omarama Inlagd Juli 11, 2016 Dela Inlagd Juli 11, 2016 36 minuter sedan, skrev L64: Trist med halvböj! Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Tsss,du är bara avundsjuk för att inte du har fått visa pungen för en snubbe i uniform And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juli 11, 2016 Dela Inlagd Juli 11, 2016 Nu får man inte ut så stora förpackningar av receptbelagd medicin på apotek utan vidare. Jag får ange orsak till att få ut blodtrycksmedicin som räcker ett halvår, det förs in i apotekets register om mig. Hade det varit ett narkotikaklassat preparat så tror jag det inte går alls att få ut för ett halvår. Däremot tror jag att det går att få recept/intyg utskrivet i Sverige, så att en läkare i annat land kan skriva ut samma medicin. Min resväska har blivit öppnad och kontrollerad efter incheckning (hemresa) på Suvvan, men det har inte blivit några problem då jag förvarar receptkopia tillsammans med medicinerna. Det har suttit en dekal på bagaget med information att det kontrollerats, datum mm. och av vem. Det är väl en röntgen som scannar bagaget på bandet och automatiskt skickar det för manuell kontroll när datorn upptäcker en massa prickar som indikerar tabletter. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 11, 2016 Dela Inlagd Juli 11, 2016 Enkelt svar, köp inte hem nåt till nån annan - eller dig själv heller, som är narkotikaklassat. Det är inte värt risken helt enkelt. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 11, 2016 Dela Inlagd Juli 11, 2016 Enligt hörsägen så lär Zihtromax vara det vanligaste som faranger köper men de sista är svalda innan tullen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 11, 2016 Dela Inlagd Juli 11, 2016 3 minuter sedan, skrev Fredman: Enligt hörsägen så lär Zihtromax vara det vanligaste som faranger köper men de sista är svalda innan tullen. Låter som antibiotika, men jag vet faktiskt inte... vad är det? ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 11, 2016 Dela Inlagd Juli 11, 2016 Tsss,du är bara avundsjuk för att inte du har fått visa pungen för en snubbe i uniform:buba: Pungar o uniformer, jag har inte tid för sån skit! Poolpartyt börjar om 13 minuter [emoji482] [emoji7] Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd Juli 11, 2016 Dela Inlagd Juli 11, 2016 Ser ut som en dopad Steffi Graf. Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 11, 2016 Dela Inlagd Juli 11, 2016 Ser ut som en dopad Steffi Graf. Håller med dig där fullständigt... de va första extrema Hootersbruden som jag blev serverad av och är de nåt som jag inte gillar så e de dom där jävla påfyllda anknäbbarna [emoji6] Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 11, 2016 Dela Inlagd Juli 11, 2016 4 minuter sedan, skrev L64: Håller med dig där fullständigt... de va första extrema Hootersbruden som jag blev serverad av och är de nåt som jag inte gillar så e de dom där jävla påfyllda anknäbbarna Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Ja ska det va så där är det lika bra att återgå till TP. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 11, 2016 Dela Inlagd Juli 11, 2016 Ja ska det va så där är det lika bra att återgå till TP. Får väl se hur de ser ut när jag kommer till Texas senare där möcke ska vara lite större [emoji2] Men givet blir det TP varje dag om jag hinner och nåt litet besök på TK lär de oxå bli [emoji7] Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 12, 2016 Dela Inlagd Juli 12, 2016 Här behövs ingen jävla kräm [emoji7] Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 12, 2016 Dela Inlagd Juli 12, 2016 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev kitungmakmak: Låter som antibiotika, men jag vet faktiskt inte... vad är det? Mot bland annat grov snuva i de nedre regionerna, Ciprobay fungerar lika bra, har jag hört. Ändrades Juli 12, 2016 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 12, 2016 Dela Inlagd Juli 12, 2016 2 timmar sedan, skrev stefan5300: Mot bland annat grov snuva i de nedre regionerna, Ciprobay fungerar lika bra, har jag hört. Aha, jag har inte hunnit med det ännu (flugor i trumpeten). ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 12, 2016 Dela Inlagd Juli 12, 2016 5 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Aha, jag har inte hunnit med det ännu (flugor i trumpeten). Flugor????????? Nu snackar vi om att pissa metervis med tagtråd varje gång man gick på toan. Men det är väl inte så vanligt nu, värre var det för runt 25 år sedan. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 12, 2016 Dela Inlagd Juli 12, 2016 6 minuter sedan, skrev stefan5300: Flugor????????? Nu snackar vi om att pissa metervis med tagtråd varje gång man gick på toan. Men det är väl inte så vanligt nu, värre var det för runt 25 år sedan. Tack och lov så är jag för oerfaren för sånt, lät inte alls trevligt. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu