Jump to content
IGNORERAD

Kronprinsen lämnar Thailand.


Guest Isan Lover

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev MaiChai:

 

Visar man sen upp filmen med födelsedagsfirandet för nämnda pudel så är det helt klarlagt att han är galen...

Den filmen var ju rar att se :smile:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 102
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    17

  • MaiChai

    8

  • leifen

    7

  • frason

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

7 minuter sedan, skrev MaiChai:

 

Visar man sen upp filmen med födelsedagsfirandet för nämnda pudel så är det helt klarlagt att han är galen...

 

Han har bra smak för sina fruar är väl det bästa man kan säga om honom

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Tallviking:

 

Han har bra smak för sina fruar är väl det bästa man kan säga om honom

Han kan ju välja och vraka,vem vågar säga nej till en kung?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev måne:

Han kan ju välja och vraka,vem vågar säga nej till en kung?

Det var visst många från eliten som skickade sina döttrar utomlands för att studera när han var yngre. 

Var man inbjuden till "tet a tet" var det inte möjligt att neka!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var visst många från eliten som skickade sina döttrar utomlands för att studera när han var yngre. 

Var man inbjuden till "tet a tet" var det inte möjligt att neka!


Vill minnas att vår kung när han var kronprins sådde vildhavre för fulla muggar. Kan ju vara en fjäder i busken å gökat med en blivande kung.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Peolito:


Vill minnas att vår kung när han var kronprins sådde vildhavre för fulla muggar. Kan ju vara en fjäder i busken å gökat med en blivande kung.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Var väl en del som levde på att ha blivit påsatt av "knugen"Tjänade en del på modellande

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Var väl en del som levde på att ha blivit påsatt av "knugen"Tjänade en del på modellande


Undrar om han hade Gamla Stans snabbaste arsle [emoji1]


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev frason:

Läs innehållet på länken som jag angav eller prova fråga en thailändare som bryr sig om sitt land. Eller varför inte en backgroundcheck på Maha.

Hej

Ja efter att ha läst din bifogade länk , så kommer den Thailändska monarkin i en annan dager

Persistant

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Peolito:


Vill minnas att vår kung när han var kronprins sådde vildhavre för fulla muggar. Kan ju vara en fjäder i busken å gökat med en blivande kung.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Tur nog för våra svenska tjejer så skiljer sig kulturen här i Sverige sig från den thailändska. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Har han löst arvsskatten eller kommer Tysklands skattekista att få en välbehövlig boost?

 

http://sea-globe.com/crown-prince-inheritance-tax/

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns inte direkt som en händelse som har väckt något större jubel hittills. I Bkk Post och The Nation verkar det mest som att nyheten rapporteras en smula pliktskyldigt som en nyhet bland en massa andra under dagen. Med tanke på att tronskiften inte direkt har inträffat alltför ofta i Thailand kan man ju undra varför? En snabb genomsökning av FB visar dessutom att inte en enda av dom Thailändare jag har någon form av kontakt med har skrivit något eller på annat sätt markerat tillfället. Skall bli intressant att se hur Thailand och dess befolkning kommer att ställa sig till sin nye kung. 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev turisten:

En snabb genomsökning av FB visar dessutom att inte en enda av dom Thailändare jag har någon form av kontakt med har skrivit något eller på annat sätt markerat tillfället. Skall bli intressant att se hur Thailand och dess befolkning kommer att ställa sig till sin nye kung. 

Samma här.

Frugans enda kommentar; "det kommer bli katastrof för Thailand".

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Nicholas:

 

jag har läst nu i flera timmar och kommit kanske 30%

 

får fortsätta imorgon.

 

 

 

Har oxå plöjt det där och det är onekligen intressant läsning.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Min teori:
Kronprinsen blir kung en kort tid. Sedan abdikerar han, pga hälsa, till förmån för sin son.

Sonen är 11 år, så då har regeringen 7 år på sig att uppfostra, och göra lillprinsen populär.

Notera att detta har inget som helst faktabakgrund.


/ hakancnx

/hakancnx

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna kungen är en mycket generös man se så han hyllar sina husdjur hur.Hur generös skall han då inte vara mot befolkningen i LOS 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev hakancnx:

Min teori:
Kronprinsen blir kung en kort tid. Sedan abdikerar han, pga hälsa, till förmån för sin son.

Sonen är 11 år, så då har regeringen 7 år på sig att uppfostra, och göra lillprinsen populär.

Notera att detta har inget som helst faktabakgrund.


/ hakancnx

 

Faktiskt en tanke så god som någon

 

C;D

 

 

 

 

 

 

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...