Jump to content

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Benjamas

Bojkotta Turkiet

Recommended Posts

Benjamas

Så nu har Turkiet bestämt att det är ok att sätta på barn och alla pedos lär väl dra dit nu.

Vi "normala" bör bojkotta allt som har med Turkiet att göra, även i Sverige, så sluta handla av Turkar och be dem ni stöter på fara åt helvete.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23337983.ab

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Wanchai
1 minut sedan, skrev Benjamas:

Så nu har Turkiet bestämt att det är ok att sätta på barn och alla pedos lär väl dra dit nu.

Vi "normala" bör bojkotta allt som har med Turkiet att göra, även i Sverige, så sluta handla av Turkar och be dem ni stöter på fara åt helvete.

Jag bojkottar redan muslimska länder! Lugnast så när det finns så många alternativ.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Scandinaviancorner

Ja bojkotta Turkiet på grund av den satans Erdogan som håller på att starta tredje världskriget..

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Tommy

Jag är en föregångsman, har bara semestrat i ett muslimskt land 1 gång, och då var jag i land totalt 5-6 timmar på 2 veckor...

En bussresa från flygplatsen i Hurghada och en tillbaka till flygplatsen, plus tiden på flygplatsen, för 20 år sedan.

Resten av tiden i Egypten var ombord på ett Svenskt segelfartyg "Amorina", på dykresa på Röda Havet.

Däremot har jag besökt Pyramiderna (irriterande och rätt värdelöst, ser bättre ut på TV, sen var Egyptierna jävligt irriterande de med), men det var iaf på betald arbetstid, samma sak med Kartago och i Istanbul...

MVH Tommy

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
måne
36 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Ja bojkotta Turkiet på grund av den satans Erdogan som håller på att starta tredje världskriget..

Skulle aldrig falla mig in att besöka detta skitland.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Tommy
48 minuter sedan, skrev Benjamas:

"Turkar" är ett vitt begrepp, klippte mej hos en Kurd igår, han klippte grabben min också 160 spänn för oss båda, han fick 200, jag fick inget kvitto, men det får man sällan hos frisörer som tar 250 spänn per person heller, han kommer från Turkiet.

Många Turkar jobbar hårt och sliter för bröfödan, i Turkiet men även i Sverige de tillhör knappast det som kallas "Bidrags turister".

Vår lokala Pizzeria är ägd och drivs av en "Turk", fantastiska Pizzor! Han jobbar lika mycket som min fru, dvs alla dagar.

MVH Tommy

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
måne
11 minuter sedan, skrev Tommy:

"Turkar" är ett vitt begrepp, klippte mej hos en Kurd igår, han klippte grabben min också 160 spänn för oss båda, han fick 200, jag fick inget kvitto, men det får man sällan hos frisörer som tar 250 spänn per person heller, han kommer från Turkiet.

Många Turkar jobbar hårt och sliter för bröfödan, i Turkiet men även i Sverige de tillhör knappast det som kallas "Bidrags turister".

Vår lokala Pizzeria är ägd och drivs av en "Turk", fantastiska Pizzor! Han jobbar lika mycket som min fru, dvs alla dagar.

MVH Tommy

Om han är kurd så vill han nog inte bli kallat turk :buba:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Knasen
10 minuter sedan, skrev Tommy:

MVH Tommy

Har aldrig hört en kurd som kallar sig för turk. En kurd är en kurd och en turk är en turk. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
GreenValley
4 minuter sedan, skrev Raggmunken:

Har aldrig hört en kurd som kallar sig för turk. En kurd är en kurd och en turk är en turk. 

Ja, vem har hört talas om att ta ett bad i herrkurden? 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Tommy
11 minuter sedan, skrev Raggmunken:

Har du hört nån Same som kallar sej svensk? Lik förbannat är en stor del av dem svenskar...

En Turkisk Kurd, med Turkiskt medborgarskap och pass, är väl per definition Turk?

MVH Göteborgare

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Knasen
2 minuter sedan, skrev Tommy:

Har du hört nån Same som kallar sej svensk? Lik förbannat är en stor del av dem svenskar...

En Turkisk Kurd, med Turkiskt medborgarskap och pass, är väl per definition Turk?

MVH Göteborgare

Kallar du en kurd för turk så riskerar du att få på käften. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Nicholas

Kallar du en kurd för turk så riskerar du att få på käften. 

Och säger man åt pizzabagaren att dom får ge fan i kurderna så bli det livat på pizzerian.

Provade det redan på 90talet

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Fredman

Vidriga svin, vad är deras försvar för det? 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Boa52
15 minuter sedan, skrev Nicholas:

Och säger man åt pizzabagaren att dom får ge fan i kurderna så bli det livat på pizzerian.

Provade det redan på 90talet

90 talet och det gäller än oj oj

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Benjamas

Skit samma om pizzorna e goa, jag bojkottar allt Turk iaf.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll