Jump to content
IGNORERAD

Svenska mäns beteende...


bob

Recommended Posts

25 minuter sedan, skrev stefan5300:

 

Du kan ju ilka gärna skriva mitt namn i ställer för någon eller man när du citerar och menar mig.

 

Jag är den första att erkänna att jag inte är bland de mest begåvade på forumet och det är ju inget jag skryter med  men jag tillhör nog inte de mest obegåvade heller.

Har aldrig klassat ner eller spottat på någon annans fru, förutom Willes fru som jag skrev muslimkärring om och blev även avstängd i några dagar men hon är ju muslim och fru, så jag hade ju inte fel och här på forumet kallar ju de flesta sin fru för kärring, det har jag aldrig gjort.

 

Frugan är förövrigt Isaanutbildad thailändsk agronom,så det så.

 

 

 

Tjenare Stefan.

För det första tror jag inte du är dum på något vis, hade jag trott det hade jag inte svarat på ditt inlägg. Tvärtom faktiskt, gillar dig och (oftast) dina inlägg.

För det andra, jag skrev ju ditt namn, missade du det? Ok jag skrev inte 5300 men jag tror alla fattade ändå eller?

 

/ SatanG

 

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 132
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • SatanG

    15

  • stefan5300

    13

  • evert 1

    8

  • frason

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 timme sedan, skrev oberg:

 

Men du är jävligt snabb att hitta på alla nedvärderande benämningar du kan komma på

när det gäller flyktingar och andra utsatta människor.

Men när handlar om thailändskor så ska silkesvantarna på och det blir plötsligt

väldigt tråkigt när andra använder sig av mindre smickrande epitet.

 

 

Vilka utsatta tänker du på, svenska skattebetalare, fattigpensionärer eller de som blir utsatta för sexuella övergrepp av dem du tycker synd om?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Tjenare Stefan.

För det första tror jag inte du är dum på något vis, hade jag trott det hade jag inte svarat på ditt inlägg. Tvärtom faktiskt, gillar dig och (oftast) dina inlägg.

För det andra, jag skrev ju ditt namn, missade du det? Ok jag skrev inte 5300 men jag tror alla fattade ändå eller?

 

/ SatanG

 

 

Ok, missförstod då du delade upp meningsstycket.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tekkor:

Nä man får allt ha en arabiska tolk med sig om man är svenska...

 

Men skolan, du kan väl inte döma ut hela utbildningssystemet i Thailand baserat på en unge från risfältet som kanske har varit tvungen att arbeta för sin familj.

Den Thailändska skolan står sig bra för de som vill lära sig, så uppfattar jag den högre skolningen i Thailand för det är väl den det diskuteras om?

 

Annars så har vi Sveriges no go zoner som enl ditt sätt sänker hela Sveriges skolsystem...

 

 

 

 

Men om nu thailändska utbildningssystemet är så bra, varför ska då utbildningen verifieras i Sverige, eller gäller samma sak när svenskar söker jobb i till exempel Norge, England  eller Tyskland, ska svenska utbildningen verifieras i deras länder.

 

Viss del av svenska skolsystemet tycker jag är helt kass, bland annat för en nyanländ 12-årig thaigrabb som började i 5´an, jag bad skolan om böcker flera gånger till klass 1 och 2 så att jag hade kunnat att hjälpa grabben hemma och var även villig att betala böckerna men inget hände så efter 5-6 kvartssamtal sa jag till dem att inte ringa mig fler gånger om någonting, efter 5 år återvände grabben till Thailand och SFI-utbildningen var lika dålig den, i alla fall i Kalmar.

 

 

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev stefan5300:

 

Men om nu thailändska utbildningssystemet är så bra, varför ska då utbildningen verifieras i Sverige, eller gäller samma sak när svenskar söker jobb i till exempel Norge, England  eller Tyskland, ska svenska utbildningen verifieras i deras länder.

 

Viss del av svenska skolsystemet tycker jag är helt kass, bland annat för en nyanländ 12-årig thaigrabb som började i 5´an, jag bad skolan om böcker flera gånger till klass 1 och 2 så att jag hade kunnat att hjälpa grabben hemma och var även villig att betala böckerna men inget hände så efter 5-6 kvartssamtal sa jag till dem att inte ringa mig fler gånger om någonting, efter 5 år återvände grabben till Thailand och SFI-utbildningen var lika dålig den, i alla fall i Kalmar.

 

 

Ja det är så här att utbildningen från utomeuropeiska länder alltid måste verifieras. Tom. Visa europeiska utbildningar kräver verifikation med. 

Svenska utbildningar verifieras också i utlandet. Tex läkare, 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev stefan5300:

 

Men om nu thailändska utbildningssystemet är så bra, varför ska då utbildningen verifieras i Sverige, eller gäller samma sak när svenskar söker jobb i till exempel Norge, England  eller Tyskland, ska svenska utbildningen verifieras i deras länder.

 

Viss del av svenska skolsystemet tycker jag är helt kass, bland annat för en nyanländ 12-årig thaigrabb som började i 5´an, jag bad skolan om böcker flera gånger till klass 1 och 2 så att jag hade kunnat att hjälpa grabben hemma och var även villig att betala böckerna men inget hände så efter 5-6 kvartssamtal sa jag till dem att inte ringa mig fler gånger om någonting, efter 5 år återvände grabben till Thailand och SFI-utbildningen var lika dålig den, i alla fall i Kalmar.

 

 

 

Personligen tror jag thailändska skolan är i många fall dålig, gissar på ännu sämre i många delar av landsbygden. Det är något som jag tror många av oss faranger oroar oss en del för när vi har barn.

Helst skulle jag vilja sätta in mina barn på en internationell privatskola nära oss men priset på den ligger runt 800k/år/barn vilket känns mindre kul. Det är ju inte bara ett år de ska gå där så det är nog för de flesta uteslutet.

Andra val är bilingual, också privata, som jag tror håller en hyffsad nivå om man jämför med lokala thaiskolor.

 

Jag måste verifiera mina certifikat och behörigheter så de uppfyller dansk standard (Maersk) vilket innebär en del extrakurser här och där. Dansk sjukvård, arbetsmiljö etc. Så ja, det är nog vanligt att det görs i många länder.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

On 11/1/2016 at 10:53, skrev samet:

 

Nej, varför skulle de. I Thailand har de status, bra jobb och blir respekterade för sin karriär och utbildning.

I Sverige är de arbetslösa horor tills de får jobb på massagesalong, restaurang eller som städare.

 

Vi i Sverige tar ju inte tillvara på utlänningarnas kunskaper, oavsett varifrån de kommer.

Vet ingen thai i Sverige som fått ett jobb som kräver utbildning. Antagligen för att de allra flesta är fd. bartjejer.

 

Håller med helt, ett av skälen som gör att Sverige inte är intressant för våran del.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
2 timmar sedan, skrev stefan5300:

 

Men om nu thailändska utbildningssystemet är så bra, varför ska då utbildningen verifieras i Sverige, eller gäller samma sak när svenskar söker jobb i till exempel Norge, England  eller Tyskland, ska svenska utbildningen verifieras i deras länder.

 

Viss del av svenska skolsystemet tycker jag är helt kass, bland annat för en nyanländ 12-årig thaigrabb som började i 5´an, jag bad skolan om böcker flera gånger till klass 1 och 2 så att jag hade kunnat att hjälpa grabben hemma och var även villig att betala böckerna men inget hände så efter 5-6 kvartssamtal sa jag till dem att inte ringa mig fler gånger om någonting, efter 5 år återvände grabben till Thailand och SFI-utbildningen var lika dålig den, i alla fall i Kalmar.

 

 

Hej

Att utländska utbildningar valideras av Högskoleverket är nog inget unikt för Thailand, så sker nog med många länders utbildningar, detta hör vi ju ibland talas om när det gäller utländska läkare, professorer ovh forskare kommer till Sverige, alla länder har ju inte exakt samma innehåll och nivå på sin utbildning och för att göra utbildningen jämförbar, användbar och giltig utanför hemlandet krävs nog en s.k validering och ibland en komplettering, ser inget konstigt med detta.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
1 timme sedan, skrev SatanG:

 

Personligen tror jag thailändska skolan är i många fall dålig, gissar på ännu sämre i många delar av landsbygden. Det är något som jag tror många av oss faranger oroar oss en del för när vi har barn.

Helst skulle jag vilja sätta in mina barn på en internationell privatskola nära oss men priset på den ligger runt 800k/år/barn vilket känns mindre kul. Det är ju inte bara ett år de ska gå där så det är nog för de flesta uteslutet.

Andra val är bilingual, också privata, som jag tror håller en hyffsad nivå om man jämför med lokala thaiskolor.

 

Jag måste verifiera mina certifikat och behörigheter så de uppfyller dansk standard (Maersk) vilket innebär en del extrakurser här och där. Dansk sjukvård, arbetsmiljö etc. Så ja, det är nog vanligt att det görs i många länder.

 

/ SatanG

Hej

Även inom flyget krävs ibland godkännande av respektive lands myndighet och verifiering av kunskaper, att vara behörig i ett land innebär inte med automatik att man är det överallt, det gäller nog inom många yrken.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-11-02 at 09:38, skrev stefan5300:

 

Men om nu thailändska utbildningssystemet är så bra, varför ska då utbildningen verifieras i Sverige, eller gäller samma sak när svenskar söker jobb i till exempel Norge, England  eller Tyskland, ska svenska utbildningen verifieras i deras länder.

 

Viss del av svenska skolsystemet tycker jag är helt kass, bland annat för en nyanländ 12-årig thaigrabb som började i 5´an, jag bad skolan om böcker flera gånger till klass 1 och 2 så att jag hade kunnat att hjälpa grabben hemma och var även villig att betala böckerna men inget hände så efter 5-6 kvartssamtal sa jag till dem att inte ringa mig fler gånger om någonting, efter 5 år återvände grabben till Thailand och SFI-utbildningen var lika dålig den, i alla fall i Kalmar.

 

 

Bara för att det är så innebär det inte att det är allsmäktigt rätt, att någon regel skapad av politiker är gudomlig...

 

Denna validering gäller för fler länder än Thailand, om du nu försöker dig på att hacka på just Thailand.

Det finns även de som i Thailand vill sina barn väl och betalar för privat lärarhjälp utöver den vanliga skolan,

dessa misslyckas sällan att nå en bra nivå på sina betyg och får även bra arbeten...

 

Du kunde kanske ha frågat andra föräldrar om de hade några gamla böcker de kunde avvarat, eller om du haft egna gamla skolböcker.

Vet att sfi-skolan suger när det gäller de från Thailand, i vårt fall ville de inte vare sig sälja eller ge bort skolböcker efter avslutad klass,

men vi fick förra årgången av böckerna...

sfi strävar mest efter att lära folk så mycket som möjligt för att kunna söka arbeten, deras sfi Svenska är som sagt en konstig svenska

med ord vi vanligen inte använder, men så är det ju brist på etniska Svenska som lärare hos sfi skolorna.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-10-31 at 17:16, skrev bob:

Får börja med säga att jag är en av de män som starkt betvivlar alla uttalanden från PK eliten rörande hur svenska män beter sig på nätet och i verkligheten, varför gör jag det? Jo för att jag skulle aldrig uppföra mig som ett svin varken på nätet eller i verkligheten och jag anser mig vara en helt vanlig man som varken sticker ut på det ena eller det andra hållet och utgår ifrån att så är alla andra också.

Men idag kom detta på skam.

Vi har för tillfället en tjej på besök från Thailand och som många andra så önskar hon att träffa en man från Sverige. Sagt och gjort vi hjälper henne att fixa en profil på en datingsajt så att hon kan se om det finns någon trevlig man att träffa.

Efter att ha chattat några dagar med nedan så kommer detta från en klarblå himmel 

 

Fuck.png

 

Så min enkla fråga är, VAD FAN ÄR DET FÖR FEL I HUVUDET PÅ MÄN? Är det så män uppför sig på nätet och i verkligheten?

 

Kolla om kräket finns på facebook och skicka hans "konversation" till alla hans kontakter!

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-11-04 at 14:53, skrev Kenneth4618:
  • Om man läser mellan raderna, så är väl kvinnan inget annat än en matta. Fy fan för dessa satans kyrkligheter, hans mor hade det nog inte lätt under hans fötter, samtidigt som han satte på sin lillebror eller någon annan lite söt gosse.:diablo:
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-11-02 at 08:11, skrev evert 1:

Finna massor av thailändska kvinnor men även män som aldrig fått möjlighet eller chans att utbilda sig. Bara för att kvinnorna jobbar inom servicesektorn behöver de varken vara dumma, lata eller ha något psykiskt fel.

Fullständigt fel av män/kvinnor att (be)döma andra när man inte har alla parametrar.

Oberoende var man träffar sin partner kan man inte sväva i ovisshet vad partnern sysslar med och  tidigare sysslat med. Fortsätter man senare relationen och med full vetenskap om varandras tidigare liv så vari ligger problemet.

Blir jag i hop med en bartjej (en del kallar för hora) förmodar jag att hon har haft ett ganska intensivt sexliv. Är det ok för en natt eller flera så varför inte en fullständig fortsättning - om ny tycke och känslor uppstår? Allt kommer i slutänden bara att handla om oss två och hur vi tillsammans kan bygga upp ett nytt liv.

Är en "ärlig" bartjej sämre än en otrogen kvinna - som du ändå till slut kanske gifter dig med?

En hora = liggbräda

En hora = en kvinnas vars tjänster är till salu

En hora, kan det inte vara en man som säljer sina tjänster?

För övrigt är vi nog alla horor, jag påstår att vi alla är till salu - bara belöningen är hög nog.

För en riktigt fattig och utsatt person behöver inte belöningen vara så hög för att personen ska "hora".

EX, på 70 talet hade vi en hyfsat snygg ensamstående mamma som jobbade på kontoret. Jag var inte så lite intresserad av personen i fråga men det var svårt, fick dock en hyfsat bra kontakt. I alla fall hade denna tjej en vana att komma till jobbet från ett helt annat hål varje onsdag morgon.

Alla undra lite varför och eftersom jag kommit denna tjej lite in på livet började jag också fråga ut - var ju själv nyfiken och hade även större planer på gång:D Hon berättade i ett svagt ögonblick att hon besökte Stadt (ett hotell som resande bruka övernatta på, beläget i en grannstad). Hon förklarade att där var det först gratis inträde sedan dans (hon älskade att dansa) men inte minst resande som gärna bjöd på drinkar och eftersom hon inte var nykter fick hon övernatta.

Hur mycket hon tog för en natt fick jag aldrig ur henne, även jag fick njuta lite av hennes gunst, dock blev den kortvarig.

Efter vad hon också berättade så var de ett varierande gäng som var sällskapsdamer på detta hotell.

Fyller på listan av olika sorters horor.

Grophora = Den som går utanför grävmaskinen med spade och finjusterar har denna fina titel.

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎11‎-‎02 at 11:15, skrev SatanG:

 

Personligen tror jag thailändska skolan är i många fall dålig, gissar på ännu sämre i många delar av landsbygden. Det är något som jag tror många av oss faranger oroar oss en del för när vi har barn.

Helst skulle jag vilja sätta in mina barn på en internationell privatskola nära oss men priset på den ligger runt 800k/år/barn vilket känns mindre kul. Det är ju inte bara ett år de ska gå där så det är nog för de flesta uteslutet.

Andra val är bilingual, också privata, som jag tror håller en hyffsad nivå om man jämför med lokala thaiskolor.

 

Jag måste verifiera mina certifikat och behörigheter så de uppfyller dansk standard (Maersk) vilket innebär en del extrakurser här och där. Dansk sjukvård, arbetsmiljö etc. Så ja, det är nog vanligt att det görs i många länder.

 

/ SatanG

Jag tror faktiskt det håller på att ändras. Att  kommunala skolan är sämre är helt klart. Men med motiverade skolbarn går det bättre och bättre . I somras träffade jag vänner från Nong Han. Dessa barn satsade stenhårt på skolan och var motiverade som fan. Dom trodde vår grabb vunnit högsta vinsten som fått komma till Sverige och plugga. 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev John Khonken:

Jag tror faktiskt det håller på att ändras. Att  kommunala skolan är sämre är helt klart. Men med motiverade skolbarn går det bättre och bättre . I somras träffade jag vänner från Nong Han. Dessa barn satsade stenhårt på skolan och var motiverade som fan. Dom trodde vår grabb vunnit högsta vinsten som fått komma till Sverige och plugga. 

 

Jag hoppas du har rätt men det hjälper inte med motiverade barn om lärarna suger.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett beteende jag sett hos Svenska män är dessa som ska rädda alla Thaitjejer från det onda männen, men dom är lika kåta själva på att få sig en flickvän eller ett ligg. Sorgliga personer.

Själv struntar jag i vad folk tror om mig och min fru. Jag vet själv hur allt ligger till och det räcker för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Något som inte någon berört här är att

många thaländska tjejer är djävligt trötta på thailändska män.

Därför söker de sig en västerlänning som de tror är av annat virke.

Som inte, jämt och ständigt, är ute med kompisarna, festar och super och knullar runt (utan att använda kondom).

Har de barn sedan tidigare relation, så tar ofta västerlänningar, till skillnad från thailändare, till sig dessa som om det var deras eget barn.

Tyvärr visar det sig kanske sedan att det är en än värre skitstövel de fått tag på.

Men i Sverige finns annan lagstiftning. Män inte t ex komma ifrån sitt ansvar för de barn de är med om att sätta till världen.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut INTE alla, men är det inte så här i många fall.

Den västeuropeiske mannen har svårt att få en relation med en kvinna i sin omgivning. Orsaken kan var väldigt skiftande, men i vilket fall som helst är han oattraktiv bland det motsatta könet (i västvärlden).

Motsvarande är det också för den thailändska kvinnan, hon är skild eller ensam mamma med en s.k. oäkting = även hon ganska oattraktiv för många män.

Då kan man tycka att kaka söker maka - okey, ibland fungerar detta bra men???

Kvinnan har förhoppningar/förväntningar som oftast verkar vara rimliga och också verkar hålla men så en dag, oftast inom ganska  snar framtid hamnar hon ur askan in i elden. Han är ungefär lika stor skitstövel som hennes tidigare boyfriend.

Västerlänningen tycker att han hamnat i paradiset, i alla fall i början men när vardagens trivialiteter börjar ja då märker han snart att kvinnan från paradiset är ungefär likadan som hennes västerländska systrar, dock betydligt mer svårförstådd.

Ingen av partnernas förväntningar verkar gå i lås och då är det början till ett helvete för dem båda.

Kvinnan kan näppeligen åka tillbaka för att stå där med skammen - verkligen förlorat ansiktet.

Mannen skäms över sitt misstag, skyller självklart allt på kvinnan och blir ännu mer elak än han tidigare varit. I stället borde han erkänna sitt misstag och göra bot och bättring, men stoltheten den förbannade stoltheten förstör kanske det lilla som finns kvar.

Har kvinnan några thaikompisar flyr hon till dem, umgås med dem. Det slutar med att det är två läger, ett thailäger och sedan de försmådda männen

Många många kvinnor försöker i det längsta hålla skenet uppe men till slut brister det, om inte förr så när de inte kan dölja alla blåtiror.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev evert 1:

Absolut INTE alla, men är det inte så här i många fall.

Den västeuropeiske mannen har svårt att få en relation med en kvinna i sin omgivning. Orsaken kan var väldigt skiftande, men i vilket fall som helst är han oattraktiv bland det motsatta könet (i västvärlden).

Motsvarande är det också för den thailändska kvinnan, hon är skild eller ensam mamma med en s.k. oäkting = även hon ganska oattraktiv för många män.

Då kan man tycka att kaka söker maka - okey, ibland fungerar detta bra men???

Kvinnan har förhoppningar/förväntningar som oftast verkar vara rimliga och också verkar hålla men så en dag, oftast inom ganska  snar framtid hamnar hon ur askan in i elden. Han är ungefär lika stor skitstövel som hennes tidigare boyfriend.

Västerlänningen tycker att han hamnat i paradiset, i alla fall i början men när vardagens trivialiteter börjar ja då märker han snart att kvinnan från paradiset är ungefär likadan som hennes västerländska systrar, dock betydligt mer svårförstådd.

Ingen av partnernas förväntningar verkar gå i lås och då är det början till ett helvete för dem båda.

Kvinnan kan näppeligen åka tillbaka för att stå där med skammen - verkligen förlorat ansiktet.

Mannen skäms över sitt misstag, skyller självklart allt på kvinnan och blir ännu mer elak än han tidigare varit. I stället borde han erkänna sitt misstag och göra bot och bättring, men stoltheten den förbannade stoltheten förstör kanske det lilla som finns kvar.

Har kvinnan några thaikompisar flyr hon till dem, umgås med dem. Det slutar med att det är två läger, ett thailäger och sedan de försmådda männen

Många många kvinnor försöker i det längsta hålla skenet uppe men till slut brister det, om inte förr så när de inte kan dölja alla blåtiror.

Jösses, föreslår ett byte av "nickname" till facit.....

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Vågat av vissa användare att lägga ut sitt beteende för allmän beskådan så här. Om jag vore sån som beskrivs "ovan" så skulle jag nog ligga lite lågt. Men som tur är så låter den beskrivna verkligheten långt från vår egna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tro du att den eller de som har detta beteende eller hamnat i denna sits vågar eller vill erkänna det. Finns många på forumet som är kålsupare och ALDRIG skulle kunna tänka sig att det är just den sitsen de själva hamnat eller varit i. Självförnekelse är bara förnamnet:D

Till råga skyller de på motparten. Detta djävla skitsnack att du kan ta en tjej från baren men ALDRIG ta baren från en tjej.

Finns massor av barbrudar som i Västvärlden lever ett helt normalt familjeliv och inte sällan också  har ett framgångsrikt förvärvsarbete.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev evert 1:

Tro du att den eller de som har detta beteende eller hamnat i denna sits vågar eller vill erkänna det. Finns många på forumet som är kålsupare och ALDRIG skulle kunna tänka sig att det är just den sitsen de själva hamnat eller varit i. Självförnekelse är bara förnamnet:D

Till råga skyller de på motparten. Detta djävla skitsnack att du kan ta en tjej från baren men ALDRIG ta baren från en tjej.

Finns massor av barbrudar som i Västvärlden lever ett helt normalt familjeliv och inte sällan också  har ett framgångsrikt förvärvsarbete.

Vem diskuterar du med?

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev evert 1:

Absolut INTE alla, men är det inte så här i många fall.

Den västeuropeiske mannen har svårt att få en relation med en kvinna i sin omgivning. Orsaken kan var väldigt skiftande, men i vilket fall som helst är han oattraktiv bland det motsatta könet (i västvärlden).

Motsvarande är det också för den thailändska kvinnan, hon är skild eller ensam mamma med en s.k. oäkting = även hon ganska oattraktiv för många män.

 

Nej, det är det inte.

 

Många har haft tidigare relationer och lockas av att pröva något nytt.

Gräset har börjat bli grönare på andra sidan.

Vi attraheras av den sydostasiatiska kvinnans exotiska skönhet.

 

Den thailändske mannen struntar i om hennes barn är födda inom äktenskapet eller ej. Inom ett juridiskt äktenskap eller ej. Om någon tagit på sig faderskapet eller ej.

Barn är barn.

 

Det han kan tycka är positivt är väl att sin sod blir mindre om tjejen har barn.

Gillar han tjejen och gillar han barn så är allt väl.

 

Gillar han inte barn så kan de få ett helvete om inte exempelvis tjejens mamma tar sig an dem.

De kan bli både slagna och sparkade..........

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...