Jump to content
IGNORERAD

V 75 Tillsammans


svampen

Recommended Posts

Försökte lägga till en andel, men det gick inte

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 936
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    271

  • acarls

    139

  • Enis

    103

  • husse

    89

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 minut sedan, skrev husse:

Försökte lägga till en andel, men det gick inte

 

 

nope Svamp har stängt och är på bilträff...

 

Jag får väl kasta tärningen och hittar någon häst att stryka

 

 

/Enis

 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

 

5 timmar sedan, skrev svampen:

Kan någon lägga in gnägg raden här ?!???

 

 

 

v751.JPG.9f6bc0c3aadd1c5bd5de780a207ebd96.JPG

 

v752.JPG.7a505c567aed1c57b70fa33601fd5dad.JPG

 

v753.JPG.6ac3979fd5fb937df5c5a51f87952e74.JPG

 

 

 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Knasen:

 

Försök fixa med 14 Fast Agnes i avd 4, tror lite på den..

 

Nästan att jag fick in min megaskräll. Fick iallafall in en liten slant på V&P-spel på den..

Ändrades av Knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Knasen:

 

Nästan att jag fick in min megaskräll. Fick iallafall in en liten slant på V&P-spel på den..

 

 

JA den tog man ju med men glömde bort  Husses tips :yuush:

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Enis:

 

 

JA den tog man ju med men glömde bort  Husses tips :yuush:

 

/Enis

 

Sorry för förvirringen :) 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Knasen:

 

Sorry för förvirringen :) 

 

 

Ingen ide´att gråta över spilld mjölk, 7:an får näste man nästa vecka ta

 

/ENis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Är i 90-procentig form”
Hur har Readly Express tagit årsdebuten och hur känns han efter loppet?
- Jag körde ett lugnt jobb i fredags med honom och det kändes att han hade gått mycket framåt. Det var bra att han fick springa på lite i årsdebuten när han mestadels hade styrketränat innan.
- Han är inte i toppform ännu men han är på väg till den. Jag skulle tro att han är i 90-procentig form nu och att den var 85 procent när han vann förra veckan. Sedan hoppas jag att den är 95 eller 100 till Jubileumspokalen eller senare på hösten. Därefter får vi toppa igen till Frankrike i vinter.

”Blir kul att möta On Track Piraten”
Readly Express startar i lördagens Gulddivision, V75-3 och har spår fyra bakom bilen. Han körs som vanligt av Jorma Kontio. Hur ser du på den här uppgiften?
- Det ska bli roligt att få möta en av Sveriges bästa hästar, On Track Piraten. Han är mycket mer rutinerad men det ska bli kul att se hur min häst står sig mot honom. Förra veckan mötte han Wild Honey som har gjort mer än dubbelt så många starter som Readly Express och även varit med i Prix d’Amerique. Han slog henne från dödens trots att han inte hade startat på nio månader.
- Jag vet att min häst är i ordning och distansen passar bra. Jag hoppas att kusken är i form och att hans insats är lika bra som hästen. Jag tror att vi kör barfota fram igen. Vi får se om det blir Jubileumspokalen som nästa start. Det är en månad dit och det är inte omöjligt att det blir ett lopp till innan. Han får hela tiden inbjudningar till stora lopp, bland annat blev han inbjuden till Hugo Åbergs, säger Nurmos.

READLY%20EXPRESS%20OCH%20TIMO%20NURMOS%202.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

@svampen känns som vi får kämpa in tillräckligt med andelar, är det öppet för nya medlemmar att gå med?

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Enis:

@svampen känns som vi får kämpa in tillräckligt med andelar, är det öppet för nya medlemmar att gå med?

 

/Enis

Yes

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
1 timme sedan, skrev JanGranis:

Hittar inte laget V75 GNÄGG GNÄGG 

Nerlagt/fullt?

Kolla stavningen:   V 75 Gnägg Gägg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev JanGranis:

Hittar inte laget V75 GNÄGG GNÄGG 

Nerlagt/fullt?

 

2 timmar sedan, skrev husse:

Kolla stavningen:   V 75 Gnägg Gägg

 

Skall vara öppet för nya medlemmar enligt Svampen

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes öppet!

 

V 75 Gnägg Gägg

 

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack!

Ansökan skickad!

Jag tror att det var Groucho Marx som sa "jag vill inte vara medlem i en klubb som vill ha mig som medlem" 😏

Men en sak jag verkligen saknar från Sverige är travet.

 Innan jag lämnade Sverige för ev.  Gott så bodde jag 500 meter från traventrén till sundbyholmstravet.

så mycket trav har det blivit.

 Har spelat en del ggr via nätet härifrån , men det är inte samma som att mötas och diskutera plan/strategi.  Men om jag får vara med och trava i laget så tror jag att det blir ett steg närmare igen.

Jag en del kontakter med duktiga travmänniskor. Spelare och hästägare. Är inte helt oäven själv, men har kompis som är överdjävlig på spikar. Jag tror att jag kan lugga honom på spikar inför v75orna.

kommer förmodligen inte att vara 100% engagerad varje vecka, men vill gärna tillföra så gott jag kan.

Blev för ett tag sedan vän med “Vi Tippas“ ägare/VD på facebook. Han tillbringade ca två veckor i min bar One Redlight Bar på Koh Chang . (som ev.  INTE är till saluHan har också en del bra info förmodar jag ! 😊 Dom flesta "spelare " jag mött delar gärna med sig av info.  Jag försöker göra detsamma, men pratar vi svampställen då förvandlas Jag till en otrevlig, oärlig amöba. 😏

om jag får vara med så ska jag försöka bete mig!

Jan 

   

Link to comment
Dela på andra sajter

Lycka till vart lite jäktigt till Finland komme ej in på Atg så jag står över denna veckan !

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inför V75/jackpot (lördag): Kihlströms hyllning till Propulsion

Örjan Kihlström säger att Propulsion är en av de bästa hästar han har kört.
På lördag är duon storfavoriter till att vinna Sundsvall Open Trot – och om fem månader hägrar Prix d’Amerique.
- Är det någon som kan ge Bold Eagle en match så är det Propulsion, säger Kihlström.

På lördag smäller det på Bergsåker som bjuder på travsport i världsklass och dessutom en gigantisk jackpot. Det är V75 Summer Heat Grand Final där en ensam vinnare kan ta hem 58 miljoner kronor enbart på sju rätt. Omgångens clou är Sundsvall Open Trot med en miljon till vinnaren. Storfavorit blir Propulsion som har radat upp radat upp topprestationer under året och vunnit två miljonlopp i sommar. Efter andraplatsen i Elitloppet segrade han i Norrbottens Stora Pris och var gången efter målfotoslagen i Årjängs Stora Sprinterlopp efter en rasande avslutning. Klockorna visade att sista femhundra metrarna travades efter 1.05.
- Vad jag förstår måste väl det vara den snabbaste avslutningen i Sverige. Jag har då aldrig åkt så fort över ett upplopp och frågan är om någon annan har gjort det heller, säger Örjan Kihlström.
- Det fanns ju inte på kartan att vi skulle vara med i striden när vi svängde in på upploppet. Jag körde mest för att ta en vettig placering och bli fyra, femma kanske, men han flög ju fram. Det var osannolikt.

PROPULSION%20PRIS%201.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men inget idag?

 

vad är det som händer,Anders var är raden?

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för stjärna som skulle ha spelat idag

skärpning det är väl inget dagis

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå Svampen!

Jag har problem att logga in på ATG tillsammans. Vad göra dom kan inte skicka nytt lösen med mail endast snigelpost!

jag kan inte lämna in spelet!!!!!! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...