Jump to content
IGNORERAD

Varför Bangkok och inte Pattaya?


Oregistrerad

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Alla mina bilder försvann ju när jag åkte in i aphuset.

 

Det fanns bilder från tre olika flickvänner och bilder från hembyarna och annat smått och gott men som sagt dom försvann.

 

BTT

Var det inte för 13 år sedan?

Och du har inga bilder efter det?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 115
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    10

  • Nemo

    9

  • Knasen

    9

  • Mankan

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

 

Alla mina bilder försvann ju när jag åkte in i aphuset.

 

Det fanns bilder från tre olika flickvänner och bilder från hembyarna och annat smått och gott men som sagt dom försvann.

 

BTT



Så alla bilder nu nånsin tagit i Thailand försvann? Eller, du har ju iaf en suddig bild kvar! :)

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jag vet att normalt arbetande thaikvinnor söker efter att bilda familj med en thaiman i ungefär samma ålder och inte med en halvalkoholiserad småfet farang kring 60.

 

BTT

Jag ska inte fråga om bevis som dom andra brukar göra :big_smile:

Jag litar på dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jag har inte varit jättemånga gånger i området kring silom square mest på grund av att där är dyrare än i övriga Bangkok.

 

BTT

Siam square har man besökt men finns det även ett Silom square ?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev conservator:

Siam square har man besökt men finns det även ett Silom square ?

Mycket du inte vet ;):) 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
2 minuter sedan, skrev conservator:

Siam square har man besökt men finns det även ett Silom square ?

 

Japp det är där det ligger en massa stora banker och varuhus.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev wUThai:

 


Haha.. Ja, så måste det vara! Pattis o Bankan är bäst! Där finns iaf anständiga takbarer! emoji4.png

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

 

 

Finns numera åtminstone en anständig takbar i Hua Hin. Under svenska management givetvis :-) 

https://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g297922-d9465393-Reviews-EAST_Rooftop_Bar_Lounge-Hua_Hin_Prachuap_Khiri_Khan_Province.html

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Mr atm:

I Bangkok så finns det mycket snyggare brudar än i Pattis och det är lättare att ta sig till o från Suvarna-BOM BOM.

Har hört den förut men hur har man egentligen mätt detta?

 

Att det finns fler "snygga brudar" i Bankan tvivlar jag inte på. Inte heller att det finns fler fula efter som befolkningsmängden är betydligt större.

 

Så med samma retorik kan man säkert säga att det finns mycket fulare tjejer i Bangkok än vad det gör i Pattaya.

 

;)

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Nej men däremot har jag umgåtts och arbetat ihop med vanligt jobbande thaitjejer och ingen av dom skulle någonsin kunna sticka över halva jordklotet med en 20 år äldre man som kanske inte ens är snäll.

 

BTT

 

Nä tacka fan för det, dom blev väl avskräckta när dom såg dig full och tittandes på porrfilm på lärarrummet ;) 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Alla mina bilder försvann ju när jag åkte in i aphuset.

 

Det fanns bilder från tre olika flickvänner och bilder från hembyarna och annat smått och gott men som sagt dom försvann.

 

BTT

Har Du suttit på Bangkok Hilton ?

 

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni är lustiga funderar bara på takbarer eller barer över huvudtaget och en massa asfalt annars kan ni fan inte gå. Är det erat liv ni som är pensionärer. Pattaya eller Bangkok, okej ett besök men leva där, usha. Fritz skrev ju att han uppskattade att åka och kolla BTT

7/11 för han hade inget att göra. Vad gör ni asfaltgubbar sitter ni bara hela dan och gör ingenting

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Nä tacka fan för det, dom blev väl avskräckta när dom såg dig full och tittandes på porrfilm på lärarrummet ;) 

Snacka om ett skit svar, Huva

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Snacka om ett skit svar, Huva

 

Du vet ju inte ens vad jag syftar på din gamla träskalle...

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Du vet ju inte ens vad jag syftar på din gamla träskalle...

 

Förklara gärna så vi alla förstår

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Boa52:

Förklara gärna så vi alla förstår

 

Eller så kan du ta reda på själv vad det handlar om innan du öppnar din korkade trut! 

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Boa52:

Förklara gärna så vi alla förstår

Många förstår men inte alla. Du är inte ensam. Svaret finns i en tråd nära dig. 

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Du vet ju inte ens vad jag syftar på din gamla träskalle...

 

Du måste ju förklara vad du syftar på, hur ska jag eller nån annan veta vad du vill säga

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Boa52:

Du måste ju förklara vad du syftar på, hur ska jag eller nån annan veta vad du vill säga

 

Ehh, varför ska jag förklara för någon som dömer ut mitt inlägg riktigt till btt som ett "skit svar"? Det fanns en tid här före träbocken Boa blev medlem och om det förekommer uttryck och gliringar från den tiden som du inte förstår så får du antingen söka information på egen hand eller fråga snällt, inte svänga dig med otrevligheter och kräva förklaringar. Se så, gå på sängen nu så att din arma träskalle får sin välbehövliga vila! :) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför välja?

 

Det finns inget inget bättre än att bränna en månadslön i Bangkok på ett par dagar och sen åka ner till Pattis och vila upp sig:D

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Ehh, varför ska jag förklara för någon som dömer ut mitt inlägg riktigt till btt som ett "skit svar"? Det fanns en tid här före träbocken Boa blev medlem och om det förekommer uttryck och gliringar från den tiden som du inte förstår så får du antingen söka information på egen hand eller fråga snällt, inte svänga dig med otrevligheter och kräva förklaringar. Se så, gå på sängen nu så att din arma träskalle får sin välbehövliga vila! :) 

Har läst långt tillbaka så jag vet men skriver man nåt så måste man stå för och förklara vad man menar inte begära att andra ska försöka förstå vad du menar. Detta är väl en bra beskrivning om Fb och Skype som finns i en annan tråd. Skulle du och jag prata genom Skype, se varandra skulle inte såna grejer bli

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Boa52:

Har läst långt tillbaka så jag vet men skriver man nåt så måste man stå för och förklara vad man menar inte begära att andra ska försöka förstå vad du menar. Detta är väl en bra beskrivning om Fb och Skype som finns i en annan tråd. Skulle du och jag prata genom Skype, se varandra skulle inte såna grejer bli

 

Nu var kanske inte ändamålet med mitt inlägg att träbocken Boa skulle förstå vad jag menade. Hade du haft det minsta lilla förstånd så hade du förstått att det var riktat till btt och då räcker det med att han förstår.

Ändrades av Raggmunken
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Raggmunken:

 

Där slog du huvudet på spiken. Behöver varken söka eller åka skytrain i Pattaya för att få i mig lite hederlig farangmat :) 

 

Om farangmat är högsta prio finns den nog enklare sätt att få det än att åka till Thailand ;)

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Krille:

 

Om farangmat är högsta prio finns den nog enklare sätt att få det än att åka till Thailand ;)

 

/Krille

 

Visa gärna var jag skrivit att farangmat är högsta prioritet med mina resor till Thailand! Det finns förmodligen enklare sätt att uppleva det som du kuskar runt i diverse skytrain och taxis i Bangkok för också om vi nu ska resonera på det sättet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...