Jump to content
IGNORERAD

Svensk teknik & design till Thailand.


janne_h

Recommended Posts

Det handlar ju om att inläggen i sig är off topic. Jag skapade inte denna tråden för att diskutera huruvida mina kunskaper i svetsning är rätt. Om du vill diskutera detta är det ju bara att skapa en tråd om detta.
Alla sidor om detta gör ju att den blir ganska ointressant att läsa för någon som är intresserad av trådens ämne på grund av allt spam. Därav bad jag någon moderator ta bort det eller flytta det. Jag har inget emot diskussionen som så. Bara att den hamnat i fel tråd.


Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 190
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • janne_h

    58

  • HuaHindinnge

    26

  • kalasbullen

    16

  • B747

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 timme sedan, skrev HuaHindinnge:

Jo men visst. Men i ett inlägg bad han moderaterna ta bort inlägg från detta. Rensa bort skräp.

 

Missade det. 

Link to comment
Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev janne_h:

Det handlar ju om att inläggen i sig är off topic. Jag skapade inte denna tråden för att diskutera huruvida mina kunskaper i svetsning är rätt. Om du vill diskutera detta är det ju bara att skapa en tråd om detta.
Alla sidor om detta gör ju att den blir ganska ointressant att läsa för någon som är intresserad av trådens ämne på grund av allt spam. Därav bad jag någon moderator ta bort det eller flytta det. Jag har inget emot diskussionen som så. Bara att den hamnat i fel tråd.


Skickat från min SM-N910F via Tapatalk
 

Allt handlar mera om den svenska avundsjukan, Någon har lyckats med något då ska man trycka ner personen.

Tyvärr Svenska är dåliga på att berömma någon att ge uppskattning och vara glad med den som har lyckats.

Vi är dåliga på att skryta om vad vi har åstadkommit i rädsla om att bli utpekad som översittare.

Vi är dåliga att berätta om misslyckande för de sprider sig skadeglädje.

Jantelagen tyvärr lever kvar.

Jag är glad att folk lyckats med det de håller på med och jag blir ledsen om de misslyckats. 

Så uppmaning till alla GE FAN I ATT TRYCKA NER DOM SOM VILL NÅGOT MED SINA LIV OCH SOM LYCKATS.

Skratta inte åt de som misslyckats. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Är som jag alltid sagt och förespråkat. Rätt man på rätt plats.

janne_h står för ideerna och utvecklingen men några andra sköter klandret och skitsnacket:D

Ni känner väl till jantelagen

Kan bli intressant att se hur länge janne_h får vara ensam på täppan - 1 eller 2 veckor eller t.o.m. kanske någon månad?

Gäller att ta så bra betalt att inte övriga "rörisar" blir avundsjuka för då är risken stor att jannes spolbil råkar ut för en oförklarlig olycka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt handlar mera om den svenska avundsjukan, Någon har lyckats med något då ska man trycka ner personen.

Tyvärr Svenska är dåliga på att berömma någon att ge uppskattning och vara glad med den som har lyckats.

Vi är dåliga på att skryta om vad vi har åstadkommit i rädsla om att bli utpekad som översittare.

Vi är dåliga att berätta om misslyckande för de sprider sig skadeglädje.

Jantelagen tyvärr lever kvar.

Jag är glad att folk lyckats med det de håller på med och jag blir ledsen om de misslyckats. 

Så uppmaning till alla GE FAN I ATT TRYCKA NER DOM SOM VILL NÅGOT MED SINA LIV OCH SOM LYCKATS.

Skratta inte åt de som misslyckats. 



Framför allt så är det finare i sverige att vinna på lotto än att ärligt förtjäna sina pengaar genom hårt arbete.
Förr om åren fick jag gliringar från vissa som var avundsjuka på att jag åkte längre tidr till Thailand. Och dom själva hade inte råd att åka hit ens på vanlig semester
Vad dom inte reflektede över var att dom slösade bort sin lön på krogen varje helg. Vilket gjorde att ekonomin inte tillät annat levverne. Medans jag slet dygnet runt och för att få råd till detta.

Den som bara tittar på resultatet, och tror att framgång kommer enkelt förstår helt enkelt inte vilket hårt jobb som ligger bakom varje framgång.
Jag har levt med det här projektet samtidigt som jag leder ett svenskt företag på distans i princip dygnet runt. Och det tror fan att jag blir stolt över all beröm man får för något man slitit så hårt med för att uppnå.
Hade jag inte haft en så bra och förstående fru som är mitt stöd i detta projekt och all affärsverksamhet jag driver så skulle det aldrig lyckas.
Folk kanske retar sig på min envishet. Men då ska man även ha i åtanke att det är en av den viktigaste ingredienserna till mina framgångar. Jag ger helt enkelt inte upp imnan jag nått den framgång jag förutsatt mig att lyckas med. Och det fungerar!

Skickat från min SM-T310 via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev janne_h:

 


Framför allt så är det finare i sverige att vinna på lotto än att ärligt förtjäna sina pengaar genom hårt arbete.
Förr om åren fick jag gliringar från vissa som var avundsjuka på att jag åkte längre tidr till Thailand. Och dom själva hade inte råd att åka hit ens på vanlig semester
Vad dom inte reflektede över var att dom slösade bort sin lön på krogen varje helg. Vilket gjorde att ekonomin inte tillät annat levverne. Medans jag slet dygnet runt och för att få råd till detta.

Den som bara tittar på resultatet, och tror att framgång kommer enkelt förstår helt enkelt inte vilket hårt jobb som ligger bakom varje framgång.
Jag har levt med det här projektet samtidigt som jag leder ett svenskt företag på distans i princip dygnet runt. Och det tror fan att jag blir stolt över all beröm man får för något man slitit så hårt med för att uppnå.
Hade jag inte haft en så bra och förstående fru som är mitt stöd i detta projekt och all affärsverksamhet jag driver så skulle det aldrig lyckas.
Folk kanske retar sig på min envishet. Men då ska man även ha i åtanke att det är en av den viktigaste ingredienserna till mina framgångar. Jag ger helt enkelt inte upp imnan jag nått den framgång jag förutsatt mig att lyckas med. Och det fungerar!

Skickat från min SM-T310 via Tapatalk
 

 

Exakt, Det gäller att ge järnet. Manna ramlar inte från himmelen.

Önskar dig lycka till med alla dina projekt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är som jag alltid sagt och förespråkat. Rätt man på rätt plats.

janne_h står för ideerna och utvecklingen men några andra sköter klandret och skitsnacket[emoji3]

Ni känner väl till jantelagen

Kan bli intressant att se hur länge janne_h får vara ensam på täppan - 1 eller 2 veckor eller t.o.m. kanske någon månad?

Gäller att ta så bra betalt att inte övriga "rörisar" blir avundsjuka för då är risken stor att jannes spolbil råkar ut för en oförklarlig olycka.



Tack Evert!
Ditt och många andras stöd. Det värmer!
Tack allihopa ingen nämnd ingen glömd.

Skickat från min SM-T310 via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
On 2016-11-19 at 19:22, skrev HuaHindinnge:

Jaaaa. @janne_h & @Boa52 & @broder tuk tuk klubben.

 

 

Näää. Nu är jag lite onykter. Äntligen.

 

Angående mitt mobbingdrev så tycker jag väl att dom lugnat ner sig ganska rejält på sistone.

 

Men det kan ju bero på att jag tvingats sluta skriva sanningar.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Angående mitt mobbingdrev så tycker jag väl att dom lugnat ner sig ganska rejält på sistone.

 

Men det kan ju bero på att jag tvingats sluta skriva sanningar.

 

BTT

 

Ja dina "sanningar" är ju inte mycket att hänga i julgran...

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
12 timmar sedan, skrev Raggmunken:

 

Ja dina "sanningar" är ju inte mycket att hänga i julgran...

 

Nej mest på grund av att dom lockar fram dåliga samveten.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Angående mitt mobbingdrev så tycker jag väl att dom lugnat ner sig ganska rejält på sistone.

 

Men det kan ju bero på att jag tvingats sluta skriva sanningar.

 

BTT

 

Nu är ju inte google riktigt sanningen i verkligheten :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Nej mest på grund av att dom lockar fram dåliga samveten.

 

BTT

 

Jag skulle också få dåligt samvete om jag likt dig skröt om hur du sätter på 16-åringar, drogar ner tjejer för att dom ska få sova över eller gett fan i att anmäla pedofili för att att man anser att Pattaya är någon form av "free haven" för pedofiler. 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
8 timmar sedan, skrev Raggmunken:

 

Jag skulle också få dåligt samvete om jag likt dig skröt om hur du sätter på 16-åringar, drogar ner tjejer för att dom ska få sova över eller gett fan i att anmäla pedofili för att att man anser att Pattaya är någon form av "free haven" för pedofiler. 

 

Du vet lika väl som jag vet att dom som raggar tjejer på Beach Road oftast inte har en aning om hur gamla tjejerna är och hur skulle dom kunna ha det när inte ens tjejerna själva vet vilket år dom är födda plus det faktum att väldigt många tjejer både från Kambodja och Thailand ofta ser yngre ut än vad dom i själva verket är.

 

Jag tror ju inte dom riktiga pedofilerna jagar öppet på ex Beach Road i Pattis.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Du vet lika väl som jag vet att dom som raggar tjejer på Beach Road oftast inte har en aning om hur gamla tjejerna är och hur skulle dom kunna ha det när inte ens tjejerna själva vet vilket år dom är födda plus det faktum att väldigt många tjejer både från Kambodja och Thailand ofta ser yngre ut än vad dom i själva verket är.

 

Jag tror ju inte dom riktiga pedofilerna jagar öppet på ex Beach Road i Pattis.

 

BTT

 

Med tanke på trådrubriken och som TS uppmanar jag dig att lägga ner nu. Detta är ingen bartråd .

Var är en moderator när man behöver dom som bäst att städa?

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev janne_h:

Var är en moderator när man behöver dom som bäst att städa?

 

Ser ingen anmälan.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Ser ingen anmälan.



Beror nog på att jag skriver från tapatalk.
Se detta som en anmälan mot meddelandet som off topic. Samt ett önskemål om borttagande av allt annat spam som ej berör tråd ämnet. Vad som klassas som spam låter jag er avgöra.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...