Jump to content
IGNORERAD

Svensk teknik & design till Thailand.


janne_h

Recommended Posts

6 minuter sedan, skrev janne_h:

 


Precis om man anser sig ha rätt så är det ju ingen anledning att erkänna sig ha fel bara för att ett drev säger så.
Dessutom är tekniken där man försöker att övertyga mig att jag har fel med diverse förolämpningar ganska dömd att misslyckas. Möjligtvis att man skapar poäng hos sina gelikar
Men det ändrar ju inte min hållning för det. Snarare att man lindar in sig själv i snubbel tråd.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk
 

 

Och det är just därför du borde byta signatur. Och det är du som lindar in dig själv i en snubbeltråd.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 190
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • janne_h

    58

  • HuaHindinnge

    26

  • kalasbullen

    16

  • B747

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag tycker att det är på gränsen till sjukt att inte kunna erkänna en enkel felskrivning.

Hur du tolkar saker och ting skiter jag faktiskt i,ha en bra kväll.



Nu kanske du inte ska hetsa upp dig för mycket. Om du backar tråden några sidor skrev jag faktisk att jag borde skrivit pinnsvetsen istället för pinnsvets. Dock i din iver att anklaga mig för diverse saker. Så kanske du borde bemöda dig med att läsa vad som skrivs. Dock handlar detta inte om att rättstavningen i min telefon skrivit fel form på ett ord. Utan diu retar upp dig på att jag inte erkänner mig ha fel i andra diskussioner bakåt i tiden.
Sjukligt var ordet. Glöm inte bort att jag försvarar mig bara mot era anklagelser som ni progressivt driver frammåt.
Om du hade varit mindre sjuklig så hade du släppt detta för länge sedan. Då det handlar om vad DU anklagar mig för.
Varför så sjuklig lust att driva detta??
Lägg ner så gör jag detsamma.
Knappast nånting som är livsavgörande vare sig för dig eller mig.

I övrigt om någon moderator läser detta så skulle det vara önskvärt om tråden rensas från diverse ot. Då tråden inte handlar om jag skrivit rätt eller fel ord.
Och jag vill kunna lägga in ytterligare bilder om vi utvecklar flera modeller utan att det ska solkas av ren rappakalja som är ot. Är någon intresserad får man gärna skapa en separat tråd om mina brister i svenska språket.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev janne_h:

 


Nu kanske du inte ska hetsa upp dig för mycket. Om du backar tråden några sidor skrev jag faktisk att jag borde skrivit pinnsvetsen istället för pinnsvets. Dock i din iver att anklaga mig för diverse saker. Så kanske du borde bemöda dig med att läsa vad som skrivs. Dock handlar detta inte om att rättstavningen i min telefon skrivit fel form på ett ord. Utan diu retar upp dig på att jag inte erkänner mig ha fel i andra diskussioner bakåt i tiden.
Sjukligt var ordet. Glöm inte bort att jag försvarar mig bara mot era anklagelser som ni progressivt driver frammåt.
Om du hade varit mindre sjuklig så hade du släppt detta för länge sedan. Då det handlar om vad DU anklagar mig för.
Varför så sjuklig lust att driva detta??
Lägg ner så gör jag detsamma.
Knappast nånting som är livsavgörande vare sig för dig eller mig.

I övrigt om någon moderator läser detta så skulle det vara önskvärt om tråden rensas från diverse ot. Då tråden inte handlar om jag skrivit rätt eller fel ord.
Och jag vill kunna lägga in ytterligare bilder om vi utvecklar flera modeller utan att det ska solkas av ren rappakalja som är ot. Är någon intresserad får man gärna skapa en separat tråd om mina brister i svenska språket.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk
 

 

Nu är det inte svenska språket som är bristen.

Men du vet väl att du kan skapa en egen grupp så blir du din egen moderatorer.

Öppen eller sluten grupp bestämmer du själv.

Om gruppen är sluten så bestämmer du vem som får bli medlem . 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev janne_h:

 


Nu kanske du inte ska hetsa upp dig för mycket. Om du backar tråden några sidor skrev jag faktisk att jag borde skrivit pinnsvetsen istället för pinnsvets. Dock i din iver att anklaga mig för diverse saker. Så kanske du borde bemöda dig med att läsa vad som skrivs. Dock handlar detta inte om att rättstavningen i min telefon skrivit fel form på ett ord. Utan diu retar upp dig på att jag inte erkänner mig ha fel i andra diskussioner bakåt i tiden.
Sjukligt var ordet. Glöm inte bort att jag försvarar mig bara mot era anklagelser som ni progressivt driver frammåt.
Om du hade varit mindre sjuklig så hade du släppt detta för länge sedan. Då det handlar om vad DU anklagar mig för.
Varför så sjuklig lust att driva detta??
Lägg ner så gör jag detsamma.
Knappast nånting som är livsavgörande vare sig för dig eller mig.

I övrigt om någon moderator läser detta så skulle det vara önskvärt om tråden rensas från diverse ot. Då tråden inte handlar om jag skrivit rätt eller fel ord.
Och jag vill kunna lägga in ytterligare bilder om vi utvecklar flera modeller utan att det ska solkas av ren rappakalja som är ot. Är någon intresserad får man gärna skapa en separat tråd om mina brister i svenska språket.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk
 

Men vad i hela friden svamlar du om? Detta har väl aldrig någonsin handlat om någon rättstavning,ej heller om några diskussioner bakåt i tiden. Detta är här och nu.

Och du,jag är inte det allra minsta upphetsad.

Ändrades av kalasbullen
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det inte svenska språket som är bristen.

Men du vet väl att du kan skapa en egen grupp så blir du din egen moderatorer.

Öppen eller sluten grupp bestämmer du själv.

Om gruppen är sluten så bestämmer du vem som får bli medlem . 


Dock är jag emot att jag själv ska bestämma ven som ska få vara med baserat på om "rätt" åsikter luftas. Då skulle jag utesluta dig. Vilket aldrig skulle komma på fråga bara för att någon inte delar min åsikt.


Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev janne_h:


Dock är jag emot att jag själv ska bestämma ven som ska få vara med baserat på om "rätt" åsikter luftas. Då skulle jag utesluta dig. Vilket aldrig skulle komma på fråga bara för att någon inte delar min åsikt.


Skickat från min SM-N910F via Tapatalk
 

En öppen grupp då. Du kan moderera som du vill och utesluter inte någon.

Link to comment
Dela på andra sajter

En öppen grupp då. Du kan moderera som du vill och utesluter inte någon.


Och vad skulle skillnaden vara mot att bara skapa en tråd.
Jag var emot grupper när dom infördes första gången, och är altjämt emot dom.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev janne_h:


Och vad skulle skillnaden vara mot att bara skapa en tråd.
Jag var emot grupper när dom infördes första gången, och är altjämt emot dom.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk
 

Skillnaden är att du kan moderera / städa  i trådarna i din grupp.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Visste väl att du skulle skriva ett svar i form av en novell.

Orkar inte läsa den. Eftersom jag fick en del karma för mitt inlägg så tycker fler än jag att det förhåller sig på det sättet.

Ett tips. Lär dig ta emot konstruktiv kritik.

Läs in lägget eller ge fan i att svara

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev apknug:

 


Ojojoj.... Hade alltid en full 25 litersdunk med kran liggande på hyllan i mitt jätteskafferi. Sen massor med essenser o bara att fylla på flaskorna i barskåpet allteftersom...

Synd att all privatimport har dödat denna trevliga tradition, iaf söder om Dalälven.


Sent from fiskebyn using Tapatalk HD

 

Inte undra på att du blev som du är

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Boa52:

Läs in lägget eller ge fan i att svara

Ja, du har vaknat. Orkar du vara med oss på forumet ikväll?

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Ja, du har vaknat. Orkar du vara med oss på forumet ikväll?

Ja, Jannes förklaringar runt svets problemet förstår då jag men ni som alldrig jobbat utan förmodligen läst på Google om svetsning

 Sen tycker många av er om att mobba nån, fan har ni inte nåt att göra, ni är värre än mobbing i småskolan.

Retas kan man men det ni gör ibland, fy . HUVA

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, Jannes förklaringar runt svets problemet förstår då jag men ni som alldrig jobbat utan förmodligen läst på Google om svetsning

 Sen tycker många av er om att mobba nån, fan har ni inte nåt att göra, ni är värre än mobbing i småskolan.

Retas kan man men det ni gör ibland, fy . HUVA

Ta nu inte ifrån dom glädjen att mobbas och glädja sig över att anmärka ord. Det är nog den enda glädje och kunskap dom har i livet. Det kan man bjuda på till dom förtappade som inte förstår bättre. :)

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev janne_h:

Ta nu inte ifrån dom glädjen att mobbas och glädja sig över att anmärka ord. Det är nog den enda glädje och kunskap dom har i livet. Det kan man bjuda på till dom förtappade som inte förstår bättre. :)

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

Jaaaa. @janne_h & @Boa52 & @broder tuk tuk klubben.

 

 

Näää. Nu är jag lite onykter. Äntligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

@janne_h jag uppskatar din humor att hålla igång denna tråd. Få som hade klarat. Att du saknar kunskap om svetsning men ändå driver vidare visar bara på din vilja att ha rätt och den kan vi aldrig ta ifrån dig. Kämpa på!!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev M33:

@janne_h jag uppskatar din humor att hålla igång denna tråd. Få som hade klarat. Att du saknar kunskap om svetsning men ändå driver vidare visar bara på din vilja att ha rätt och den kan vi aldrig ta ifrån dig. Kämpa på!!

Förbered dig på att mottaga ett pm / svar på 3 sidor som motbevisar din tes.

Link to comment
Dela på andra sajter

DET KUNGLIGA SVENSKA AVUNDSJUKAN!

 

Stå på dig Janne.

 

Önskar dig lycka till!

 

Bryr inte om klantisar.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Skillnaden är att du kan moderera / städa  i trådarna i din grupp.

 

Kanske det han är emot. Rätt färglöst att ha diskussion med speciellt utvalda personer som tycker exakt likadant, eller hur?  :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gick det med spolbilen??

Med vänlig hälsning Leadbelly


Det går bra intresset är enormt. Jag har tagit ledigt några dagar för att ladda batterierna uppe i yasothon. Min fru håller på med broschyrer för spolaggregatet just nu.
Och snart ska det visas upp för en massa höjdare.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

@janne_h jag uppskatar din humor att hålla igång denna tråd. Få som hade klarat. Att du saknar kunskap om svetsning men ändå driver vidare visar bara på din vilja att ha rätt och den kan vi aldrig ta ifrån dig. Kämpa på!!



Nu är jag nog inte helt tappad bakom en vagn vad gäller svetsning. Dock är jag en fena på gas rörsvetsning, även om jag lagt den på hyllan för ett gäng år sedan.
Men att ha en svetsare som leder företaget verkar ju inte vara någon merit. Kolla bara på AB Sverige hur illa det kan gå. Så att vara svetsare är nog inget man ska skryta om. ;)

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev janne_h:


Det går bra intresset är enormt. Jag har tagit ledigt några dagar för att ladda batterierna uppe i yasothon. Min fru håller på med broschyrer för spolaggregatet just nu.
Och snart ska det visas upp för en massa höjdare.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk
 

Lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Nemo:

 

Kanske det han är emot. Rätt färglöst att ha diskussion med speciellt utvalda personer som tycker exakt likadant, eller hur?  :)

Jo men visst. Men i ett inlägg bad han moderaterna ta bort inlägg från detta. Rensa bort skräp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...