Jump to content
IGNORERAD

Kampanj mot motorcykelkörande barn i Thailand


MPR Nyheter

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev wUThai:

Självklart släpper man iväg sina barn som måste GÅ på stora vägen till skolan som ligger 40 minuters gångväg om inte mer. Det ska jag genast tala om för dom! Att låta barnen köra moppe eller gå är lika illa men har man inget val så blir ju valet moped. Det var inte för inte som jag sa att man då måste erbjuda skolskjuts.  

Erbjuds inte skolskjuts överallt i Thailand ?

Här i byn erbjuds det till samtliga skolor .

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 269
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • frogfish

    19

  • Boa52

    19

  • Tallviking

    17

  • Kenneth4618

    17

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

28 minuter sedan, skrev kalasbullen:

Nu är det ju inte precis Nemo som klagar och ojjar sig över andras inlägg.

Det är ju bland annat du Kenneth.

Jag förstår att du gillar Nemos inlägg då ni säkert ligger på samma nivå mentalt

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Boa52:

Tusan, en fredags tråd är inte nödvändig ni sköter det så bra ändå, halleluja

Du har ju dina ljusa stunder herr Boa.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Jag förstår att du gillar Nemos inlägg då ni säkert ligger på samma nivå mentalt

Ja det är lätt att gilla inlägg som har lite "glimten i ögat" och som inte är otrevliga när någon tycker annorlunda.

Ser man på det på det viset ligger du i dyn som en slamkrypare. Ja om det skulle vara prat om nivå då.

Ändrades av kalasbullen
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev kalasbullen:

Ja det är lätt att gilla inlägg som har lite "glimten i ögat" och som inte är otrevliga när någon tycker annorlunda.

Ser man på det på det viset ligger du i dyn som en slamkrypare. Ja om det skulle vara prat om nivå då.

Som sagt :big_smile:

 

Till skillnad mot dig har jag bjudit på en jäkla massa bilder och berättelser från våra resor och liv sedan 2005. Och innan dess på Thaitjejer

Dessutom har vi varit på en massa tillställningar och träffat 100 tals medlemmar i verkliga livet

Nemo har inte bjudit på ett skit förutom dåliga kommentarer om andras inlägg och bilder.

 

Och du då som kommer in som ny medlem och genast utser dig själv till någon jävla inläggspolis

Skärp dig

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Som sagt :big_smile:

 

Till skillnad mot dig har jag bjudit på en jäkla massa bilder och berättelser från våra resor och liv sedan 2005. Och innan dess på Thaitjejer

Dessutom har vi varit på en massa tillställningar och träffat 100 tals medlemmar i verkliga livet

Nemo har inte bjudit på ett skit förutom dåliga kommentarer om andras inlägg och bilder.

 

Och du då som kommer in som ny medlem och genast utser dig själv till någon jävla inläggspolis

Skärp dig

Dom du har träffat verkar inte gilla dej för du får inte några karma från nån, tycker kalasbullen har bra inlägg, med glimten i ögat, det har inte du tyvärr

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Som sagt :big_smile:

 

Till skillnad mot dig har jag bjudit på en jäkla massa bilder och berättelser från våra resor och liv sedan 2005. Och innan dess på Thaitjejer

Dessutom har vi varit på en massa tillställningar och träffat 100 tals medlemmar i verkliga livet

Nemo har inte bjudit på ett skit förutom dåliga kommentarer om andras inlägg och bilder.

 

Och du då som kommer in som ny medlem och genast utser dig själv till någon jävla inläggspolis

Skärp dig

Om man uppfyller dom kriterierna så är det ok att vara otrevlig? Jag har med bjudit på bilder och träffat en del medlemmar. Nemo, kan väl vara lite smådryg men det kvittar väl? Bara för att man är medlem på ett forum så är det väl inget krav att man måste lägga ut bilder och träffa medlemmar irl?

 

Du får väl lägga han i spamfiltret då som alla andra kärringar som inte tål att bli behandlade likadant som dom behandlar andra. Det är ju lite av spelets regler.. ge man så får man vara beredd att ta emot också. Det om nåt vore ett krav när man blir medlem på ett forum. 

 

Nu vet jag inte om du ser detta inlägget? Jag förmodar att jag är i ditt spamfilter också!?:mdr:

 

/filtermannen

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Dom du har träffat verkar inte gilla dej för du får inte några karma från nån, tycker kalasbullen har bra inlägg, med glimten i ögat, det har inte du tyvärr

Jag har träffat Kenneth senast på V-Götaträffen i somras,en mycket trevlig karl tycker jag,som dessutom har bjudit på mycket trevliga bilder genom åren.

Han är inget "troll" som vissa mobbare här är.Om dessa troll visade sitt ansikte och inte gjorde någon hemlighet av var dom bodde,skulle många hålla käften fortsättningsvis.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev B747:

Jag har träffat Kenneth senast på V-Götaträffen i somras,en mycket trevlig karl tycker jag,som dessutom har bjudit på mycket trevliga bilder genom åren.

Han är inget "troll" som vissa mobbare här är.Om dessa troll visade sitt ansikte och inte gjorde någon hemlighet av var dom bodde,skulle många hålla käften fortsättningsvis.

Har varit ute och "cyklat" igen? Hahaha!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev wUThai:

Har varit ute och "cyklat" igen? Hahaha!

Nej.Jag kör min Ockelbo "pistvaktsskoter"för helvete.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Boa52:

Dom du har träffat verkar inte gilla dej för du får inte några karma från nån, tycker kalasbullen har bra inlägg, med glimten i ögat, det har inte du tyvärr

 

14 minuter sedan, skrev Boa52:

Dom du har träffat verkar inte gilla dej för du får inte några karma från nån, tycker kalasbullen har bra inlägg, med glimten i ögat, det har inte du tyvärr

Som vanligt vet du inte vad du yrar om 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev B747:

Nej.Jag kör min Ockelbo "pistvaktsskoter"för helvete.

Om du säger det är en trevlig karl säger inget. Titta på hur alla här på MPR tyker alldrig nåt karma. I din fyllevärld är väl alla trevliga och bra.

Vilken pub sitter du på nu

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Om du säger det är en trevlig karl säger inget. Titta på hur alla här på MPR tyker alldrig nåt karma. I din fyllevärld är väl alla trevliga och bra.

Vilken pub sitter du på nu

Har du börjat dricka träsprit nu också ?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Boa52:

Om du säger det är en trevlig karl säger inget. Titta på hur alla här på MPR tyker alldrig nåt karma. I din fyllevärld är väl alla trevliga och bra.

Vilken pub sitter du på nu

Har du glömt din fredagstråd? Börjar rangla lite.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Har du börjat dricka träsprit nu också ?

Det säger väl allt om dina tankar och hur du läser inläggena

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev frason:

Har du glömt din fredagstråd? Börjar rangla lite.

klart jag ranglar ni kan ju inte hålla er till ämnet, skitsnak

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Boa52:

Det säger väl allt om dina tankar och hur du läser inläggena

Nu fick du ett karma av din beundrare Boa  ca 117000 till så är du ikapp ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Boa52:

klart jag ranglar ni kan ju inte hålla er till ämnet, skitsnak

Vilket ämne?

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Nu fick du ett karma av din beundrare Boa  ca 117000 till så är du ikapp ;)

har det varit så många fyllskallar och idi*ter på forumet förut, tror inte det så du fått nåt karma.

2 minuter sedan, skrev frason:

Vilket ämne?

 

2 minuter sedan, skrev frason:

Vilket ämne?

Sista tiden har du fått noll kanske du fått förut för en 10 år sen, åldern kanske. fel inte till dej utan 4618

Ändrades av Boa52
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Sista tiden har du fått noll kanske du fått förut för en 10 år sen, åldern kanske

:waaaht:

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
4 timmar sedan, skrev Khemmarat:

Erbjuds inte skolskjuts överallt i Thailand ?

Här i byn erbjuds det till samtliga skolor .

Hej

Finns det som i vårt fall en egen skola i byn är det mig veterligen inte gratis att låta transportera sina barn till en annan skola.

Men saknas det en skola i byn blir man kanske körd gratis till närmaste skola.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

54 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Nu fick du ett karma av din beundrare Boa  ca 117000 till så är du ikapp ;)

Oh,mest karma är lyckligast eller vad. Men herrejösses!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev kalasbullen:

Oh,mest karma är lyckligast eller vad. Men herrejösses!

Nej var skrev jag det ?

Svarade bara på din idols inlägg om att jag inte hade fått något

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...