Jump to content
IGNORERAD

Varför Bangkok och inte Pattaya?


Oregistrerad

Recommended Posts

7 timmar sedan, skrev Mankan:

Jasså på vilket sätt var beskrivningen bra?

 

Rätt, kanske är ett bättre ord.  Noterar samtidigt att skribenten, som gjorde beskrivningen, inte har fått några påpekanden/förfrågningar/klagomål. Hur kommer det sig?

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 115
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    10

  • Nemo

    9

  • Knasen

    9

  • Mankan

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

19 minuter sedan, skrev Nemo:

 

Rätt, kanske är ett bättre ord.  Noterar samtidigt att skribenten, som gjorde beskrivningen, inte har fått några påpekanden/förfrågningar/klagomål. Hur kommer det sig?

Min vilda gissning så här på morgontimmarna är att det beror på att " skribenten " alltså MaiChai gjorde sin beskrivning grundad på egna erfarenheter av Pattaya och Bangkok. Du däremot brukar ju skryta över att du aldrig besökt Pattaya och ej heller kommer att göra det men ändå aldrig missar ett tillfälle att kasta skit över stället.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Fritz:

Min vilda gissning så här på morgontimmarna är att det beror på att " skribenten " alltså MaiChai gjorde sin beskrivning grundad på egna erfarenheter av Pattaya och Bangkok. Du däremot brukar ju skryta över att du aldrig besökt Pattaya och ej heller kommer att göra det men ändå aldrig missar ett tillfälle att kasta skit över stället.

 

Fritz..

 

Såå, helt plötsligt betyder det att jag kastar skit om jag håller med om vad någon annan skribent gör för inlägg. Jag skulle kanske ha opponerat mig mot MaiChai's inlägg bara för att du råkar bo i den staden? Beträffande mitt "skryt" så ska du kanske inte tro på allt du läser på internet......

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Nemo:

 

Rätt, kanske är ett bättre ord.  Noterar samtidigt att skribenten, som gjorde beskrivningen, inte har fått några påpekanden/förfrågningar/klagomål. Hur kommer det sig?

Inlägget du citerade var ju inte ens någon beskrivning av Pattaya. Möjligen en antydan om att det enda som skulle finnas i Pattaya är gogo-barer. Är det det som är rätt menar du? 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Mankan:

Inlägget du citerade var ju inte ens någon beskrivning av Pattaya. Möjligen en antydan om att det enda som skulle finnas i Pattaya är gogo-barer. Är det det som är rätt menar du? 

 

Suck......en till som aspirerar på borgmästartjänsten i stan, eller har investerat sina livsbesparingar där. Varför frågar du mig? Du får väl fråga ChaiMai vad han menade med:  "Är man ute efter ett "Pattaya" i Bangkok lär man inte hitta det, utom spridda delar som vid Nana Plaza/soi 2 till 18 och Patpong/silom området".

Link to comment
Dela på andra sajter

Suck.... suck 

Jag tycker nog att jag förstod MaiChai:s inlägg ganska bra så jag förstår inte vad för jag skall fråga honom något.

Men eftersom du var så överförtjust i "beskrivningen av Pattaya" som du kallade MaiChai:s inlägg, måste du väl ändå kunna förklara vad som va sååååå bra och rätt.

 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Mankan:

Suck.... suck 

Jag tycker nog att jag förstod MaiChai:s inlägg ganska bra så jag förstår inte vad för jag skall fråga honom något.

Men eftersom du var så överförtjust i "beskrivningen av Pattaya" som du kallade MaiChai:s inlägg, måste du väl ändå kunna förklara vad som va sååååå bra och rätt.

 

 

För att inte förstöra din nattsömn så ändrar jag mig och säger att hans inlägg var jätte dåligt och helt felaktigt, nöjd?   :)

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Nemo:

 

För att inte förstöra din nattsömn så ändrar jag mig och säger att hans inlägg var jätte dåligt och helt felaktigt, nöjd?   :)

Den stora frågan är väl hur du kom fram till det (om du nu aldrig varit i Fiskebyn). Men det är bara min gissning......

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev frogfish:

Den stora frågan är väl hur du kom fram till det (om du nu aldrig varit i Fiskebyn). Men det är bara min gissning......

 

Nja, om rätt inte var ett passande svar, så måste ju motsatsen (felaktig) vara bra, eller hur. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Nemo:

 

Nja, om rätt inte var ett passande svar, så måste ju motsatsen (felaktig) vara bra, eller hur. 

Det funkar för mig.

Svar baserade på egen erfarenhet rankar jag dock högre, men det är ju trots allt ett svar.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev frogfish:

Det funkar för mig.

Svar baserade på egen erfarenhet rankar jag dock högre, men det är ju trots allt ett svar.

 

Ja.

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎09‎-‎18 at 02:54, skrev Nemo:

 

Om man frågar 100 personer vad de tycker om Pattaya,  så är det väl 90 som har den åsikten. Enligt demokratiska regler så måste de ju ha rätt.  :)

Du får kanske också åka till Pattaya en dag och bilda dig en egen uppfattning :crazy:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev uptoyou:

Du får kanske också åka till Pattaya en dag och bilda dig en egen uppfattning :crazy:

 

Kanske har varit där, vem vet.  :P

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nemo:

 

Kanske har varit där, vem vet.  :P

Ja det beror väl på vad som är bäst för din argumentation om du varit där eller inte. Ger väl dock inget speciellt trovärdigt intryck att ändra sanningen till det som för stunden passar.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Nemo:

 

För att inte förstöra din nattsömn så ändrar jag mig och säger att hans inlägg var jätte dåligt och helt felaktigt, nöjd?   :)

Det var väl snarare ditt inlägg som var "jätte dåligt och helt felaktigt" i så fall .För det var ju ditt inlägg jag ifrågasatte. Jag förstår att du skrev ditt inlägg för att provocera men trodde väl att du skulle kunna backa upp det med nån ting av värde. Men du hade uppenbarlien ingen substans i ditt påstående.

Du har nog förövrigt lite höga tankar om dig själv om du tror att du har någon inverkan på min nattsömn.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Mankan:

Ja det beror väl på vad som är bäst för din argumentation om du varit där eller inte. Ger väl dock inget speciellt trovärdigt intryck att ändra sanningen till det som för stunden passar.

Sanningen är väl svår att ändra, det går dock utmärkt att ändra sin berättelse...:waaaht:

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...