Jump to content
IGNORERAD

Vilken MPRare var först i Thailand?


Herluf

Recommended Posts

Ivar Vittfarig alias the real MrX alias Åke var väl där på 50 talet tror jag...

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 177
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Chomphoo

    13

  • Scandinaviancorner

    9

  • måne

    7

  • Boa52

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Scandinaviancorner

Jörgen Lundbeck som äger Mermaid hotel på soi 29 firar 50 år i Thailand i år..

lundbaek-1024x866.jpg

Ändrades av Scandinaviancorner
Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev stefan5300:

 

Hade aldrig godtagit något sådant, förklarade när frugan kom till Sverige att gjort är gjort, lade fram mina album sa till henne att titta, förklarade vänligt men bestämt att river du sönder mina foton och minnen så sitter du på första bästa flyg till Thailand igen.

 

Vad kan komma härnäst, att man inte får umgås med sina barn från tidigare förhållanden, träffa gamla kompisar, ta sig en stänkare eller bilen kanske inte passar och är fin nog.

Vi har varit tillsammans i 20 år nu men visst har jag fått mig en känga några gånger om mina foton, som jag även har lagt in mängder av på forumet.

Jag tror att ingen skulle acceptera något sånt, men som sagt det hände när jag var ute på jobb och hade aldrig ens i min vildaste fantasi kunna tro att några gamla fotoalbum skulle kunna vara några problem. Samtidigt kan jag känna att just dom här "kulturskillnaderna" var det som gjorde att vi höll ihop så länge som vi gjorde. Det blev aldrig tråkigt, aldrig förutsägbart och det passar mig ganska bra.

 

Barnen fick jag träffa,  polarna kom på besök och blev utkastade ibland när vi tog en stänkare och bilen var alltid välkommen när det skulle inhandlas ris;)

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...