Boa52 Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 1 minut sedan, skrev Sangwal: 14 tillsammans och aldrig bråkat? Bor ni inte under samma tak? Rock on! Vi bor under samma plåttak och har aldrig bråkat, det är sant, hon är en självständig thai kvinna så hon är ingen liten " slav " har fast jobb, har inte varit borta från jobbet 1 min på 8 år. Vist vi hade lite språk problem från början men inget bråk. Det hänger ju inte bara på thai damen utan på vi gubbar också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 15 minuter sedan, skrev Boa52: Detta har ju varit uppe förut, Jag har aldrig på 14 år råkat ut på nån tyst lek med min Thaifru och vi har aldrig bråkat . Handlar det inte om hur mannen beter sej också, Man måste ta hand om sin fru så tar hon hand om dej men gillar man att vara en " gammpojk" och sköta sej själv och inte dela med seg till sin fru blir det ju problem Kan inte vara ett hälsosamt förhållande om ni aldrig bråkat under 14 år. Rensa luften måste man göra.. annars är det nåt fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 7 minuter sedan, skrev wUThai: Kan inte vara ett hälsosamt förhållande om ni aldrig bråkat under 14 år. Rensa luften måste man göra.. annars är det nåt fel. Om vi tänker lika och pratar med varandra finns ingen luft att rensa. Runt Umeå, dom thaiförhållanden jag känner, inte mycket bråk, tror det är mera söderut folk bråkar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 Precis nyss, skrev Boa52: Om vi tänker lika och pratar med varandra finns ingen luft att rensa. Runt Umeå, dom thaiförhållanden jag känner, inte mycket bråk, tror det är mera söderut folk bråkar Alla mina vänner och bekanta bråka med sin partner, nu menar jag inte att man bråkar var och varannan dag! Men det är väl klart att man bråkar om ditten och datten... helt normalt i ett friskt förhållande och det oavsett vilket land eller vilken religion dom kommer ifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 8 minuter sedan, skrev Boa52: tror det är mera söderut folk bråkar Du e ju fan korkad på riktigt, du går ju från klarhet till klarhet. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 4 minuter sedan, skrev wUThai: Alla mina vänner och bekanta bråka med sin partner, nu menar jag inte att man bråkar var och varannan dag! Men det är väl klart att man bråkar om ditten och datten... helt normalt i ett friskt förhållande och det oavsett vilket land eller vilken religion dom kommer ifrån. Vet inte om du har sett serien "en annan del av Köping" de stollarna bråkade inte mycket med varandra heller, eller de hade troligen inte förstånd till att bråka, frågan är om inte det är så i en annan del av Tavelsjö också? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 23 minuter sedan, skrev wUThai: Kan inte vara ett hälsosamt förhållande om ni aldrig bråkat under 14 år. Rensa luften måste man göra.. annars är det nåt fel. Rensa luften kan man göra på MPR istället för på kärringen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 22 minuter sedan, skrev leifen: Rensa luften kan man göra på MPR istället för på kärringen Fan Leifen för en gång skull ett 100 % inlägg, 100 karma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 Om man tycker att det är ett normaltillstånd att man måste bråka i ett förhållande, så har man nog större problem, enligt mig, än om man tycker det är bra att inte bråka. Det är inte ofta jag bråkar med "frugan", och det är definitivt inget som jag tycker är ett måste i ett hälsosamt förhållande. Som tur är så tycker "frugan" likadant. Och om det finns par som inte bråkar så är det väl bara att gratulera dem, inte anklaga dem för att ljuga eller att ha ett ytligt förhållande. Luktar lite avundsjuka...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 25 minuter sedan, skrev Soengsang: Vet inte om du har sett serien "en annan del av Köping" de stollarna bråkade inte mycket med varandra heller, eller de hade troligen inte förstånd till att bråka, frågan är om inte det är så i en annan del av Tavelsjö också? Du har väl inte ett förstånd, förmodligen in ett stånd hellre. Hur kunde du se och förstå den serien, vem förklarade för dej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 2 minuter sedan, skrev frogfish: Om man tycker att det är ett normaltillstånd att man måste bråka i ett förhållande, så har man nog större problem, enligt mig, än om man tycker det är bra att inte bråka. Det är inte ofta jag bråkar med "frugan", och det är definitivt inget som jag tycker är ett måste i ett hälsosamt förhållande. Som tur är så tycker "frugan" likadant. Och om det finns par som inte bråkar så är det väl bara att gratulera dem, inte anklaga dem för att ljuga eller att ha ett ytligt förhållande. Luktar lite avundsjuka...... 100 karma till ett vuxet tanke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 3 minuter sedan, skrev Boa52: Du har väl inte ett förstånd, förmodligen in ett stånd hellre. Sitter du o runkar eller kåtar upp dig till den serien, menar du att man ska få stånd till den? Fan inte nog med att du e korkad, pervers också? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 1 minut sedan, skrev Soengsang: korkad, pervers också Korkad och pervers, det låter som 102% av de jag träffat som flyttat till Thailand (men det skulle jag aldrig säga högt....) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Sitter du o runkar eller kåtar upp dig till den serien, menar du att man ska få stånd till den? Fan inte nog med att du e korkad, pervers också? Har inte sett den serien så vet inte om man blir kåt , korkad eller pervers. Du har ju tydligen sett den som du skriver Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 1 minut sedan, skrev frogfish: Korkad och pervers, det låter som 102% av de jag träffat som flyttat till Thailand (men det skulle jag aldrig säga högt....) Du hade inte så bra betyg i matte va? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 Precis nyss, skrev Boa52: Har inte sett den serien så vet inte om man blir kåt , korkad eller pervers. Du har ju tydligen sett den som du skriver Men varför ska man då få stånd till den, som du påpekade i ditt citat? För övrigt har väl du passerat bästföre datum vad gäller det sexuella, men iofs så finns det ju kemikalier för perversa gammgubbar. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 Precis nyss, skrev Soengsang: Du hade inte så bra betyg i matte va? Jäklar så stingslig du har blivit då. En dålig dag? Jag skulle räknat in mig själv i min förra kommentar, men jag har ju inte flyttat 100% än. Och fyi, jag hade femma i matte, och dessutom femma i svenska så att jag kan skriva sarkastiska och ironiska (och ibland skämtsamma) kommentarer. Men lite korkad och pervers kan jag säkert oxå vara lite till och från.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 2 minuter sedan, skrev frogfish: Jäklar så stingslig du har blivit då. En dålig dag? Jag skulle räknat in mig själv i min förra kommentar, men jag har ju inte flyttat 100% än. Och fyi, jag hade femma i matte, och dessutom femma i svenska så att jag kan skriva sarkastiska och ironiska (och ibland skämtsamma) kommentarer. Men lite korkad och pervers kan jag säkert oxå vara lite till och från.... Ha Sam Songen är lite full ikväll och då begriper han ännu mindre än han gör nykter, med andra ord noll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 6 minuter sedan, skrev Boa52: Ha Sam Songen är lite full ikväll och då begriper han ännu mindre än han gör nykter, med andra ord noll Vilken tur då att vi har begåvningsreserven Boa 52. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 Många fredagstrådar på forumet idag fast det är söndag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 1 timme sedan, skrev frogfish: Om man tycker att det är ett normaltillstånd att man måste bråka i ett förhållande, så har man nog större problem, enligt mig, än om man tycker det är bra att inte bråka. Det är inte ofta jag bråkar med "frugan", och det är definitivt inget som jag tycker är ett måste i ett hälsosamt förhållande. Som tur är så tycker "frugan" likadant. Och om det finns par som inte bråkar så är det väl bara att gratulera dem, inte anklaga dem för att ljuga eller att ha ett ytligt förhållande. Luktar lite avundsjuka...... Ja, det är helt normalt att par bråkar. Om man inte anser det normalt så bör man nog köpa sig lite perspektiv, ja, inte av Boa då. Är det roligt att bråka? Nej, det tycker varken jag eller frugan. Men ibland är det oundvikligt, shit happens. Hälsosamt eller inte... ibland har det det ju kommit nåt gott ur ett bråk.. där man rett ut ett missförstånd eller två. Otroligt att man måste behöva förklara allt på detta forum. Allt är inte svart och vitt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 20 minuter sedan, skrev wUThai: Ja, det är helt normalt att par bråkar. Om man inte anser det normalt så bör man nog köpa sig lite perspektiv, ja, inte av Boa då. Är det roligt att bråka? Nej, det tycker varken jag eller frugan. Men ibland är det oundvikligt, shit happens. Hälsosamt eller inte... ibland har det det ju kommit nåt gott ur ett bråk.. där man rett ut ett missförstånd eller två. Otroligt att man måste behöva förklara allt på detta forum. Allt är inte svart och vitt. Problemet är väl inte så mycket vad du (eller jag) tycker är normalt. Problemet är väl mer att du (mfl) inte verkar acceptera att andra tycker att andra situationer än din är normalt för dem. Boa verkar ha en annan situation än du, det kan väl inte vara så svårt att bara acceptera det. Otroligt att man måste behöva förklara allt på detta forum........ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 24 minuter sedan, skrev wUThai: Ja, det är helt normalt att par bråkar. Om man inte anser det normalt så bör man nog köpa sig lite perspektiv, ja, inte av Boa då. Är det roligt att bråka? Nej, det tycker varken jag eller frugan. Men ibland är det oundvikligt, shit happens. Hälsosamt eller inte... ibland har det det ju kommit nåt gott ur ett bråk.. där man rett ut ett missförstånd eller två. Otroligt att man måste behöva förklara allt på detta forum. Allt är inte svart och vitt. Kan man inte reda ut missförstånd utan att bråka, jag säger bara sörläningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 Precis nyss, skrev frogfish: Problemet är väl inte så mycket vad du (eller jag) tycker är normalt. Problemet är väl mer att du (mfl) inte verkar acceptera att andra tycker att andra situationer än din är normalt för dem. Boa verkar ha en annan situation än du, det kan väl inte vara så svårt att bara acceptera det. Otroligt att man måste behöva förklara allt på detta forum........ Ja, att man varit tillsammans i 14 år och aldrig bråkat... vissa verkar tror på tomten med. Otroligt att vissa tror på sagor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu