Jump to content
IGNORERAD

Snus i Pattaya


dalahesten

Recommended Posts

Kommer att vara bosatt i Pattaya hela nästa månad och mitt snuslager börjar att ta slut...

 

Vart kan man få tag på svenskt snus i Pattaya / Jomtien? Lössnus undanbedes. :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev dalahesten:

Kommer att vara bosatt i Pattaya hela nästa månad och mitt snuslager börjar att ta slut...

 

Vart kan man få tag på svenskt snus i Pattaya / Jomtien? Lössnus undanbedes. :D 

Inte svenskt snus, men snus tillverkat av svensk i Thailand https://www.siamsnus.com/sv/

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev dalahesten:

Finns det något annat alternativ? Har testat den förut och den är dyr och rinner för mycket för min smak... 

Som jag läst i en annan tråd om samma dilemma som ditt. Försök hitta någon snusande svenne där semestern är slut och är på väg hem, hen skänker nog bort den/dom sista dosorna.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev dalahesten:

Finns det något annat alternativ? Har testat den förut och den är dyr och rinner för mycket för min smak... 

Prova Globetrotter som ligger ungefär i hörnet av Pattaya Klang och Beach Road.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

En sak man kan göra är att beställa snusat från Sverige. Jag hade snusat etten i över 20 år när jag testade att göra eget o det blir riktigt bra o billigt.en sats kostar i Sverige 245 kronor o man får ut ca 50 till 60 dosor.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...