Jump to content
IGNORERAD

R.I.P George Michael


soi covboy

Recommended Posts

tråkigt att en ännu stor stjärna har gått bort 53 år gammal .vilka härliga minnen man har av hans musik RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 84
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • borje222

    18

  • uptoyou

    9

  • stefan5300

    7

  • Khonis

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja gay sångarna verkar va populära! :sure:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev borje222:

Vad dog han av..? Satte han satsen i fel strupe, eller var det drogerna..?

 

Mvh. borje222

 

Hjärtproblem läste jag nånstans. Det säger ju inte hela sanningen så droger ligger väl till grund

sen hade han som många med AIDS fått en allvarlig lunginflamtion tidigare.

Om han hade AIDS vet jag inte men han höll ju på och lekte bögsex med okända män i nån park för många år sen.

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev borje222:

Vad dog han av..? Satte han satsen i fel strupe, eller var det drogerna..?

 

Mvh. borje222

Man kanske skulle fråga något ex?

George michael elton john 

Ändrades av uptoyou

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hjärtsvikt hävdar en nära vän men obduktionen är inte gjord ännu så allt är mer eller mindre rykten

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Va fint att håna en människa som precis har gått bort.......

 

 

Väljer att minnas honom för fantastisk musik......

 

 

Å så en av mina absoluta favoriter.....

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Homofoberna gör sig rolig över att en bög dött. Det är tragiskt att se. Ingen som gnällde på Lemmy när han dog eller gitarristen från Status Q? Lemmy knullade väl på några tusen brudar... och det på konstigare ställen än en herrtoalett. Nämn vilka musiker ni gillar så ska jag tala om saker dom gjort som är bra mycket värre än vad GM har gjort. 

 

GM, var verkligen ett riktigt svin!

 

http://www.expressen.se/noje/george-michael-gav-behovande-kvinna-pengar-for-ivf/

 

”Han gav en främling 283 000 kronor när hon grät över sina skulder. Han bad servitrisen att ge henne checken när han gått därifrån”

 

http://www.expressen.se/noje/george-michael-gav-behovande-kvinna-pengar-for-ivf/

 

Alla dessa gåvor och pengar han skänkt har han aldrig uttalat sig om offentligt utan alltid krävt att få vara anonym. 

 

Men vafan! Han sålde 100 milijoner skivor och gillade k*k.. då är det ok att häckla honom! :mdr:

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev wUThai:

Homofoberna gör sig rolig över att en bög dött. Det är tragiskt att se. Ingen som gnällde på Lemmy när han dog eller gitarristen från Status Q? Lemmy knullade väl på några tusen brudar... och det på konstigare ställen än en herrtoalett. Nämn vilka musiker ni gillar så ska jag tala om saker dom gjort som är bra mycket värre än vad GM har gjort. 

 

GM, var verkligen ett riktigt svin!

 

http://www.expressen.se/noje/george-michael-gav-behovande-kvinna-pengar-for-ivf/

 

”Han gav en främling 283 000 kronor när hon grät över sina skulder. Han bad servitrisen att ge henne checken när han gått därifrån”

 

http://www.expressen.se/noje/george-michael-gav-behovande-kvinna-pengar-for-ivf/

 

Alla dessa gåvor och pengar han skänkt har han aldrig uttalat sig om offentligt utan alltid krävt att få vara anonym. 

 

Men vafan! Han sålde 100 milijoner skivor och gillade k*k.. då är det ok att häckla honom! :mdr:

 

 

 

 

Att köra runt drogpåverkad ett flertal gånger känns inte ok för mig, men det är klart han var ju känd så det är väl kanske ok ändå...

(Sedan hade han kanske ågren för sitt beteende och försökte kompensera med pengagåvor, vad vet vi...)

Som jag ser det var han enbart en drogpåverkad blottare som utgjorde en fara för andra, känd eller inte skiter jag i...

 

Mvh. borje222

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev borje222:

 

Att köra runt drogpåverkad ett flertal gånger känns inte ok för mig, men det är klart han var ju känd så det är väl kanske ok ändå...

(Sedan hade han kanske ågren för sitt beteende och försökte kompensera med pengagåvor, vad vet vi...)

Som jag ser det var han enbart en drogpåverkad blottare som utgjorde en fara för andra, känd eller inte skiter jag i...

 

Mvh. borje222

 

Nej, såklart inte. Men att man gör sig rolig över att han dött gör det då ok för att han kört runt full eller drogad? Men då måste du ju hata alla kända musiker? Eller du lyssnar på pingstkyrkans best of? :)

Jag är nog ganska säker på att han inte kompenserarde sitt beteende med pengar gåvor.. det var nog humanitären i honom tanke på att han ville vara anonym med sina gåvor. Sen att han levt ett osunt liv gör honom inte på nåt vis unik.. du kan ta i stort sett vilken stjärna som helst.. ja, eller vilken svensson som helst som gjort samma skit. Alla är dock inte felfria och perfekta som vissa här i tråden är.

 

Jag tycker bara det är osmakligt att man försöker göra åtlöje av nån som precis dött.. och det är oavsett vem det gäller.. ja, några finns det väl som förtjänar det. :) 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev wUThai:

Nej, såklart inte. Men att man gör sig rolig över att han dött gör det då ok för att han kört runt full eller drogad? Men då måste du ju hata alla kända musiker? Eller du lyssnar på pingstkyrkans best of? :)

Jag är nog ganska säker på att han inte kompenserarde sitt beteende med pengar gåvor.. det var nog humanitären i honom tanke på att han ville vara anonym med sina gåvor. Sen att han levt ett osunt liv gör honom inte på nåt vis unik.. du kan ta i stort sett vilken stjärna som helst.. ja, eller vilken svensson som helst som gjort samma skit. Alla är dock inte felfria och perfekta som vissa här i tråden är.

 

Jag tycker bara det är osmakligt att man försöker göra åtlöje av nån som precis dött.. och det är oavsett vem det gäller.. ja, några finns det väl som förtjänar det. :) 

 

 

 

 

 

Aha... Du tänker så, först en sorgeperiod, sedan tala om vilken skitstövel han kunde vara... Sorry, ligger ej för mig... Jag är ju en sån där osmaklig människa...

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev borje222:

 

Aha... Du tänker så, först en sorgeperiod, sedan tala om vilken skitstövel han kunde vara... Sorry, ligger ej för mig... Jag är ju en sån där osmaklig människa...

 

Mvh. borje222

Nej, så tänkte jag inte. Jag tänkte att när typ Hitler dog så hade jag inte haft några problem att håna honom jag skulle även pissa på hans grav om det var möjligt. Det är lite så jag tänkte. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev wUThai:

Nej, så tänkte jag inte. Jag tänkte att när typ Hitler dog så hade jag inte haft några problem att håna honom jag skulle även pissa på hans grav om det var möjligt. Det är lite så jag tänkte. 

 

Haha... Vi släpper det där, tyckte inte om fanstyget och fin i kanten kommer jag aldrig att bli...:D

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev borje222:

 

Haha... Vi släpper det där, tyckte inte om fanstyget och fin i kanten kommer jag aldrig att bli...:D

 

Mvh. borje222

Jag gillar inte heller hans musik och jag är inte heller fin i kanten av mig. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Lotta Engberg, Christer Sjögren, Harpo, Tommy Körberg, Johannes Brost, Kicki Danielsson  skapade väl alla skandalrubriker? Mick Jagger satte väl på David Bowie vid mot tillfälle  å hade vi inte en manlig Bernadotte som gillade snopp?

Alla gör dumheter, ALLA. Även du min Brutus, så vem är du att döma?

 

Ssv. dom som inte e riktigt säkra på sin sexualitet är oftast dom som e dom värsta homofoberna.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev borje222:

Har ni tanter syjunta..? Ska ej störa mer då ni verkar ha mysigt...:D

 

Mvh. borje222 den förskräcklige

 Nu ska du inte vara sån Börje. Sätt dig i bilen smygsurfa lite bögporr så blir det man av dig med! Du vet väl att Gay is the new straight! 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev borje222:

Har ni tanter syjunta..? Ska ej störa mer då ni verkar ha mysigt...:D

 

Mvh. borje222 den Homofobiske... 

 

Ähh ta det inte så jäkla allvarligt, du får vara bög eller homofob bäst du vill, jag gillar dej ändå..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...