Jump to content
IGNORERAD

V 75 Tillsammans


svampen

Recommended Posts

  • Svar 936
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    271

  • acarls

    139

  • Enis

    103

  • husse

    89

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

BÄSTA SPIKARNA:

V75-1: 7 M.T.King of Cash

Såg bra ut så sent som i lördags och med de täta starterna kommer hästen att gå framåt ytterligare. Distansen är ett klart plus då han lever på styrkan och det här gänget bör han ha bra chans att krossa. Vi tror att han kan vinna trots ett tufft lopp alltså – och väljer att singelstrecka.

V75-6: 1 Cyber Lane

Är en mycket spännande häst som Johan Untersteiner tränar. Fyraåringen har inlett med nio raka segrar. Och det har inte varit slutsålt i mål heller. Har ett färskt lopp i kroppen och då han är snabb från start talar mycket för att han spårar hela vägen. Väl medvetna om att det är ett tufft motstånd spikar vi löftet.

SPETSDRAGEN

V75-4: 5 Springfield

Stämde det inte helt för senast vad gäller löpningen och det glömmer vi. Han var mycket bra mot hårda hästar gången före och stallet är inte oroligt för formen. Kommer att laddas rejält och väl i spets är chansen fin.

V75-5: 1 Fossens Bonus

Återkom nyligen efter en paus på ett par månader och som han såg ut! Han joggade undan då i en blixtrande avslutning och det var ett härligt besked. Kan han behålla innerspåret blir det inte lätt för de andra att ta sig förbi.

SKRÄLLBUDEN

V75-2: 8 Perfect King

Har fin fart för klassen och ska med på systemen trots ett svårt läge. Senast kördes hästen väl optimistiskt, men med ett lugnare upplägg kan det kanske gå vägen nu i stället.

V75-3: 10 Seethestar

Har gått fina upphämtningar ett par gånger på slutet. Håller han sig till trav borde han vara med långt framme. Stallet låter klart uppåt, dessutom Loppet känns öppet på förhand och det är nog farlig att ta bort Lars I Nilssons springare.

TÄNK PÅ ATT...

V75-1: 10 Frisco Flame

Har verkligen kanonform och visade senast att han duger bra även i V75. Skulle favoriten komma bort ska den här pållen inte glömmas helt. En rolig platsskräll är det åtminstone.

V75-7: 1 Anna Mix

Har förvisso spår ett men hon är verkligen ingen blixt bakom bilen och det är stor risk att hon blir över. Sedan krävs det lite tur om hon ska komma till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Omgångens spik  Fossens Bonus skulle vart Anna Mix men 1;a spår ingen startraket direkt blir nog över 3e inner!?!=

Låset avd1  2.4.7 ?

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mannes V75-tips

V75-1: 7,2,4 res 6,1
V75-2: 2,3,12,1 res 9,5
V75-3: 6,12,10,5,1,13 res 15,9
V75-4: 5,4 res 9,2
V75-5: 1 Fossens Bonus res 3,7
V75-6: 9,1,7,2 res 8,10
V75-7: 10,12,9 res 1,6
Antal rader: 1728 rader = 864 kr

 

"Mannes Klaring" - V75-5 nr 1 Fossens Bonus

"Mannes Luring" - V75-2 nr 1 Leonas Sami

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom ihåg att andelsköpet stänger 12,20 idag, och inget senare

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev husse:

Kom ihåg att andelsköpet stänger 12,20 idag, och inget senare

 

 

Ändrat till 13.30

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir det inget på lördag ?

 

Ja spel menar jag, det övriga finns det andra trådar om

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det hoppas vi på @svampen har du fått tag på veckans spelläggare

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte varit inne går in kollar imorg

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja varit inne på Gnägg Gnägg ni kan väl kolla vad jag skrivit där & besluta ????

 

 

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev svampen:

Ja varit inne på Gnägg Gnägg ni kan väl kolla vad jag skrivit där & besluta ????

 

 

 

 

oki

 

Läser där och köper en andel till att börja med

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Har köpt in mig på en andel till i morgon och hoppas att man slipper bli utskälld av Gnägg-generalen igen om man kommer med ett sent tips :) 

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev Raggmunken:

Har köpt in mig på en andel till i morgon och hoppas att man slipper bli utskälld av Gnägg-generalen igen om man kommer med ett sent tips :) 

Puss

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst fan det va idag de

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

In och handla andelar nu det gick ju bra för mig sist 

 

:big_smile:

 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Enis:

In och handla andelar nu det gick ju bra för mig sist 

 

:big_smile:

 

 

/Enis

Oki tar väl en till del då ...

Ändrades av wavis
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur i himmeln köper man en andel och hur får man ut eventuell vinst ?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev burrabus:

Hur i himmeln köper man en andel och hur får man ut eventuell vinst ?

 

 

Man snackar med svampen för att bli medlem på gruppen gnägg gnägg på atg tillsammans

 

 

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Enis:

 

 

Man snackar med svampen för att bli medlem på gruppen gnägg gnägg på atg tillsammans

 

 

 

enis

Ok tack 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Enis:

In och handla andelar nu det gick ju bra för mig sist 

 

:big_smile:

 

 

/Enis

 

Har köpt in mig denna vecka. Vill bara ge dig ett par tips från en som iofs aldrig vinner men brukar lyckas ganska bra med att klura ut gulddivisionen och då gäller det förstås 6:e avdelningen. Först och främst kan du utelämna Mosaique Face direkt trots vissa förståsigpåares experttips och det av flera anledningar. Till att börja med har hästen haft dåliga blodvärden och var snudd på utdömd till att någonsin kunna starta igen. För det andra så ska man alltid dra öronen åt sig extra när Kolgjinis är mer stora i käften än vanligt och laddas den från start så kommer den ändå inte förbi Västerbo Highflyer. Skulle Mosaique Face vinna detta lopp så lovar jag att äta en sked pla raa på nästa forumträff jag bevistar :crazy: 

 

Nämnda Västerbo Highflyer hade kunnat varit en het segerkandidat med spets och slut om den inte hade fått en hetlevrad Kolgjini utanför sig som kommer hetsa ihjäl honom i dödens. Vårens häst Spring Erom kommer förmodligen sitta andra eller tredje par utvändigt och få en smörresa. Dock är detta inte över sprintdistans som han skördat sina senaste framgångar över och blir det ett sånt tempo som är sedvanligt när en Kolgjini sitter i dödens så bäddar det för bakspårs-hästarna sommarbana till trots. 

 

Glöm inte bakspårs-hästarna 9 On Track Piraten och 10 Oaisi Bi som är gamla härdade medeldistanslöpare med gediget storloppsdeltagande i sina facit. De framför ska springa 500 meter längre än de lopp som de brukar skörda sina framgångar i. 

 

Just nu är Tobin Kronos favorit som kommer få ett ordentligt elddop i morgon. Men det kommer ta några lopp mot eliten innan han kommer känna sig bekväm i omgivningen och så är det bara. Jättefin kuse men tittar man tider så har han sprungit 12.5 barfota medan tex Srping Erom har sprungit 11.3 med skor över aktuell distans i år.

 

Mitt tips i avdelning 6 blir 4 Spring Erom som första häst p.g.a smygläget då det kommer gå fort där framme. Sen kommer On Track Piraten 9% och Oasis Bi 4% delad tvåa då de tidigare presterat lite bättre över full distans än övriga fältet och sen måste trots allt 1 Västerbo Highflyer med då det finns en överhängande risk att Adrian på sedvanligt Kolgjini-vis kommer sätta Mosaiquen i galopp och då kan Västerbo spåra runt om.

 

Tar du med 1,4,9,10 i race 6 är du safe. 

 

Och glöm för guds skull inte att ta med 11 Queer Fish i avdelning 5, trots bakspår!

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

tjing tjing

 

 

Då har ni fått två rader till dagens spel

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev Knasen:

Och glöm för guds skull inte att ta med 11 Queer Fish i avdelning 5, trots bakspår!

 

 

:44:

 

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Enis:

 

 

:44:

 

/enis

 

Ja vad hände där. Du hade ju med den till en början ??? Själv satte jag vinnare på den och bara hoppas att OTP vinner nästa så man kan gå ur den här omgången på plus :) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...