Knasen Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 13 minuter sedan, skrev frason: Ligger lite skräp kvar och hotellet. Får dom inte dit något liknande ICA Maxi så lär ju övriga verksamheter dö ut ganska snabbt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 Precis nyss, skrev Raggmunken: Får dom inte dit något liknande ICA Maxi så lär ju övriga verksamheter dö ut ganska snabbt. Flesta andra slår igen tror jag, Stadium har redan gjort det gissar jag, var utförsäljning när jag var där för en månad sen. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 1 timme sedan, skrev frason: Flesta andra slår igen tror jag, Stadium har redan gjort det gissar jag, var utförsäljning när jag var där för en månad sen. Synd om detta i mitt tycke fina köpcentrum! När jag bodde i Sigtuna i fem år så var det min favorit, men man såg redan då att det var kämpigt för många som hade butiker där, likadant i Märsta centrum! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 8 timmar sedan, skrev rolba: Han har ju Valbo köpcentrum att jämföra med. Norrlands största turistattraktion. Tveksamt om det ska räknas till norrland öht... Mvh Hobbe Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 11 minuter sedan, skrev hobbe: Tveksamt om det ska räknas till norrland öht... Mvh Hobbe Ja se dessa sörlänningar som försöker kalla sig norrlänningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 14 minuter sedan, skrev Raggmunken: Ja se dessa sörlänningar som försöker kalla sig norrlänningar Jaha ............... Mvh Hobbe Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 37 minuter sedan, skrev hobbe: Jaha ............... Mvh Hobbe Tshoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 Allt norr om Dalälven är Norrland “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 16, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 16, 2016 23 timmar sedan, skrev swedenfarang: Personligen tycker jag jag inte om stället. Många dyra butiker och ingen food court. En hel del restauranger. Finns ett par asiatiska med kass mat de gånger vi provat. Ingen renodlad thai. Stället i sig är väl fräscht och så men jag tycker nästan vilken Central mall i Thailand slår Scandinavian Mall. Skulle rekommendera Kista Galleria några kilometer därifrån. Bra food court och helt okej shopping. Frugan föredrar Kista. Tackar, jo visst frugan tycker att Sverige är lite primitivt, skulle Gallerian i Sthlm centrum eller Östra Nordstan i Gbg vara nåt att skriva hem om... Knappast, gallerian har åtminstone en Dunkin Donut. Kanske kan besöka både Kista Gallerian och MoS. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 2 minuter sedan, skrev Tommy: Tackar, jo visst frugan tycker att Sverige är lite primitivt, skulle Gallerian i Sthlm centrum eller Östra Nordstan i Gbg vara nåt att skriva hem om... Knappast, gallerian har åtminstone en Dunkin Donut. Kanske kan besöka både Kista Gallerian och MoS. MVH Tommy Gallerian i STHLM centrum är under ombyggnad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 Ta med damen till Sjöfartsmuseumet istället “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 16, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 16, 2016 (ändrad) 14 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Gallerian i STHLM centrum är under ombyggnad. Fan åkte dit i Augusti för att handla lite donuts, då hade de börjat greja men det var fortfarande öppet. Fast varför åka till Sthlm för att shoppa, vi har ju ALLUM i Partille, och snart får Rusta och Jula konkurrens av korvförsäljaren Biltema samt en Gigantisk Elgigant, det blir skönt då behöver jag aldrig åka till grannkommunen, Gbg, igen! MVH Tommy Ändrades November 16, 2016 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 (ändrad) 16 minuter sedan, skrev Tommy: Fan åkte dit i Augusti för att handla lite donuts, då hade de börjat greja men det var fortfarande öppet. Fast varför åka till Sthlm för att shoppa, vi har ju ALLUM i Partille, och snart får Rusta och Jula konkurrens av korvförsäljaren Biltema samt en Gigantisk Elgigant, det blir skönt då behöver jag aldrig åka till grannkommunen, Gbg, igen! MVH Tommy Ni kanske ska äta på Thai restaurang i Tokholm? Eller KK, kungens kurva, eller SKHLM. Ändrades November 16, 2016 av HuaHindinnge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Allt norr om Dalälven är Norrland Allt norr om Norrtull är vita områden på kartan !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 16, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 16, 2016 12 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Ni kanske ska äta på Thai restaurang i Tokholm? Eller KK, kungens kurva, eller SKHLM. Tillbringar flera timmar varje dag på Sveriges bästa Thairestaurang, i alla fall vad gäller smaken på maten som serveras, men det är ju alltid intressant att kolla vad konkurrenterna har för sej? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 1 minut sedan, skrev Tommy: Tillbringar flera timmar varje dag på Sveriges bästa Thairestaurang, i alla fall vad gäller smaken på maten som serveras, men det är ju alltid intressant att kolla vad konkurrenterna har för sej? MVH Tommy Mig hava förstå det. Därav min kommentar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 16, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 16, 2016 Förresten, var kan man hitta den däringa Sorunda korven, "Hyfsat stark" eller nåt liknande? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 5 minuter sedan, skrev Tommy: Förresten, var kan man hitta den däringa Sorunda korven, "Hyfsat stark" eller nåt liknande? MVH Tommy Djävulsk hot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 29 minuter sedan, skrev Tommy: Förresten, var kan man hitta den däringa Sorunda korven, "Hyfsat stark" eller nåt liknande? MVH Tommy Vilken väg tar du till Stockholm/Arlanda Tar du vägen över Uppsala så finns den korven på City Gross där 55:an går på E4 + att det finns en Thai Wok där som är helt suverän. Nackdelen är att man får äta i bilen när det är kallt. Gränby centrum ligger i det området också “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 10 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Vilken väg tar du till Stockholm/Arlanda Tar du vägen över Uppsala så finns den korven på City Gross där 55:an går på E4 + att det finns en Thai Wok där som är helt suverän. Nackdelen är att man får äta i bilen när det är kallt. Gränby centrum ligger i det området också Gränby Centrum har ju efter ombyggnaden för ett par år sedan blivit gigantiskt i Uppsala-mått mätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 7 minuter sedan, skrev Raggmunken: Gränby Centrum har ju efter ombyggnaden för ett par år sedan blivit gigantiskt i Uppsala-mått mätt Den har till och med en food court numera http://granbystaden.se/butiker “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Den har till och med en food court numera http://granbystaden.se/butiker Det var fan på tiden.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 17, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 17, 2016 5 timmar sedan, skrev HuaHindinnge: Djävulsk hot Skojade bara, men inte är den väl så stark? Ett par sådana med bröd funkar fint som kvällsmål. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd November 17, 2016 Dela Inlagd November 17, 2016 Fyfan för shopping malls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 17, 2016 Dela Inlagd November 17, 2016 Gränsen till Norrland går vid Lapplands Väsby.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu