Jump to content
IGNORERAD

Fira Nyår i Pattaya

HajKaj

Recommended Posts

Jaha då är det snart dags att starta planeringen av nyårsfirandet. Förra året var ju ( enligt mig ) en total kattastrof då jag var på Siambylla...

Det här året skulle man vilja ha lite tipps på seriösa ställen med bra mat och trevligt folk. ( det var trevligt folk förra året)

Så kom med förslag alla ni som är i Pattaya eller är på väg ner över nyår.

Tack på förhand / Hasse

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

Jaha då är det snart dags att starta planeringen av nyårsfirandet. Förra året var ju ( enligt mig ) en total kattastrof då jag var på Siambylla...

Det här året skulle man vilja ha lite tipps på seriösa ställen med bra mat och trevligt folk. ( det var trevligt folk förra året)

Tack på förhand / Hasse

Jag rekommenderar Beergarden. Helt ok mat och riktigt bra utsikt när dom börja skjuta raketer! Bilden är från 2014/2015.

00ef3294e8d4aa351e08db2c23115fe1.jpg

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Dela på andra sajter

Inga raketer denna gång :( kungens sorgeperiod...

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev HajKaj:

Tack på förhand / Hasse

Horizon Rooftop Bar är väl bästa valet lite sent att boka bord men  du kan ju kolla med dom.

http://www.Bangkok.com/Pattaya/horizon-rooftop-bar-hilton-Pattaya.htm

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Hade rätt trevligt på tak terrassen på Intimate hotel för 2 år sedan. Köpte biljett på Tim bar.

10885336_869035546492355_8856868851531241023_n.jpg

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Walking Street! Alltid mycket folk och bra drag. Lite innan midnatt går man antingen ut på Marine Discos terrass eller om man är på gatan så går man in under och ut på lilla piren bakom Marine. Där har man fri sikt. Men blir väl inga fyrverkerier i år, så kanske inte ett så bra tips just i år... :beat_plaster:

WP_20140101_00_05_35_Pro.jpg

Dela på andra sajter

ja...finns nåra läckra nyårsmenuer gör det....

personligen...jag bor i stan så party i samma klass som detta är jag med oftare än man tror, hehe
och inga fyrverk...känns som en ovanligare lördag men inte nyår känsla liksom...

Kan nog bli kul ändå, har en plnasreare på t just nu.... ;-)

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev leifen:

Inga raketer denna gång :( kungens sorgeperiod...

Förhoppningsvis inga smällare heller. :)

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Nemo:

Förhoppningsvis inga smällare heller. :)

Har du flyttat till Pattaya eller vill du bara få folk att tro det ?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Har du flyttat till Pattaya eller vill du bara få folk att tro det ?

Är du dum i huvudet på riktigt? Den där regeln om fyrverkerier gäller väl i hela landet, eller skulle den vara nåt speciellt för Pattaya?  Varför bryr du dig så mycket om ifall jag bor, har varit eller är i Pattaya?   Hur är det i Uppsala föresten?

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Nemo:

Är du dum i huvudet på riktigt? Den där regeln om fyrverkerier gäller väl i hela landet, eller skulle den vara nåt speciellt för Pattaya?  Varför bryr du dig så mycket om ifall jag bor, har varit eller är i Pattaya?   Hur är det i Uppsala föresten?

Läs tråd titeln Pucko

Du var ju jävligt intresserad av var jag bodde i en annan tråd och mina surfvanor.

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Läs tråd titeln Pucko

Du var ju jävligt intresserad av var jag bodde i en annan tråd och mina surfvanor.

Jag citerade ett ilägg ang fyrverkeri och hoppades att det även gällde smällare (antar att regeln gäller för hela landet). Förstår inte att du tycker det var nåt märkvärdigt med det.

Ditt boende  kan jag ju knappast bry mig om, under en sten kanske?

Dela på andra sajter

tack för de förslag jag fick och att det iaf tog 20 timmar innan tråden spårade ur.

'

Skiter i detta nu. Så kan ni svamla bäst faaan ni vill om vem som bor vart.

Over and out !!

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nemo:

Jag citerade ett ilägg ang fyrverkeri och hoppades att det även gällde smällare (antar att regeln gäller för hela landet). Förstår inte att du tycker det var nåt märkvärdigt med det.

Ditt boende  kan jag ju knappast bry mig om, under en sten kanske?

Är du senildement också förutom korkad eftersom du tydligen inte kommer ihåg vad du skrivit i en annan tråd ?

Å andra sidan svamlar du i så många trådar så du har svårt att komma ihåg vad du skrivit.   

Nog om detta för att inte förstöra HajKaj´s tråd mer

Ändrades av Kenneth4618

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

I Phi Phi 2003¨2004 så fick jag dyka under bordet en gång.

Tror att det var hemmagjorda raketer för många dök i backen istället för upp.

Har dock inget och tillföra i tråden för dagsläget.

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev matz:

Nu ska ni inte träta pojkar för imorgon är det julafton å du kommer tomten till dom snälla barnen :39:

/matz

Då får jag allt och ni andra inget;)

Är barn i sinnet eller hur fungerar det nu?

Får analysera detta.

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...