Tommy 28 473 Inlagd Februari 2, 2017 Ghandi... Försökte se den på bio 2ggr, somnade flera gånger och gick hem utan att vänta på slutet, båda gångerna. Tror aldrig jag skall försöka se den igen, sorry för off topic... MVH Tommy 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
Mr Ning Ning 20 243 Inlagd Februari 2, 2017 4 timmar sedan, skrev Broskan: Ja det blir den här bilfilmen för min del bra musik med häftiga bilar. George Lucas producent, Harrison Ford, Rickard Dreyfuss och Ron Howard mfl. //Broskan Den såg jag på premiärdagen. Den gick upp på Sergelbio och hela Sergelstorg var fullt med raggarbilar. En riktig "kultrulle" 3 Dela detta inlägg Länk till inlägget
AnTove 4 394 Inlagd Februari 2, 2017 Stand by me är en film som jag har sett många gånger. Skriven av Stephen King Denna har jag sett ett antal gånger under åren . Fantastisk underhållande film 2 Dela detta inlägg Länk till inlägget
Bananen 19 330 Inlagd Februari 2, 2017 "Nyckeln till frihet" ligger högt upp på min topplista, har sett den 3 gånger åtminstone. Det finns väl kanske en anledning till att den ligger högst upp på top 250 på IMDB lista.. 5 Dela detta inlägg Länk till inlägget
conservator 5 338 Inlagd Februari 2, 2017 2 minuter sedan, skrev Bananen: "Nyckeln till frihet" ligger högt upp på min topplista, har sett den 3 gånger åtminstone. Det finns väl kanske en anledning till att den ligger högst upp på top 250 på IMDB lista.. Riktigt bra måste nog ha sett den 4-5 gånger ! 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
ragson 48 883 Inlagd Februari 3, 2017 (ändrad) Måste bli Indiana Jones för mej. Tycker den filmen har allt som jag gillar. Och ett av mina favvocitat också... Dessutom var det Harrison Ford själv som hittade på det just när det hände i inspelningen, stod inte i manus... rolig, den där mr Ford Ändrades Februari 3, 2017 av ragson 1 2 Dela detta inlägg Länk till inlägget
thomas001 45 007 Inlagd Februari 3, 2017 13 timmar sedan, skrev JJC: Das Boot. Endast en professionell skådespelare. Resten amatörer. Ruggigt bra film. 7 Dela detta inlägg Länk till inlägget
Enis 157 062 Inlagd Februari 3, 2017 Big Trouble in little China Den har snurrat mången gång i vhsspelaren samt dvd´n 1 4 Dela detta inlägg Länk till inlägget
stefan5300 110 870 Inlagd Februari 3, 2017 23 timmar sedan, skrev Soengsang: Tveklöst... Denna film Tveklöst skulle jag tveklöst vilja se. Mycket svårt att välja vilken film som är bäst, beror ju mycket på hur jag är för tillfället. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägget
Gustav 8 360 Inlagd Februari 3, 2017 Dom här har man sett för många gånger med dom är fortfarande på min lista på filmer jag kan se om och om igen. //G 1 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
Kenneth4618 170 911 Inlagd Februari 3, 2017 Denna kan man se många gånger http://www.imdb.com/title/tt0120689/ 8 Dela detta inlägg Länk till inlägget
Mr atm 5 777 Inlagd Februari 3, 2017 45 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Denna kan man se många gånger http://www.imdb.com/title/tt0120689/ Jag respekterar att många gillar den, men jag förstår själv inte varför? Dela detta inlägg Länk till inlägget
andrejsdenruskige 58 709 Inlagd Februari 3, 2017 6 timmar sedan, skrev Enis: Big Trouble in little China Den har snurrat mången gång i vhsspelaren samt dvd´n Tänkte faktiskt posta i denna tråden, men det håller med att jag citerar ditt inlägg 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
Atom 19 833 Inlagd Februari 4, 2017 Ska jag leva upp till mitt MPR-rykte som PK-elit så borde jag väl skriva Ben Hur, Gandhi eller någon annan mastodontfilm men ska jag vara ärlig så är nog den film jag sett flest gånger 24 Karat, tätt följd av 48 Karat. Jag såg förvisso sällan mer än 5 minuter åt gången, men många gånger blev det..... 6 Dela detta inlägg Länk till inlägget
B747 41 600 Inlagd Februari 4, 2017 8 minuter sedan, skrev Atom: Ska jag leva upp till mitt MPR-rykte som PK-elit så borde jag väl skriva Ben Hur, Gandhi eller någon annan mastodontfilm men ska jag vara ärlig så är nog den film jag sett flest gånger 24 Karat, tätt följd av 48 Karat. Jag såg förvisso sällan mer än 5 minuter åt gången, men många gånger blev det..... Ha ha.Ja ca 5 minuter sedan är man mycket nöjd... 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget