Enis Inlagd Mars 18, 2021 Dela Inlagd Mars 18, 2021 En sådan här hade mormor tillsammans med carlssonhögtalare idag lade en gammal klasskompis från tekniska ut denna https://www.dn.se/familj/till-minne-clas-goran-wanning/?fbclid=IwAR1dK_lCz7zi163uzVvRo1bacBwF2TpLnJcW4Pqcxnru81XfCKrodm9fKas Min jag mötte lassie enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 19, 2021 Dela Inlagd Mars 19, 2021 22 timmar sedan, skrev Enis: En sådan här hade mormor tillsammans med carlssonhögtalare idag lade en gammal klasskompis från tekniska ut denna https://www.dn.se/familj/till-minne-clas-goran-wanning/?fbclid=IwAR1dK_lCz7zi163uzVvRo1bacBwF2TpLnJcW4Pqcxnru81XfCKrodm9fKas Min jag mötte lassie enis Sonab var fina grejjer...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 20, 2021 Dela Inlagd Mars 20, 2021 Pioneer HPM-60 eller hellre HPM-100 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 11, 2021 Dela Inlagd Maj 11, 2021 @Naam kaeng dags att fynda så du får lite mera stabil bild enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 4, 2021 Dela Inlagd Juli 4, 2021 Jaaaaa äntligen var @Naam kaengs utbyggnad klar... Tack för titten och rundvandringen Jag passade på att filma lite Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 28, 2021 Dela Inlagd Juli 28, 2021 Pioneer HPM-60 och uppåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 28, 2021 Dela Inlagd Juli 28, 2021 1 timme sedan, skrev Nicholas: Pioneer HPM-60 och uppåt. Nä...... 1 timme sedan, skrev apknug: Yamaha NS-1000M (Äger tyvärr inga själv....) Nä...... Förutom i sentimentala "vintagefall" om det uppträder........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2021 Dela Inlagd Juli 28, 2021 Jag tycker @Naam kaeng borde ha ett par mirage ms1si å så slå på 2001 a space odyssey på dumburken enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2021 Dela Inlagd Juli 28, 2021 1 timme sedan, skrev apknug: Beror ju också på hur man tycker det ska låta. Cerwin Vega eller JBL? Hehe. Hifi klubben hade i slutet av 80 talet en högstalare deras största. Den var klädd i rökfärgat glas och lät otroligt bra. Var troligen får nån av de fabrikerna Dali eller eller nåt annat som hifi klubben sålde. Ringer nån klocka hos dig? Googlat som fan men inget.... Googla på Dali 40 åså två denon poa 6600 monoblock som drev enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 29, 2021 Dela Inlagd Juli 29, 2021 On 2021-07-28 at 21:13, skrev Enis: Jag tycker @Naam kaeng borde ha ett par mirage ms1si å så slå på 2001 a space odyssey på dumburken enis Finns två "monoliter" i en lägenhet i Majorna......😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 29, 2021 Dela Inlagd Juli 29, 2021 On 2021-07-28 at 21:31, skrev apknug: Beror ju också på hur man tycker det ska låta. Cerwin Vega eller JBL? Hehe. Hifi klubben hade i slutet av 80 talet en högstalare deras största. Den var klädd i rökfärgat glas och lät otroligt bra. Var troligen får nån av de fabrikerna Dali eller eller nåt annat som hifi klubben sålde. Ringer nån klocka hos dig? Googlat som fan men inget.... Ingen av dem tycker jag, även om det kan pumpa på mycket med dem..... Pioneer HPM-60 och Yamaha NS-1000M var fina grejjer på sin tid men utvecklingen går framåt.... Idag får man samma och även bättre ljudkvalitet för en spottstyver av vad dessa högtalare kostade på sin tid...... Men de är onekligen vackra att titta på....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 1, 2021 Dela Inlagd Augusti 1, 2021 Med tanke på formfaktorn, så är dessa bland de bästa jag hört. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Augusti 2, 2021 Dela Inlagd Augusti 2, 2021 Har levt på Marshall killburn och andra klena streamhögtalare några år nu, alldeles för länge, fan så länge jag kan minnas. Men för ett par veckor sen ledsna jag efter att ha varit hemma hos en kompis och ölat som har det där riktiga trycket i grejerna. Så nu har jag sedan en vecka tillbaka högtalare i Cerwin vega xls-15 som drivs med Nad 375 och 275 bryggad. Grymt tryck, men när man som jag vill ha extra tryck i grejerna så är ju en sub ett måste och en så står och väntar på installation så fort kärringa försvinner till jobbet imorgonbitti. Tänker inte gå i polemik över detta då jag vet att Cerwin Vega bara är tryck och inte bra ljud för någon fantast. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 3, 2021 Dela Inlagd Augusti 3, 2021 7 timmar sedan, skrev Knasen: Har levt på Marshall killburn och andra klena streamhögtalare några år nu, alldeles för länge, fan så länge jag kan minnas. Men för ett par veckor sen ledsna jag efter att ha varit hemma hos en kompis och ölat som har det där riktiga trycket i grejerna. Så nu har jag sedan en vecka tillbaka högtalare i Cerwin vega xls-15 som drivs med Nad 375 och 275 bryggad. Grymt tryck, men när man som jag vill ha extra tryck i grejerna så är ju en sub ett måste och en så står och väntar på installation så fort kärringa försvinner till jobbet imorgonbitti. Tänker inte gå i polemik över detta då jag vet att Cerwin Vega bara är tryck och inte bra ljud för någon fantast. Cervin Vega AT-100 och Cervin Vega DC-1215 gillar jag Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 5, 2021 Dela Inlagd Augusti 5, 2021 On 2021-07-28 at 21:31, skrev apknug: Beror ju också på hur man tycker det ska låta. Cerwin Vega eller JBL? Hehe. Hifi klubben hade i slutet av 80 talet en högstalare deras största. Den var klädd i rökfärgat glas och lät otroligt bra. Var troligen får nån av de fabrikerna Dali eller eller nåt annat som hifi klubben sålde. Ringer nån klocka hos dig? Googlat som fan men inget.... Nu kan du slå till https://www.blocket.se/vi/97715170.htm enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd September 16, 2021 Dela Inlagd September 16, 2021 En liten TV till favorit filmen https://collider.com/lg-325-inch-television-price-details/ LG Launching 325-Inch Television That Costs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 23, 2022 Dela Inlagd Mars 23, 2022 https://highendmassan.se/ @Naam kaeng /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 23, 2022 Dela Inlagd Mars 23, 2022 57 minuter sedan, skrev Enis: https://highendmassan.se/ @Naam kaeng /Enis Tack för det! 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 28, 2022 Dela Inlagd Juni 28, 2022 Icke bra Bra @Nicholas Blev han klar med bygget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 28, 2022 Dela Inlagd Juni 28, 2022 41 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Icke bra Bra @Nicholas Blev han klar med bygget? Sålt lgh. Köpt hus. Utökat hobby-ytan med 100m2. Möjligheterna ökar för att jag gör nåt. Tillträde 1 Sept. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 30, 2024 Dela Inlagd Juni 30, 2024 DSP für alle. Inte mindre än 24 dsp kanaler i bild. Bara 3 i drift dock, för test. Blivande uppgradering för Commutern. Kanske köper en till multivanen också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu