lillamannen Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Hur far man igang denna smartphone LAVA en billig modell, men endast 2 veckor gammal. Har EJ mojlighet att lamna in den pa service dar den ar kopt. Tyvarr dalig bild, men texten pa skarmen ar: LCM Test Show Test Images Test Pass Test Fail Nar jag trycker in eller haller intryckt av/pa knappen, sa vaxlar den over till en bild pa en katt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Ingen aning men jag har på känn att detta blir en fantastisk fredagstråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Vilken typ av katt? Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Tror det är någon typ av hårdvarutest Annars prova en Factory Reset http://www.smartmobilephonesolutions.com/content/how-to-hard-reset-an-android-phone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Återställ den om det går; http://www.hardreset.info/devices/lava/lava-iris-504q/ Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 7 timmar sedan, skrev lillamannen: Hur far man igang denna smartphone LAVA en billig modell, men endast 2 veckor gammal. Har EJ mojlighet att lamna in den pa service dar den ar kopt. Tyvarr dalig bild, men texten pa skarmen ar: LCM Test Show Test Images Test Pass Test Fail Nar jag trycker in eller haller intryckt av/pa knappen, sa vaxlar den over till en bild pa en katt. Kan du prata med katten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 8 minuter sedan, skrev jlh66: Kan du prata med katten? Misstänker du att lillamannen är en reinkarnation av den gode SLU? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 3 minuter sedan, skrev Raggmunken: Misstänker du att lillamannen är en reinkarnation av den gode SLU? Börjar det inte att osa lite katt?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 3 minuter sedan, skrev jlh66: Börjar det inte att osa lite katt?? Nej än är det ingen katt-astrof Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Har du kontrollerat bäst före datum, stod till höger på kortsidan av kartongen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd Januari 13, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 13, 2017 Tack för svaren både bra och lite mindre bra, men nu fungerar luren igen och katten är borta för jag hatar katter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 11 minuter sedan, skrev lillamannen: Tack för svaren både bra och lite mindre bra, men nu fungerar luren igen och katten är borta för jag hatar katter Hur gjorde du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Avlivade katten? There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 15 minuter sedan, skrev Stefan: Avlivade katten? Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Han la in en hund istället så klart! Så nu är det en "Hundophone" Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd Januari 13, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 13, 2017 50 minuter sedan, skrev acarls: Hur gjorde du? Tyvärr kan jag ej förklara, för luren återställde sig självt, men däremot så blev det batteritorsk och denna katt hamna på displayen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Ingen som förstår sig på nutidens teknikaliteter, tror inte ens de som tillverkat riktigt vet vad de hållit på med Man ser exempelvis på en sån "enkel" sak som en bil, där lagas intet ut bara byts ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.