Jump to content
IGNORERAD

Mall of Scandinavia, ere nåt att ha?

Tommy

Recommended Posts

13 minuter sedan, skrev frason:

Ligger lite skräp kvar och hotellet.

Får dom inte dit något liknande ICA Maxi så lär ju övriga verksamheter dö ut ganska snabbt. 

Dela på andra sajter

• Svar 50
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Tommy

8

• HuaHindinnge

8

• Knasen

7

• Kenneth4618

4

Mest aktiva i denna tråd

Precis nyss, skrev Raggmunken:

Får dom inte dit något liknande ICA Maxi så lär ju övriga verksamheter dö ut ganska snabbt. 

Flesta andra slår igen tror jag, Stadium har redan gjort det gissar jag, var utförsäljning när jag var där för en månad sen.

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev frason:

Flesta andra slår igen tror jag, Stadium har redan gjort det gissar jag, var utförsäljning när jag var där för en månad sen.

Synd om detta i mitt tycke fina köpcentrum! När jag bodde i Sigtuna i fem år så var det min favorit, men man såg redan då att det var kämpigt för många som hade butiker där, likadant i Märsta centrum!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev rolba:

Han har ju Valbo köpcentrum att jämföra med. Norrlands största turistattraktion. :-)

Tveksamt om det ska räknas till norrland öht...

Mvh Hobbe 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev hobbe:

Tveksamt om det ska räknas till norrland öht...

Mvh Hobbe 

Ja se dessa sörlänningar som försöker kalla sig norrlänningar :whoco5: 

Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Raggmunken:

Ja se dessa sörlänningar som försöker kalla sig norrlänningar :whoco5: 

Jaha ...............

Mvh Hobbe 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev hobbe:

Jaha ...............

Mvh Hobbe 

Tshoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Dela på andra sajter

Allt norr om Dalälven är Norrland

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev swedenfarang:

Personligen tycker jag jag inte om stället. Många dyra butiker och ingen food court. En hel del restauranger. Finns ett par asiatiska med kass mat de gånger vi provat. Ingen renodlad thai. Stället i sig är väl fräscht och så men jag tycker nästan vilken Central mall i Thailand slår Scandinavian Mall. Skulle rekommendera Kista  Galleria några kilometer därifrån. Bra food court och helt okej shopping. Frugan föredrar Kista.

Tackar, jo visst frugan tycker att Sverige är lite primitivt, skulle Gallerian i Sthlm centrum eller Östra Nordstan i Gbg vara nåt att skriva hem om... Knappast, gallerian har åtminstone en Dunkin Donut.

Kanske kan besöka både Kista Gallerian och MoS.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Tommy:

Tackar, jo visst frugan tycker att Sverige är lite primitivt, skulle Gallerian i Sthlm centrum eller Östra Nordstan i Gbg vara nåt att skriva hem om... Knappast, gallerian har åtminstone en Dunkin Donut.

Kanske kan besöka både Kista Gallerian och MoS.

MVH Tommy

Gallerian i STHLM centrum är under ombyggnad. 

Dela på andra sajter

Ta med damen till Sjöfartsmuseumet istället ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Gallerian i STHLM centrum är under ombyggnad. 

Fan åkte dit i Augusti för att handla lite donuts, då hade de börjat greja men det var fortfarande öppet.

Fast varför åka till Sthlm för att shoppa, vi har ju ALLUM i Partille, och snart får Rusta och Jula konkurrens av korvförsäljaren Biltema samt en Gigantisk Elgigant, det blir skönt då behöver jag aldrig åka till grannkommunen, Gbg, igen!

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Tommy:

Fan åkte dit i Augusti för att handla lite donuts, då hade de börjat greja men det var fortfarande öppet.

Fast varför åka till Sthlm för att shoppa, vi har ju ALLUM i Partille, och snart får Rusta och Jula konkurrens av korvförsäljaren Biltema samt en Gigantisk Elgigant, det blir skönt då behöver jag aldrig åka till grannkommunen, Gbg, igen!

MVH Tommy

Ni kanske ska äta på Thai restaurang i Tokholm?

Eller KK, kungens kurva, eller SKHLM.

Ändrades av HuaHindinnge
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Allt norr om Dalälven är Norrland

Allt norr om Norrtull är vita områden på kartan !!

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Ni kanske ska äta på Thai restaurang i Tokholm?

Eller KK, kungens kurva, eller SKHLM.

Tillbringar flera timmar varje dag på Sveriges bästa Thairestaurang, i alla fall vad gäller smaken på maten som serveras, men det är ju alltid intressant att kolla vad konkurrenterna har för sej?

MVH Tommy

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Tommy:

Tillbringar flera timmar varje dag på Sveriges bästa Thairestaurang, i alla fall vad gäller smaken på maten som serveras, men det är ju alltid intressant att kolla vad konkurrenterna har för sej?

MVH Tommy

Mig hava förstå det. Därav min kommentar. 

Dela på andra sajter

Förresten, var kan man hitta den däringa Sorunda korven, "Hyfsat stark" eller nåt liknande?

MVH Tommy

Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev Tommy:

Förresten, var kan man hitta den däringa Sorunda korven, "Hyfsat stark" eller nåt liknande?

MVH Tommy

Vilken väg tar du till Stockholm/Arlanda 

Tar du vägen över Uppsala så finns den korven på City Gross där 55:an går på E4 + att det finns en Thai Wok där som är helt suverän. 

Nackdelen är att man får äta i bilen när det är kallt. Gränby centrum ligger i det området också

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Vilken väg tar du till Stockholm/Arlanda 

Tar du vägen över Uppsala så finns den korven på City Gross där 55:an går på E4 + att det finns en Thai Wok där som är helt suverän. 

Nackdelen är att man får äta i bilen när det är kallt. Gränby centrum ligger i det området också

Gränby Centrum har ju efter ombyggnaden för ett par år sedan blivit gigantiskt i Uppsala-mått mätt :thumbsup: 

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Raggmunken:

Gränby Centrum har ju efter ombyggnaden för ett par år sedan blivit gigantiskt i Uppsala-mått mätt :thumbsup: 

Den har till och med en food court numera

http://granbystaden.se/butiker

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Skojade bara, men inte är den väl så stark?

Ett par sådana med bröd funkar fint som kvällsmål.

MVH Tommy

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...