Jump to content
IGNORERAD

Bankkrisen 2017


John Khonken

Recommended Posts

10 minuter sedan, skrev John Khonken:

Boa

Sist kallade du mig SDare. Så jag tackar för din kärlek

 

11 minuter sedan, skrev John Khonken:

Boa

Sist kallade du mig SDare. Så jag tackar för din kärlek

Vassego, Nästa gång blir det pingstvän dom är inte friska heller

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 472
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    102

  • frason

    27

  • andrejsdenruskige

    26

  • AnTove

    21

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

36 minuter sedan, skrev Boa52:

 

Vassego, Nästa gång blir det pingstvän dom är inte friska heller

Vilken pingstförsamlingen är du medlem i? 

Link to comment
Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev Boa52:

 

Vassego, Nästa gång blir det pingstvän dom är inte friska heller

Hmm och du?

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev LOSForever:

Hmm och du?

Tänk inte så mycket, inte bra för potensen i din ålder

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev GreenValley:

Vilken pingstförsamlingen är du medlem i? 

Vet du inte det, stog efter dej i ansöknings kön du kom ju med men inte jag. Trodde för lite på han där uppe

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Boa52:

Vet du inte det, stog efter dej i ansöknings kön du kom ju med men inte jag. Trodde för lite på han där uppe

Åfan!

Det var alltså du som petade mig i ryggen med näsan hela tiden!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev GreenValley:

Åfan!

Det var alltså du som petade mig i ryggen med näsan hela tiden!

 

10 minuter sedan, skrev GreenValley:

Åfan!

Det var alltså du som petade mig i ryggen med näsan hela tiden!

Det var inte näsan :smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

55 minuter sedan, skrev Boa52:

 

Det var inte näsan :smile:

En snorbuse med den näsan enkelt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
5 timmar sedan, skrev Boa52:

 

Vassego, Nästa gång blir det pingstvän dom är inte friska heller

 

 

På dom bara!

Ge dom vad dom tål och lite till

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev John Khonken:

Svar Ja. men hur fungerar den. Ingen vet. Alltså kan vi få vänta på våra pengar. Hur länge???????????????????????????????????????????

 

Hur bråttom är det för dig att få ut insättningsgarantin.Har du låst för mycket på andra ställen eller vad är problemet?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Är insättningsgarantin per bank eller är det per person?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev SatanG:

Är insättningsgarantin per bank eller är det per person?

 

/ SatanG

Insättningsgarantin gäller per person och institut. Har du konton i flera olika anslutna institut så omfattas du upp till det maximala beloppet i vart och ett av instituten.

https://www.riksgalden.se/sv/Insattningsgarantin/Om_Insattningsgarantin/Fragor-och-svar/

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Härligt Frizt

Svaret på påstående tre. Då tar vi kontakt med dig och betalar ut. Inga datum. Inga krav. När det passer staten sverige..

Ett exempel. Du är fattig och banken tar dina pengar den 28 en månad. Du ska betala hyran innan  den sista och har Inga släktingar som kan ställa upp. Du åker ut för att du inte betalar din hyra I tid.

Sverige är så bra

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Vad är det som hander idag.

Funderar ni varför stora sedler tas bort I världen. Inte är det för stoppa svarthandel.Funderar ni varför en vanlig människa måste berätta med kvitton var han fått sina pengar Funderar ni på varför bankens penagr är deras. Funderar ni varför man testar I Sverige folket att gå från kontanter till kort . Tror ni det är för att det ska bli bättre för oss innevånare.

 

Lyckas dom att få oss att gå over till kort.

Då är min fråga. Är ni villiga att låta sätta in ett chip I er så ni slipper kort också. Då behöver ni aldrig bry er. Chipen är redan testade. Varje barn får ett chip installerat när dom är en månad gammal.

Sverige är härligt

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
56 minuter sedan, skrev John Khonken:

Vad är det som hander idag.

Funderar ni varför stora sedler tas bort I världen. Inte är det för stoppa svarthandel.Funderar ni varför en vanlig människa måste berätta med kvitton var han fått sina pengar Funderar ni på varför bankens penagr är deras. Funderar ni varför man testar I Sverige folket att gå från kontanter till kort . Tror ni det är för att det ska bli bättre för oss innevånare.

 

Lyckas dom att få oss att gå over till kort.

Då är min fråga. Är ni villiga att låta sätta in ett chip I er så ni slipper kort också. Då behöver ni aldrig bry er. Chipen är redan testade. Varje barn får ett chip installerat när dom är en månad gammal.

Sverige är härligt

Du måste driva med oss? 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Härligt Frizt

Svaret på påstående tre. Då tar vi kontakt med dig och betalar ut. Inga datum. Inga krav. När det passer staten sverige..

Ett exempel. Du är fattig och banken tar dina pengar den 28 en månad. Du ska betala hyran innan  den sista och har Inga släktingar som kan ställa upp. Du åker ut för att du inte betalar din hyra I tid.

Sverige är så bra

 

Du undrade tidigare i tråden hur läge det skull dröja innan man fick pengar via garantin. Max 7 arbetsdagar får det ta innan du får dina pengar via insättningsgarantin.

Är du nöjd nu? Troligtsvis inte, du litar väl inte på den garantin heller utan den är väl i maskopi med alla banker som finns runt om i världen.

https://seb.se/privat/spara-och-placera/insattningsgarantin

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Fredman:

Du måste driva med oss? 

Tänk om det vore så väl men dessvärre tror jag att mannen menar allvar med sina profetior.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
9 timmar sedan, skrev Fredman:

Du måste driva med oss? 

Fredman jag driver alltid med dig. För du är så tacksam

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
8 timmar sedan, skrev Trident:

 

Du undrade tidigare i tråden hur läge det skull dröja innan man fick pengar via garantin. Max 7 arbetsdagar får det ta innan du får dina pengar via insättningsgarantin.

Är du nöjd nu? Troligtsvis inte, du litar väl inte på den garantin heller utan den är väl i maskopi med alla banker som finns runt om i världen.

https://seb.se/privat/spara-och-placera/insattningsgarantin

Tack för svaret. Jag hittade inte det. Svaret är jag väldigt tacksam för

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 timme sedan, skrev John Khonken:

Fredman jag driver alltid med dig. För du är så tacksam

Fantastiskt hedrande att en man med din insikt och intellekt lägger tid på det. :) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh!  Huvudsaken är att det gör detsamma eller som vi Thailandsveteraner säger   MAI PEN RAI  ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
On 2017-01-08 at 01:21, skrev frason:

9b41cc5f015a38f2ac6fceb6c303abf5.jpg

Tapatalked
 

 

konspiration 1.jpg

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Alla ni som litar på insättningsgarantin. Den kanske fungerar om 1 vanlig bank kraschar, men när 1 stor bank kraschar då är det KÖRT.

Deutsche Bank tex. är 10 gånger så stor som Lehman.

Fråga grekerna om dom fortfarande litar på insättningsgarantin? Hur många dagar måste dom vänta på att få ut sin insättningsgaranti????

Italiens bankproblem tex. är betydligt värre än grekernas. Nästan alla banker är egentligen insolventa i väst.

Vad har Cypern, Brasilien, Ukraina, Argentina, Indien, Pakistan, Spanien, Venezuela, osv. gemensamt. Har ni hört talas om war on cash.

Många lamm här som litar på median. DAGS ATT VAKNA!!!!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minutes ago, Mr atm said:

Alla ni som litar på insättningsgarantin. Den kanske fungerar om 1 vanlig bank kraschar, men när 1 stor bank kraschar då är det KÖRT.

Deutsche Bank tex. är 10 gånger så stor som Lehman.

Fråga grekerna om dom fortfarande litar på insättningsgarantin? Hur många dagar måste dom vänta på att få ut sin insättningsgaranti????

Italiens bankproblem tex. är betydligt värre än grekernas. Nästan alla banker är egentligen insolventa i väst.

Vad har Cypern, Brasilien, Ukraina, Argentina, Indien, Pakistan, Spanien, Venezuela, osv. gemensamt. Har ni hört talas om war on cash.

Många lamm här som litar på median. DAGS ATT VAKNA!!!!

 

Det är nu 10 år sedan Lehman, sedan dess har allt bara gått upp upp upp. Jag har iallafall mina pengar i madrassen och väntar på

börskrasch och  fastighetskrasch i såväl sverige som Thailand.

 

Det enda som oroar är valutorna dvs kronan vs baht, vid en global krasch inkl usa och kina, vad händer med kronan?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...