Jump to content
IGNORERAD

Thailand får ny lag mot tiggeri


MPR Nyheter

Recommended Posts

14 minuter sedan, skrev Nemo:

 

Nej det behöver man inte och har ju inte påstått det heller. Hur ofta träffar  eller sitter ni och pratar med prostituerade i Sverige tex? Inte så ofta kanske, då frågar jag er, varför inte?

Om du menar drinkluder så händer det ibland...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 201
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    22

  • Nemo

    18

  • andrejsdenruskige

    13

  • Mankan

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 timme sedan, skrev Nemo:

 

Nej det behöver man inte och har ju inte påstått det heller. Hur ofta träffar  eller sitter ni och pratar med prostituerade i Sverige tex? Inte så ofta kanske, då frågar jag er, varför inte?

 

Förklaringen till varför är väldigt enkel. Ladybarer och go-gos finns helt enkelt inte på det sättet i Sverige så därför blir det ju lite svårt.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev Raggmunken:

 

Nu var det väl inte valet att köpa ladydrinks eller inte som fick Persistent att framstå som en skit, utan hans nedlåtande syn på bargirls.

 

 

Hej

Grattis till din klockrena analys

Persistant

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Nemo:

 

Nej det behöver man inte och har ju inte påstått det heller. Hur ofta träffar  eller sitter ni och pratar med prostituerade i Sverige tex? Inte så ofta kanske, då frågar jag er, varför inte?

Hej

Tack Nemo , du ger på ett kortfattat sätt ett bra svar

Persistant

Ändrades av Persistant
Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Nemo:

 

Nej det behöver man inte och har ju inte påstått det heller. Hur ofta träffar  eller sitter ni och pratar med prostituerade i Sverige tex? Inte så ofta kanske, då frågar jag er, varför inte?

 

5 timmar sedan, skrev Persistant:

Hej

Tack Nemo , du ger på ett kortfattat sätt ett bra svar

Persistant

Är ni två på riktigt, jag bara frågar ?

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Persistant:

Hej

Grattis till din klockrena analys

Persistant

 

Börjar mer och mer betvivla denna "analys" då mer talar för att du känner dig intellektuellt underlägsen bartjejerna och att det är därför du så tvärsäkert konstaterar att du inte kan föra någon som helst konversation med någon av detta gebit. Det omkullkastar mina tidigare tankar av att du verkar vara ett arrogant rövhål till en sympatisk person med en stor mängd självinsikt :D

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Börjar mer och mer betvivla denna "analys" då mer talar för att du känner dig intellektuellt underlägsen bartjejerna och att det är därför du så tvärsäkert konstaterar att du inte kan föra någon som helst konversation med någon av detta gebit. Det omkullkastar mina tidigare tankar av att du verkar vara ett arrogant rövhål till en sympatisk person med en stor mängd självinsikt :D

Hej

Tack för betyget från en person som vet det mesta.

Men jag tänker nu ta ett allvarligt samtal med den thailänska kvinna som jag sedan 7 år bor tillsammans med.

Vad har hon inte lärt mig , i sättet att umgåss med barflickor . Det bör bli en bakläxa för ngn av oss

Väntar tills imorgon vid frukosten

Persistant

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
6 minuter sedan, skrev Persistant:

Hej

Tack för betyget från en person som vet det mesta.

Men jag tänker nu ta ett allvarligt samtal med den thailänska kvinna som jag sedan 7 år bor tillsammans med.

Vad har hon inte lärt mig , i sättet att umgåss med barflickor . Det bör bli en bakläxa för ngn av oss

Väntar tills imorgon vid frukosten

Persistant

 

Jag tror du är lite dum i huvet..

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

Jag tror du är lite dum i huvet..

Men se där SC, nu fick du till dagens kommentar utan att använda en endaste svordom. Den var klockren. :)

 

Pastor Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är ni två på riktigt, jag bara frågar ?

 

Fritz..

Härligt att just Pastorn betvivlar någons existens! Det finns fortfarande hopp för mänskligheten...

[emoji6]

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Jag tror du är lite dum i huvet..

Bra analys.

Man kan inte påstå att du lindar in orden i en massa dravel och onödiga ord.

Tror du var djävligt träffsäker där.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Scandinaviancorner:

Jag tror du är lite dum i huvet..

Oavsett situation så är det en lysande kommentar:big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Persistant:

Hej

Tack för betyget från en person som vet det mesta.

Men jag tänker nu ta ett allvarligt samtal med den thailänska kvinna som jag sedan 7 år bor tillsammans med.

Vad har hon inte lärt mig , i sättet att umgåss med barflickor . Det bör bli en bakläxa för ngn av oss

Väntar tills imorgon vid frukosten

Persistant

 

7 år ?? och du har inte pratat med henne om hur bar flickor och annat funkar i Thailand .Herre Gud Vad har ni gjort i 7 år, nä berätta inte. Oj Oj oj säger jag bara

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Persistant:

Hej

Tack för betyget från en person som vet det mesta.

Men jag tänker nu ta ett allvarligt samtal med den thailänska kvinna som jag sedan 7 år bor tillsammans med.

Vad har hon inte lärt mig , i sättet att umgåss med barflickor . Det bör bli en bakläxa för ngn av oss

Väntar tills imorgon vid frukosten

Persistant

 

 

Kan man med sån säkerhet som du uppvisar påstå att det inte finns något som helst man kan samtala med en bartjej bara för att hon är en bartjej så måste man väl vara världens allvetare nummer 1. Eller så är man bara en högfärdig skit som tror sig vara lite förmer.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

7 år ?? och du har inte pratat med henne om hur bar flickor och annat funkar i Thailand .Herre Gud Vad har ni gjort i 7 år, nä berätta inte. Oj Oj oj säger jag bara

 

Skärp dig nu för helvete.

Inte fan pratar man med hustrun om horor.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Alarik:

 

Skärp dig nu för helvete.

Inte fan pratar man med hustrun om horor.

Horor är det du kallar tjejerna på barer som försöker få in lite pengar, både på drinkar och kanske ett bom bom sen med mera pengar. Har du varit uppe i byarna i Isan och sett, no jobb, no money,  no nothing va fan ska dom göra mer än försöka lura av dumma falanger pengar och det brukar vara jätte lätt. Min thai fru och jag pratar om allt, om sverige om Thailand och även om flickorna där. Vi bjuder järna barflickor på en flaska om dom vill ha och jag betalade en gång för en flicka för min fru ville. Det var en 150 kg tysk som ville ha med henne hem, jag gav henne 500 Bath och sa gå och lägg dej, vilket lyckligt lende jag fick och hon stack fort som fan

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev Boa52:

Horor är det du kallar tjejerna på barer som försöker få in lite pengar, både på drinkar och kanske ett bom bom sen med mera pengar. Har du varit uppe i byarna i Isan och sett, no jobb, no money,  no nothing va fan ska dom göra mer än försöka lura av dumma falanger pengar och det brukar vara jätte lätt. Min thai fru och jag pratar om allt, om sverige om Thailand och även om flickorna där. Vi bjuder järna barflickor på en flaska om dom vill ha och jag betalade en gång för en flicka för min fru ville. Det var en 150 kg tysk som ville ha med henne hem, jag gav henne 500 Bath och sa gå och lägg dej, vilket lyckligt lende jag fick och hon stack fort som fan

 

Ja visst, å sedan kan hon skicka hem pengar till familjen så de kan köpa både det ena och andra av all teknikens underverk.

 

Ändrades av Alarik

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

Jag tror du är lite dum i huvet..

 

Att bråka och käfta emot en Stenbordsexpert är det sista man bör göra. De har aldrig fel, och skulle denne mot förmodan ha fel så är det ditt fel att den person har fel.

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Fritz:

 

Är ni två på riktigt, jag bara frågar ?

 

Fritz..

 

Det var ju jag som frågade. Så kan du nu svara på den istället för att komma med dina personliga böjelser angående prostituerade.

 

Du har ju naturligtvis all rätt och sitta och drifta det ena eller andra med prostituerade. Men om jag nu inte gör det, så betyder det väl inte att jag skulle vara "oriktig" som du uttrycker det. Så, svara nu om du umgås/umgicks med prostituerade i Sverige, om inte, varför gör du det i Thailand?   Tydligen ett känsligt ämne  det här.....   :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Det var ju jag som frågade. Så kan du nu svara på den istället för att komma med dina personliga böjelser angående prostituerade.

 

Du har ju naturligtvis all rätt och sitta och drifta det ena eller andra med prostituerade. Men om jag nu inte gör det, så betyder det väl inte att jag skulle vara "oriktig" som du uttrycker det. Så, svara nu om du umgås/umgicks med prostituerade i Sverige, om inte, varför gör du det i Thailand?   Tydligen ett känsligt ämne  det här.....   :rolleyes:

Men herregud, du måste vara trög på riktigt! Mankan svarade ju väldigt enkelt på din fråga om man "pratar eller sitter ned" i Sverige med sk pros.

 

Nej det behöver man inte och har ju inte påstått det heller. Hur ofta träffar  eller sitter ni och pratar med prostituerade i Sverige tex? Inte så ofta kanske, då frågar jag er, varför inte?

 

Förklaringen till varför är väldigt enkel. Ladybarer och go-gos finns helt enkelt inte på det sättet i Sverige så därför blir det ju lite svårt.

skickat från min eller annans mobil någonstans out there

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev L64:

Men herregud, du måste vara trög på riktigt! Mankan svarade ju väldigt enkelt på din fråga om man "pratar eller sitter ned" i Sverige med sk pros.

 

 

Förklaringen till varför är väldigt enkel. Ladybarer och go-gos finns helt enkelt inte på det sättet i Sverige så därför blir det ju lite svårt.

skickat från min eller annans mobil någonstans out there

 

Å fan. du har med andra ord alldrig träffat eller sett horor i Sverige, bara för att det inte finns ladybarer i Sverige.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Å fan. du har med andra ord alldrig träffat eller sett horor i Sverige, bara för att det inte finns ladybarer i Sverige.

Öhh, skrev jag att jag aldrig har sett köpeflickor i Sverige?

Vad är det som du inte förstår med att det är lättare att sitta ner i en bar och prata med köpeflickor i Thailand kontra Sverige?

skickat från min eller annans mobil någonstans out there

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Boa52:

Horor är det du kallar tjejerna på barer som försöker få in lite pengar, både på drinkar och kanske ett bom bom sen med mera pengar. Har du varit uppe i byarna i Isan och sett, no jobb, no money,  no nothing va fan ska dom göra mer än försöka lura av dumma falanger pengar och det brukar vara jätte lätt. Min thai fru och jag pratar om allt, om sverige om Thailand och även om flickorna där. Vi bjuder järna barflickor på en flaska om dom vill ha och jag betalade en gång för en flicka för min fru ville. Det var en 150 kg tysk som ville ha med henne hem, jag gav henne 500 Bath och sa gå och lägg dej, vilket lyckligt lende jag fick och hon stack fort som fan

 

Det är ju vad de är och inget fel med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Nemo:

 

Det var ju jag som frågade. Så kan du nu svara på den istället för att komma med dina personliga böjelser angående prostituerade.

 

Du har ju naturligtvis all rätt och sitta och drifta det ena eller andra med prostituerade. Men om jag nu inte gör det, så betyder det väl inte att jag skulle vara "oriktig" som du uttrycker det. Så, svara nu om du umgås/umgicks med prostituerade i Sverige, om inte, varför gör du det i Thailand?   Tydligen ett känsligt ämne  det här.....   :rolleyes:

Nja, i Bastuträsk är det sällsynt med prostituerade, jag vet faktiskt inte av en endaste en. Här i Pattaya hinner jag knappt gå utanför huset innan jag träffar på nån, det är faktiskt inte ovanligt alls att jag blir tilltalad " hello sexy man " på mina promenader i stan. Det skulle aldrig hända i Bastuträsk, sanna mina ord. Och nej, ämnet är inte alls känsligt för mig.

 

Fritz..

 

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...