Jump to content
IGNORERAD

Tysta leken.....!

JohanB

Recommended Posts

Vad är bråk? höja rösten? Då ligger jag illa till för gumman kan ha en stark röst.;)

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

• Svar 135
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Boa52

27

• frogfish

10

• måne

8

• Soengsang

8

Mest aktiva i denna tråd

10 timmar sedan, skrev Boa52:

Ha Sam Songen är lite full ikväll och då begriper han ännu mindre än han gör nykter, med andra ord noll

Fan vet om inte AKB hade rätt ändå?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Soengsang:

Fan vet om inte AKB hade rätt ändå?

Jag förstår vad du menar,men kan inte av kända orsaker ge dig karma.VET HUT Kapten.:big_smile:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev B747:

Jag förstår vad du menar,men kan inte av kända orsaker ge dig karma.VET HUT Kapten.:big_smile:

Ha Ha bra att vi är överens om nåt

Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev Boa52:

Detta har ju varit uppe förut, Jag har aldrig på 14 år råkat ut på nån tyst lek med min Thaifru och vi har aldrig bråkat . Handlar det inte om hur mannen beter sej också,

Man måste ta hand om sin fru så tar hon hand om dej men gillar man att vara en " gammpojk" och sköta sej själv och inte dela med seg till sin fru blir det ju problem

Klart som fan att tysta leken inte uppfattas som bråk för en norrlänning, det är ju ett normaltillstånd för er där uppe. Har hon bott här i 14 år så har hon säkert lärt sig att klara sig på inandningsljudet "schuoooo" i flera veckor som vilken norrlänning som helst :P 

Ändrades av Raggmunken
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Raggmunken:

Klart som fan att tysta leken inte uppfattas som bråk för en norrlänning, det är ju ett normaltillstånd för er där uppe. Har hon bott här i 14 år så har hon säkert lärt sig att klara sig på inandningsljudet "schuoooo" i flera veckor som vilken norrlänning som helst :P 

Nu var du inge snäll:look_down: Glömde en sak, jag kan göra två sådana på en dag, med en öls hjälp två och en halv, de du

Ändrades av Boa52
Dela på andra sajter

Det är helt klart skillnad mellan sörlänningar och norrlänningar, läste att Maitan blir norrlänning, kul för honom äntligen har han funnit sitt kall. Sörlänningar pratar ju hela tiden men säger inget bara ord floskler, okej vi prataer väl inte så mycket men det vi säger är inget skitsnack, nu menar jag prata inte skriva på MPR

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Boa52:

Det är helt klart skillnad mellan sörlänningar och norrlänningar, läste att Maitan blir norrlänning, kul för honom äntligen har han funnit sitt kall. Sörlänningar pratar ju hela tiden men säger inget bara ord floskler, okej vi prataer väl inte så mycket men det vi säger är inget skitsnack, nu menar jag prata inte skriva på MPR

Menar du att du mest skriver skit på MPR ?

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Alarik:

Menar du att du mest skriver skit på MPR ?

Är inte MPr ett forum där det skrivs en massa skit okej det finns trådar som har nån verklig substans, det mesta är ju bara skoj och berättelser,eller vad dricker du nu, vad äter du , vad gör du nu herre gud vad intresant om jag skriver att jag dricker den eller den ölen. Det måste vara nån mer berättelse om den ölen om det skulle vara intresant

Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Raggmunken:

Har du haft ditt namn som Knasen förut, vilken konstig gubbe du är, varför byta namn, sörlänning förstår jag. Måste vara nåt fel

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Har du haft ditt namn som Knasen förut, vilken konstig gubbe du är, varför byta namn, sörlänning förstår jag. Måste vara nåt fel

Ja tänk om alla kunde vara lika fulländande som du :rolleyes: 

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Raggmunken:

Ja tänk om alla kunde vara lika fulländande som du :rolleyes: 

Finns inte Ha Ha

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Boa52:

Är inte MPr ett forum där det skrivs en massa skit okej det finns trådar som har nån verklig substans, det mesta är ju bara skoj och berättelser,eller vad dricker du nu, vad äter du , vad gör du nu herre gud vad intresant om jag skriver att jag dricker den eller den ölen. Det måste vara nån mer berättelse om den ölen om det skulle vara intresant

Hur skulle du annars få en syl i vädret? :13:

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev GreenValley:

Hur skulle du annars få en syl i vädret? :13:

Helt klart då skulle jag inte ha nåt att gnälla över

Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev Boa52:

Helt klart då skulle jag inte ha nåt att gnälla över

Hmm varför gnäller du? Kan du inte ha något konstruktivt att medela bara håll käfften eller?

Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev Boa52:

Det bara att logga ut för gott om du inte gillar innehållet. Det nog ingen som tvingar dig att vara här

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Boa52:

Nu flyttar han ju till(geografiskt) mitt i Thailand och hur du får det till "norrland" är för mig obegripligt.Har du varit i Thailand någongång?

Måne

Dela på andra sajter

Apropå bråka,det är ju avsevärt lättare att undvika bråk när man bor i varsin världsdel,att bo ihop 1 månad/år tror jag de flesta skulle klara utan bråk eller?

Måne

Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev måne:

Nu flyttar han ju till(geografiskt) mitt i Thailand och hur du får det till "norrland" är för mig obegripligt.Har du varit i Thailand någongång?

Nu var det Audirs som först kallade Maitan som norrlänning med sin flytt, och Mait gillade den vinklingen :) 

Boa har bara hakat på.....

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev leifen:

Nu var det Audirs som först kallade Maitan som norrlänning med sin flytt, och Mait gillade den vinklingen :) 

Boa har bara hakat på.....

Igen

Måne

Dela på andra sajter

On 2016-08-01 at 22:06, skrev måne:

Apropå bråka,det är ju avsevärt lättare att undvika bråk när man bor i varsin världsdel,att bo ihop 1 månad/år tror jag de flesta skulle klara utan bråk eller?

Är det många som bara träffar sin Thaidam 1 mån/år, låter konstigt

Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Boa52:

Det kan vara så att många träffar en ny thaidam varje år.

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Alarik:

Det kan vara så att många träffar en ny thaidam varje år.

Då hamnar man väl inte i tysta leken och skulle inte bry sej heller

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Då hamnar man väl inte i tysta leken och skulle inte bry sej heller

Varför bry sig över huvud taget.

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Boa52:

Uppfattade det som att det var så hos er eller?

Måne

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...