttigt utseende = ful som stryk

5. vacker = patologisk lögnare

6. ständigt leende = går på droger

7. emotionellt säker = går på medicinering

8. feminist = fet

9. fri själ = knarkare

10. rolig = irriterande

11. new age = kroppshår på fel ställe

12. öppet sinne = desperat

13. utåtagerande = pinsamt högljudd

14. passionerad = sjaskigt fyllo

15. professionell = bitch

16. mullig = fet

17. något överviktigt = sjuklig fetma

Kvinnors svenska i vardagen

1. Ja = Nej

2. Nej = Ja

3. Kanske = Nej

4. Vi behöver = Jag vill ha

5. Jag är ledsen, men... = Du kommer att få ångra det här

6 Vi behöver prata. = Nu har du ställt till det...

7. OK, gör som du vill = Passa dig jävligt noga

8. Jag är inte alls arg = Klart jag är arg, din idi*t.

9. Vad du är uppvaktande ikväll = Tänker du bara på sex?

Mäns svenska i vardagen

1. Jag är hungrig = Jag är hungrig

2. Jag är sömnig = Jag är sömnig

3. Snygg klänning = Snygg klänning

4. Jag älskar dig = Jag älskar dig

5. Jag har tråkigt = Jag har tråkigt

6. Ska vi dansa? = Ska vi dansa?

7. Kan jag ringa dig nån gång? = Kan jag ringa dig nån gång?

8. Ska vi gå på bio? = Ska vi gå på bio?

9. Får jag bjuda dig på middag? = Får jag bjuda dig på middag?

10. Dom skorna passar inte till dräkten = Jag är bög

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Hans ,kör ditt eget race .Skit i henne,hon bara mår jävligt illa därför att du har träffat en ung tjej...Jag bara väntar vad mitt ex kommer att säga när min Thaitjej kommer hit nästa vecka !!! Nerike dina inlägg är fullträffar !! :-)

Det är lättare att hitta ressällskap än att bli av med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nerike skrev:

Quote

För felet är att när dom blir ihop med en kille så kommer mysbyxor på skiter i sitt utseende medan dom har en jävla massa krav på oss vi skall vara macho men ändå ta hand om barn,disk,städning,reprationer,matlagning samt jobba heltid för deras jobb i hemmet är mer än vad vi gör.

:D   Ho,ho,ho! Det var fan i mej det mest träffande inlägget jag läst på länge! Mysbyxescenariot brukar jag dra upp som den stående klyscha den förtjänar att vara då diskussionen kommer upp på jobbet varför jag valt en Thai.

Jag är ingen mansgris. Långt ifrån, snarare tvärtom, och relativt självgående i hushållsbestyren. Det uppskattas av min käresta. Även hon har ju ett jobb, då måste man dela på bestyren. Men visst fan är det härligt att känna sig uppskattad då man bjuder till, istället för att få höra: "Förvänta dig inget tack, det är din plikt att tvätta mina underkläder, jag har ju tömt diskmaskinen" :whistle:

HansG... Än en gång, lycka till! Kanske vi ses i Udonthani framöver?

Mvh/

www.mangeudon.se

 

MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Hej MangeUdon!

Jag ser fram emot att träffa dig och andra trevliga människor i Udonthani. Skall bli skönt att slippa alla gnällkärringar och Gudrun kopior.

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

HansG, Du e ju inte ensam om att ha ett allt för ungt fruntimmer :mdr:   o alla dessa blickar som kastas efter oss.

Jag brukar tänka på den gången för ett par år sedan då jag var i farten o bytte jobb.

Cheferna som intervjuade mig frågade naturligtvis om min familjesituation. Jag sade som det var, att Jag är gift med en asiatiska och hon är bara 25år. Gubbarna tappade faan sina öron  :neutral:   O sen efter en kort stund, : Grattis, fasiken vad avundsjuka vi är. :great:

Det brukar hjälpa att veta att det springer omkring folk som vill va i samma skor som en själv.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Quote

HansG, Du e ju inte ensam om att ha ett allt för ungt fruntimmer :mdr:   o alla dessa blickar som kastas efter oss.

Jag brukar tänka på den gången för ett par år sedan då jag var i farten o bytte jobb.

Cheferna som intervjuade mig frågade naturligtvis om min familjesituation. Jag sade som det var, att Jag är gift med en asiatiska och hon är bara 25år. Gubbarna tappade faan sina öron  :neutral:   O sen efter en kort stund, : Grattis, fasiken vad avundsjuka vi är. :great:

Det brukar hjälpa att veta att det springer omkring folk som vill va i samma skor som en själv.

C;D

Jo visst är dom lite avundsjuka och mycket inskränkta. När jag tar upp frågan om åldersskillnad med min älskling tittar hon förvånat på mig och svarar" det är ju bara nummer" vad jag förstår har många thailändare den uppfattningen men få svenskar.

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

HansG

Här har du lite om Svenska feministika Maffians koder och hur deras killar är (fantasilösa)

Kvinnors svenska i kontaktannonser

1. i 40-årsåldern = fyller 50 i år

2. äventyrlig = har legat med alla

3. vältränad = saknar bröst

4. medelmåttigt utseende = ful som stryk

5. vacker = patologisk lögnare

6. ständigt leende = går på droger

7. emotionellt säker = går på medicinering

8. feminist = fet

9. fri själ = knarkare

10. rolig = irriterande

11. new age = kroppshår på fel ställe

12. öppet sinne = desperat

13. utåtagerande = pinsamt högljudd

14. passionerad = sjaskigt fyllo

15. professionell = bitch

16. mullig = fet

17. något överviktigt = sjuklig fetma

Kvinnors svenska i vardagen

1. Ja = Nej

2. Nej = Ja

3. Kanske = Nej

4. Vi behöver = Jag vill ha

5. Jag är ledsen, men... = Du kommer att få ångra det här

6 Vi behöver prata. = Nu har du ställt till det...

7. OK, gör som du vill = Passa dig jävligt noga

8. Jag är inte alls arg = Klart jag är arg, din id**t.

9. Vad du är uppvaktande ikväll = Tänker du bara på sex?

Mäns svenska i vardagen

1. Jag är hungrig = Jag är hungrig

2. Jag är sömnig = Jag är sömnig

3. Snygg klänning = Snygg klänning

4. Jag älskar dig = Jag älskar dig

5. Jag har tråkigt = Jag har tråkigt

6. Ska vi dansa? = Ska vi dansa?

7. Kan jag ringa dig nån gång? = Kan jag ringa dig nån gång?

8. Ska vi gå på bio? = Ska vi gå på bio?

9. Får jag bjuda dig på middag? = Får jag bjuda dig på middag?

10. Dom skorna passar inte till dräkten = Jag är bög

Mvh

Nerike

Nerike,

Hehehe, dagens bästa!  :he:

Punkt nr.7 stämmer för övrigt bra in på thaitjejer också... "up to you".  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Quote

HansG!

Tänk på att avensjukan är underbar!!

Njut av din kärlek och skit i ditt gamla ex!

Låt Flores ta och prata lite med sin syster och ge dem tid!!

Hej Pigge 01!

Nu är det tyvärr så att Flores och storasyster och så är ovänner. I min familj är det alla mot alla.

Hälsningar

HansG

pigge01

Link to comment
Dela på andra sajter

HansG

Hoppas det löser sig till det bästa, tiden läker alla sår heter det ju men ibland känns det som såren hamnat på fel person. Lycka till och hoppas verkligen vi kan ses här i Udon till hösten.

MVH

Baa

Nerike  :D:D:D:D klockrent.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Nerike!

Nej, jag bryr mig inte längre vad människor tycker blir snarare förvånad över hur inskränkta dom är.

Men till hösten flyttar jag till Udonthani, hur länge beror på vad min älskling och självklart vad lilla Flores vill, jag är anpassningsbar och van att bo utanför Sveriges gränser. Längtar inte efter Sverige ett smack.

Hälsningar

HansG

Helt rätt, Hans! :great: Jag hoppas att vi kan ses i Udon i framtiden. :dance1::drinks::dance:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

HansG

Här har du lite om Svenska feministika Maffians koder och hur deras killar är (fantasilösa)

Kvinnors svenska i kontaktannonser

1. i 40-årsåldern = fyller 50 i år

2. äventyrlig = har legat med alla

3. vältränad = saknar bröst

4. medelmåttigt utseende = ful som stryk

5. vacker = patologisk lögnare

6. ständigt leende = går på droger

7. emotionellt säker = går på medicinering

8. feminist = fet

9. fri själ = knarkare

10. rolig = irriterande

11. new age = kroppshår på fel ställe

12. öppet sinne = desperat

13. utåtagerande = pinsamt högljudd

14. passionerad = sjaskigt fyllo

15. professionell = bitch

16. mullig = fet

17. något överviktigt = sjuklig fetma

Kvinnors svenska i vardagen

1. Ja = Nej

2. Nej = Ja

3. Kanske = Nej

4. Vi behöver = Jag vill ha

5. Jag är ledsen, men... = Du kommer att få ångra det här

6 Vi behöver prata. = Nu har du ställt till det...

7. OK, gör som du vill = Passa dig jävligt noga

8. Jag är inte alls arg = Klart jag är arg, din id**t.

9. Vad du är uppvaktande ikväll = Tänker du bara på sex?

Mäns svenska i vardagen

1. Jag är hungrig = Jag är hungrig

2. Jag är sömnig = Jag är sömnig

3. Snygg klänning = Snygg klänning

4. Jag älskar dig = Jag älskar dig

5. Jag har tråkigt = Jag har tråkigt

6. Ska vi dansa? = Ska vi dansa?

7. Kan jag ringa dig nån gång? = Kan jag ringa dig nån gång?

8. Ska vi gå på bio? = Ska vi gå på bio?

9. Får jag bjuda dig på middag? = Får jag bjuda dig på middag?

10. Dom skorna passar inte till dräkten = Jag är bög

Mvh

Nerike

:D:D:D

Oslagbart  :preved: och det bästa är att ingen kvinna förstår varför det är så otroligt bra! :slow_en::rofl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jo visst är dom lite avundsjuka och mycket inskränkta. När jag tar upp frågan om åldersskillnad med min älskling tittar hon förvånat på mig och svarar" det är ju bara nummer" vad jag förstår har många thailändare den uppfattningen men få svenskar.

Hälsningar

HansG

Jag skulle vilja pasta att det ar lika ovanligt att en thailandsk 30-arig kvinna gifter sig med en thailandsk 60-arig man som att en svensk 30-aring gifter sig med en 60-aring. Jag sager inte att det ar fel eller konstigt bara att det ar ovanligt.

Overlag skulle jag vilja pasta att en modern sjalvstandig thailandska skiljer sig valdigt lite fran en svenska och de har ungefar samma krav/forvantningar pa en blivande man. I det traditionella Thailand dar kvinnor sallan hade nagon egen inkomst kunde de givetvis inte stalla nagra krav. Jag har dock svart att se det som negativt att vara jamstalld.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

  Jag har dock svart att se det som negativt att vara jamstalld.

Du får väl jobba lite på det, latmask.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Du får väl jobba lite på det, latmask.

Tjena Jive,

Fast det ska val erkannas att var jamstalldhet inte ar sarskilt betungande da jag med jamstalld inte menar likstalld. I vart fall sa jobbar jag och tjanar pengar medans frugan skoter hemmet. Vi skulle ju kunna gora tvartom ifall det vore ekonomiskt mojligt men det kommer det nog aldrig bli utan jag far vanta tills dottern kan forsorja oss  ;) .

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tjena Jive,

Fast det ska val erkannas att var jamstalldhet inte ar sarskilt betungande da jag med jamstalld inte menar likstalld. I vart fall sa jobbar jag och tjanar pengar medans frugan skoter hemmet. Vi skulle ju kunna gora tvartom ifall det vore ekonomiskt mojligt men det kommer det nog aldrig bli utan jag far vanta tills dottern kan forsorja oss  ;) .

:great:

Ha en skön helg med familjen.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Quote

Jag skulle vilja pasta att det ar lika ovanligt att en thailandsk 30-arig kvinna gifter sig med en thailandsk 60-arig man som att en svensk 30-aring gifter sig med en 60-aring. Jag sager inte att det ar fel eller konstigt bara att det ar ovanligt.

Overlag skulle jag vilja pasta att en modern sjalvstandig thailandska skiljer sig valdigt lite fran en svenska och de har ungefar samma krav/forvantningar pa en blivande man. I det traditionella Thailand dar kvinnor sallan hade nagon egen inkomst kunde de givetvis inte stalla nagra krav. Jag har dock svart att se det som negativt att vara jamstalld.

Hej Atom!

Nja, lite vanligare tror jag nog att det är att yngre kvinnor i Thailand gifter sig med en äldre man än det är i Sverige. utan att kunna belägga det med någon form av statestik. Däremot ser dom inte åldersskillnaden som ett stort problem om kärlek uppstår som vi gör i Sverige. Denna uppfattning baseras på mina egna studier i ämnet. :shout:

Men hur som helst ha en trevlig helg.

Själv måste jag återigen uppsöka sjukhus med min älskling, troligen biverkningar efter hennes medicin vid förra besöket. Det kompliceras av att jag inte längre har någon bil. Men problem är till för att lösas.

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...